13-09-2020, 05:19 PM
Tere
Pealkirjas olev w109 toodi Eestisse Califoniast, täpsemalt siis San Francisco lähedalt väikelinnast.
Konteriner jõudis minuni 02 september 2020.
See konkreetne isend jäi silma ebay keskkonnas. Kuna pakkuijaid ei olnud, siis saatsin müüjale maili ja leppisin temaga siis ilma ebay vahenduseta kokku.
Auto saabumise hetk:
Konteineri uksi lahti tehes avanes selline pilt:
Viskasin kile pealt ära, rihmad lõikasin puruks.
Avasin auto uksed, mille peale hakkas kohe salongist helisignaali kostuma. Seega oli selge et akujuhe on peale jäätud. Mis seal siis ikka. Võti oli ees ja mõtlesin, et panen siis elaja käima, nagunii on vaja ju õhud üles pumbata, kuna oli teine ju vastu maad lösakil. 10 seki käiamist ja ellu Ta ärkas.
Tiksus ca 5min, siis olid õhkpadjad õhku täis ja sõitsin konteinerist maha.
Nüüd olen saanud autot mõne päeva uurida ja katsuda.
On nii plusse kui ka miinuseid, nagu ikka.
Plussid:
Auto on suures osas originaal. Keegi ei ole Teda taastama hakanud.
Suureks rõõmuks on see et M100 töötab väga kenasti, kast vahetab käiku soliidselt.
Mootorist ka pilt, muidu veel keegi ei usu.
Tegemist siis kuulsa M100 kolakaga.
Lisaks on kere praktiliselt roostevaba.
Pagasniku põhjas koopa alumised ääred tahavad keevitamist. Ülejäänud on tiptop.
Samuti on väga heas korras kroom- ja roostevabast liistud/stanged.
Ainult parempoolne karbil olev liist on puudu ja vasakpoolne on rohkem kannatada saanud.
Kere plekid on enamus sirged ja mõlgivabad.
Miinused:
Salong on sodi, välisvärv on "põlenud"
Kuna auto on pikalt seisnud, siis California päike on oma jälje jätnud.
Mõned pildid veel, mis on tehtud sadamas enne konteinerisse panekut.
Ja nüüd kodus.
Pealkirjas olev w109 toodi Eestisse Califoniast, täpsemalt siis San Francisco lähedalt väikelinnast.
Konteriner jõudis minuni 02 september 2020.
See konkreetne isend jäi silma ebay keskkonnas. Kuna pakkuijaid ei olnud, siis saatsin müüjale maili ja leppisin temaga siis ilma ebay vahenduseta kokku.
Auto saabumise hetk:
Konteineri uksi lahti tehes avanes selline pilt:
Viskasin kile pealt ära, rihmad lõikasin puruks.
Avasin auto uksed, mille peale hakkas kohe salongist helisignaali kostuma. Seega oli selge et akujuhe on peale jäätud. Mis seal siis ikka. Võti oli ees ja mõtlesin, et panen siis elaja käima, nagunii on vaja ju õhud üles pumbata, kuna oli teine ju vastu maad lösakil. 10 seki käiamist ja ellu Ta ärkas.
Tiksus ca 5min, siis olid õhkpadjad õhku täis ja sõitsin konteinerist maha.
Nüüd olen saanud autot mõne päeva uurida ja katsuda.
On nii plusse kui ka miinuseid, nagu ikka.
Plussid:
Auto on suures osas originaal. Keegi ei ole Teda taastama hakanud.
Suureks rõõmuks on see et M100 töötab väga kenasti, kast vahetab käiku soliidselt.
Mootorist ka pilt, muidu veel keegi ei usu.
Tegemist siis kuulsa M100 kolakaga.
Lisaks on kere praktiliselt roostevaba.
Pagasniku põhjas koopa alumised ääred tahavad keevitamist. Ülejäänud on tiptop.
Samuti on väga heas korras kroom- ja roostevabast liistud/stanged.
Ainult parempoolne karbil olev liist on puudu ja vasakpoolne on rohkem kannatada saanud.
Kere plekid on enamus sirged ja mõlgivabad.
Miinused:
Salong on sodi, välisvärv on "põlenud"
Kuna auto on pikalt seisnud, siis California päike on oma jälje jätnud.
Mõned pildid veel, mis on tehtud sadamas enne konteinerisse panekut.
Ja nüüd kodus.