21-06-2022, 12:13 PM
W221 kerel 2006 aasta s500, 5.5 mootor.
Kiirendades sport režiimil, suri auto välja ja kerge valge suitsu pilv jäi tahavaatepeeglisse.
Mingit kolinat ei olnud ja mootoris või kastis viga ei kahtlusta.
Generaator on pealt kergelt õline ja kardan et generaatori elu sai otsa. Ka veakoodid indikeerisid sinna suunda kuid koodid kustutades enam tagasi ei tule.
Auto välja suri siis peale seda enam ei käivitu, ei aktiveeri starterit. Võtme start asendisse keeran siis ainuke heli on bensiinipump hetkeks ja siis vaikus.
Kaitsmed on kõik korras, niipalju kui neid leidsin.
Mõlemad akud võtsin maha ja laadisin täis.
Kas generaatori veaga on selline asi võimalik et enam ei käivitu?
Soovitusi kus otsast lahkama hakata?
Vigadest hetkel ees 9014"consumer shutoff is active" ja 9210"Circuit 30 has undervoltage". Akud on mõlemad testitud ja tugevad.
Võib see indikeerida mingit lühist kuskil?
Kiirendades sport režiimil, suri auto välja ja kerge valge suitsu pilv jäi tahavaatepeeglisse.
Mingit kolinat ei olnud ja mootoris või kastis viga ei kahtlusta.
Generaator on pealt kergelt õline ja kardan et generaatori elu sai otsa. Ka veakoodid indikeerisid sinna suunda kuid koodid kustutades enam tagasi ei tule.
Auto välja suri siis peale seda enam ei käivitu, ei aktiveeri starterit. Võtme start asendisse keeran siis ainuke heli on bensiinipump hetkeks ja siis vaikus.
Kaitsmed on kõik korras, niipalju kui neid leidsin.
Mõlemad akud võtsin maha ja laadisin täis.
Kas generaatori veaga on selline asi võimalik et enam ei käivitu?
Soovitusi kus otsast lahkama hakata?
Vigadest hetkel ees 9014"consumer shutoff is active" ja 9210"Circuit 30 has undervoltage". Akud on mõlemad testitud ja tugevad.
Võib see indikeerida mingit lühist kuskil?