18-02-2020, 09:47 PM
Mina sain enda A-osad onu_siimu käest ja kõik toimis Tartu Silberis sujuvalt, nemad paigaldasid ja andsid tööle garantii. Samuti säilis keregarantii kui korra aastas kontrollida lasid, Tänassilmas.
X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic
|
18-02-2020, 09:47 PM
Mina sain enda A-osad onu_siimu käest ja kõik toimis Tartu Silberis sujuvalt, nemad paigaldasid ja andsid tööle garantii. Samuti säilis keregarantii kui korra aastas kontrollida lasid, Tänassilmas.
18-02-2020, 09:50 PM
(18-02-2020, 09:36 PM)v6sa Kirjutas: No hea küll, sellel on neid kaks, kummalegi poolmootorile oma.Tere, Minu kogemused ütlevad, et need filtrid on pärast oluliselt väiksemat ls. juures väga mustad ja mesilasi täis. Arvestades, kus te valdavalt opereerite oma masinaga, on teite masina filtrid ilmselt veel õnnetumas seisus. Herki
18-02-2020, 11:18 PM
Igax juhux soovitan võrrelda arvel kajastuvat tegelike töödega, kuna aegaajalt kuuleb Eestis autoomanikelt, et arve ja tegelikkus ei lähe alati kokku. Ehk arvel on terve ports tehtud töid ja vahetatud juppe või vedelikke, aga veidi hiljem mõne muu murega mõnda teise ettevõttesse sattudes tuleb kogemata välja, et kõiki töid eelmises ettevõttes ikka ei ole jõutud teha ja on unustatud sellest arve koostajat teavitada. Ma ei viita siinkohal otseselt Silberautole, aga kuuldavasti juhtub vahel ka esindustes, tegijal ikka juhtub. Ehk kui endal veidigi pädevust, siis tasub üle kontrollida, kas kõik arvel nimetatud tööd ikka tegelikult ka jõuti selle aja sees ära teha. Saan aru, et enamikke asju pole võimalik kontrollida, aga näitex vedelike tasemed ja muu lihtsam tasux üle vaadata, kuna nädal või kuu aega hiljem ebakõlasid arvel avastades on hilja pretensioone esitada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
18-02-2020, 11:45 PM
Uued mootorid on nii peenhäälestatud, et filtri ja õli vahetus võib olla üks parim lahendus suuremate probleemide vältimiseks.
Lisaks filtrid ise, nende kvaliteet kõigub korralikult. BMW-le läks MANN õhufilter, mis peale umbes 5000km läbimist otsast juba narmendas. Originaal osa on kindlasti parim valik või siis Lemförderi toodang, mis sai valitud. 80tuh km läbitud muretult ja kestab. Anti ka sellele 3 aastane garantii, mitte küll esinduse poolt. Esinduse külastamisest kindlasti ei tasu loobuda. Teevad vajalikud uuendused ja kontrollivad ka selliseid asju, millele mujal pigem tähelepanu ei pöörata, kui just ise ei küsi.
19-02-2020, 07:58 AM
Tegelikult see Silberauto esialgne hinnapakkumine ei ole täielik. Kui sa ütled neile, et vaja näiteks A3 hooldust ja soovid sellele pakkumise teha, siis nad selle alusel teevadki pakkumise.
Aga kohapeal auto ütleb ise rohkem, mida lisaks vaja teha on või mitte. Klaasipesu vedeliku lisamise küsivad kohapeal niikuinii üle. Üldjuhul pole meil ükski hooldus üle 300-400 EUR Silberautos läinud, isegi siis, kui pidurivedelik ära vahetati lisaks tavapärasele hooldusele. Üldiselt muude markide esindused on olnud mul isegi kallimad alati. Ja Teie auto puhul vist annab vanus Silberautos väikese allahindluse ka. Klubi liikmelisust võib kohapeal mainida, osad poisid on teinud sellele ka väikse sooduka, kuid see pole reegel ja ametlikku lepingut ei ole - pigem vastutulemine nende poolt.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
19-02-2020, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-02-2020, 09:10 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-02-2020, 10:56 PM)onu_siim Kirjutas:(18-02-2020, 09:36 PM)v6sa Kirjutas: Õige. Näiteks on hinnapakkumise järgi plaanis lisada 1,8 l klaasipesuvedelikku. Plaanime kiusu mõttes viia auto täis pesuripaagiga. Palun tsiteerida, kus on halamine! Jah, ma olen praegu puudutatud, kuna kellegi töökoht lööb ropult läbi. Just selle suhtumise pärast ma ei soovita Silberit muuks, kui garantii jaoks hädavajalike külastuste jaoks. Tagasikutsumised ja sõltumatute hooldajate jaoks lukus tarkvarauuendused tuleb ka seal vormistada, kui on tahtmist auto väärtust hoida. Aga igapäevaste hoolduste jaoks vajalikud tööd ei vaja Kuldset Käepuudet. Loodetavasti Veho veidi tuulutab seda kioskit. Ma ei ole sõnagagi maininud hoolduspakkumise hinda! Ma tean, et iga hinnapakkumine on esialgne kalkulatsioon teadaolevale ja tegelikkus saabub alles autot üles tõstes (ja tänapäeval arvutiga ühendades). Ma olen üllatunud, et kogu A1 hoolduse valikust pakuti vaid osa. Aga olgu, see on nende valik, ilmselt mingi kogemuse alusel ja tõepoolest tehakse hädavajalik ära: mootoriõli ja filtri vahetus ning pidurivedeliku vahetus. Olen üllatunud, et vaikimisi pakutakse sellele pajale õliks 5W30 leent, aga kuna meil pole plaanis Hispaania Püreneedesse ronida ja Suurte Kärude jaoks on krusa juba majapidamises olemas, siis igapäevaseks aerutamiseks ja esimeseks loputusõliks on see hea küll. Mootori kvaliteedinõuded täidab konkreetne Mobil1 kenasti, selles pole küsimust. Liitirihind on küll kuldne, aga sellega oleme juba arvestanud. Soovitan lugupeetavaid arvestada minu teksti lugemisel, et ma olen tehnikaharidusega inimene ja tean üsna täpselt, kui suure osa tootearendusest jätab enamus tootjaid sirge seljaga klientide (ja ettevõtte juristide) kaela ja mis asi on planeeritud eluiga. Selle auto planeeritud eluiga on kuni 300 kkm või kuni 10 a. Seejärel tuleks utiliseerida. Paraku plaanime seda kasutada oluliselt kauem, mistõttu minu suhtumine ilmselgelt ei ole majanduslikult mõistlik.
19-02-2020, 12:33 PM
(19-02-2020, 09:16 AM)onu_siim Kirjutas: Sulle tehti pakkumine vastavalt hoolduskoodi järgi, nii nagu tootja ette näeb. Esinduse kohustus on järgida tootja ettekirjutusi/n6udeid. Mille vastu Silber nüüd rängalt eksis, et 25+5 anda? Veidi ot aga ... Mhmm, ei oska kohe nende eelnevate sõnade koha pealt midagi kommenteerida, puudub vastav kvalifikatsioon. Siiski lugedes eelnevaid postitusi, siis tekib küsimus kus on V6sa postituses hala. Oli vaid tähelepanek, et vastavat ollust pakkumises ei kajastatud, mis mulle saadeti Aga nagu Indrek lisas, siis täiendavatest leidudest ja soovidest saab veel rääkida koha peal, kui GLK hooldusesse kuu lõpus viin. Teiseks, kus on kirjas nn ränk eksimus, mida v6sa oma postituses kajastas. Küll loen välja tema isikliku arvamuse, mille peale pole vaja nagu nii leili minna, mitte selles teemas. Silberi teemal võib teha ise oma teema ja seal võite edasi "lahmida" ja üksteist mitte mõista. Rahulikku meelt ja üksteisega arvestamist!
19-02-2020, 08:42 PM
Mina soovitaksin lisaks tungivalt mainida, et kõik lisatööd kooskõlastada, muidu võib tekkida olukord kus tehakse liiga palju, ala vahetatakse klotsid vms mis tundub tavaline hoolduse juures, lihtsalt tükid on kullahinnaga.
19-02-2020, 09:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2020, 08:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(19-02-2020, 09:16 AM)onu_siim Kirjutas: Sulle tehti pakkumine vastavalt hoolduskoodi järgi, nii nagu tootja ette näeb. Esinduse kohustus on järgida tootja ettekirjutusi/n6udeid. Mille vastu Silber nüüd rängalt eksis, et 25+5 anda? Kustkohast see 25+5 nüüd tuli? Ma palusin viidata minu halamisele! Mitte mõelda asju välja... Loomulikult tegi esindaja pakkumise tehase juhendi järgi. Kuidas teisiti. Minu jaoks on lihtsalt üllatav, et mootori õhufiltrit ei vahetatagi igal hooldusel. Aga ju on nii tehas rehkendanud, et nii saama. No ju siis saama. Ega ma protestigi. Oskan ise kontrollida ja vajadusel vahetada. Paraku rasketehnika poolel on seda nähtud küll: tehase soovitusest tihemini/kallima mandiga hooldatud pillid kerivad muretult 20 + tuhat mototundi ka meil, tehase hooldeskeemi jälgivad ei näe kümmetki (erinevalt suguvendadest soojemas kliimas). Aga vahepeal teemasse ka. Sai täna tehtud pikem tiir. Kui eelmise aasta väljalaske autolaadse tootega (Peugeot 308) sama tiir teha, olen õhtuks laip valmis, näitab kogemus. Aga täna oleks võinud edasigi lasta. Mõnus, muretu, meeldiv. Kaasliiklejadki olid täna kuidagi vähem nõmedad Tartu maanteel. Avastasin huvitava omaduse (või algava rikke?): kui pikas vasakkurvis on mingi suurem objekt ja selle ees helkurpost, siis lülitub tulede vahetuse automaatika jäävalt lähituledele ja enam automaatikat ei tarvita enne, kui auto on taaskäivitatud. Käsitsivahetus toimib kenasti, kui tulede lülitist ümber valida. Kaks korda oli helkurposti taustaks mets, üks kord igavesti pikk küün. On veel kellegi mingit sarnast tähelepanekut või liigitub anomaaliaks? Ning tuleb tõdeda, et selle kõlarisüsteemiga kannatab kuulata nii klassikat kui Ramsteini. Kumbagi enamuse laiatarbekaubaga kuulata ei kannata. Üldiselt olen väga rahul. Naljakas oli see, et paagipõhjaga sõites ei kuvata viimase 50 km järel enam mitte kilomeetreid, vaid punast tankurit auto pildi kõrval. Sellest on kõvasti abi küll 15 päeva A1 hoolduseni. Jõuame nädalaga ette.
20-02-2020, 09:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2020, 11:55 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-02-2020, 03:20 PM)Rolz Kirjutas: Päeva lõpuks saad kõik hooldused ise ära teha kodus, aga soovitan mõelda hilisema müügiprotsessi edukuse peale. Arvestades meie senist autovahetamise innukust, siis Kuusakoski kaalul anno 2048 ei küsi keegi Mobilo kohta midagi Ega me poleks oma HH ju ka muidu välja vahetanud, kui R5 sünnist saati lonkav käik poleks närvidele käinud. R6 oli (ja on tänaseni!) ikka hoopis teine loom.
20-02-2020, 09:50 AM
Pistan oma nina ka siia arutellu. Mina olen see isik, kes pole kordagi elus käinud Silberis hoolduses ega remondis, miks? Sest ma ei tea neid inimesi ja nende jaoks olen ma tavaline töll tänavalt, kes eksis ära oma 10-15 a vanuse masinaga nende juurde. Maailm on suur ja lai, erinevaid karvaseid ja sulelisi täis. Paljud autoteeninduses ja salongis töötavad inimesed ehk üldse ei fännagi seda marki ja nede jaoks on see lihtsalt A´st B´sse liikumiseks mõeldud riistapikenduse agregaat. Sellest tulenevalt kujuneb ka suhtumine kliendi autosse. Kui ma ei näe enda autoga tegelemas intusiasti või inimest, kes reaalselt vastutab oma südametunnistusega tehtud töö eest, olgu see arve peale tehtud tööde märkimine või reaalselt auto kallal mingi jupi vahetamine, siis võib väga hõlpsasti tekkida pohhuism ja vabandage väga, kui mul ei ole soovi maksta töö eest, mis on kas jäänud tegemata või poolikult tehtud. Mul on 15 aastat oma kindel mehhaanik kes sõidab ise ka MB´ga ning jagab "beat"´i...ma ütlen mida peab tegema/vaatama, tema teeb ja esitab arve, mille peale ma ei küsigi mida see sisaldab, lihtsalt maksan ära ja magan rahulikku und teades, et vend ei tõmba mind kunagi üle.
+ tänapäeval liigub nagunii kõik selles suunas, et pead ise teadma asjadest. Vähemalt sellisel määral, et mitte tünga saada. EDIT; Ja juhul kui ma saan kunagi nii rikkaks, et ostan endale uue G või S klassi salongist...siis arvatavasti ei hooli ma ka auto hilisemast müügihinnast, sest PAPPI on nagu muda (Hilisem kergendatud müügiprotsess, kui auto on ametliku esinduse ajalooga)
20-02-2020, 11:03 AM
(20-02-2020, 09:50 AM)HotPapa Kirjutas: Pistan oma nina ka siia arutellu. Mina olen see isik, kes pole kordagi elus käinud Silberis hoolduses ega remondis, miks? Sest ma ei tea neid inimesi ja nende jaoks olen ma tavaline töll tänavalt, kes eksis ära oma 10-15 a vanuse masinaga nende juurde. Maailm on suur ja lai, erinevaid karvaseid ja sulelisi täis. Paljud autoteeninduses ja salongis töötavad inimesed ehk üldse ei fännagi seda marki ja nede jaoks on see lihtsalt A´st B´sse liikumiseks mõeldud riistapikenduse agregaat. Sellest tulenevalt kujuneb ka suhtumine kliendi autosse. Kui ma ei näe enda autoga tegelemas intusiasti või inimest, kes reaalselt vastutab oma südametunnistusega tehtud töö eest, olgu see arve peale tehtud tööde märkimine või reaalselt auto kallal mingi jupi vahetamine, siis võib väga hõlpsasti tekkida pohhuism ja vabandage väga, kui mul ei ole soovi maksta töö eest, mis on kas jäänud tegemata või poolikult tehtud. Mul on 15 aastat oma kindel mehhaanik kes sõidab ise ka MB´ga ning jagab "beat"´i...ma ütlen mida peab tegema/vaatama, tema teeb ja esitab arve, mille peale ma ei küsigi mida see sisaldab, lihtsalt maksan ära ja magan rahulikku und teades, et vend ei tõmba mind kunagi üle. Seega sa võtadki neid asju kolmanda isiku kuulujuttude vaatenurgast. Mina käisin Silberautos oma GLK ga kolmel hooldusel ja kordagi ei olnud muret, et midagi oleks valesti tehtud, et keegi oleks ilma küsimiseta lisatöid teostanud, et keegi vaataks mind, kui külavaest jne. Kõik hooldused on tehtud alati täpselt õigeaegselt ja mõistliku summa eest ka. Eks äparduste peale võib igalpool sattuda, ka tuttava garaazis või ise tehes. Loomilikult, kui ma omaks 30 aastat vana sõidukit, siis ma margiesindusse ei kipuks, aga samas, kui see 30 aastat vana masin on kogu elu käinud margiesinduses ja omab hooldusajalugu, siis kindlasti jätkaksin. Tulevikuväärtus on sellistel autodel oluliselt suurem. Taavile ja Esterile pikka elu selle autoga ja see Silberauto hooldushind pole midagi hullu ja teenus on kindlasti korralik.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
20-02-2020, 11:54 AM
(20-02-2020, 11:03 AM)indrek Kirjutas: Mina käisin Silberautos oma GLK ga kolmel hooldusel ja kordagi ei olnud muret, et midagi oleks valesti tehtud, et keegi oleks ilma küsimiseta lisatöid teostanud, et keegi vaataks mind, kui külavaest jne. Käinud samuti 2013 204-ga kaks korda, ning pole probleeme esinenud. A hoole oli 420 (kütusefilter, kombifilter, pidurivedelik, õhufilter) B hoole 360 (käigukast+kombifilter)
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
20-02-2020, 08:25 PM
Ise käisin iga 12500km tagant Silberis ja kõik sujus. Ärge nähke tonti seal, kus seda pole. Ja seda Tartus, mille kohta linnalegende igasuguseid..
20-02-2020, 11:04 PM
(19-02-2020, 09:54 PM)v6sa Kirjutas: [quote='onu_siim' pid='291599' dateline='1582092987'] Mind paneb ka imestama see, et autotootjate õhu-, kütuse- ja salongifiltrite vahetusvälbad on üpris pikad. Näiteks 45 000-60 000 km. Samas õlivahetuvälp on 15 000-25 000. Mul on olnud tööautodeks Mazda, Toyota, Ford, Peugeot ja neil on nii olnud. Samas ei ole ükski esindus "pahandanud", kui ma soovin neid kolme filtrit tihedamini vahetada ja on paigaldanud ka minu soovitud filtri. Näiteks olen pannud auto kõrvalistmele Bosch salongifiltri ja nad paigaldavad autole hoolduse käigus selle.
21-02-2020, 01:33 AM
Filtritest mõeldes, siis teadmiseks allergia probleemide käes vaevlevatele autoomanikele, Bosch toodab HEPA salongifiltreid, mis peaks probleemi vähendama. https://www.boschautoparts.com/en/auto/f...in-filters
23-02-2020, 09:00 PM
Selles mõttes, et minul näiteks on küll Silberiga ka kehvemad kogemused. Küll mitte Järvelt, aga Jeepi butiigist Ülemistelt.
Autot andes sai naispoole poolt öeldud, et palun otsige üles, mis sillas ära on, et rehve sööb, ei tahaks uusi enne alla panna. Seda, et kettad hakkavad otsa saama ma teadsin. Sain keset päeva, kui hooldus ammu valmis oleks pidanud olema kõne, et kuule, kettad on otsas ja rehvid on otsas. Kas paneme uued? Ei pane enne, kui on selge, mis sillas viga on, et rehve sööb? Lubati lukksepale edasi öelda. Palusin siis teada anda, kui selgeks on saadud. Ühel hetkel tuli sõnum, et auto on valmis. Noh, mis seals ikka, saatsin naispoole autole järgi. Autot kätte andes öeldi järjekordselt, et pidurid ja rehvid on otsas, kas paneme nende vahetuseks uue aja? Küsimuse peale, A mis sillas viga on? Tuli vastus, ei tea... Peetri UM sai muidugi suvel veel parema killuga hakkama. Arvel ilusasti mootoriõhufilter, reaalsuses oli see filter sügisel kaant avades silmnähtavalt rohkem, kui 5000km sõitnud(viimasest hooldusest oli just nii palju möödas). Sõber, kes remondib ütleb veel, et ta teab täpselt, et see tema pandud filter(15k km tagasi, umbes nii palju sõitnud nägi see filtet välja ka), servadel olevate õliste näpujälgede järgi... Aga ma loodan, et teema peategelasel esinduses probleeme ei teki.
23-02-2020, 10:53 PM
Neid kogemusi jagub mujal maailmas ka. Iga sellise probleemi põhjustaja on ikka tööline, kelle jamadest tuleks ettevõtet teavitada.
Norra: Toyota piduriklotsid läbi ja kettad ka juba ära rikkunud. Paberite järgi oli vahetatud. Mercedes väikekaubik, salongifilter oli väidetavalt vahetatud. Nädal hiljem kontrolliti teises ettevõttes, vana filter. Opel Vivaro ei läinud käima. 3 kuud oli remondis, arvuti viga ei näidanud. Viidi teise esindusse, 1 päev ja auto oli korras. Toyota väikebuss, läbisõit 10tuh km, käiguvahetusel kostub heli, mis viitab, et kusagilt käib midagi vastu. Esinduses tehti proovisõit, ei saadud aru milles on probleem, auto korras. Peale täpsemat selgitust ja vähest ootamist. Eeldatav aeg remonditöödeks 4 päeva. Tallinna omaga endal isiklikud kogemused. Piduri õhutusnippel oli kahjustada saanud lahtivõtmisel. Vihaga vist keerati sisse, viltu ja jäi lekkima. Lihtsam oleks riiulist olnud võtta uus. Arusaamatuks jäi, miks seda vana kasutati. Mõned asjad võiks veel juurde lisada aga jah, las need olla.
27-02-2020, 12:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2020, 12:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
On täiesti jabur, kui hea see auto on. Tuleb lihtsalt meeles pidada, et auto toetub pinnale vaid nelja peopesa-suuruse laigu kaudu ja kaalub tühjalt kaks tonni. Samuti meeldib mulle väga stabiilsuskontrolli toimetamine: pisikest hullamist lubab, aga lollimängimisele paneb julmalt käe ette. Ning selle saab välja lülitada. Ma ei kontrollinud, kui täielikult, aga igatahes lõppes enne minu julgus, kui auto kannatus
Huvitav tähelepanek veel. Täna sõites ei olnud püsikiiruse mahapidurdus nii agressiivne, kui tavapäraselt. Tea, kas põhjuseks oli varasem korduv kaapeväldiku rakendumine libedal või jäätumislähedane temperatuur või oskab auto kaamera abiga midagi välja lugeda teepinna kohta, aga korduvad auto katsetamiseks tehtud suuremalt kiiruselt väiksemale püsikiirusele minekud olid oluliselt leebemad tavapärasest. Mulle meeldib. Disklaimer: kõigi katsetuste juures ei kahjustatud ühegi kaasliikleva lumehelbekese ego. Või noh, muutkiirusmärgil lubatud 80 asemel umbes 57 km/h liiklevad võisid ju saada loksutatud möödumisest, aga see on nende probleem. Kernusse hommikuks maha mütsatanud 27 cm kerget lund polnud autole igatahes mingiks takistuseks. Silberiga aga ongi paraku nii, et hädavajalikud asjad (näiteks B hooldus 365 päeva pärast) tuleb seal teha ja rohkem ei ole mõtet Härrasid tülitada. Ega ma nutagi - käed-jalad küljes ja teadmisedki elektriautost tasahilju kogunevad. Kui ei suudeta ei lubatud auto valmimisest ega kokkulepitud maksumusest üle 50 € suuremaks minevast summast teavitada (mida lubati!), siis mis annaks alust loota, et suudetakse keerukaid tehase juhendeid järgida? Keskkonsooli asetatud veepudel kriitpaberist saastreklaamiga ei kompenseeri kuidagi suhtlusprobleeme seal kontoris. Ning nende 1,12 € liitrihinnaga klaasipesuvedelik haiseb sama hullusti, nagu minu 22-sendine segu. Tore on teada, et aku laadimine maksab 76 € tund (hää küll, see on aku lahtiühendamise ajaks laadija külge ühendamine) ja plokkide eemaldus-paigaldus on 61 € tund, aga kesmist palka teeniv kodanik saab alla 10 kätte... Pildil pole ühikuid, aga arve peal oli mingi müstiline "nt". Ilmselt normtund. Kusjuures sama plokk teisel autol olla töötanud Neil oli see info olemas. Aga ikkagi on diagnoosiks ajuviga, nagu ülalolevalt näha. Viisakas allahindlus on muidugi tore, aga head maiku ei jäänud sellest käigust. No vähemalt õli mootoris on puhas ja õlifiltri kaas on vist lahti käinud. Igatahes puhastatud seda on. Pidurid ka toimivad ja õli on endistviisi läbipaistev. Ehk selle autoga enam ma ei pea wõitlema kinnipaakunud silindritega.
28-02-2020, 10:09 AM
Kolmapäevase hoolduse järgselt pakutud uue teema tegemise soov Silberauto kohta on nüüd maha vaibunud ka minul, kuid põhjust minu külastuse järgselt selle järgi peale visiit Silberisse tekkis küll.
Teenindus sai kohe sisenedes Silberisse tagasilöögi, kus ei leitud GLK broneeringu aega. Näidatud saadetud pakkumust A1 hooldusele, leiti kusagilt peale hõikamist ja tuhnimist, mu GLK broneeringu aeg ülesse. Olles esimesest kontaktist veidi üllatunud, jätkus sarnane suhtumine päeva lõpuni samamoodi. Ei hakka kirja panema detailselt kuidas teeninduse ja hoolduse kulgu. Päevanael oli see, kui lubatud sõnumit, mis hoolduse lõppemisel, pidi mulle saadama ei tulnud. Ükski kolmest telefoninumbrist minu üritusele päeva lõpuks ei vastanud. Seega sai seatud sammud lihtsalt kohale, kus jälle minu autot ei leitud. Teavitasin, et autot ma juba nägin, ta on olemas, järelikult peab ka võti olemas olema!!! Viimaks leiti kuskilt andmebaasist ta siiski ülesse. Ka arve, mis oli lubatust ca 100 euri kõrgem pakkumusest aga see selleks. Mul oli soov vaid auto kätte ja minema saada! See, et jah juhtme taha peab uuesti minema mind enam ei morjenda, kuid see saab olema igatahes igal võimalusee muu variant kui Silberauto Järvel, et parkimisandurite tundlikus maha võtta, mida nad ise autot parkides, siis ei märganud või kuna seda ei küsitud siis ka ei kontrollinud, kuigi kohe käivitamisel oli auto kisa täis kuni kojusõiduni. Naiivse kohukese mõtlemine paneb lootma, et ehk lumi on andurid kinni mässinud vms…. Aga jah tõdemus, et Silberauto ei ole mitte klientide tarvis vaid meie oleme nende jaoks, on kinnitus nüüd ka mul. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|