S500 peale küünalde vahetust uimane - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107) +--- Teema: S500 peale küünalde vahetust uimane (/showthread.php?tid=54241) Lehed:
1
2
|
S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 14-01-2024 Tere. Kuna autol oli missfire cylinder 1 ja 3 viga, sai vahetatud 8 süüteküünald(iriidium) Ja 1. Ja 3. Süütepool, veakoodid kadusid, auto muutus peale seda uimaseks, käivitades kohati tõmbleb tühikäigul peale asjade vahetamist. Puhastatud sai ka drossel ja MAF andur. Arvuti veakoode ei näita. Küünlad said Densod ja poolid delphi. Mis sai huvitav valesti minna? Autoks w221 s500 M273. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - v6sa - 14-01-2024 Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada... RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 14-01-2024 (14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada... Enne mootorikatete tagasi panekut, kontrollisin pistikud ja poolid üle. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 14-01-2024 (14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada... Vahetasin silindrite kaupa asju RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 14-01-2024 Mainin ka seda et ükskord olid mootorikatted küljest, panin käima ja käis ebaühtlaselt, katted panin peale ja siis hakkas enamvähem käima. Viimase suurekülmaga käivitus ilusti, minut käis, hakkas ebaühtlaselt käima, mootor käis mingi tempi i ja siis hakkasid pöörded kõikuma, kui mootor oli töösoe, käis ühtlaselt. Eelnevad vead olid P0172. P0300 P0301 P0303 RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - Marksus - 15-01-2024 Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - Rolz - 15-01-2024 M273 pistikud ei ole nii rabedad, nagu M113 on. Ning õnneks jah, need on eraldi müüdavad artiklid. MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid. Seal sisselaske peal jookseb ka paar õhuvoolikut, mida kerge vigastada. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 15-01-2024 Täna toimis auto nagu unistus, käis väga peenelt, aga uuimane on, proovin veel teist MAF andurit. Võru-Tartu keskmine tuli 7.9. Keskmine kiirus 88kmh. Eile pesin drosselit ja MAF andurit, suurte külmadega kõigutas pöördeid, Niipalju kui USA foorumeid lugenud olen siis viitab MAF andurile. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 15-01-2024 (15-01-2024, 01:51 PM)Marksus Kirjutas: Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras. Pistikud koos pesadega ilusad puhtad, olin teadlik et neid tuleb ka kontrollida. Break cleaneriga lasin ka igalepoole töötava mootoriga ja muutusi polnud. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - kaupo51 - 15-01-2024 (15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid. Ma küsiks- Millise tootja küünal töötab MB peal siis kõige paremini? MB teadupärast ise küünlaid oma autodele ei valmista. Kas Beru, Denso, Bosch, NGK või mingi muu tootja küünal? RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 15-01-2024 (15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid. Autol peal LPG ja selle ongi Iriidium küünlad seal. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - jsv - 15-01-2024 113 puhul on väga määrav küünla kvaliteet ja ka küünlajuhtmed. Järelturu juhtmetega ei pidanudki korralikult tööle hakkama. Ise kasutasin vahetades (vist)Beru küünlaid. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 16-01-2024 Teema võib lukku panna. Vigane MAF oli põhjustajaks. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 22-01-2024 Ei lõpenud see saaga siiski. Külmalt üks silinder kadunud. Veakoodid : P0300 P0301 P0172 P0174 P0171. 10 sekundit puterdab, ja siis hakkab ilusti käima, kontrollisin pistikud uuesti, esimese silindri poolil üks juhe vigane, ilmselt see tekitab veakoodi p0300 ja p0301. Kui koodid kustutada siis tulevad need tagasi alles külmkäivitusel. Võtsin katted maha , kontrollisin voolikuid, pihustasin cleanerit aga muutusi polnud. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - v6sa - 22-01-2024 Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult? Kas surved ka mõõdeti, kui küünlad kord maas olid? RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 22-01-2024 (22-01-2024, 08:03 AM)v6sa Kirjutas: Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult? Surveid mõõtnud pole, aga eks tuleb seegi ettevõtta. Kuna drossel ja muudkohad olid õlised, vahetan ka karterituulutused ära. Viga tuleb bensiiniga ja külmkäivitusel. Paarminutit on käinud siis käib väga pehmelt ja ühtlaselt. Käivitub igatpidi hetkega, kütusekulu on vägagi mõistlik, edasi liigub kenasti. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - v6sa - 22-01-2024 Mõõda tõrkuva silindri ja tema naabri surve esmalt. Poleks esimene mootor, milles hülss viga saanud RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - jsv - 22-01-2024 Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt. Kas gaasiga sõit üldse õigustab ennast selle mootoriga? Palju km kulu erinevus tuleb aasta lõikes (paigaldus, hooldus, teine õi jne)? Ise kaalusin kunagi R500-le paigaldada ja ükskõik kuidas arvutasin ära see tasunud ei oleks. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - ktmduke - 22-01-2024 (22-01-2024, 02:53 PM)jsv Kirjutas: Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt. Algul näitas veaks esimene ja kolmas silinder, sai uued poolid, küünlajuhtmeid pole sellel. Paak 71l ja sõita saan 570 km umbes. Viimane hooldus oli 150€ , uued filtrid, reduktor, seadistamine, lekete tuvastus. Endale gaas meeldib, 0,53 tuleb soodusega. Auto ostsin siis oligi lpg peal. RE: S500 peale küünalde vahetust uimane - Rolz - 22-01-2024 Üldiselt sellel Hallo M273-l silindriseina kulumisi ei ole. Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust. Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid. Mis gaasi puudutab, siis ei ole mina veel näinud ühtegi gaasitatud autot, mis töötaks nii nagu vaja. Suured mootorid (300 kW ja +) ja gaasipihusti ei saa läbi oma vahel, kiirendades tihti häires. Ja igas hooduses ongi vaja lekkeid otsida, kogu aeg saadab neid gaasihais, olgu seistes või sõites. Paigaldus (elektroonika) kipub ka logisema, olen näinud juhuseid, kus gaasiajami ajul massid puudulikud, mis lõpetas kallihinnaliste süütepoolide töö jnje. Lisaks seadistused ECU'l, sellega ei tulda ikka toime, gaasi kütteväärtus nii teine, Nm "vales kohas", tuleks ka käigukastid üle mappida jnje. Loodan, et ainult minul halvad näidised ette sattunud. Räägin uutest suure bensiinimootoritega autodest. |