Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S211 E320CDI 2004 - Ilja
#1
Tere, peale S210 300td müümist oli vaja mingi igapäeva auto, mis oleks universaal, diisel ja MB. Enam vähem kasaaegne, milles oleks turvaline olla ja ei oleks kahju ka talvel soolas sõita. Lisadest kohustuslikud minu jaoks olid püsikas ja istmesoojendused, ning tavavedrustus ja kliima. Vastav isend sai leitud.

- R6 E320cdi 150 kw (töötab ülihästi ja on kuiv)
- 5k automaat kast (töötab ülihästi ja on kuiv)
- Tavavedrustus (universaali taga õhkpadjad hiljuti tutikad pandud!)
- Istmesoojendused (mõlemad toimivad)
- Püsikas (toimib)
- Kliima (toimib)
- Beez nahksisu
- Avantgarde
- Tume värv

Ideaalis tahtsin musta sisuga, aga beez on ka kena, kuid aga peab iganädal puhastama ja nühkima, et oleks ilus.
Auto toimib ning sõidab hästi. Sai väike välismaa reis ka juba tehtud ja sõita on ülimugav ja suht öko.

Vead:

- SRS tehtud
- Pult avab/paneb kinni ainult ukselingi juures võti hoides tehtud
- Laelamp ei toimi (katuseluugiga 211 tüüpviga) tehtud, aga jälle ei toimi
- Viimase õlivahetuse päev/km teadmata tehtud
- Juhiukse lukk katki (tehtud)
- Veermikus mõned silladetailid vanad (tehtud)
- Käigukasti padi läbi (tehtud)
- Summuti vajab veidi keevitust (tehtud)
- Keskmine laekas katki (211 tüüpviga) (vahetatud korraliku vastu)
- Rool kulunud (värvitud sitasti) (puitrool leitud asemele)



[Pilt: 43939-__2020-02-25__22.13.01.png]

[Pilt: 23527-__2020-02-25__22.12.25.png]

[Pilt: 37939-__2020-02-25__22.09.43.png]

[Pilt: 96245-__2020-02-25__22.10.13.png]

[Pilt: 73397-__2020-02-25__22.17.04.png]

[Pilt: 24822-__2020-02-25__22.13.24.png]

[Pilt: 77737-__2020-02-25__22.13.41.png]

[Pilt: 43635-__2020-02-25__22.15.21.png]

[Pilt: CYAAAgEHBeA-960.jpg]

[Pilt: piAAAgEHBeA-960.jpg]

[Pilt: PCAAAgMHBeA-960.jpg]



Lõtkuga silladetailid said kohe ostupäeval vahetatud uute vastu, uus kkasti padi, summuti keevitatud, mõned pisivead korda tehtud Thumbsup

Ostsin korras laelampi, enne paigaldamist said kõik äravoolud puhastatud, aga 3 päeva pärast tuli ikka kuskilt katuseluugi vahelt paar tilgu vett lambisse, ja jälle ei toimi Angry (hetkel enam ei viitsi selle probleemiga tegeleda Eusa_think)

Ostsin puitrooli tavarooli asemele. Lihtne ei olnud leida beez+tumepuit kombo, ja odav ka ei olnud (300€).. aga iludus vajab rahakotti ohvreid Eusa_drool Nahk on vähemalt korralik ja värvimata.

Paar komplekti 18" velgi suveks varutud ka.


[Pilt: UgAAAgP--eA-960.jpg]

[Pilt: 3gAAAgP--eA-960.jpg]

[Pilt: dgAAAgP--eA-960.jpg]

[Pilt: i9AAAgK_heA-960.jpg]

[Pilt: HNAAAgK_heA-960.jpg]

[Pilt: KJAAAgK_heA-960.jpg]

[Pilt: HpAAAgK_heA-960.jpg]

[Pilt: qgAAAgG_heA-960.jpg]

[Pilt: 9VAAAgK_heA-960.jpg]

[Pilt: GYAAAgKS-eA-960.jpg]

[Pilt: 4gAAAgGS-eA-960.jpg]

[Pilt: c8AAAgKOheA-960.jpg]

[Pilt: _yAAAgKOheA-960.jpg]

[Pilt: 4UAAAgIHJeA-960.jpg]



Vasta
#2
Auto nüüdseks täpselt 1 aasta minu käes olnud. Läbisõit hetkel 421 900 km, ehk olen sõitnud 15 000 km.
Selle ajaga remonditud:

esisild
jalgpidur
kettad klotsid ring
sisutööd
parkimisandurid
suverehvid
talverehvid
2x korda õlivahetus + kõik filtrid
plokikaane lihv, tihend
radikas
kasti torud radikast
genekarihm
pisiasjad ja nokitsemised

Kõik varuosad pandud uued ja enamasti hea tootja omad. Aasta kulud ca 3000€ (sama oli auto ostuhind Eusa_drool ). Enamus asju ei vajanud koheselt vahetamist, kuid tegin endale, sest kasutan autot välismaal käimiseks ja teele ei taha jäta.

2021 plaanis veel teha:

roolilatt (kolks)
pihustid (külmalt paar minutit käib ebaühtlaselt)
ülevärv (1 roostekoht ja kriipsud kraapsud, ehk läheb tervinisti ülevärvi, kas sama värvi, või musta või kirsipunase, aidake valida?)
nipet näpet alati leidub teha

Auto super mõnus ja mugav. 1000km järjest pole probleemi sellega sõita, ei väsita üldse ära. Kütusekulu ja võimsus paigas.

[Pilt: FgAAAgIJg-A-1920.jpg]

[Pilt: dgAAAgBkI-A-1920.jpg]

[Pilt: c8AAAgPVI-A-1920.jpg]

[Pilt: EQAAAgNoY-A-1920.jpg]

[Pilt: 2MAAAgNoY-A-1920.jpg]

[Pilt: FwAAAgEFE-A-1920.jpg]

[Pilt: DswAAgDCs-A-1920.jpg]

[Pilt: OPQAAgDCs-A-1920.jpg]

[Pilt: aAAAAgCJc-A-1920.jpg]

[Pilt: TAAAAgCJc-A-1920.jpg]

[Pilt: HAAAAgCJc-A-1920.jpg]

[Pilt: jwAAAgCJq-A-1920.jpg]

[Pilt: 0sAAAgPn2-A-1920.jpg]

[Pilt: cwAAAgIqO-A-1920.jpg]

[Pilt: SIAAAgIqO-A-1920.jpg]

[Pilt: OsAAAgGMB-A-1920.jpg]

[Pilt: V0AAAgGMB-A-1920.jpg]

[Pilt: dRAAAgOJF-A-1920.jpg]

[Pilt: lRAAAgOJF-A-1920.jpg]

[Pilt: BgAAAgPkD-A-1920.jpg]

[Pilt: 2FgAAgLPz-A-1920.jpg]

[Pilt: nxgAAgLPz-A-1920.jpg]

[Pilt: KQAAAgPPz-A-1920.jpg]

[Pilt: GQAAAgBkI-A-1920.jpg]

[Pilt: OQAAAgBkI-A-1920.jpg]

[Pilt: DgAAAgBkI-A-1920.jpg]

[Pilt: 7QAAAgBkI-A-1920.jpg]

[Pilt: hIAAAgBkI-A-1920.jpg]



Vasta
#3
Mõistlikus kõrguses ilus auto.

Kirsipunane oleks isikupärane, käik mersud ei pea mustad oelma!
Vasta
#4
Musta ja kirsipunase vahele jääb veel Almandine Black, mis on ka suht kelmikas ja mitte liiga tihedasti kohatav värv MB seljas.
Vasta
#5
Ei kalluta siin jälle ühte mersut mustaks maalima midagi...Eusa_naughty
Vasta
#6
Ei see pole must värv ühti, google avitab
Vasta
#7
Almandine black on meeeeega ilus värv, hetkel see küll nr 1 valik, tänud!
Vasta
#8
(25-11-2020, 11:06 PM)erkilo Kirjutas: Ei see pole must värv ühti, google avitab

Kuna mind ei ole kuntsizilmaga õnnistet, siis minu jaoks on see lihtsalt järjekordne must. Ma saan aru, et turunduse ja disaini osakondades töötab hulk hästi makstud ja kõrgelt haritud inimesi, kelle tööülesandeks on asjadele peente nimede väljamõtlemine, aga see ei muuda asja olemust lihtsale inimesele.

Õnneks on meil vaba maa ja igaüks võib oma musta nimetada nii, nagu talle parasjagu sobib ja teiste arvamusi rõõmsalt ignoreerida. Ning teistele jääb õigus sellest midagi arvata.Eusa_angel

Minu arvates on musti mersusid lihtsalt liiga paljuEusa_whistle

Mis kuskilt otsast ei tähendaks, nagu ei tohiks teemaksolevat kiirlifti värskema mustaga üle võõbata.
Vasta
#9
Nimetuses võib olla sõna "black" aga ei tasu lasta end petta, tegemist on siiski värvusega mida nimetatakse "purple"
Kurjajuur
Vasta
#10
(26-11-2020, 06:40 PM)Randar Kirjutas: Nimetuses võib olla sõna "black" aga ei tasu lasta end petta, tegemist on siiski värvusega mida nimetatakse "purple"

Mingis valguses kindlasti.

Aga see pole oluline, Ilja ise otsustab.

Ma küll näeks meelsamini kirssi või tumesinistWink
Vasta
#11
Mis siin keerutada Almandine black on lilla mis lilla Smile

Herki

(26-11-2020, 06:40 PM)Randar Kirjutas: Nimetuses võib olla sõna "black" aga ei tasu lasta end petta, tegemist on siiski värvusega mida nimetatakse "purple"

Vasta
#12
2021 talveks taastasin 18" erilaiad AMG-d ja peale läksid kasutatud nokiani lamellid, tehtud ka kohe sillastend ees ja taga. Talveks valmis!

[Pilt: BXhuAGqoQ4bOhVueP-wRHrjmtrY-1920.jpg]

[Pilt: uAQ-a5yltuM1RQFMbMvsJsai6_s-1920.jpg]

[Pilt: FmPCVBnoYbdtNpdMkCYCTKeQSTQ-1920.jpg]

[Pilt: 687cScAF6bcX3fsb_z30O7a_nlI-1920.jpg]

[Pilt: 7X94f9RwhufHimMgWh9GSEa3ujk-1920.jpg]

[Pilt: 4oT5TCj3NlPJbuQBe6lUXPT-A04-1920.jpg]

[Pilt: S9yo9eIeboHw2-nb8MQ1_PsKk8k-1920.jpg]

Küsimus - kas see avantgarde kellaploki "hallitamine" on ravitav või vaja teist kellaploki? Ja kui panen teisest autost kellad, kas on võimalik õige läbisõitu sellele õpetada?
Vasta
#13
Hetkel ees 426 000 km. Autol kolm häirivat asja:

Sai maha võetud ja taastatud kõik 6tk pihustid, kuid probleemi see ei lahendanud, ikka mõnikord (mitte alati) külmalt lonkab. Mis võiks veaks siis olla?

Vahepeal starter ka taastatud ja uus aku ostetud. Üks probleem ikka - mõnikord ei lähe võtmest kohe käima (teeb klõpsu ainult), siis keerad paar korda ja käivitub kohe. Milles viga?

Järgmine mure - suvalisel ajal salongi järsult hakkab puhuma ülisooja õhku, isegi kui auto välja suretada ja lukku panna, mingi 15min puhub ja kaob ära. Milles viga?

Muidu sõidab toimib ülimugavalt, ei väsita ära. Ideaalne tööauto!

[Pilt: NKcSYj-vA3Rvhm8M5yPq1IzclC0-1920.jpg]

[Pilt: qvHvHNWbk_62M7hNEoZNuD3q7M8-1920.jpg]

[Pilt: be8UDFFHNScq3f1CgTCCNHz5wBY-1920.jpg]
Vasta
#14
Tere. Webasto on sellel autol? Minu w164 oli webastol relee uppunud(seest roostepundar). Pani salongis ventikat suvalisel ajal tööle.

Edu
Vasta
#15
Kus taastati? On päris palju nurinat taastamise kvaliteedi kohta... Lätlasi kirutakse vähem, kui meie "seppasid". Mida näitab arvuti iga pihusti korrektsiooniks? Kas lonkamise ajal mõni number erineb ka?

Kas see klõps tuleb starteri juurest, armatuuri alt või kusagilt kolmandast kohast?

Maksimaalne küte viitab toite puudumisele soojendusvedeliku klappidel. Kas samal ajal midagi muud ka imelikult toimetama hakkab? Palju on pardapinge samal ajal?

Kuigi - piltide järgi oled Lesveni klient ja Rein peaks oskama neid asju väga hästi praavitada.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB E280 CDI 2006 S211 Tuska12 0 2,868 25-04-2020, 12:56 AM
Viimane postitus: Tuska12
  Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde - indumen indumen 41 25,523 10-08-2019, 05:21 PM
Viimane postitus: indumen
  S211 E320CDI 4matic- Herki herki 8 9,013 31-01-2019, 11:17 AM
Viimane postitus: herki
  W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius kubilius 37 39,652 17-08-2018, 12:10 AM
Viimane postitus: kubilius
  Mercedes-Benz C220 CDI, 2004, W203 - Kirill.D Kirill.D 64 68,259 31-12-2017, 04:33 PM
Viimane postitus: Kirill.D
  mb w211 320 2004-chjan chjan 26 26,913 18-06-2017, 10:39 AM
Viimane postitus: chjan
  MB E280CDI S211 2008 - Hašš Hašš 2 3,877 14-05-2017, 09:43 PM
Viimane postitus: Hašš
  Mercedes-Benz E200 2.2 CDI 2004 W211- Luukas Luukas 52 56,812 04-01-2017, 10:18 PM
Viimane postitus: Luukas
  W211 MB E320 CDI 2004 jann1987 0 2,514 11-12-2015, 03:15 PM
Viimane postitus: jann1987
  MB e320cdi Avantgarde w210--Taavi taavi526 17 14,653 25-03-2015, 09:59 PM
Viimane postitus: taavi526



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne