Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(22-01-2024, 04:40 PM)Rolz Kirjutas: Üldiselt sellel Hallo M273-l silindriseina kulumisi ei ole.
Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust.
Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid.
240000 pealt vahetatud , koos hammakaga esindusepoolt.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Siis saad rahulikumalt kilomeetreid võtta.
Mida tasuks veel sellel mootoril vaadata (arvestades selle hinda ja seda, mida see põhjustada võib, siis pigem ära vahetada) on mootori tagaosas
olev karterituulutusklapp.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
(23-01-2024, 01:32 PM)Rolz Kirjutas: Siis saad rahulikumalt kilomeetreid võtta.
Mida tasuks veel sellel mootoril vaadata (arvestades selle hinda ja seda, mida see põhjustada võib, siis pigem ära vahetada) on mootori tagaosas
olev karterituulutusklapp.
Just tuligi postiga see tuulutusklapp ?
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Süüdlane oli karterituulutus klapp.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA