Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Hei,
ikkagi otsustasin siis teise teema teha kuna ka auto on teine. Nüüd siis keskendunud rohkem kupeele. Erinevatel põhjustel seisis auto paar aastat. Nagu ikka, seistes tekkivad igasugu vigu ja nüüd siis vaikselt pusin nendega. Alustuseks läks teise pidurdusega tagumine piduri trass katki. Sai siis kriitilise pilguga kõik üle vaadatud ja põhimõtteliselt said kõik piduri trassid uued, kaasaarvatud kettad ja klotsid. Piduritest veel vaja vahetada tagumised tolmukaitsed kuna käsipiduri klotside kinnitus augud olematud.
Tekkinud käivitamis anomaalia, kord läheb kohe käima ja siis ei taha üldse minna. Jõudsin siis ülepingerelee üle joota kui starter otsad andis. Sai siis starter ülekäidud, harjad ja bendiks. Hetkel ootavad auto külge monteerimist siis saab edasi pusida.
Vahetusse läks põhja alune kütuse trass ( lekkis).
Selle seismisega ka lõpetas töö kesklukk, juhipoolne turvavoo söötja.
Nüüd siis selliseid toredaid pusimis ja mõistatus töid oma jagu.
Pistan siia mõned pildid ka.
Postitused: 42
Teemad: 25
Liitus: Dec 2018
Maine:
0
Punane näeb täitsa teistsugune välja Kas see velg on originaal toodang ?
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ei tundnud algul äragi seda autot, number kuidagi koitis. Tundub, et üle värvitud, oli selline: http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/aut..._missing=1
Kunagi mu eks äi tõi selle enda naisele Saksast, pani alla BBSid ja mingi edevama sumpsiotsa (mitte see, mis piltidel), nägi päris vinge välja, aga aasta oli ka siis 2004.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
15-03-2019, 12:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2019, 09:18 PM ja muutjaks oli 966mkr.)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks
Kahju ainult, et mootor suht olematu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 73
Teemad: 35
Liitus: Feb 2015
Maine:
0
See on vist Signal Red?
Mootori osas, seal peaks saama suht lihtsate vahenditag M111k vahel aretada, ka 4 silindrit, aga 142kw. Iseasi kas omanik midagi sellist üldse ette viitsib võtta.
omapärane combo iseenesest..
(15-03-2019, 06:09 AM)Karl Kirjutas: Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks
Kahju ainult, et mootor suht olematu.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
15-03-2019, 04:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2019, 04:28 PM ja muutjaks oli 966mkr.)
(14-03-2019, 11:46 PM)ville Kirjutas: Ei tundnud algul äragi seda autot, number kuidagi koitis. Tundub, et üle värvitud, oli selline: http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/aut..._missing=1
Kunagi mu eks äi tõi selle enda naisele Saksast, pani alla BBSid ja mingi edevama sumpsiotsa (mitte see, mis piltidel), nägi päris vinge välja, aga aasta oli ka siis 2004.
Kas sa oskad ka öelda, mis aastatel see auto teie käes oli ? Sellel müügi kuulutuse piltidel veel originaal stange küljes. Mingi hetk on see auto avariis osalenud, üritangi pilti kokku panna. Kas odomeetri näit on seal 268 000 ? km
(15-03-2019, 10:30 AM)audiophile Kirjutas: See on vist Signal Red?
Mootori osas, seal peaks saama suht lihtsate vahenditag M111k vahel aretada, ka 4 silindrit, aga 142kw. Iseasi kas omanik midagi sellist üldse ette viitsib võtta.
omapärane combo iseenesest..
(15-03-2019, 06:09 AM)Karl Kirjutas: Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks
Kahju ainult, et mootor suht olematu.
Värviks on Volvo originaal värv 612 Passion Red.
Mille mootor see M111k on ? hetkel jah nagu selline nigel kulgemine selle 110 kw
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
2004-2006, siis ta kindlalt avariides ei osalenud, nägi väga sile välja.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Täna sain kätte tagumiste pidurite tolmukaitse plekkid. Ikka suht mannetud on nad juba uutena, õhuke tsingi kiht peal, mis tõenäoliselt on sealt kadunud esimese poole aastaga. Üritasin siis nende eluiga kas või sutsu pikendada. Lasin kaks kiti tsinki, krunt, mingi velje värv ( oli riiulilt võtta) ja lõpetuseks lakk.
Sellised nad on siis poest saades ja nii nad ka remonditöökojas tavaliselt otse auto külge lähevad.
Ja sellised on nad pärast turgutamist (lootuses, et püsivad kauem).
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Uusi läikivaid asju on alati hea vaadata
Postitused: 517
Teemad: 124
Liitus: Sep 2014
Maine:
0
Mul pakkuda kompressor koos kinnitusega, kui huvi jõulisale.
Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Täna sai starter tagasi auto külge, käivitub väga kergelt ja hetkega, see positiivne.
Instaleerisin alla katolüsaatori siis vahe jupina.
Kõik klappis ilusti kokku ja on ilusti auto küljes. Toru siis läbimõõduga 60 mm.
Hetkel siis seis selline, et külmalt hoiab pöördeid alla 1000 ja soojalt hoiab ühtlaselt seal 1400 peal. Millest nüüd auto aru ei saa, et neid pöördeid nõnda kõrgele ajab ? Keevitustöid auto küljes ei teostanud.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Peale tööd siis tekkis mõtte, et hakkaks neid tagumisi tolmukaitse plekke vahetama. Mõeldud tehtud. Alustasin juhipoolsest, kõik laabus kuni vaja pooltelje muter lahti saada. Kenasti 30mm padrun olemas 12 kant ja hakkasin siis keerama, no ei tule, sai mutrit siis kuumutatud ja hakkas lubama nii pool keeret. Üks tunnike maadlesin ja kuidagi lahti sain. Ise enesest põhjus väga lihtne, miks vastu punnis. Keegi on kunagi selle mutri sinna otsa kuidagi kinni vägistanud (mis põhjusel, ei tea). Kurb lugu on see, et ka pooltelje ots on rikutud, laager oli suure loksuga.
Nüüd siis pooltelje otsingutel, kui kellegil on pakkuda siis pakkuge.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
enne kokku panekut siis pesu ja selgus ka , et vaja veits keevitada.
Tore auk vaatas vastu.
Väike lõikus, keevitus ja mastiks peale.
Nüüd vist on selle poolega nii kaugel, et saab tagasi kokku laduma hakkata.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(22-03-2019, 06:39 PM)966mkr Kirjutas: Väike lõikus, keevitus ja mastiks peale.
Väikesele keevitusele sai ikka sissepoole suur korrosioonitõrje kah tehtud?
Muidu on nii, et ongi väike keevitus ja väike aeg, mis vastu peab.
Nagu tavaliselt.
.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
23-03-2019, 05:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2019, 08:20 PM ja muutjaks oli 966mkr.)
Ma kasutan orto-fosforhapet, sööb kõik rooste ja jätab kaitse kihi peale.
Kohe peab nii olema, et kui vaba päev siis ikka väike vihm. Kuna plaan oli tehtud, et täna peab selle poole kokku tagasi laduma siis kiuste istusin vihma käes ja poltisin kõik kokku. Laabus ladusalt, käsipiduri klotsidega tegin enne paar korda kuiva trenni kuidas parim paigaldada.
Nüüd siis peab teise poole kallale minema aga tänase ilmaga EI.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Vahelduseks tegelesin kesklukuga. Pumbaga survestasin kõik vaakumi liinid ära ja hoidsid ilusti survet. Imedes proovisin siis lukkude sulgumist ja manuaalselt kõik toimisid. Hetkel siis selline seis kui kõrvalistuja ukse nupu alla lükkan , sulgeb kõik vaakum lukud ka juhiukse luku. Juhi poolsest juhtimisest aga ei juhtu midagi. Kas keskluku süsteemis on mõni relee ? mida peaks kontrollima. Kurb lugu on muidugi see, et pagaasniku vaakum küll toimetab aga luuki lahti ei saa. Kuidas see nüüd avada? lukk taga ei toimeta
Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(24-03-2019, 05:05 PM)966mkr Kirjutas: Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?
Suurelt ju kirjas, et see on Warning buzzer contact.
Ehk siis see iniseja, kui esituled peal ja ukse lahti teed. Kas ta seal on või ei ole, vaakumit ei mõjuta kuidagi.
Pigem on juhiukse actuatori juhe kuskilt katki, kui sealtkaudu kesklukku ei juhi.
Pagassiluku mittetoimimimine on veel omaette teema. Võtmega pole lootustki midagi keerata?
.
Postitused: 146
Teemad: 13
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
(24-03-2019, 08:26 PM)stihl Kirjutas: (24-03-2019, 05:05 PM)966mkr Kirjutas: Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?
Suurelt ju kirjas, et see on Warning buzzer contact.
Ehk siis see iniseja, kui esituled peal ja ukse lahti teed. Kas ta seal on või ei ole, vaakumit ei mõjuta kuidagi.
Pigem on juhiukse actuatori juhe kuskilt katki, kui sealtkaudu kesklukku ei juhi.
Pagassiluku mittetoimimimine on veel omaette teema. Võtmega pole lootustki midagi keerata?
Võti ei keera jah, pagasi ruum kraami täis Ovaal kõlari august sain oma käsipiduri klotsid kätte. Eks peab miskit väljka mõtlema.
|