Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W220 S500 2004a abc vedrustusega vajub üks amort ära
#1
5.0 225kw abc vedrustusega vajub vasak esimene amort ära peaaegu poole tunniga, kui auto seisab. Öö otsa seisab, ei vaju ükski teine amort alla. Käima pannes tõstab sekundiga kõiki nurki. Pole varem sellise vedrustusega kokkupuuteid, Kas kuskil mingi klapp või tihend alla andnud või millest otsimist alustama peaks. Lekked puuduvad.
Vasta
#2
Pakuks, et klapiplokk laseb läbi. Mul w215 tegi samat trikki. Kui oled ise ostja-tegija siis klappide o rõngad on iibeis müügil ja kuidas teha muuvisid sinutorust ka leida. Näiteks: https://www.youtube.com/watch?v=vqkfz2LRoPQ
Vasta
#3
(28-09-2021, 02:43 PM)hellrix Kirjutas: Pakuks, et klapiplokk laseb läbi. Mul w215 tegi samat trikki. Kui oled ise ostja-tegija siis klappide o rõngad on iibeis müügil ja kuidas teha muuvisid sinutorust ka leida. Näiteks: https://www.youtube.com/watch?v=vqkfz2LRoPQ

Vajus ka ainult üks külg? Huvitav, kas vasak esimene körgusandur ei või segast panna? peaks enne arvuti  järgi panema, kui neid tihendeid vahetama hakkan. Hetkel seisis masin mitu tundi ja kuhugi ei vajunud enam.
Vasta
#4
Kui anduri viga siis miks auto sirgeks tõstab kui pump tööle hakkab? Aga välistada ei saa.
Vasta
#5
Photo 
(29-09-2021, 09:05 AM)hellrix Kirjutas: Kui anduri viga siis miks auto sirgeks tõstab kui pump tööle hakkab? Aga välistada ei saa.

Sai tellitud ibeist see tihendite komplekt ja ära vahetatud esimesel plokil ja asi korras! Vanad tihendid pole enam tihendite moodi seal sees.
Vasta
#6
Klassika - kummitihendid vajuvad aastatega ära ja väieksed lekked teevad elu huvitavaks.

Kas midagi järgmisele lahtivõtjale soovitada ka oskad?

Hea, et uuemate autode süsteemide kohta ka teadmist tekib.
Vasta
#7
(10-10-2021, 01:21 PM)v6sa Kirjutas: Klassika - kummitihendid vajuvad aastatega ära ja väieksed lekked teevad elu huvitavaks.

Kas midagi järgmisele lahtivõtjale soovitada ka oskad?

Hea, et uuemate autode süsteemide kohta ka teadmist tekib.

Ürpis lihtne oli vahetada, vasakul esistange nurgas paikneb. Neli hüdrovoolikut lahti ja neli pisikut, siis lased kolmest poldist kogu krempli lahti ja ongi laua peal. Siis asud lahti võtma. Jälgid, et kõik tihendid oma järjekorras paika läheksid ja siis juba tagurpidi kokku tagasi. Näppe õliseks ei karda teha siis lihtne Eusa_dance
Vasta
#8
No ikka ei vea mul, peale tihendite vahetust sõidetud pea 500km, nüüd käisin poes ja kiri ees Active body control visit workshop! tõstab ja langetab muidu ilusti. Sõitsin järgmise poe juurde ja uuesti käivitades viga pole. Koju sõites aga jälle lõi ette. Õli normis, mida veel vaadata, arvuti järgi ainult?
Vasta
#9
Igaks juhuks küsin - kuidas vaatad vedeliku taset vardal?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
(12-10-2021, 04:14 PM)Rolz Kirjutas: Igaks juhuks küsin - kuidas vaatad vedeliku taset vardal?

Alumine vahe käiva mootoriga ja ülemine seisva mootoriga. Kas sea õlipaagis mingi andur, kus näeb taset? Enam pole kaks päeva seda hoiatust näinud.
Vasta
#11
Arvutit pole taha otsinud vahepeal(võib soovitada pärnu/viljandimaal head diagnostikut või pakkuda mingit diagnostikaseadet, igale teisele autole endal diagnost olemas aga mersule pole leidnud Confused ). Nädalas korra ikka kimbutab see kiri. Süsteem toimib ilusti muidu. Aga kui nupust tõsta üles ja uuesti alla lasta siis selline tunne nagu tagumine ots ei langeks alla, seisma jättes tunda, kuidas tagumik vajub. Sõitmise ajal põrkaks nagu tagumine ots auklikul teel.
Vasta
#12
Inspiratsiooniks

https://youtu.be/tilA2sC9rh4
Vasta
#13
Huvitav just see, et just hommikul esimene käivitus lööb seda viga, 10 minuti pärast seisma jätta ja uuesti käivitada siis viga enam päeva jooksul ette ei tule. Nagu oleks midagi külm ja soojeneks üles.
Vasta
#14
Kui perse põrkab, siis on ikkagi rõhupaagid surnud.
Rõhupaak ongi ju selleks, et kui amort kokku surutakse, siis üleliigne õli läheb sinna.
Membraani taga õhk hoiab vastusurvet, aga see ilmselt lahkunud.
Sellest võib tulla ka liigne ABC õli taseme kõikumine.
Mina vaataks üle üli tase enne käivitamist ja siis peale häiret.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#15
(18-11-2021, 02:54 PM)Rolz Kirjutas: Kui perse põrkab, siis on ikkagi rõhupaagid surnud.
Rõhupaak ongi ju selleks, et kui amort kokku surutakse, siis üleliigne õli läheb sinna.
Membraani taga õhk hoiab vastusurvet, aga see ilmselt lahkunud.
Sellest võib tulla ka liigne ABC õli taseme kõikumine.
Mina vaataks üle üli tase enne käivitamist ja siis peale häiret.

Perse põrkab siis kui hommikuti käivitades viga viskab, jätad kasvõi 1 min hiljem seisma ja uuesti käima pannes toimib päev otsa kõik ilusti ja ühtegi viga pole. Ma suutsin nüüd selle õli taseme jälgimisega korgi sisse ära murda vanadusest Eusa_wall ( Otsin uut abc õlitaseme korki!)  Kas paagis üle maxi õli võib ka seda põhjustada?
Vasta
#16
See kork on eraldi müügil.
Olen seda profülaktika mõttes erinevatel autodel vahetanud, kuna läbi selle käib ka tuulutus!
Kui õli liiga palju ja kork "plastistunud", viskab füüsiliselt korgi pealt minema.
II gen ABC suudab sellega veasse ajada küll, I ei tea.
Aga veelkord, korgi all on kanal, läbi mille käib tuulutus, s.t. vaakumi vältimine.
See on see mootori pesemine "pigileotusvahendiga", mis pole mitte petrooli, vaid lahusti baasil....
Korgi kood on A2203200259
Silberis 16.-
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
(18-11-2021, 08:18 PM)Rolz Kirjutas: See kork on eraldi müügil.
Olen seda profülaktika mõttes erinevatel autodel vahetanud, kuna läbi selle käib ka tuulutus!
Kui õli liiga palju ja kork "plastistunud", viskab füüsiliselt korgi pealt minema.
II gen ABC suudab sellega veasse ajada küll, I ei tea.
Aga veelkord, korgi all on kanal, läbi mille käib tuulutus, s.t. vaakumi vältimine.
See on see mootori pesemine "pigileotusvahendiga", mis pole mitte petrooli, vaid lahusti baasil....
Korgi kood on A2203200259
Silberis 16.-

Tänud koodi eest! 2004 aasta 7 kuu pill mul, kas see I või II generatsioon? Õli on küllaltki maxi lähedal.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 128 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 513 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 382 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W221 S500 2006 Parktronic radar-andur SGM 15 10,287 25-02-2024, 10:46 AM
Viimane postitus: Rai66
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 351 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  S500 peale küünalde vahetust uimane ktmduke 23 1,566 24-01-2024, 10:08 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 S500 käiguvahetus ktmduke 10 840 31-12-2023, 12:59 AM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 344 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 307 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 498 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne