Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG
#61
Kas kast venitab vaid külmalt või ka soojaks sõidetuna? Hõbenoole sõnul on külmalt venitamine normaalne.
Vasta
#62
Peale remonti ta enam ei venita käike. Ilusti õigel pöördel vahetab ära. Aga II ja III vaheline vahetuse hetk on veidi nagu pikk. Isegi tõstab pöördeid korra vahtuse ajal.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#63
(05-12-2017, 02:49 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Peale remonti ta enam ei venita käike. Ilusti õigel pöördel vahetab ära. Aga II ja III vaheline vahetuse hetk on veidi nagu pikk. Isegi tõstab pöördeid korra vahtuse ajal.

Jama! Olen ise maadelnud sama probleemiga, peale remonti kast vahetab peaaegu sama kehvalt kui enne remonti ehk tühimikud, viivitused jms vahetushetkedel.

Ja samas näide, kui suht tundmatu "eraisik Jüri" tehtud R6 M103 4k käigukast töötab peale remonti nagu äsja tehasest konveierilt. Ei mõistagi, milles asi, kas reguleeringus, varuosades, remontija oskustes vms. Keegi tuttavatest ka ei mõista kommenteerida ja ega tundubki suhteliselt bingo loto see kasti rem.
Alternatiivina olen püüdnud parima võimaliku kasutatud käigukasti leida, kes otsib see leiab ent kindlasti proovida peab saama ennem soetamist. On trehvanud ka mõni filigraanne eksemplar leida, mis ootab oma järge garaaziriiulis.

setud sõitsid seciga
Vasta
#64
(05-12-2017, 02:49 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Peale remonti ta enam ei venita käike. Ilusti õigel pöördel vahetab ära. Aga II ja III vaheline vahetuse hetk on veidi nagu pikk. Isegi tõstab pöördeid korra vahtuse ajal.

See pöörete tõstmine on kasti libisemine. Ehk II ja III käigu vahel kast libistab. Kas Hõbenoolega oled konsulteerinud?
E55 AMG
Vasta
#65
(05-12-2017, 02:49 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Peale remonti ta enam ei venita käike. Ilusti õigel pöördel vahetab ära. Aga II ja III vaheline vahetuse hetk on veidi nagu pikk. Isegi tõstab pöördeid korra vahtuse ajal.

Sel on ikka vana hea elektrita 722.3xx ju? Kas remontija asendas algse hüdroploki elemendid uue remondikomplektiga?

Kas libistamine toimub ka põhjagaasiga (NB! Mitte KD) kiirendusel või ainult kerge gaasiga kiirendades?

Et seal vaakumkorrektor liiga pehme ei oleks...Confused
Vasta
#66
Ja ärge unustage, et külmast peast peabki ta käike venitama, eesmärgiga kõrgemal pöördel käigukasti vedelik kiiremini soojaks saada.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#67
http://www.benzworld.org/forums/w201-190...cs/1361737

Tegi paremaks küll sarnase mure puhul. Aga v6sa vist räägibki sellest?
Vasta
#68
(05-12-2017, 05:57 PM)Rolz Kirjutas: Ja ärge unustage, et külmast peast peabki ta käike venitama, eesmärgiga kõrgemal pöördel käigukasti vedelik kiiremini soojaks saada.

Käiguvahetuspunkt viiakse kõrgematele pööretele, kast libistada ikkagi ei tohi.

Aga meeldetuletus on muidugi õige, eriti nii hästi hooldatud autode puhul.
Vasta
#69
Mina olen just täheldanud, et kui kastil ei esine nn soojas režiimis libisemise lõhnagi, siis külmemast peast on see tunda, ning päris ehedalt.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#70
Mu 7G-tronic külmast peast 4ndalt 5ndale pannes samuti hoiab pöördeid üleval, mõnikord pöörded ennem vahetust tõusevad, soojalt kõik kuld. Ei oska öelda, kas peab nii olema, aga eeldan, et siiski mingil määral normaalne nähtus. 40 000km tagasi Hõbenooles hooldus tehtud (see kevad) ning 20 000km pärast tuleb uus hoole peale juba.
Vasta
#71
Lihtsalt vapustavad autod. E500 on ikka vapustavalt ilus auto(loe: Pensionisammas)
Vasta
#72
Hei,
Mürts ja Eddie ei ole tegelikult sugugi unustatud. Vahelduva eduga nad ikka saavad sõita, enamasti kordamööda, kuid mõnikord satuvad isegi koos kaamera ette.
[Pilt: 350_IMG_5317.JPG]

Üldiselt oli nendega nii, et mõlemal natuke valutas kusagilt. Mürtsul oli probleeme käigukastiga ja mootori tööga. Peale kastiremonti ei saanud ma temaga kuidagi rahul oldud ning nii sai ta lõpuks veetud Märjamaale remonti. Seekord sai hea. Vahetab ilusti ja kõik tundub olema nii nagu peab. Ainus mõru plekk oli mootori töö. Kui ta vähegi pikemalt seisma jäi, lõpetas ta igasuguse koostöö. Algul küll käivitus, kuid peale paari minutit hakkas puterdama ning lõpuks lonkas juba nii, et vaevu jõudis end kohalt liigutada. See tundub Mercedeste puhul miskipärast nii tavaline probleem, et isegi ei viitsi enam pahandada sellepärast. Vahetasime küünlaid ja süütesüsteemi osi, midagi nagu vahepeal aitas ja siis jälle tundus et ei aidanud ka. Kui teda igapäevaselt kasutada, oli samas kõik hästi ja nii ma siis üksvahe kasutasingi. Vahest sai ikka pilti ka tehtud. Midagi pole parata, ta on ikka nii vastikult ilus asi, et harva õnnestub temast nii mööduda, et vähemalt korra tagasi ei vaataks, lolli ilmega pikemalt ei vahiks või kuidagi poolsalaja möödaminnes pilti ei teeks.
[Pilt: 350_IMG_0288.JPG] [Pilt: 350_IMG_0348.JPG]
[Pilt: 350_IMG_9161.JPG] [Pilt: 350_IMG_9433.JPG]
[Pilt: 350_IMG_9432.JPG] [Pilt: 350_IMG_5653.JPG]

Nagu ka fotodelt võib näha, pidi ta end jagama paljude teiste patsientidega ja suvi on ju meil lühike. Filosoofilisemas plaanis on siiani veidi üleval küsimus, et kuhu suunda selle autoga liikuda? Üks variant on mitte midagi muuta ja lasta tal lihtsalt olla, selline natuke tuunitud, et mitte öelda "pätikas". Teine suund oleks pöörata ta tagasi maksimaalselt originaaliks. Meil on tegelikult riiulil olemas ka tema Limited mudeli originaalveljed, kuid ma neid niisama alla panna ei tahaks. Kardan, et tema väikemad ja kitsamad originaalveljed tekitavad koleda kakofoonia selle hetkel kehtiva madaldusega. Ehk siis tuleks ka vedrustus pöörata tagasi originaaliks. Aga see tundub juba nagu projekt ja nii me siis rullimegi esialgu oma 19" velgedega. Mõni ütleb, et elukole, teine ütleb et jummala äge, taksistid viskavad pöialt, bemmimeestele mõjub provokatiivselt ning ennast nagu üldse ei häiri praegu... aga otseselt väga ei meeldi ka. Ehk uus hooaeg toob uued mõtted.

Kui Mürts oli mõningatele probleemidele vaatamata ikkagi kasutamiskõlbulik, siis Eddie ei olnud. Tuuninguhuviline jaapanlane oli lõiganud vedrud pooleks ning asendanud summuti mingi seest tühja tuutuga. Ehk see auto lärmas palju ning käitus ebatasasustel mitterahuldavalt. Teinud veidi uurimustööd E36 AMG kohta olen saanud teada, et AMG mudel kasutas originaalis täiesti tavalist E320 summutit. Tõsi, E36-le sai tellida ka AMG lõpupüti, mille tundis väljast ära klassikaliste roostevabade AMG summutiotste järgi, kuid universaalile seda ei pakutud. Seega tavalise E320 sumps. Nii ma siis tellisin talle korraliku originaal Eberspächer sumpsi püti ning palusin sõbral mehaanikul selle alla ehitada. Sa püha jumal kui hea ta seejärel sai. Ta muutus ikka täitsa nagu Mercedeseks kohe. Kuna universaalidega võisid erandkorras sõita ka edevad inimesed, siis oli AMG summutiotste hilisem lisamine universaali summuti otsa üsna sage tuuning. Ma veel mõtlen selle üle. Tegelikult on nad ägedad, aga see on natuke nagu vale ikka...

Samuti palusin tal otsida AMG-le sobilikud vedrud ja amordid ning teha korda vedrustus. Ütleme nii, et saime mängida mitu korda. Alla said õige pikkusega MB Sportline vedrud, taha uued nivoovedrude hüdroakud ning vedrustus õigesti tööle pandud. Tagaosa saigi hea kohe esimese korraga. Ette valisime tunde järgi mingid vedrude alused puksid, kuid täiuslikust õnnest on veel natuke puudu. Minu meelest tahaks veel nina kõrgemale saada. Jah, mõni ütleb, et siis oleks nagu rong, aga … tehase auto oli ikka kõrgem.
[Pilt: 350_IMG_4976.JPG] [Pilt: 350_IMG_4972.JPG]
[Pilt: 350_IMG_4975.JPG] [Pilt: 350_IMG_4977.JPG]

Võrdluseks, et originaalauto on ikka eest kõrgem. Või mulle lihtsalt tundub?
[Pilt: 350_Seltener-AMG-Mercedes-zu-verkaufen-1...e401b0.jpg]

Kogu see aktsioon toimus tegelikult juba 2018 suvel. Tänavu suvel AMG ei saanuski sõita, kui üks proovisõit välja jätta. See suvi sulas kuidagi teiste autodega mängides kätte ära. Ehk uuel aastal õnnestub.

Samas olen natuke tubli ka olnud ja tema kohta rohkem teada saanud. E36 AMG hakkas mind miskipärast üksvahe rohkem huvitama, et mis salapärane mudel ta ikkagi oli. Et päris puhas AMG ta justkui enam polnud, sest teda turustati juba läbi Mercedese diilerite. Samas oli ta veel ikkagi AMG poolt ehitatud auto, mitte MB konveieri toode. Meie auto VIN kood ütleb, et tegu on AMG mudeliga, kuid samas puudub adekvaatne tootmismahu statistika, mis oleks ju VIN järgi kergelt saadav, kui ta oleks määrateltud eraldi mudelina. Miks mõni on AMG stangedega, mõni laiade tiibadega ja mõni täiesti tavalise W124 välimusega? Miks mõni on seest popilt sportlik, aga on ka selliseid, millel pole isegi sportistmeid? Ehk siis reaalselt eksisteerivad täiesti tavalise välimusega perevagonid, mida reedavad ainult AMG veljed. Miks on ka täis-AMG välimusega autosid, aga tavalise E280 tehnikaga? Püüdsin leida igasugu adekvaatset informatsiooni, eriti universali kohta. Kuna ma saksa keelt ei räägi, olid mu variandid veidi piiratumad. Aga midagi olen siiski teada saanud.

Sain niipalju targemaks, et E36 AMG toodangumudelina tõesti Mercedese nomeklatuuris puudus ja neid polnud seetõttu ka otseselt hinnakirjas olemas. Need autod ehitas (viimistles pigem) AMG, kuid tellijaks olid ikkagi Mercedese diilervõrgu kliendid. Ja neid komplekteeriti (eritellimused välja arvata) ikkagi Mercedese hinnakirjade baasil. E36 AMG sündis tegelikkuses W124 hinnakirjas olevas lisavarustruse koodist nr 957. Ja neid koode, millest W124 AMG kokku pandi oli ka erinevaid. Kõikidele W124 keremudelitele ja kõikidele mootoritele sai tellida:
- kood 772: AMG-Optik-paket (AMG esi+tagastange + karbilainedid + küljekarbid kerevärvi) hind 6900 DM (7300 DM universaal)

Samuti sai tellida kõigile kuuesilindrilistele W124 mudelitele LISAKS optikapaketile:
- kood 777: AMG-Nachschalldämpfer (sportsummuti, roostevabad topelt otsad) hind 1180 DM

Ning uskumatu aga tõsi, tehasevarustusena keskelt tumedad veljed:
- kood 779: Lackierung AMG-Räder, innenteil in MB-Farbe 199, (blauschwarz-metallik), hind üheosalistele 440 DM ja kaheosalistele 620 DM

Aga see kõik oli kosmeetika, ning ei sünnitanud E36 AMG-d. E36 konversiooni sai tellida ainult E320 mudelile ning seda ei pakutud kunagi sedaanile. Koodid jagunesid:
- kood 957 (kupee): AMG-Technic-Paket (töömaht 3,6l, võimsus 195kW, MB sportvedrustus) hind 24800 DM
- kood 957 (T-mudel ja Cabrio): AMG-Technic-Paket (töömaht 3,6l, võimsus 195kW, MB sportvedrustus, AMG veljed 7,5x17 ET42 + rehvid 225/45 ZR17) hind 32600 DM

AMG-Tehnikapaketi ostmise eelduseks oli veel enne kohustuslikud järgmised lisad:
- 4k automaatkast: 3530 DM
- ASR: 3780 DM
- tempomaat 685 DM

Igasuguseid täiendavaid edasiarendusi (nagu meie auto) ehitas AMG eritellimuste alusel, enamasti Araabia ja Jaapani klientidele. Need laiade koobastega E36 autod ikkagi ehitas päriselt AMG ise, vastavalt kliendi soovidele. Sinna sai lisada sisuliselt kõike: laiasid koopaid, E60 stangesid, RECARO toole, velgi, puitu, nahka jne jne. AMG jaoks puudusid piirid, eriti 80-tel aastatel. Näiteks ühele Canada koduperenaisele ehitati 1986. aastal ainueksemplarina ka universaalkerega W124 5,6 Hammer! Ja seda veel 300TD baasil, sest perenaisele ei meeldinud diisel.

Lisaks oli baas E320 täitsa tühi auto varustuse mõttes, ehk sinna lisandus veel ohtralt igasugi Mercedese-põhist nodi. Teadmata, kui palju võis maksta meie auto ümberehitus laiaks mudeliks ning Recaro sisu, lõin ikkagi huvi pärast kokku meie auto hinna tavalise kerega tehasemudelina, ehk millest AMG veel edasi läks

E320 T: 78142 DM
kohustuslikud lisad: 7995 DM
AMG-Technic: 32600 DM
AMG-Optic: 7300 DM

+ kõik muud lisad nagu:
- AIRBAG 1290 DM
- välisõhu termomeeter 245 DM
- valgustid ustes 245 DM
- topelt ruloo taga 640 DM
- puidust rolloga kast istmete vahel 300 DM
- alarm 965 DM
- 4 elektriakent 1880 DM
- jalamatid 220
- pähklipuit 515 DM
- kliimaseade 4840 DM
- taga peatoed 465 DM
- sportrool 340 DM
- elektr. rooli liigutamine 630 DM
- võimsam genekas 100 DM
- metallikvärv 1460 DM
- nahkpolster 3235 DM
- Raadio Becker Mexico 2390 DM
- elektriantenn 200 DM
- tagakõlarid 370 DM
- esitulede pesurid 540 DM
- katuseluuk 1970 DM
- infrapuna puldiga kesklukk 905 DM
- sportistmed ees 1190 DM
- elektriga juhiiste 1140 DM
- elektriga parempoolne iste 1140 DM
- istmesoojendused 770 DM
- valgustusega peeglid päiksesirmis 160 DM
KOKKU lisasid 28145 DM

AUTO HIND KOKKU 154182

Näiteks natuke võimsam sedaan E420 maksis 96300 DM, tippmudel E500 (mis oli juba standardis väga rikkalikult varustatud) maksis 145590 DM ja S500L maksis 136000 DM. Seega oli E36 suhteliselt mõttetu mudel ja teda tasus osta ainult neil, kellel oli põhimõtteline konflikt sedaankerega. Ma kupeede ja kabriolettide tootmisarvu ei tea, kuid universaale komplekteeriti vahemikus 1993-1993 teadaolevalt vaid 172 tk.


Terve aasta poole aastaga
Vasta
#73
(09-12-2019, 03:31 AM)Sm.Tihhonov Kirjutas: ...
Ainus mõru plekk oli mootori töö. Kui ta vähegi pikemalt seisma jäi, lõpetas ta igasuguse koostöö. Algul küll käivitus, kuid peale paari minutit hakkas puterdama ning lõpuks lonkas juba nii, et vaevu jõudis end kohalt liigutada. See tundub Mercedeste puhul miskipärast nii tavaline probleem, et isegi ei viitsi enam pahandada sellepärast. Vahetasime küünlaid ja süütesüsteemi osi, midagi nagu vahepeal aitas ja siis jälle tundus et ei aidanud ka. Kui teda igapäevaselt kasutada, oli samas kõik hästi ja nii ma siis üksvahe kasutasingi.
...

Kas see puterdamine kütuse allikast ja vanusest ka sõltus?

Mul on üks autotaoline liikumisvahend, mis täna müüdava "standardile vastava" 95E10 peale hakkab nädala järel köhima. 98 ei ole probleeme. Oktaankorrektor on seatud 95 peale. Kui kütus pidevalt paagis vahetub, kannatab ka 95 põletada.

Aga nii labase põhjusel oled ilmselt juba välistanud.

Kusjuures mina saan küll aru, miks mõni inimene endale just kiirlifti tellis - sest SÄÄRAST juba igas parklas ei seisa.
Vasta
#74
MB E36T AMG kohta leiab veel infot 1995. aasta MOTist:

http://www.volvo850t-5r.com/test-volvo-8...g-d-19953/
Vasta
#75
Minu 500-l w220 oli puterdamise ja lonkamise põhjuseks EGR klapp. Pime ette torule ja mootor käis taas nagu siidi. Ehk siis panid käima, käis ilusti circa 2 minutit kuni mootor soojemaks sai ja siis jonkadi jonkadi.
Vasta
#76
Mulle isiklikult meeldib selle viiesajase hetke välimus. Näeb “pätikas” välja!
Neid pöidlad ja inimesi kes juttu rääkima tulevad tõmbab see auto päris palju ligi, nii Soomes kui ka Eestis ringi sõites.
Kui sinul kunagi huvi on siis võid helistada mulle. Räägin mis kõik mina vahetanud olen, ennem kui mootori käima sain.

See E36 näeb igati seff välja. Ta on eriline ja sinna sobivad selle ajastu AMG summuti otsad väga hästi.
Vasta
#77
Olen ka seda meelt, et kuna nende AMG-de puhul oli kõik võimalik, siis selline pisiasi nagu summutiots ei ole seal küll mingi näitaja. Pigem on seal üle pingutatud velgedega ja seda mitte nende värvikombinatsiooni osas, vaid mulle tundub, et need on mõne uuema mudeli jagu. Samas näevad head välja ja seega ei häiri ka üldse.

Jõudu!

Vasta
#78
Loodetavasti teemaomanik ei pahanda, kui ma selle leitud video siia jätan:
Vasta
#79
(04-05-2021, 09:36 PM)v6sa Kirjutas: Loodetavasti teemaomanik ei pahanda, kui ma selle leitud video siia jätan:

Vaatasin seda videot ja kõik tuli meelde  Rolleyes "Viiesajane" on ikka üks pagana vägev asi ja ta ongi täpselt nii kihvt ja emotsionaalne sõita nagu selle video lõpuks on näha. Vaatan ja vaatan ja tahaks kohe mossitama hakata et väljas on talv.
Terve aasta poole aastaga
Vasta
#80
"The World's most perfect sedan!" Kõlab nagu ülepaisutatud, ilukirjanduslik, teatraalne... äkki isegi eepiline. Aga ma vist samas pean ikkagi nõustuma. Kogu selle auto olek on kuidagi nii täiuslik, tema lugu nii põnev ja külmavärinaid tekitavalt kihvt ning tulemus nii terviklik, et raske on midagi samaväärset kõrvale leida. Lisame siia veel suurepärase igapäeva kõlblikkuse, töökindluse, mõistlikud ülalpidamiskulud jne ning tundub tõesti, et siit kujuneb platvorm maailma parima supersedaani nimetusele.  

Mulle lihtsalt antud Mercedese mudel niiii hullult meeldib, et see kirg juhtis mind 2019 aasta sügisel täiesti tahtmatult juba järgmistesse seiklustesse. Elades parasjagu suhteliselt mugavat ja rahavaba elu helistas üks hea sõber ja teatas, et ma peaksin kindlasti tulema veel täna tema juurest läbi ja ühe auto üle vaatama. Nimelt on tulnud siseringis pakkumisele üks E500 millest otsustati teiste projektide finantseerimise huvides kiirmüügi korras loobuda. Nu blin ... mis siis ikka, eks lähme ja vaatame, elame ohtlikult! Vaene olla on mõnus, võid täiesti julgelt autosid vaadata ilma et lolle mõteid tekiks. 

No ja edasi läks asi keeruliseks. Töökoja nurka jäetud sedaan tundus juba kaugelt niivõrd karismaatiline, et pidin mitu korda neelatama, et üldse edasi liikuda. No pekki, need vormid 
[Pilt: 350_211212204318_IMG1563.JPG] 

Jaapanist toodud auto, olin nendega enne ka kokku puutunud, seetõttu olin valmis kõige hullemaks pornotuuninguks. Ma teadsin et auto värv oli kulunud ja et ta vajab kindlasti üle värvimist ja seega ma polnud alguses kuigi entusiastlik. Eks esmamulje oligi natuke trööstitu. Oma kriimuliste stangede ja rikutud värviga nägi ta veits välja nagu Tuhkatriinu - selline lihvimata teemant. 

Aga tegelikult olid reaalselt olulised faktid paljulubavad. Raadio ja salong oli japsidele ebatraditsiooniliselt rikkumata, auke polnud puuritud, kõlareid polnud paigaldatud. Täitsa imelikult originaal oli seest. Mootor käis väga sujuvalt, esmamulje baasil toimis käigukast hästi ning tegelikult olid tal kõik tükid justkui küljes ... peale tagastange koopapoolse sisemise otsa mida enam tellida ei saa. Ning päris heaks muutus asi siis kui kolli tõstikule ajasime. Ta oli alt puhas, rikkumata, väljalase komplektne originaal ja mis peamine - kere täiesti roostevaba. 
[Pilt: 350_211212211348_IMG1556.JPG] [Pilt: 350_211212211349_IMG1557.JPG]
[Pilt: 350_211212211349_IMG1558.JPG] [Pilt: 350_211212211350_IMG1559.JPG]

Kuna mingiks hetkeks oli aeg sealmaal, et veerand tunni pärast oli juba kokku lepitud vaatamine järgmise huvilisega, siis tegin omanikule kõne ja teatasin, et ostan ära. Ma olen harjutanud endas filosoofiat, et kõige olulisem on elus teha ära otsus ja siis õppida selle otsusega elama. Ja ehkki mul polnud õrna aimugi kuidas ma selle tekitatud olukorra ära klatin, veeres auto juba järgmisel päeval minu töökotta. 

Kuidagi mõnus tunne oli. Natuke kasisin looma ja lasin välja lükata mõned häirivad mõlgid. Ma isegi ei vaevunud teda poleerima, sest värv on tegelikult nii hukas, et päästa pole seal midagi. Ja sellise kräämikuga ringi sõita on natuke piinlik. 
[Pilt: 350_211212213301_IMG3311.JPG] [Pilt: 350_211212213301_IMG6659.JPG]

Selle asemel käisin ülevaatusel ja sain teada, et heitgaasid on liiga rikkad. Ehkki mootor töötas väga hästi. Siis hakkas pihta üks pikk ja piinarikas tehnilise osa remont. Selgus, et õhulugeja on pekkis. Ehkki see 5,0 V8 on ju ülimasslevinud mootor, selgus, et õhulugejat talle enam ei toodeta. Ja polegi päriselt võimalik hankida. Asjatult kulutasin kuid, püüdes leida uut õhulugejat. Ei leidnudki. Ostsin kasutatu lõpuks. Aga mootor enam tööle ei hakanud normaalselt. Puterdas ja lonkas. Suht loogiline ka. Jaapanis surnuks põlenud auto, kui juba näppima hakkad, siis kõik mida kapoti all puudutada lagunes kildudeks.
 [Pilt: 350_211212215912_IMG3833.JPG]

Kogu vaakum, sisselaske tihendid ... kõik olid kivikõvad ja mõralised. Lõpuks ostsin uued kogu vaakumi voolikute ja põlvede süsteemi, drosseli aluse tihendi. Sisselase võeti maha, asendati seal tihendid ja kummiosad. Vaakumvoolikud olidki reaalselt sellises seisus, et kummivoolikud murdusid pooleks nagu kõrsikud. Loomulikult polnud sellest üksi kuigi palju kasu, sest lammutamise käigus selgus ootuspärane tõde - kapotialune elektrijuhtmesik krõbises käte vahel. See oli täiesti ära lagunenud. Ilmselt üsna tuttav pilt enamustele tolleagsete Mercedeste omanikele.
[Pilt: 350_211212220315_IMG4984.JPG] [Pilt: 350_211212220316_IMG4986.JPG]
[Pilt: 350_211212220316_IMG5004.JPG] [Pilt: 350_211212220317_IMG5011.JPG]

Alumise kimbu tegin ise uue. Tõmbasin kõik sama värvi juhtmed originaal rüüside sisse, tõmbsin samamoodi ja samadest kohtadest kokku, ostsin uued originaal pistikud ja kummilutid, nii et tulemus jäi identne originaaliga, isegi tootekoodid on peal. Ülemise pritsungi juhtmesikuga ei hakanud pead vaevama üldse. See tundus liiga eeruline, liiga palju katkiseid pistikuid ja selle ostsin lihtsalt uue. Siin siis pildil ülevalpool minu enda tehtud mootori alumine kimp ja allpool uus pritsungi juhtmestik
[Pilt: 350_211212220819_IMG5178.JPG]

Mehaanikul oli juba tõeliselt kopp ees sellest projektist. Ta oli selle asja kõrval veetnud tunde... päevi ikka pigem. Ja no ta ei hakka tööle! Kõik ootused olid uuel juhtmestikul.
[Pilt: 350_211212220820_IMG5576.JPG] [Pilt: 350_211212220820_IMG5575.JPG]

Aga tutkit. Auto ei sõitnud. Lonkas ja jõudu ei olnud ja ajas tagant paha haisu välja. Ta oli vahetanud seal veel andureid ja ülepinge releed ja kõike mõeldavat. Aga auto enam tööle ei hakanud. Mõtlesin viimases hädas, et proovin meie Mürtsu pealt võtta aju, äkki on seal viga. Ja kogemata avastasin ,et aju peal oli vist 5 tavalist kaitset. Ning üks oli katki. Ilmselt vigase juhtmestiku tulemus. Erutusest värisevate kätega vahetasin labase kaitsme ning loom ärkas kohe ellu nii nagu vanasti. Õhinal sõitsin otsejoones ülevaatusele, kus tulin välja puhta lehega. Selle kuudepikkuse projekti võis lõpuks ometi õnnestunuks lugeda.
[Pilt: 350_211212221408_IMG5603.JPG]

Rohkem ma temaga väga tegelenud ei ole. Tahaksin läheneda talle kompleksselt, kuid siiani pole leidud aega teda osandada ja värvimisse viia. Igasugu muud projektid sõidavad sisse kogu aeg. Sellisena jällegi väga sõita ei taha, näeb halb välja. Eriline häda on veel sellest, et ta on tagant väikse numbriauguga luugiga, kuid ma väga ei salli neid väikseid numbreid. Seega võtsin talle ikkagi pikad numbrid ja olen siiani kuidagi hakkama saanud väärakalt kinnitanud pika numbriga sinna väikse augu kohale. Ei ole uhke, aga mis teha. Uus pika auguga luuk on ka olemas. kuid see on valket värvi. Lihtsalt vahemärkusena olgu mainitud, et uskumatult raske ülesanne leida roostest puutumata facelift luuki muide. Jube kus need roostetavad võrreldes vanadega. 

Mõned korrad aastas ikka olen teda liigutanud. Teatud valguses ei näe isegi kõige hullem välja. Aga no tahab ikka palju tööd, et positsioonile vastavalt esineda. 
[Pilt: 350_211212222735_IMG5620.JPG] [Pilt: 350_211212222735_IMG9242.JPG]
[Pilt: 350_211212222736_IMG9241.JPG] [Pilt: 350_211212222737_IMG9243.JPG]
[Pilt: 350_211212222737_IMG9245.JPG] [Pilt: 350_211212222738_IMG9246.JPG]

Eks näis mis sellest kõigest lõpuks saab. Emotsiooni pealt sai ta ostetud ja kuigi materjal on hea, siis mul on emotsionaalselt kõige suurem error selle facelft mudeliga. Mulle lihtsalt üldse ei meeldi facelift. Minu ideaal oleks ikka kandilise kroomvõre ja oranžide suunatuledega algupärane auto. Seega on õhus ka variant, et äkki ta üldse edasi müüa ja püüda ikkagi vanema aastaarvuga autot. Või siis värvida ta ära ja siis edasi müüa? Või siis ehitada ümber vanemaks? Samas kuskilt Saksamaalt täna korralikku "viiesajast" püüda tundub ikka väga keeruline jaht. Hinnad on nendel autodel kasvanud sellistesse kõrgusteese, et hoia mütsi. Ja ma pelgan, et Saksas on isegi kallid autod rohkem roostes kui see minu takso. Aga vaatame mis väljakutseid elu meile veel ette viskab.
Terve aasta poole aastaga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar ignar 77 47,479 07-11-2021, 11:12 AM
Viimane postitus: ignar
  MB W124 E500 92a. MarJ 177 187,904 08-08-2017, 02:21 PM
Viimane postitus: MarJ
Smile Mercedes-Benz CL55 AMG, 2006, C215 - Ogadik Ogadik 25 27,227 04-06-2017, 08:59 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk Valge välk 27 29,794 12-05-2017, 11:35 AM
Viimane postitus: herki
  CL55 AMG velgede taastamine Ogadik 9 8,487 29-11-2016, 08:40 PM
Viimane postitus: Ott
  W202 C36 AMG tommyboy 35 47,979 10-09-2016, 06:19 AM
Viimane postitus: tommyboy
  W211 E500 T 4-Matic E203 6 6,729 27-03-2016, 12:07 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB CLK55 AMG, 2001, w208 - tarmot tarmot 14 14,899 10-08-2015, 09:09 AM
Viimane postitus: tarmot
  Mercedes-Benz CE 34 AMG Cobra. Cobra 56 53,221 11-02-2014, 11:25 PM
Viimane postitus: nostromo
  MB (W203) C30 CDi AMG Laulumees 27 27,292 05-01-2014, 12:38 PM
Viimane postitus: 2015c



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne