Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
(28-02-2020, 10:09 AM)Ester Kirjutas: Naiivse kohukese mõtlemine paneb lootma, et ehk lumi on andurid kinni mässinud vms….
Tere,
Võin kinnitada, et paari päeva pärast(kui selleaastane "talv" tagasi tuleb) muutuvad need andurid tunduvalt tundetumateks
Eks Taavi võib kinnitada, et kui prillid jääs või lumised, siis võtab väljavaade kiruma küll
Herki
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
Selleks on mulle teda ka vaja :
Postitused: 3,792
Teemad: 281
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Mäletan hästi kui 1. ölivahetus koos jahutustoru vahetusega C140 CL600 maksis 2009a 13.321 eeki=851€. See jäi ühtlasi ka viimaseks seal. Väga jäik on paraku Silberi suhtumine.
Hort küsis G55K ölivahetuse eest mälu järgi 120-140€ ja kasutati seejuures spets. AMG öli.
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
Aktiivse laste koduõppe 4. päeva järgselt ja ka muudel põhjustel sai paarisajane ring tehtud GLKga. Nina kodu poole olles tuli meelde, et odomeeter peaks ju 200 kilo ette keerama varsti. Oli juba seda teinud, nii et järgmine sada on peale hakanud
P.S. Meelde tuli veel seik GLK esmakordsel ülevaatamisel Hortis. Kus peale sisseistumist ja veidi omapead uurimist, olin otsustanud, et see konkreetne isend on see õige ja tuleb meile. Ja see kõik saigi toimuma, ilma ma meetritki enne nn proovisõitu oleksin teinud. Käima ma ta ikka panin
Elu senimaani kalleim autoost ja seda siis ilma proovisõiduta. Ja omanikku nägin ka esimest korda alles ARKis.
Aga sõidame siis nüüd ja mõnuga!
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Elu senimaani kalleim autoost ja seda siis ilma proovisõiduta. Ja omanikku nägin ka esimest korda alles ARKis.
Aga sõidame siis nüüd ja mõnuga!
[/quote]
Meie pere 5 viimast autot on ostetud nii, et oleme neid käima panna ja proovida saanud alles siis kui rahad ammu makstud
Omanikke pole aga üldse näinud
Vanasti poleks sellist asja ettegi kujutanud...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Jaapanist ostes vaatad 3 pilti ja teed otsuse
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
20-03-2020, 11:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2020, 08:32 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Mhm, me pole harjunud sääraseid summasid pelga tunde alusel liigutama... Natuke segab ka koolitus ja kogemus: kui ikka oled kokku puutunud kogu inimleidlikkusega sita vaiba alla peitmisega, on väga raske müüjatest vaid head mõelda
Seni tundub, et vist ei läinud alt. Aga pagan seda teab...
Eile sai jälle korra mootorikatte all käidud ja pesuripaak täis valatud. Olles viimastel aastatel pidevalt vaevelnud jaapanlaste ja prantslaste arusaamaga klaasipesuripaagi muretust täitmisest, siis selle auto puhul on küll viispluss: piisavalt avar mulk ja hästi eestkäänatav pehme kaas selle peal.
Ja mootorikate käib kinni usaldusväärse mürtsuga.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nüüd on siis meil ka elektriautohäda käes: "Auxiliary battery malfunction". Esialgu küll juhuslikult ja auto toimimist ei tundu mõjutavat. Aga häirib ikkagi.
Netist tuustides tundub, et laadimise eest hoolitsev relee võib ka hapneda. Igatahes on plaan panna see aku õhtul eraldi laadima. Aga tekkis küsimus: kas ma tohin seda teha niisama oma nutilaadijat külge visates või peaks autole enne midagi ütlema ka arvutiga?
Olen auto põhiakut ajuti turgutanud abivooluklemmide kaudu, kui on olnud palju käivitamist ja vähe laadimist seal vahel. Eeldan, et vool sealtkaudu ka ikka lisaakuni jõuab.
Ilma selle akuta auto ilmselt sõitma nõus ei ole? Aga aku maha võtta koormustesti tegemiseks ma ju ometi võin ilma autot pahandamata, kuniks seda käivitada ei üritata.
Autol on praegu aktiivne Keyless-Go ja käivitusnupp, kui see peaks olema oluline...
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
12-05-2020, 03:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2020, 03:54 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-05-2020, 03:43 PM)onu_siim Kirjutas: ...
kapotialt laadimispostilt laadides ei jõua taha midagi, sõiduajal laetakse seda vastavalt vajadusele.
Üldiselt võid hakata uut akut ostlema, see vana turgutamine on rohkem enese petmine.
Atsa, majanduse turgutamist ei unustata.
No õnneks pole väga kallis virbel ka. Aga vaatame, C-TEK ja pingepiirikuga koormusstend on nii mõnelegi väsinule aastaid juurde toonud Aga on ka ära tapnud...
Sõitma ilma lisaakuta vist minna ei tohiks? Isegi, kui plussklemm plastpurki pista...
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Kui minna sõitma ilma selle lisaakuta. kas auto sellest aru saab?
Kui saab, siis ilmselt ilmub armatuuri järjekordne veateade. Lisaks ilmselt mingi ports veakoode, mida hiljem testriga lugeda.
Aga võimalik et ei ole ka nii, targamad võiks vastata.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(12-05-2020, 07:22 PM)onu_siim Kirjutas: Ma ei näe, mida ilma selleta sõitmine halba teeks. Loomulikult plussklemm korralikult isoleerida ja Start-Stop nupust välja iga sõidu algul.
Plussklemmiga saaks veel õige lihtsalt: laadimisreleest poldi otsast maha ja ongi tumm. Aga esialgu ei katseta sellega.
Praegu on 5A Cteki otsas kolm tundi nosinud ja on umbes poole peal. Seega tühi see aku oli, aga sulfateerunud veel mitte. Sellise viskaks tunniga lõpuni.
Seisva aku pinge oli 12,88V, käivitamise järel keris kuhugi 13,1xV peale (ei viitsinud oodata, aeglaselt see tõusis). Homme, kui auto paarisajakilomeetriselt ringilt tuleb, saan mõõta eluspinget.
Nõme, et akut kattev plast on kinni pakiruumi lävekatte all. Kisu kõik lahti, et klemmideni pääseda.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ja laadiski pea viis tundi... Näis, kas jääb pidama või saame jälle hädakisa lugeda ekraanilt.
Postitused: 550
Teemad: 50
Liitus: May 2006
Maine:
4
Kui Taavi tutvub GLK akumaailmaga, siis mina kasutan teda sihtotstarbeliselt nagu plaanitud
Oli tunda, et autorongi lubatud max täismassiga B-katile on juhtida, kuid midagi muud mitte. Stabiilsust, võimsust ja mugavust kuubiku, küll veidi voolujoonelise, vedamisel oli olemas ja jäi ülegi
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Täpselt paras paar nii seaduse kui käitumise mõttes.
Kuudi rattad peab suuremate vastu vahetama, kuna muidu on kõik kola haagise tagaseinas kinni õhtuks. Isegi, kui gaasipedaali muljumisega piiri pidada...
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Reklaam küll, aga ikkagi meeldiv on säärast numbrit näha ekraanil:
Hommikul läksin 840 pealt, pilt on võetud umbes 100 km hiljem.
Selle Asjaga peab jube distsiplineeritud olema, et mitte lubadest ilma jääda. Nagu jala gaasile unustad möödasõidul, on illegaalne näit ees.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Tere,
Tankimise meetodil ka nii meeldivad numbrid suudad välja võluda? Kahtlen.....
Herki
(21-05-2020, 10:18 AM)v6sa Kirjutas: Reklaam küll, aga ikkagi meeldiv on säärast numbrit näha ekraanil:
Hommikul läksin 840 pealt, pilt on võetud umbes 100 km hiljem.
Selle Asjaga peab jube distsiplineeritud olema, et mitte lubadest ilma jääda. Nagu jala gaasile unustad möödasõidul, on illegaalne näit ees.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
21-05-2020, 11:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2020, 08:12 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Seni pole sooloautopaagitäit tulnud. Igas paagitäies on sees nii väikest kui suurt käru ja eks see sinna kaheksa alla jääb. Täpsemalt pole isegi vaevunud arvutama
Kui kahetonnine märgatava tuuletakistusega käru taga ja liikluse rütmis maanteel takka anda (mis ei nõua isegi olulist pingutust sellelt katlalt ), siis naljalt alla 10 tulpa ei näe.
Pikk keskmine on hetkel rasvane seitse, mis on tegelikkusest optimistlikum.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
(21-05-2020, 11:39 AM)v6sa Kirjutas: Seni pole sooloautopaagitäit tulnud. Igas paagitäies on sees nii väikest kui suurt käru ja eks see sinna kaheksa alla jääb. Täpsemalt pole isegi vaevunud arvutama
Kui kahetonnine märgatava tuuletakistusega käru taga ja liikluse rütmis maanteel takka anda (mis ei nõua isegi olulist pingutust sellelt katlalt), siis naljalt alla 10 tulpa ei näe.
Pikk keskmine on hetkel napp seitse, mis on tegelikkusest optimistlikum.
meie omal pikaajaline keskmine kompuutri järgi tuli 10.5. Aga me elame linnas ka ja pool sõidust oli raudselt puhas linn.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
28-05-2020, 10:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2020, 08:59 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(12-05-2020, 07:22 PM)onu_siim Kirjutas: Ma ei näe, mida ilma selleta sõitmine halba teeks. Loomulikult plussklemm korralikult isoleerida ja Start-Stop nupust välja iga sõidu algul.
Loomkatse näitab, et auto annab veateate "Auxiliary battery malfunction" ja püsikiirusemajandus ei toimi üldse. Õnneks muud sõitmise funktsioonid (sh. mootor täisvõimsus) ei tundu pihta saavat.
Paraku on ikaldunud laadimise relee - aku on täies jõus (hetkeks on 9+ Ah mahtuvust olemas ja aku klemmipinge 6A koormuse all 11,9V). Aku mahtuvus on 12 Ah, seega on meil veel 20 minutit minna.
EDIT: ma ei viitsinudki ära oodata, kuniks alampingepiirik 11 V pealt koormuse tagant lülitab. Igatahes lubatud 12 Ah on meie akus kenasti olemas ja suti peale ka. Seega hakkame relee ja kaabeldusega tegelema.
Kas keegi vastavaid andmebaase omav kodanik oleks nii lahke ja väljastaks meie autole pasliku relee koodi? Tundub, et kala on sellessinases releekeses
VIN:WDC2049931G123748
Väidetavalt ei peaks auto poolt seisu ajal pinget peale tulema. Aga aku plussklemmilt mõõtes on seal olemas 11,2 V (auto pardapinge samal ajal on 12,4 V) ja seda voolu on suunatulepirni jagu. Nii ei peaks vist olema?
Või siis kaabelduses, mis näpu vahel tundus täitsa viisakas. Aga relee mahavõtmiseks on vaja kas toredasti kõveraks wäänatud 10 võtit või parema küljepolstri mahavõtmist. No ei ole mõeldud seda autot remontida: kui läheb katki, viskad ära ja ostad uue!
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tänahommikune sõit kinnitas: kui lisaakut pole ei toimi ka püsikiirus. Muu tundus toimivat. Kui aku on ühendatud, siis toimib kõik tavapärasel moel. Aku 12 Ah mahutavusest on loomkatsete alusel alles jäänud napp 10 (9,6 Ah oli viimane mõõtmine: 6h * 1,6 A =9,6 Ah). Kas seda on vähe või mitte, ma veel öelda ei oska.
Küll häirib mind onu_siimu öeldu, et seisval autol pole akud ühendatud ja töötaval peab laadimisvool tulema auto poolt. Meie omal on seisval autol 11,2 V kogu aeg peal (auto pardapinge on samal ajal 13,2 V) ja mootori käivitamise järel tõuseb mõne minuti jooksul näidule 13,1 V, kuhu näikse pidama jääma (pardapinge püsib samal ajal üsna stabiilselt 14,4 V nii aku klemmilt kui sigaretisüütajast mõõtes.
On kellegi mingit ideed, kuidas laadimisreleed kontrollida?
Ning kas keegi on keskkonsoolist eemaldanud näritud õunte adapterit? Meie omal on see jalus ja sööb väärtuslikku plaatide säilituspinda (ja tõkestab USB pesale juurdepääsu). Üks kruvi on näha, aga selle väljakeeramine ei tekitanud mingit lootust kasutut raami elusalt kätte saada. Kas ma peangi lolli jõuga tirima, nagu veebis pakutakse? Või on kusagil mõni peidetud kõrvake/nupuke, mida vajutada?
Widin on ka realiseerimisel.
|