X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic (/showthread.php?tid=50950) |
X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Ester - 25-01-2020 Igapäevaste sõitude tarbeks külmal ajal sai SELile kõrvale soetatud "veidi" uuem MB. Minu hobud Model GLK 350 CDI 4MATIC BlueEFFICIENCY Production Date 2013-04-08 Equipment 1U2 Snow Guard For Air Conditoning Air Intake 211 EPS Steering (Electric Steering) 228 Auxiliary Heater 233 DISTRONIC PLUS 235 Active Parking Assist 237 Active Blind Spot Assist 238 Active Lane Keeping Assist 23P Driving Assistance Package Plus 240 LED-Tagfahrlicht 242 Front Passenger Seat, Electrically Adjustable With Memory Function 249 Interior Mirror And Driver's Exterior Mirror Automatically Dimming 268 BAS PLUS 275 Driver's Seat, Electrically Adjustable With Memory Function 280 Shift/Selector Lever In Nappa Leather 291 Airbag For Driver And Front Passenger 294 Kneebag 299 PRE-SAFE® System 345 Windscreen Wiper With Rain Sensor 347 Mercedes-Benz Emergency Call System 386 Comfort Telephony 427 AMG SPEEDSHIFT MCT 7-Speed Sport Transmission 428 Steering Wheel Shift Paddles 430 Offroad Package 440 Cruise Control 442 Multifunction Steering Wheel 474 Diesel Particulate Filter 477 Tyre Pressure Loss Warning 481 Underguard 482 Suspension For Greater Ground Clearance 500 Electrically Folding Exterior Mirrors 501 360° Camera ... ei tööta hetkel 502 3 Years Of Free Map Updates 513 Traffic Sign Assist 518 Media Interface 51U Headlining In Black Fabric 527 COMAND Online 550 Trailer Coupling With ESP® Trailer Stabilisation 551 Anti-Theft Alarm System 581 THERMOTRONIC Automatic Climate Control 584 Power Windows With Convenience Controls And Automatic Reversing Function 600 Headlamp Cleaning System 608 Adaptive Highbeam Assist 622 Intelligent Light System 670 Residual Engine Heat Utilization 682 Fire Extinguisher 725 Anodised Roof Rails 739 Aluminium Trim With Dark Longitudinal Grain 803 Technical Modifications 810 Burmester® Surround Sound System 840 Heat-Insulating, Dark-Tinted Glass 873 Heated Seats 875 Heated Windscreen Washer System 876 Interior Light Package 877 Ambient Lighting 882 Advanced Theft Protection 889 KEYLESS-GO 890 EASY-PACK Liftgate 900 Exterior Chrome Package 909 Alternator Management 916 Fuel Tank With A Capacity Of 80 Litres 928 Emission Control System With EU5 Technology 967 COC Document EU5 With Reg. Cert. Part II A66 FE Converter 19 Mm A89 Friction-Reduced B03 Direct Starting/ECO Start/Stop Function B09 Refrigerant Compressor With Magnetic Clutch B24 Remote Control For Auxiliary Heater FX Special Version HA Rear Axle K11 Adaptive Brake Lights M005 Vehicles With 4MATIC/All-Wheel Drive M014 Engine Uprated M019 Output Repositioned M30 Displacement 3.0 Liter M642 V6 Diesel Engine OM642 P44 Parking Package P49 Mirror Package P54 Anti-Theft Protection Package P64 Memory Package P76 Standard Exterior Equipment And Appointments R01 Summer Tyres U01 Status Display For Rear Seat Belts In Instrument Cluster U18 Automatic Child Seat Recognition (ACSR) U22 4-Way Lumbar Support U62 Light And Sight Package VL Left Front Axle Half VR Right Front Axle Half Accessories - Vgate ICar Pro OBD - Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support - Paint Thickness Meter - Xenon Replacement Bulbs Varustust on palju, kas kõik töötab, veel ei tea. Küll jah, kahjuks on välja selginenud, et 360kraadi kaamera ei soostu toimima. Sai esmaks akut öö otsa laaditud, ei aidanud. Edasi tegeleb Taavi RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 26-01-2020 Sellisena seda müüdi: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3288384 Esialgu oleme rahul. On täiesti jabur, kuidas nelikvedu seda kahte tonni edasi viskab Aga me alles avastame seda tillut. See on paraku jälle kinnitust saanud, et mugavuse osas on iga uuem mudel samm tagasi. Sellel on istmed päris jäigad. Aga õnneks mitte päris oopeli taburetid. Samas - sellised praeguse aja arstid soovitavadki, mitte pehmed vedrudiivaneid. Pidada paremini vereringele mõjuma. Kasutusjuhendit sirvides jäi silma, et meie omale jättis esimene ostja võtmata istmete massaaži, millest on kahju. Katuseluugi puudumisest on kama - kliimaga autol pole ma kunagi seda kasutanud. Kusjuures on meeldiv tõdeda, et autoga on kaasas kõik, peale haagisekonksu ava katte talasse. See on kuhugi maha jäänud. Võtmete karp on, auto tehasepass on, hoolduse raamat ja tembeldatud väljatrükid on. Tuleval nädalal saame Silberist kinnituse, kas need on päriselt ka toiminud visiitide mälestused või kellegi karvajala omalooming. Praegu on emotsioon igatahes laes - sellega võib sõita küll. Ning veel: lubatud haagisemass on kuni 2500 kg Nüüd saab klubikutsikat muretult õige veduriga tirida. WDC2049931G123748 , et oleks edaspidi leida. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Karl - 26-01-2020 Igavesti kena massin, loodetavasti kestab hästi, edu! RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Lepz - 26-01-2020 Õiget värvi auto pealekauba RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Oliver.L - 27-01-2020 Nii palju kui lugenud olen, peaks väga õnnestunud mudeliga olema. Muretuid kilomeetreid uue liikuriga! Kas sellel hooldusraamat juba elektrooniline ei peaks olema? RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 27-01-2020 Õige jah. Sisu on küll masendavalt musta värvi, aga ega valida väga polegi. Kui on hele sisu, siis pole jälle meile olulist varustust. Vähemalt on tagumendialune suti mugavamast materjalist. Eile selgus kurb tõsiasi, et mu plaan panna auto talveks 15-augulistele on määratud luhtuma: 16" velg ei lähe eest peale. Taha läheb napilt-napilt isegi 15", aga sellest on vähe rõõmu nelikraabitsa puhul. Mis tähendab, et mul on vaja kas uusi häid lamelle või vähekasutatud naaste mõõdus 235/60R17. Kui kellelgi on jooks üle, siis võib pakkuda. Aga siis kulumata või mõni mm kaotanud rehve, mitte kulumispiirini sõidetuid. Ma ise eelistaks küll talveks 225 laiu, aga neid ilmselt liigub veel harvem. Illegaalsed siin riigis pealegi. Eilne käruvedu igatahes sedastas, et poolt tonni konksus see auto ei märka. Paari nädala pärast selgub, kuidas tühjalt tonnise (palju need ponid ikka kaaluvad) hobutreileriga läheb. Teine, küll ette teada tõsiasi, on auto kitsus. Kui Rrrohelises tunnevad kolm inimest end tagaistmel üsna lahedasti ka pikemal sõidul, siis GLK on ikkagi klass väiksem - no ei mahu. Aga see oli ette teada ka. Hooldusraamat on elektrooniline, aga keegi (omanik või müüja või mõni vahepealne vahendaja) on lasknud teha väljatrükid. Eks varsti selgub, on meil tegemist kellegi loovtööga või on vastavad märked tõesti kusagil pilve serval olemas. 38 päeva hoolduseni A1... Ning kui kellegi peaks kusagil vedelema inglise, soome või eestikeelne kasutusjuhend, siis see teeks elu lihtsamaks. Mu saksa keel on ikka väga schlecht RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - nostromo - 27-01-2020 Kena ja üsna uus liikur RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - ReinGSM - 27-01-2020 Panen võrdluseks oma w164 käru massid (V6sale on need numbrid alati väga südamelähedane teema olnud) RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 28-01-2020 Kellele mis on oluline. Kes loeb iga kütusetilka, kellele loeb vaid ülim rehvilaius. Mina maal elajana pean kogu aeg arvestama, et iga meie pere liikuriga saaks vajadusel midagi ka ära veetud. Igatahes GLK konks on õigel kõrgusel. Paratamatult on lühikese auto konks tagasillale lähedal, mistap on tagurdamine suti tüütu, aga hea rool ja pehmelt toimiv automaatkäigukast teevad selle hõlpsamaks. Ning loomulikult nelivedu: on suur vahe, kas vihmaligedal põlluvaheteel pead manöövedama üherattaveolise või igast nurgast kaapivaga. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 03-02-2020 Eileõhtune nali: auto tegi ettepaneku hooldus ära tellida. Ühendasime üht telefoni BT külge ja peale viisakusvormelite vahetamist kuvas auto teate, et kuna hooldus on tulemas, siis ehk me tahaksime, et ta helistaks äsjaühendatud telefoniga, kuhu vaja ja broneeriks hoolduse aja. Me mühaklikult käskisime tal lõuad pidada ja lugu edasi mängida. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 17-02-2020 (27-01-2020, 10:35 AM)v6sa Kirjutas: ... Tundub, et ongi vaid 200 kkm sõitnud kaarik. Igatahes Silberi hooldupakkumises teatati, et automaatkasti õlivahetuseks pole põhjust, kuna 110 kkm peal on vahetatud. Klapib paberitega. Omaette huumori valdkonda kuulub väide, et kuna tehas ei näe ette dünaamilist õlivahetust, siis nemad seda ka ei tee ja automaatkasti õlivahetusel nõrutatakse tühjaks kasti karter ja turbiin (olla vastav punn sellel). Seda viimast väidet peab kohe kontrollima - nii saab ju kodus ka vahetada. Tehas näeb ette kasti tühjaksnõristamist ja uuestitäitmist 125 kkm või viie aasta tagant. Ma kaldun arvama, et see pada solgib kastisoleva leeme enne ära... Aga kuidas muidu iga paari aasta tagant meile uut autot müüa? Maailmamajanduse kasv vajab ju toitmist. Aga mõnus on sõita küll. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Rolz - 17-02-2020 Päeva lõpuks saad kõik hooldused ise ära teha kodus, aga soovitan mõelda hilisema müügiprotsessi edukuse peale. Esinduse hooldus on siiski peatükk auto ajaloos, kodune kuur jääb ajaloo prügikasti. Kui Mobilo jookseb, siis esindus eriti teemaks. Mobilo õigus on täna siiski ainult Silberil. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 17-02-2020 (17-02-2020, 03:20 PM)Rolz Kirjutas: ... Mistõttu ka meie esialgu seda rada (esimest korda oma autoga) käime. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - indrek - 17-02-2020 FL näeb ikka ägedam välja, kui eelnev versioon. Kahjuks polnud ürituse ajal aega tutvuda masinaga - aga jõuab, te olete ju pikaajalised. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Ester - 17-02-2020 (03-02-2020, 01:59 PM)v6sa Kirjutas: Eileõhtune nali: auto tegi ettepaneku hooldus ära tellida. Ei pidanudki kaua ootama, täna sai suheldud vastava esindusega ja kuu lõpuks aeg kinni pandud. Ei pea varsti iga hommikust härdat palvet taaskord lugema, et keegi hooldust tahab... RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - väikemees - 17-02-2020 Väidetavalt piisab, kui esinduses lasta õlivahetused teha ja kerekontroll, sellega peaks garantii ja ajalugu ka loomulikult säilima. Muud asjad võid teha omale sobivas kohas. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - Rolz - 18-02-2020 No see auto ütleb hoolduse koodi näol ise ära, mis täpselt teha tuleb, sellest peab ka kinni pidama. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - väikemees - 18-02-2020 Veermiku võib ise hooldada, ei pea maksma kallist tunnitasu esinduses. Hoolduse aeg käes, kontrollivad esinduses üle ja asi korras. Loomulikult garantiid veermikule ei saa, kui just MB märgiga varuosasid ei kasuta. Eestis vist ei ole teisi ettevõtteid ka, kes oleks ametlikult pädevad nullima hooldusintervalli. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - kaupo51 - 18-02-2020 Ma juhiks siinkohal tähelepanu, et hooldus ei tähenda veermiku kontrolli ja õlivahetust. Hoolduse käigus, olenevalt auto läbisõidust, tehakse veel palju muid asju. See kehtib kõikide automarkide puhul. RE: X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic - v6sa - 18-02-2020 Õige. Näiteks on hinnapakkumise järgi plaanis lisada 1,8 l klaasipesuvedelikku. Plaanime kiusu mõttes viia auto täis pesuripaagiga. Aga ei ole kirjas mootori õhufiltrit. On salongi kombifilter. Ma kohe kuidagi ei taha uskuda, et üks mootori õhufilter võiks 30+ kkm vastu lüüa. No hea küll, sellel on neid kaks, kummalegi poolmootorile oma. EDIT: eemaldatud ekslik osa AdBlue kohta. Tänan, onu_siim. |