Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz CE 34 AMG Cobra.
#1
Sai siis võrust pealinna selline liikur toodud.
Probleemiks oli tühikäigul tõrkumine ning iluvead, mis kõik tasapisi tuleks nüüd ära likvideerida.
Aga kuna see kõik oli müügis sellise magusa raha eest, siis...


Igatahes.
Mercedes-Benz 300 CE AMG 3.4 R6 200kW
Liik: sõiduauto
Keretüüp: kupee
Esmane reg: 1992
Mootor: 3.4 R6 (200 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõidumõõdiku näit: 236 000 km
Vedav sild: tagavedu
Käigukast: automaat

Turva- ja ohutusvarustus

roolivõimendi
kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
signalisatsioon
immobilisaator
peatoed (esiistmetel, tagaistmetel)
ASR stabiilsuskontroll

Mugavusvarustus

konditsioneer
4x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid (soojendusega)
katuseluuk (elektriline)
toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides
rulookardin tagaaknal
kohtvalgustid

Sisustus

nahkpolster
sportistmed
elektriliselt reguleeritavad istmed (1x)
nahkkattega rool
sportrool
reguleeritav roolisammas (elektriliselt)
käetugi ees (laekaga)
käetugi taga
iluliistud salongis

Audio, video, kommunikatsioon

stereo (Becker)
helivõimendi

Rehvid ja veljed

valuveljed (17", Mercedes-Benz)

Tuled

udutuled (eesmised)
tulede korrektor

Sportvarustus

tagaspoiler
esispoiler
spoileriring
sportvedrustus

Muu varustus

välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
Originaal AMG

Hetke seisuga on to do list üsna pikk, ning kõike seda siia ülesse kirjutada vist ei jaksagi kohe, ega oska.
Aga midagi lühidalt proovin kirja panna.
Müüja sõnul olid läbi pihustid, sellest ka mootori tõrkumine.
Pihustid on uued olemas, ning silberist on ka pihustite tihendid/rõngad tellitud. Esmaspäeval peaks siis auto nendega töösse minema.

Eile sai aga autol ära vahetatud kriuksuv geneka rihm, mis oli ka rohkem kui huumor seal.
Alustades sellest, et geneka pinguti polt oli pooleks murdunud aga ikka jõu ja vihaga sinna külge väänatud/kõveraks ning ka geneka rihm oli valesti rullide vahele venitatud.
Õnneks küll roolivõimu, veepumba ja geneka rull käisid õiget pidi.

Siis järgmine arulagedus oli termostaadi kaan, mis oli lihtsalt kinni keeratud ilma igasuguse tihendita. Sealt lekkis jahutusvedeliku päris kõvasti.

Samuti oli summutis nii suured augud, et sinna oleks võinud tihased omale talveks pesa ehitada. (Summuti on nüüd keevitatud ja korras).

Ära sai kohe vahetatud ka mootori ja kasti padjad, kuna käega mootorit liigutades liikus see ilmselgelt liiga palju. Imestan, et autos mingit vibra sellest sees ei olnud.

Uuel nädalal kostitan kõiki tehtud tööde piltidega.
Praeguseks paar ülevaatliku pilti autost.

[Pilt: 20130920_170203.jpg]

Võrus, enne pika sõidu algust tallinna.
[Pilt: 20130916_214939.jpg]

[Pilt: 20130916_214915.jpg]

Ning kaasa sai jooksu reblica velgi.
[Pilt: 20130918_170813.jpg]
Rehvid ka eraldi kaasas.

Igaljuhul oodatud on igasugused mälestused ja teadmised selle konkreetse auto varasema käekäigu kohta, et oleks lihtsam ja kergem seda kõike taastada sellisesse olukorda, nagu üks õige AMG olema peab.
Teema on ka tehtud rohkem mõttega, et koondada kõik tehtud tööd ja tegemised selle auto kallal ühte kohta, et oleks tulevikus ülevaatlik osa olemas.

Seniks kõike kaunist.
#2
Väga ilus CE!Thumbsup Ise ka mõtlesin seda osta))) Palju pihustid maksid ja kas oli mingi spets AMG omad?
#3
Pihustid maksid koos tihenditega kuskil 300€ kokku. Ja kui Amg omad nad olid, ma ei oska öelda. Mõeldud nad sellele 3.4l mootorile.
#4
Väga ilus auto ja nagu eelmisest teemast näha, on sellel AMG-l kindlasti hell tulevik õige omaniku näol Thumbsup
On ka plaan lisada püsikiirus hoidja ? (Imelik et seda originaalis ei ole)
Jääme ootama kvaliteetsemaid pilte ja töö käiku !

Kui pole liiast küsida, kus portaalis auto müügis oli (libises silmist vast, pühendudes ainult diislitele)
#5
Kui ma õieti mäletan siis oli see auto kunagi paugu kirja saanud, külg. Igastahes on see auto päris pikalt Eestis olnud ja väga täpselt enam ei mäleta. Aga hea, et leidus keegi, kes vanakese veel päästab. Edu.
#6
No ennem püsikani jõudmist (kui üldse) on selle auto kallal kõvasti muud tööd, mida teha. Tehnika ja kere.

Ei tea, kas sellest küljepaugust saab kuskilt pildimaterjali ka? Või juttu vigastuste suurusest? Eusa_angel
Eks niivana auto peabki olema kuskilt otsast paugu saanud, väga nagu ei usuks, et avarii vaba.
#7
Seal "huvitavad mersud müügiks" teemas oli link vanast teemast ka postitatud.

(21-09-2013, 04:43 PM)Cmf Kirjutas: Auto oli enne mind korda tehtud, Taga tiib on okselt värvitud, aga Muidu ei saa küll midagi aru. Arvestades, et vanad liistud olid - polnud vist pauk kuigi hull. Jalamatide alt on kõik originaal. Taga tiib tuleb korralikult ära värvida ja ongi ok. Vahetatud on uks ja klaas.

Ja seal leidus ka vana a24 kuulutus.

Muidu vägev aparaat ja loodame, et saad mured ka lahendatud.
Ehk trehvab linnas millalgi. Eusa_dance

Turbo
#8
Iludus!Thumbsup
#9
Laupäeval õnnestus autot näha Randveres mingi pisikese poe ees. Väga kena näeb reaalselt välja Thumbsup
E55 AMG
#10
Kas neid toodeti tõesti vaid 25tk?

W124 wikipedia

The AMG 3.4CE (300CE-24 based coupé) are all LHD, 25 were produced from 1988 until 1993.

3.6 24V AMG
R6
272 hj / 200 kW
385 Nm
0-100km/h: 7.0-7.2 sek
max : 250 km/h
Keskmine kütusekulu: 11.0 L / 100 km
#11
Randveres ta täiesti oli ja.
Selle kohta, kas neid toodeti vaid 25tki ma kahjuks sulle mingit kinnitavat vastust öelda ei saa, aga tahaks loota küll. Teadagi miks.

Aga tänane päev möödus autol sedasi, et kuna silberauto saab alles homme soovitud pihustite tihendid, siis täna auto tegemisse ei jõudnud, ning võetakse alles homme auto töösse.


Proovin siis lasta homme töömeestel pilte ka tegemisest teha, et saaks mingi ülevaatliku teema.
#12
Kurb on lugeda, mida suudab mõni idioot ühe auto kallal korda saata. Krt, kui ikka ei ole kuldseid käsi otsas, ei ole mõtet peedist trumlit teha, eriti nii haruldase asja puhul.
Rõõm on tõdeda, et auto ehk jõudis kellegi kätte, kes seda reaalselt hinnata oskab!
Igaljuhul, siiralt edu selle autoga! See on väärt ettvõtmine igaljuhul.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
#13
Hea toorik, mida üle laadida Eusa_drool
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
#14
(24-09-2013, 11:54 PM)hents99 Kirjutas: Hea toorik, mida üle laadida Eusa_drool

Tõesti tõesti, sest aastatega on päris mitu hobust kapotialt minema traavinud, kui paar aastat tagasi tiiru sain oli asi 200kW-st paraku üsna kaugel.
Aga loodame uue peremehe hoolivusele ja pühendumisele.
setud sõitsid seciga
#15
Nonii, üks päev siis möödas autoga.
Igaljuhul vahetatud sai pihustid (kõik kuus). tihendid olid tõesti väsinud ning mitte just parimates aegades.
Kuigi tulemust see oluliselt nagu ei andnud. Alguses käis paremini, aga sõites andis tunda, et tõkerdab ikka kohapealt ära minnes.
Ehk siis tuleb viia ilmselt Speedsters -isse, kuna need pidid seal olema ühed ainsad, kes antud mootoritest kõigeparemini midagi tolku teavad.

Paar pilti ka tehtust.

[Pilt: klapp.jpg]

Pihusti pesa
[Pilt: pihustiauk.jpg]

Uus ja vana pihusti kõrvuti.
[Pilt: pihustid.jpg]

Ja lihtsalt üks kena pilt autost.
[Pilt: auto.JPG]

Õlivahetused ja asjad lükkusid edasi hommsesse. Hommikul peaks filtrid kõik olemas olema (Õli ja kasti oma).
#16
krt on ikka ilus auto!Thumbsup
#17
On ilus auto kirju ajalooga, loodetavasti nüüd norm omanik kel püsivust ja tahet.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#18
Nonii, auto ehitusega on kahte sorti päevasid.
Ükskord on nii, et jebi terve päeva ja õhtul on ikka kõik pekkis, teine võimalus on päevake autokallal tööd ja õhtul saab juba tehtu vilju nautida ja rahulolu tunda.
Täna on igatahes see teine variant.

Alustuseks üks pilt keevitatud summutist.
(Ilusti näha, et ei ole kuskil garaasi nurgas mõnel sosssepal teha lasknud).
[Pilt: 20130926_132518.jpg]

Edasi siis sai ära vahetatud käigukasti õli ja filter.
Filter kasti oma. Pilt nüüd küll vanast. Uus oli jõutud juba sisse toppida.
[Pilt: 20130926_142615.jpg]

Samuti sai ära vahetatud õli ja kütusefilter. Mootori õli muidugi ka.
[Pilt: 20130926_142555.jpg]
Siin pildil on näha ka kütusefiltri ümbrust. Tuleb ka auto põhi üle käia keretööde ajal.
[Pilt: 20130926_144419.jpg]

Nii see pruun õli sealt mootorist lahkus, tekitamaks ruumi uuele ja korralikule BardaHL .i õlile.
[Pilt: 20130926_144009.jpg]

JA SIIS.
Kuna õlid/filtrid vahetatud. Pihustid ja tihendid vahetatud ja kõik justkui oleks võinud ilusti töötada, aga ikka oli pöördesse saamisega madalatelt pööretelt parajalt raske, seai hakatud otsima edasi, mis või kus see peavalu on peidetud.
Võttes välja esimesed 2 küünalt, oli ilmselt vastus juba olemas.
Alustades sellest, et sisse oli topitud autosse 4 eri firma küünalt ning kõik 6 mis seal olid, olid oma igasuguse kaubandusliku välimuse kaotanud, sai kõik kuus tki uued võetud.

Vanad.
[Pilt: 20130926_161105.jpg]

[Pilt: 20130926_161115.jpg]

Ning asemele läksid siis sellised.
[Pilt: 20130926_164004.jpg]

Ning tulemus.
Auto töödas ilusti, ideaalselt. Lausa lust oli sellega prooviringile minna.
Samuti kasti filtrit vahetades avastati, et üks kasti vaakumvoolik oli lahti.
Ning nüüd vahetab ka käike ilusti vaikselt ja sujuvalt, mitte ei teki seda labidaga selga effekti.

Premeerisin autot selle tubli käitumise eest siis ka väikese kiire pesuga, et töökoja tolm maha saada.

[Pilt: 20130926_165621.jpg]

[Pilt: 20130926_165629.jpg]

[Pilt: 20130926_165643.jpg]

[Pilt: 20130926_170002.jpg]

Nüüd võib juba autosse kerge austusega suhtuda, kuna hakkab oma mudelinime "AMG" vaikselt õigustama.
Päikest ja loodame, et kannatab veel vähemalt kuuaega nüüd muredevahalt ära veereda, ennem suuremaid ettevõtmisi.

Päikest poisid!

#19
Thumbsup väga kena.
#20
Oleks äge kui mingi aeg tuleks sellest autost mingi normaalne video ka.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 2,894 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 295 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 986 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 107,486 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz, Vito, 2017, W447 - BoxBox.com BoxBox.com 17 2,101 20-01-2023, 03:47 PM
Viimane postitus: Alr77
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 91 94,364 17-01-2023, 12:40 PM
Viimane postitus: Priit
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 543 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 75 85,475 20-10-2022, 11:06 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 31 26,239 24-07-2022, 07:14 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz C230 kompressor, 1997 - W202 W202 7 1,196 22-03-2022, 03:10 PM
Viimane postitus: W202



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne