Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde - indumen
#1
VIN: WDB2112201B133016
Mark/mudel: Mercedes-Benz S211 E280T Avantgarde CDI
Esmane registreerimine: 26.02.2007
Läbisõit: ostu hetkel 250xxx
Mootor: 3.0 140kw, diisel, V6 OM642
Värvus: COLUMBITE BLACK - METALLIC FINISH (170U)

Varustus:
Musta tooni täisnahksisu, rool ja käigukang samuti.
Juhiiste mäluga/MULTI-CONTOUR
Istmesoojendus
Mäluga rool ja peeglid
Roolisoojendus (+easy access, ehk rool sõidab üles kui auto seisma jätta)
Peeglid, soojendusega ja isetumenevad ja klapitavad (parem poolne vajab remonti)
Harman/Kardon Prologic7 helitehnika (armatuuris olev keskmine kõlar krigiseb kõrgematega, kellel on juhuslikult pakkuda uut olen huvitet)
2'e Tsooni kliima
tagasild SLS õhkpatjadega
Ees/taga parkimisandurid
Kärukonks teisaldatav
Kurvis kaasa keeravad tuled
Navi
DVD mängija
BI-XENON
puidu versioon: BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE

kogu nimekiri https://www.datamb.com/vin/8vKkQA86BagEyprWo

Info täieneb jooksvalt Smile mõningased mured nagu ikka kasutatud masina puhul

tagaluuk lekib kuskilt päris korralikult üles tõstes soriseb lausa polstri vahelt paremalt poolt.
tagaluugi amordid uued tellitud
eelmainitud parempoolne peegel kehvake
üks tagumine parkimisandur on ebameeldivalt tundlik, tagurpidi käik lülitades antakse kõigepealt "oled vastu seina signaal" ja siis tuleb mõistus pähe alles.
õlivahetus, filtrid vaja teha.
ülevaatus vaja läbida
sillastendi peaks minema rool natuke viltu, väidetavalt viimatisest šarniiri vahetusest
mingi õrn vibra on maanteekiirusel.
Kiirusetundlik rool on kohapeal ja aeglasel sõidul väga raske, vajab uurimist, võimalik solenoidi viga, suurema hoo pealt on normaalne


esmased pildid müügist pärit
[Pilt: 26679-120619671.jpg]
[Pilt: 23725-120619747.jpg]
Vasta
#2
leidsin tagaluugi tihendist suure augu, all keskel, keegi oskab selle varuosakoodi öelda? ja kuskohast seda kõige kiiremini saaks ehk ? praeguste märgade ilmadega pole üldse tore.

Tagaluugi üleval servas pikk piduri LED ka ei põle, ei tahaks uskuda et tuli ise läbi, pigem mingi plokk mis niiskusega ehk ära surnud. kas tagaluugis olev "kast/aju" juhib seda pidurituld ka ?
Vasta
#3
Selle piduritule võid ka lihtsalt survekaga pestes nahka keerata. Aga samas kui tagaluuk lekib, siis ei saa miskit välistada.

Tihendit mõtlete seda?
[Pilt: Nimetu.png]
Vasta
#4
see suur tihend jah mis luugi ja kere vahele käib. mis selle uue hind oleks huvitav Smile

no ma ise teda veel pesta saanud polegi Tongue värske omanik. piduritule kohta netist leiab ainult sedaanidele mõeldud versioone, tundub ka defitsiit kaup.

kahtlane on see ka et luugi küljes olev sisevalgustus ka ei põle, sinna ei tule voolu isegi peale, ja selle juhe läheb küll sinna juhtplokki.
Vasta
#5
Silberis tihend 118,07 €

Vasta
#6
Ja kui aega oodata ja luuki veel uputada kannatab, siis mina võin ta järgmise nädala esimeseks pooleks 80€ eest sebida.

Muidugi tüüpiline teema on neil see ümber kojamehe varre olev tihend + kate, sealt hakkab tavaliselt kõige esimesena vesi sisse minema. Pole kuulnud, et see luugitihend ise massiliselt katki läheks.
Vasta
#7
EDIT: täna siis sai vahetatud:
rihm/rullid ja vaakumpumba tihend mis lekkis.
mootoriõli ja kõik filtrid
luugi veeleke kõrvaldatud (tagatule üks tihend oli praguline)
rehvid uuesti tasakaalustatud mille käigus selgus kurb tõsiasi et üks velg on lopergune siiski, sellest ka vibra suuremal kiirusel


Luugi tihendi kohta veel mõned päringud soolas, sellega natuke kannatab nüüd oodata siiski.
Pikemas perspektiivis peab ka suve peale mõtlema hakkama ja suveks kena AMG või mõni muu ilusam 18" velg alla saada.
Hetkel 17" sobib talveks küll. Icon_rolleyes
Vasta
#8
kui kellelgi juhtub vedelema üksikut velge miskipärast siis olen huvitatud.
17" ET38

[Pilt: 33559-DSC_1346.JPG]
Vasta
#9
Tänaseks 1000+km maha aerutatud ja nukraks teeb olukord, et ma ei leia toimivat sõiduasendit, ometi on täis elekter + multikontuur iste.

Täna saab velje sirgeks.
Pikema otsa peale avaldus mingisugune õlileke kuskil.
Homme ehk saab viimase lekke kõrvaldatud mootori tagumises otsas miskit, tilgub lausa kuskile väljalaske peale ja õlikärsakas salongi omakorda.
Uued tagaluugi amordid ka käes.
Toonklaasi aeg broneeritud Smile

Vasta
#10
(19-02-2019, 12:37 PM)indumen Kirjutas: Tänaseks 1000+km maha aerutatud ja nukraks teeb olukord, et ma ei leia toimivat sõiduasendit, ometi on täis elekter + multikontuur iste.
...

Vat sedapidi polegi kurdetud? Kust siis pigistama jääb, et meie maa olematute kilomeetritega häirima hakkab?
Vasta
#11
Isegi üllatusin jah, et kuidagi miskit on väga halvasti, kui nagu leian peaaegu toetava asendi, siis enam käed roolile ei ulatu või siis on põlved lõua all. Proportsioonid väga paigast ära kuidagi, üleüldiselt tundub juhikoht kuidagi kitsas omakorda.
Tänaseks on mulje jäänud et pigem jääb toetusest puudu päris alaselja piirkonnast, see reguleeritav padi nagu ei lähe piisavalt madalale.

Olukorda ehk võimendab ka see et kiirusetundlik rool linnas liiga raske, solenoid vajab kontrollimist, ehk siis peab kahe käega keerama mis eeldab, et vaja roolile lähemal istuda.
Siuke nokk kinni saba lahti olukord hetkel.

Muus osas selgus et väntvõlli tagumine simmer lekib, esmaspäeval saab sellega ka ühele poole. Pikem töö.

Kas kellelgi on ehk designo või amg istmetega S211/w211 millega saaks ehk korra proovida tagumiku istutada sinna?
Vasta
#12
Rool pole liigutatav või on juba lõpuni välja tõmmatud?

See rool tuli ikka suht kaugele välja. Comfort sisenemine/väljumine aktiveeritud on, siis ei jää segama ka.

Aga samas ma suht pisike ka, selles osas mul enamasti probleem, et varbad ei ulatu pedaalideni.

Servo rool oli linnas lõdvalt ühe käega keeratav.
Vasta
#13
Mul see servo osa nats hapu hetkel tõesti, peab ikka kahe käega keerama eriti kui ristmiku peal gaasi maha lasen.
Rool ikka lõpuni pikaks lastud, ilmselt ma olen ise ka pigem pikad jalad lühikesed käed versioon.

Eks katsetan mõnda aega veel, aga võrdluseks oleks hea mõne parema tooli peal ehk istuda, siis teaks kas üldse on pointi paremat loota kui mõned e55 istmed ehk vms sebida.


Ebays müüakse ka istme põhja ja seljatuge näiteks E55/e63 omasid, huvitav kas need praeguse raami peale sobiks ja õhkpadjad ja vidinad peaks teoorias ka ehk ühilduma, vähemalt pildi järgi õhupult ja mälud/reguleerimine on nagu sama koha peal.
Vasta
#14
(20-02-2019, 01:48 PM)indumen Kirjutas: ...
Rool ikka lõpuni pikaks lastud, ilmselt ma olen ise ka pigem pikad jalad lühikesed käed versioon.

...

See asi juhtub kergesti ka neil, kes lamamistooli-asendis sõidavad. Bemmi-audi toolidega seda muret ei ole? Või on ka seal rool "kaugel"?

Vasta
#15
Kroonilise seljahaigena ei sõida lamamisasendis, lisaks veel eelistaks ohuolukorras ikka roolini ulatuda niiehknaa.
Võrdluseks: w210 istmega on kõik mõnus (samuti multikontuur lisaga), naise fiesta ST recaro iste on isegi parem kui praegusel w211 mis mulle on sattunud.
Ei saa välistada, et seal ka mõni polsterdus kuidagi ära väsinud valest kohast, jumal seda teab kes sellega ju ennem sõitis.

Hetkel leidsin poolast 500€ terve komplekti e55 amg istmed, aga ennem tahaks proovida istuda sellistes üldse.
Vasta
#16
AMG korvid kipuvad suuremale inimesele päris karmilt küljelt "sisse sõitma".
Eriti sellised, kus küljepadjad ei ole õhuga reguleeritavad.
Õhuga saab nad tühjaks lasta, kuid ilma õhuta verisoonis on tehas sageli "maksimumi võtnud".
Igaks juhuks mainin.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Väga suurena ei tunne just 180cm 85kg, müügis ainult uks e55 praegu ja sellel pole istmest pilte isegi. Ehku peale ostma ei tormaks päris.

Muudel teemadel, selgus et rooli servo solenoid ongi tuksis omadega. Ehk on kellelgi varuosadeks? Uus natuke krõbe hetkel osta
Vasta
#18
(21-02-2019, 12:15 AM)indumen Kirjutas: Muudel teemadel, selgus et rooli servo solenoid ongi tuksis omadega. Ehk on kellelgi varuosadeks? Uus natuke krõbe hetkel osta

Järsku see:
http://mbshop.ee/toode/roolilati-ventiil-andur/
Vasta
#19
Neid hiinakaid saab a'la aliexpressist 35€'ga ka, aga ei tekita väga usaldust, kui "päris" varuosa hind on 300€+

Vasta
#20
Kui ei peaks leidma kuskilt kasutatud, siis uus originaal on mul riiulis olemas.
A2114600984 koodiga. silberi lett 448, ma võiks enda oma 290€ koos km ära anda.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,724 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 284 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 948 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 106,745 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,033 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,002 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 534 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,196 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,093 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,172 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne