Teema hinnang:
  • 3Hääli - 3 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124, 300D Turbo, 1991 - Priit
See aknapost on kõigi uute autode häda. Ja see rekka näide pole mingi liialdus, kiirel pilguheidul ei pruugi tõesti silm paxu aknaposti tagant halli rekkat märgata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Mine sõida Boxeriga, sellel jääb terve rong A piilari varju Big Grin
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Kusjuures W124 tuuletakistus oli omal ajal lausa teedrajav 
("In 1984, the E-Class (model series W124) achieved an aerodynamic landmark, posting a cd figure of 0.29. It became, and remains, the benchmark against which all saloons have to be measured – a benchmark that very few manage to match.") https://media.daimler.com/marsMediaSite/...id=9361273

ja ka täna on see number igati OK, kui võrrelda tuulekanalis optimeeritud " ilmetute mullidega".

Ps tutikas Opel Astra oma laiade aknapostidega ja esiklaasi lauge kaldenurgaga, mille tulemusena klaasi ülaäär kipub uduse/külma ilmaga uduseks jääma, kui õhu suunamist autorežiimist ei muuda, on õhutakistustegur jõudnud vaid 0,26-ni, millega tehas kiitleb, et "king of aerodynamics" https://int-media.opel.com/en/08-15-king...rodynamics
Vasta
Tuttav kogemus. Aitavad turvalisuse lisad või siis lihtsalt väike viivitus ristmikule sõites. Viimaste aastatega võiks öelda, on liigagi palju neid juhuseid. Harjumus ja pimenurk, õnnetused kerged tulema.
Vasta
Nii lõppes minu eilne sõit enne Hiiu pubi... Puhas oma viga samaliigiliste teede ristmikul Hiiu kitsastel tänavatel (paremalt tulnud ameeriklane jäi märkamatuks). Õnneks inimkahjud puudusid. Minu esimene omal süül avarii alates 1987. Täitsime paberid ja läksime sõbralikult laiali.

Pildid, kuidas on kohtunud Saksa inseneritöö, poolaka B-stange ja USA raud. Tulemus oli minu jaoks üllatav.
Ps MB numbrialus on fantastilise kvaliteediga. Korjasin maast numbri ja ameeriklase külgtoru vahelt alumise kinnitusklambri (pildil veel näha) ja panin numbri uuesti ette Smile

Nüüd saab ka vasaku esitiiva ära vahetada, mis eelmistel jõuludel mul kiriku juures mõlki sõideti (ja sama stange vasak pool küljest ära oli). See kord kiirustav kirikuline lasi jalga ja tegelesin samuti ise kahjudega.

Ohutut liiklemist!

[Pilt: 52398-20210616_173901.jpg]

[Pilt: 59532-20210616_173856.jpg]
Vasta
Sa leidsid tal pehme koha ka. Õnne peab olema.

Oli rooli taga tunda ka, või läks nii:
[Pilt: 62686-Kopkop.jpg]
Vasta
Heli oli korralik, tunda polnud peaaegu midagi. Veeresin külje pealt pea täisnurga all vastu umbes jalakäija kiirusel.
Vasta
Lammutasin täna auto esiotsa. Võtsin maha tuled, stange ja vasaku tiiva. Täiesti müstika, mis kvaliteediga on 30 aastat vanad plastdetailid (paneelid, tüüblid, vastused). Oluliselt paremad, kui täna paljud uued. Tuli ka üks polt välja puurida. Kaks puuri sai ära lõhkuda Smile
Vasta
Eile sain uuema S-ga sõita Smile  Üks naisterahvas oli suht kinni pargitud ja palus abi auto välja manööverdamisel. Ei tea, mis ta oleks siis öelnud, kui ma oleks  maininud, et just hiljuti oma Mercedesega Dodge uksest sisse sõitsin Smile

[Pilt: 62686-Kopkop.jpg]
Vasta
11.juulil saab kallim 30-aastaseks. Nagu naistel kombeks, tuleb makeupiga varakult alustada Smile Värvikambris on aeg bronnitud ja uued numbrialused ka tellitud. Kuna kohalik värvikamber meenutab hetkel pigem soome sauna, siis jääb loota, et temperatuur veidi langeb, et saaks meigi õigel ajal peale Smile 

[Pilt: 96526-20210706_113631.jpg]
Vasta
Kuumad ilmad said läbi ja sain "kosmeetikult" värvitud stange ning tiiva kätte. Autol on nüüd jälle veidi peale sünnipäeva "silmad peas" Smile

Ps Eelmine Lesvenist soetatud B-stange istus paremini ette. Stange iluliistude kinnitamise avad olid pooled puudu ja ülejäänud enamikus täiesti "lambikohtadesse" puuritud, tuli uued puurida Smile

[Pilt: 47257-20210724_191821.jpg]
Vasta
Autole hakkas sõitmine meeldima ja keeldus lõpetamast. 2 aastat vana suretusklapp (Lesvenist B-osa koos vahetusega) andis täna saba, elueaks jäi 20000km. Peab uue aja bronnima. Õnneks pumba küljes suretushoob olemas Smile
Vasta
345500km, õlivahetus tehtud, suretusklapp vahetatud. Nüüd saab jälle nagu valge inimene autot salongist suretada Smile
Vasta
Täna sain aru, et tuleb sõita nii kiiresti, kui kaitseingel lennata suudab. Mõtlesin ühes kõrvalises kohas, et vajutaks korra torud täiesti puhtaks. Mingil teadmata põhjusel keerasin enne kickdowni rooli korra vasakule-paremale ja sain aru, et midagi on väga mäda juhitavusega. Mõtlesin hoogu maha lastes, kas esisillas läks midagi katki, kuna hääle järgi tundus, et rehvid teevad ka kuidagi imelikku häält. 

Jätsin auto seisma ja tegin kellaosuti suunas täistiiru peale ... kuni leidsin juhipoolse tagumise juba täiesti tühja rehvi. Õnneks vanal MB-l erinevalt paljudest uutest autodest on täismõõdus varuratas kohe võtta. Kevadel rehve vahetades oli ka rõhk kontrollitud. 5 minutit ja vahetatud. Kaitseinglit rohkem testima ei hakanud Smile
Vasta
Täna sai mu autol täis minu käes 100000km. Olulisem on aga see, et jookseb juba 10. aasta minu käes ja ära pole tüüdanud. Ühel kunagisel isiklikul autol oli minu käes suurem läbisõit, aga ma ei ole varem ühtegi autot nii kaua enda käes hoidnud.

Viimase 920 km-ga kulus ca kolmveerand paaki kütust, ehk siis viimase tankimisega täis paagi meetodil arvestatuna ca 7,2 liitrit diislit/100km (3-liitrine 108kW mootor). Mu suht tutikas peamiselt naise kasutuses olev Opel Astra 1,4 l/110kW võtab keskmiselt 6,2 liitrit bensiini/100km. Nii et ka praeguste kütusehindadega kannatab sõita küll ja kütusehind diisel (MB) vs 98 (Opel) tuleb 100km kohta umbes täpselt sama.

[Pilt: 26956-20211008_200417.jpg]
Vasta
Avaldame kaastunnet süveneva haiguse puhul. Eusa_angel

Meil on kõigil veidi sajast tuhandest puudu jäänud.... Aga kahel loomkatse veel käib.
Vasta
Ülevaatus tehtud.

[Pilt: 65495-TUV.jpg]
Vasta
Mis seda räiget kilinat võib tekitada? Nagu polt hüppaks ämbris ringi Smile Pöördeid tõstes aru saada, et pöörlemisega seotud (kolina sagedus muutub)

https://www.youtube.com/watch?v=GJ57vX0myJU

Täna Pärnus hakkas peale. Puhaste riietega midagi ei leidnud:
-Ventikas pole lahti
-Visko pole lahti
-Lamerihm liigub normaalselt, amort ei tõmble
-Vaakum olemas
-Veepump töötab
-Genekas töötab
-Roolivõimu ratas pole lahti
-Kliimat sel autol peal pole

Kojusõiduga midagi märgatavalt hullemaks ei muutunud.


Kas peaks kaevuma allapoole ja vaatama, millega vända otsas olev ratas tegeleb?

Ps mootori pumba (ksp) poolne külg on viimasel ajal läbune olnud, aga kütuse järgi ei lõhna ja märgatavat õlikadu ka pole.
Vasta
Kuna kilin-kolin on nii ebaühtlane siis pakuks pigem väljalaske süsteemi
Kurjajuur
Vasta
(19-01-2022, 09:03 PM)Randar Kirjutas: Kuna kilin-kolin on nii ebaühtlane siis pakuks pigem väljalaske süsteemi

Mul lõi ka see kohe pähe, sõelad või miskit lahti.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,915 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,390 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,388 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,011 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,855 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,563 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius
  MÜÜDUD! MB 260E 1990 W124 - Mike22 Mike22 22 24,511 26-10-2017, 10:54 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 250TD 1991 S124 - Werewolf Werewolf 33 35,124 18-06-2017, 08:52 PM
Viimane postitus: renkss
  MB 230E 1989 W124, sm. pelle sm. pelle 7 9,259 02-03-2016, 09:21 PM
Viimane postitus: Werewolf
  MB E320, 1993, w124 - Ermo Ermo 52 66,270 30-04-2015, 10:52 PM
Viimane postitus: väikemees



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne