Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S500 peale küünalde vahetust uimane
#1
Tere.
Kuna autol oli missfire cylinder 1 ja 3 viga, sai vahetatud 8 süüteküünald(iriidium)
Ja 1. Ja 3. Süütepool, veakoodid kadusid, auto muutus peale seda uimaseks, käivitades kohati tõmbleb tühikäigul peale asjade vahetamist.

Puhastatud sai ka drossel ja MAF andur. Arvuti veakoode ei näita.

Küünlad said Densod ja poolid delphi.

Mis sai huvitav valesti minna?

Autoks w221 s500 M273.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#2
Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...
Vasta
#3
(14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...

Enne mootorikatete tagasi panekut, kontrollisin pistikud ja poolid üle.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#4
(14-01-2024, 08:48 PM)v6sa Kirjutas: Kuivõrd Sa tegid nii mitut asja korraga, siis kontrolli veelkord, ega mõni pistik pole lahti ja ega sel autol anna mõnda paari omavahel ära vahetada...

Vahetasin silindrite kaupa asju
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#5
Mainin ka seda et ükskord olid mootorikatted küljest, panin käima ja käis ebaühtlaselt, katted panin peale ja siis hakkas enamvähem käima.

Viimase suurekülmaga käivitus ilusti, minut käis, hakkas ebaühtlaselt käima, mootor käis mingi tempi i ja siis hakkasid pöörded kõikuma, kui mootor oli töösoe, käis ühtlaselt.

Eelnevad vead olid 
P0172.
P0300
P0301
P0303
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#6
Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras.
Vasta
#7
M273 pistikud ei ole nii rabedad, nagu M113 on. Ning õnneks jah, need on eraldi müüdavad artiklid.
MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.
Seal sisselaske peal jookseb ka paar õhuvoolikut, mida kerge vigastada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
Täna toimis auto nagu unistus, käis väga peenelt, aga uuimane on, proovin veel teist MAF andurit.
Võru-Tartu keskmine tuli 7.9. Keskmine kiirus 88kmh.

Eile pesin drosselit ja MAF andurit, suurte külmadega kõigutas pöördeid, Niipalju kui USA foorumeid lugenud olen siis viitab MAF andurile.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#9
(15-01-2024, 01:51 PM)Marksus Kirjutas: Kas pistik mis süütepooli läheb on ikka terve ja puhas? Mul küll w220 aga pistikutelt pudenesid lukustusnagad ära ja siis ei tahtnud ka alati ühtlaselt käia. Vahetasin korpused ära ja korras.

Pistikud koos pesadega ilusad puhtad, olin teadlik et neid tuleb ka kontrollida.

Break cleaneriga lasin ka igalepoole töötava mootoriga ja muutusi polnud.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#10
(15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.

Ma küsiks- Millise tootja küünal töötab MB peal siis kõige paremini? MB teadupärast ise küünlaid oma autodele ei valmista. Kas Beru, Denso, Bosch, NGK või mingi muu tootja küünal?
Vasta
#11
(15-01-2024, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: MB mootor tahab originaalküünalt, mitte mingit "tuunitud otstega" küünlaid. Mina ei välistaks ka küünlaid.

Autol peal LPG ja selle ongi Iriidium küünlad seal.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#12
113 puhul on väga määrav küünla kvaliteet ja ka küünlajuhtmed. Järelturu juhtmetega ei pidanudki korralikult tööle hakkama.
Ise kasutasin vahetades (vist)Beru küünlaid.
Vasta
#13
Teema võib lukku panna.

Vigane MAF oli põhjustajaks.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#14
Ei lõpenud see saaga siiski.

Külmalt üks silinder kadunud.
Veakoodid :
P0300
P0301
P0172
P0174
P0171.

10 sekundit puterdab, ja siis hakkab ilusti käima, kontrollisin pistikud uuesti, esimese silindri poolil üks juhe vigane, ilmselt see tekitab veakoodi p0300 ja p0301. Kui koodid kustutada siis tulevad need tagasi alles külmkäivitusel.

Võtsin katted maha , kontrollisin voolikuid, pihustasin cleanerit aga muutusi polnud.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#15
Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult?

Kas surved ka mõõdeti, kui küünlad kord maas olid?
Vasta
#16
(22-01-2024, 08:03 AM)v6sa Kirjutas: Kas vead tulevad ainult bensiiniga või kütusest sõltumatult?

Kas surved ka mõõdeti, kui küünlad kord maas olid?

Surveid mõõtnud pole, aga eks tuleb seegi ettevõtta.

Kuna drossel ja muudkohad olid õlised, vahetan ka karterituulutused ära.

Viga tuleb bensiiniga ja külmkäivitusel. Paarminutit on käinud siis käib väga pehmelt ja ühtlaselt. Käivitub igatpidi hetkega, kütusekulu on vägagi mõistlik, edasi liigub kenasti.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#17
Mõõda tõrkuva silindri ja tema naabri surve esmalt.

Poleks esimene mootor, milles hülss viga saanudSad
Vasta
#18
Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt.
Kas gaasiga sõit üldse õigustab ennast selle mootoriga? Palju km kulu erinevus tuleb aasta lõikes (paigaldus, hooldus, teine õi jne)? Ise kaalusin kunagi R500-le paigaldada ja ükskõik kuidas arvutasin ära see tasunud ei oleks.
Vasta
#19
(22-01-2024, 02:53 PM)jsv Kirjutas: Mina vahetaks küünlajuhtmed ära kuna üks juba niikuinii vajab vahetust jutu järgi. Survete mõõtmine on samuti mõistlik, kuna gaasiga võivad ka klapipesad kiiremini kuluda kui bensiiniga. Ei pruugi aga võivad. Ja muidugi juba v6sa mainitud hülsi jutt.
Kas gaasiga sõit üldse õigustab ennast selle mootoriga? Palju km kulu erinevus tuleb aasta lõikes (paigaldus, hooldus, teine õi jne)? Ise kaalusin kunagi R500-le paigaldada ja ükskõik kuidas arvutasin ära see tasunud ei oleks.

Algul näitas veaks esimene ja kolmas silinder, sai uued poolid, küünlajuhtmeid pole sellel.

Paak 71l ja sõita saan 570 km umbes. 

Viimane hooldus oli 150€ , uued filtrid, reduktor, seadistamine, lekete tuvastus.

Endale gaas meeldib, 0,53 tuleb soodusega. Auto ostsin siis oligi lpg peal.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#20
Üldiselt sellel Hallo M273-l silindriseina kulumisi ei ole.
Sellel ei olnud ka seda soodustavat START-STOP lollust.
Üsna lollikindel mootor, algusaastate omal on ketiprobleemid.

Mis gaasi puudutab, siis ei ole mina veel näinud ühtegi gaasitatud autot, mis töötaks nii nagu vaja.
Suured mootorid (300 kW ja +) ja gaasipihusti ei saa läbi oma vahel, kiirendades tihti häires.
Ja igas hooduses ongi vaja lekkeid otsida, kogu aeg saadab neid gaasihais, olgu seistes või sõites.
Paigaldus (elektroonika) kipub ka logisema, olen näinud juhuseid, kus gaasiajami ajul massid puudulikud, mis lõpetas kallihinnaliste süütepoolide töö jnje.
Lisaks seadistused ECU'l, sellega ei tulda ikka toime, gaasi kütteväärtus nii teine, Nm "vales kohas", tuleks ka käigukastid üle mappida jnje.
Loodan, et ainult minul halvad näidised ette sattunud. Räägin uutest suure bensiinimootoritega autodest.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 9,427 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 416 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 605 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W221 s500 2007 käigukasti teema W212 e500 26 2,575 05-11-2022, 10:57 AM
Viimane postitus: W212 e500
  S500 ei käivitu ErkoS550 3 809 23-06-2022, 11:34 PM
Viimane postitus: Westcoast
  w220 s500 puterdab veidi kohapeal ja vahest tühikäigupööre liiga kõrge s500w220 10 1,513 11-04-2022, 02:03 PM
Viimane postitus: s500w220
  W220 S500 225kw 2004 aasta salongiventilaator põhjas generaator ei lae s500w220 9 1,192 07-01-2022, 02:11 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 S500 2004a abc vedrustusega vajub üks amort ära s500w220 16 2,536 18-11-2021, 09:15 PM
Viimane postitus: s500w220
  w220 s500 2004aasta oleks vaja uut võtmekorpust s500w220 1 533 27-09-2021, 01:32 PM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 1,999 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne