Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
28-09-2019, 07:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2021, 11:13 AM ja muutjaks oli ignar.)
Tere kõigile!
Olen siin foorumis ringi luusinud juba 7aastat, kuid teemat pole kunagi teinud, olgugi et MB millest juttu tuleb on minu kolmas Mercedes-Benz mida omanud
Räägin esmalt natuke kuidas ma temani jõudsin. Suvel hakkasin mõtlema, et vahetaks oma igapäeva liikuri Audi Q7 millegi uuema vastu. Jubedalt meeldisid uued Volvod V90 ja XC90, kuid peale proovisõitu olin natuke pettunud lärmakate mootorite pärast ja sellega langes Volvo valikust välja. Olgu öeldud, et sellel hetkel veel ma otsisn diislit. Seega sai pilgud pööratud uuesti Audi peale, proovisin A7 ja A6 230kw Bit kuid, raske oli leida sobivat kooslust: värv, käigukast, salong ja lisad, läbisõitu alla 100k. Tulles järjekordselt proovisõidult ja istunud oma Q7-se avastasin end mõttelt, et tegelikut need Audid pole millegi poolest nii palju minu omast paremad, seega lõingi käega ja matsin juba plaani maha.
Ükspäev tuli sõbraga juttu sellest ja pakkus mulle naljaga pooleks oma Amg müüa, naersin veel, et mida ma selle mürsuga peale hakkan, millegi pärast ikkagi käisin seda mürsku proovimas ja müüdud ma olingi
Autost nüüd lähemalt ka, tegu siis Mercedes-Benz CLS63 AMG Shooting Brake 2014.a 410kw. LS 86000km
Toodud Jaapanist ja Eestis sõitnud ca5000km millest nüüdseks 1000km juba minu käes.
Mõned pildid ka kuiva ja igava jutu jätkuks
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Õiget värvi auto.
Iga pereuniversaal ei peagi mõistlik investeering olema.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Assssssssaaavanaraisk, kui suureks saan ostan ka sellise, kade
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
Nende mürskudega on jah see lugu, et seni pole vaja kuni proovinud ei ole. Kui proovinud oled, siis on kohe väga vaja
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
29-09-2019, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2019, 08:57 PM ja muutjaks oli nostromo.)
kuu seitsmest veidi erinev auto tõesti
secman-nii on. Ja tagasi ei taha kohe kuidagi minna-ikka edasi.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ilus auto, väljanägemine ja veel enam...mootor...
Mis saaks veel parem combo olla kui v8 biturbo (ok, v12bit)...kuigi jõust ilmselt igapäevaseks tarbimiseks puudu ei jää...siis paari tunniga tarkvara timmida ja ala paarsada hobust juurde...mootor ise peaks kestma eelkäijatest ka oluliselt kauem ilma hoolduseta.
Ehk hea investeering ja tarbeauto ühes
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
30-09-2019, 11:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2019, 11:25 AM ja muutjaks oli ignar.)
Tänud kõigile.
Ühtegi mõistliku põhjendust isegi ei proovinud omale ega naisele põhjenduseks tuua, et milleks teda vaja on, sest tegelikut polegi, lihtsalt tahtsin
Auto natuke hooldust ka juba saanud, nimelt esimese asjana läksid vahetusse keti pingutid mis sellele mootorile pidi omane häda olema ja just 80K läbisõidu juures tavaliselt, uued pingutid väidetavalt juba parema ehitusega.
Samuti käis Silberis A-servist saamas, mis iseenesest on väike hooldus, kuid vanusest tingituna nägi tehas ette suuremat hooldust.
Hoolduse käigus vahetati ära:
Käigugastiõli + filter
Assyst Plus A hooldus
Pidurivedeliku vahetus
Start/Stop tihendid, puksid
Mootoriõli ja filtrid
Salongifilter
Eesti talves temaga plaan sõita pole, sest pole mingit mõnu kui jõudu korralikult maha ei saa ja selleks sobivamad autod olemas. Hetkel ongi kaks valikut, kas panen talveks katte alla seisma külma angaari või viin Belgiasse kus igapäevast leiba teenin ja kevadel toon tagasi.
Nädala lõpus igaljuhul reis Belgiasse ees ootamas temaga ja eks oktoobri lõpus paistab kas toon tagasi või jätan sinna.
Ootan juba huviga Saksa kiirteed
Üks mure painab ka mis mõni nädal tagasi tuli ja esindus hoolduse käigus põhjust ei tuvastanud.
Külma mootoriga kohalt liikuma hakates mootor kakub, nagu kütet ei saaks kätte, pöörded lõõb kõikuma 500-1500 vahemikus, sekund kaks teeb ja siis liigub normaalselt. Soojalt sellist asja ei ole.
Tartus kedagi targemat vastava seadmega oleks kes tahaks diagnoosida?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mis kütusega sõidad? Ja kui kiiresti see kütus paagis vahetub?
Meile praegu parseldatav kütus on kaugel sellest, mida mootori loojad on ette näinud. Ja mitte ainult etanooli pärast
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Olerexi 95 tarbin, paak nädalas.
Tead su jutus võib täitsa iva olla!!!
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
30-09-2019, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2019, 12:31 PM ja muutjaks oli hents99.)
Turbomootorisse alla 98 ei julgeks küll tankida...Eriti täna, kus 95 on enivei kahtlane.
Detoantsiooni ohtu "kuuleb" andur ja käsib mootoril end tagasi hoida..
Näiteks kunagi sai venna vana head rullnoka bemmi Rootsis häälestatud. Sealse 95 bensiiniga...siinne 98 kippus kohati detoneerima sama seadistusega.
Aga see polnud veel turbomootor, kuigi veidi kõrgema surveastmega (E30 MK-motorsport 2.7...~12.x surveaste)
Tasuks paremat kütust proovida küll.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-09-2019, 12:30 PM)hents99 Kirjutas: ...
Näiteks kunagi sai venna vana head rullnoka bemmi Rootsis häälestatud. Sealse 95 bensiiniga...siinne 98 kippus kohati detoneerima sama seadistusega.
...
Vabadust, OT pärast, aga ega Sul sellest üritusest mingit seadistustabelit või veel parem, dünotõmbegraafikuid ole?
Per$edüno järgi on Sul õigus.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
30-09-2019, 01:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2019, 01:37 PM ja muutjaks oli hents99.)
(30-09-2019, 01:17 PM)v6sa Kirjutas: (30-09-2019, 12:30 PM)hents99 Kirjutas: ...
Näiteks kunagi sai venna vana head rullnoka bemmi Rootsis häälestatud. Sealse 95 bensiiniga...siinne 98 kippus kohati detoneerima sama seadistusega.
...
Vabadust, OT pärast, aga ega Sul sellest üritusest mingit seadistustabelit või veel parem, dünotõmbegraafikuid ole?
Per$edüno järgi on Sul õigus.
Pigem oli tegemist detoneeriva heliga, mille tuvastasin, mitte jõuvahe graafikul vms. Ehk tõendusmaterjaliks inimese meeli võibolla pidada ei saa, aga mind see ka eriti ei huvita (senimaani, kui nad mind eksitanud pole), kui keegi neid kahtluse alla seab. Elama pean nendega nii või teisiti
Ülevaade enne vs pärast olemas, tõendamist ei pea vajalikuks...Kõik juhtus 10+ aastat tagasi...
Kuna sümptomid (kakub kiirendamisel) on ehk kõige ligilähedasemad detonatsiooni ennetamisele ja kuuldes, et 95 tangitakse, siis pakkusin isiklike kogemuste põhjal üpris lihtsat asja, mida proovida, et võrrelda, kasutades taatlemata meeli.
Aga kindlasti registreerib sellise tegevuse mootori juhtaju....Kas pidi korrektuure tegema ja mis ulatuses. Kunas ja kui palju. Ses mõttes on kaasaegne tehnika probleemi diagnoosimise eriti lihtsaks teinud....Selle asemel, et inimese meeli kasutada, need ju tihtipeale eksivad, sest segavaid faktoreid on palju...
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
(30-09-2019, 12:30 PM)hents99 Kirjutas: Turbomootorisse alla 98 ei julgeks küll tankida...Eriti täna, kus 95 on enivei kahtlane.
Detoantsiooni ohtu "kuuleb" andur ja käsib mootoril end tagasi hoida..
Näiteks kunagi sai venna vana head rullnoka bemmi Rootsis häälestatud. Sealse 95 bensiiniga...siinne 98 kippus kohati detoneerima sama seadistusega.
Aga see polnud veel turbomootor, kuigi veidi kõrgema surveastmega (E30 MK-motorsport 2.7...~12.x surveaste)
Tasuks paremat kütust proovida küll. Detonatsiooni välistaks,sest sümptonid esinevad pm kui jalg piduri pealt tõsta ja varbaga gaasi puudutada, rõhu all anomaaliaid pole täheldanud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Siis küll jah, tegelt saab tuntav asi olla vaid mehaanilisest vigastusest, sest juhtplokid on juba liiga kiired ja korrigeerivad sekundi jooksul tuhandeid kordi
...kasti turbiin justkui ei saa nii värskel autol veel jõnksutada
Eks kaabel sappa, mis muud.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-09-2019, 04:19 PM)hents99 Kirjutas: Siis küll jah, tegelt saab tuntav asi olla vaid mehaanilisest vigastusest, sest juhtplokid on juba liiga kiired ja korrigeerivad sekundi jooksul tuhandeid kordi
...
Juhtplokid on kiired. Aga kütus voolab aeglaselt ja kui see sinder ka teadaolevatele tabelitele kohaselt ei käitu, siis kütust saab välistada alles siis, kui täpselt sama käitumine on mitme tankla mandiga.
Mis muidugi ei välista ühtegi võimalikku mehhaanilist riket, eksole
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Mul pole kahjuks vastavat aparatuuri...Lõpetas ammu töölepingu ja pole vahepeal vaja olnud..
Aga soovitan pöörduda: Tartu kandis teeb diagnosti mersudele.
Postitused: 126
Teemad: 14
Liitus: Jan 2012
Maine:
2
(30-09-2019, 06:16 PM)hents99 Kirjutas: Mul pole kahjuks vastavat aparatuuri...Lõpetas ammu töölepingu ja pole vahepeal vaja olnud..
Aga soovitan pöörduda: Tartu kandis teeb diagnosti mersudele. Tänud!
Postitused: 104
Teemad: 11
Liitus: Sep 2018
Maine:
1
soovitaks tanklat ja kütust vahetada. Ma tangin alexelas 98 oma autosse. Olerexist saab kohvi ja süüa peale 10 osta, muud midagi.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Aastaid tagasi, kui rohkem selliste pool-kiirete(500-1000hp mootorid) autodega sai tegeletud, siis vahe oli täitsa olemas...
Neste 98’ga võisid pimesi turbokale 1-2 kraadi magusale osale juurde anda kartmata detonatsiooni...muud tanklad sulatasid paljudel mootoreid, ma muidugi vältisin meetodit: “kirvega kurge püüdma”.
Aga kütuse vahe oli tuntav. Siinkohal pole mõtet targutada ala “näita mõõtetulemusi”....100+ auto seadistamise kogemus...justnimelt persedüno. Ma usaldan vaid inimmeeli kontrollimaks andurite näite...siiamaani on parimad tööriistad olnud oma silm/kõrv/nina ja justnimelt tunnetus, mistahes kehaosa, parasjagu autot puudutab.
|