Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Nende rehvide valikuga on nii, et paned alla, tundub hea. Kõike ei jõua proovida.
Sellel aastal sai alla pandud Nexen N'Fera SU1. Nexen paneb neid rehve alla Porsche maasturitele. Kui eelmiste odavamate rehvidega olin rahul, siis nende puhul jääb öelda, et olen väga rahul. Eelmised olid Atturod.
E-poodide puhul tuleb jälgida kas on tootmisaasta kirjas või mitte. https://auto.rehviliider.ee/autorehvide/...&sort=prix
Eestist sain 19 tollised Nexen-id umbes 500 euroga, sisaldab käibemaksu.
Seda OEM rehvide tootmist ei usu. Jääb see nendele autodele, kus kiirused lähevad väga suureks ja nõuded rehvile üha karmimaks. Mis ei tähenda, et Mercedes nõudeid madalal hoiaks. Rehvide käitlemise ja hoiustamise koolitused.
OEM rehvid.
Meil siin tulevad rehvid velgedel "konteineritest", sõltumata autoesindusest.
5 seeria BMW-si tuli suurem kogus. Mõned olid väga vaiksed, mõnel on tunda, et rehvid ei ole kõige paremas hetkeseisus, vajavad sõitmist.
Mõnel suudetakse rehvid puruks sõita ja läheb see sama hulgimüüja rehv peale. Ei ole tunda erinevust. Üks suur masstootmine.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
11-05-2018, 04:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2018, 04:37 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Tänud selgituse eest. Kuna ei plaani autot elulöpuni pidada siis vast sobivad ka Nexen N'FERA SU1 553€:
https://www.rehviliider.ee/autorehv/nexe...SizeSearch
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
11-05-2018, 06:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2018, 07:12 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Ma sain rehvid Kose-Ristilt, Kaiu Eko-st. Sealt küsi pakkumist ja Lyoness kaart annab ka midagi veel midagi alla, kui kusagil sahtlis peaks vedelema.
Ettevõttele ostad, saad käibemaksu ka tagasi.
http://www.kaiueko.ee/
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Selge, Lyoness kaarti ega firmat pole aga küsin siiski.
Postitused: 124
Teemad: 2
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
13-05-2018, 12:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-05-2018, 05:25 PM ja muutjaks oli punnsilm.)
Minul odava otsa suverehvidest väga hea kogemus Federal SS rehvidega.
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
(06-05-2018, 10:34 PM)nostromo Kirjutas: Tänud sellele tähelepanu pööramast.
Talvele ette mõeldes siis kas naastude puhul peaksid mõõdud olema 255 / 35 / R20 või mahuvad/sobivad ka nt 255 / 40 / R20 (kui selles mõõdus neid ka lihtsalt leida)?
miks muidu naastud plaanis, mul on mulje jäänud et rohkem linnas liikled ja siis ma ei näe naastul eelist?
Lamell ikka oluliselt vaiksem ka...ise juba mitu aastat lamelli peal, enne olid ka ainult naastud.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Jah 99% linnas. Eelmisele autole CE-le sai esimest korda elus lamellid ostetud ja tekkis 1 ohtlik olukord kiilasjääl. Seepärast taas naastude juurde. Parklas ka ringi vaadates siis enamustel kallima otsa autodel (Panamera jne) ka naastud. Soomes prakt. köikidel naastud ja teed korras.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Mul on naastudega ka ohtlike olukordi olnud, panen nüüd ketid alla või? Võibolla ma nii rott ka, et ei sõida uusima naastu mudeliga aga no see naast ausalt suurt midagi juurde küll ei anna.
Ma lihtsalt mölisen siin, tegelt osta mis rehv tahad.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Lihtsalt harjunud naastudega. Ei osta uusimaid milleks on Hakkapeliitta 9. Usun et Hakkapeliitta 8 piisavalt hea ja ca 350€ odavam.
HKPL 8 1016€:
https://www.tirendo.ee/product/Nokian/35/20/R-242495
HKPL 9 1372€:
https://www.tirendo.ee/product/Nokian/35/20/R-344556
Postitused: 1,361
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
CE124 on lihtsalt nii vana auto, et sellel peavad naastud all olema, muidu pidamist üldse ei ole talvel. C216 mina paneks lamell 100% - see auto küll ise oskab end teel hoida võrreldes vana 124-ga
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Eks vaatab-talveni veel 6 kuud aega.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Mehed, rehviteemaline vaidlus on äge, aga auto hoiab teel siiski juht. Samamoodi nagu ei tohiks autot roolides panustada selle elektroonilistele abilistele.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Naastrehvid või lamellid, see on lihtne!
Tagaveolise puhul peaks hoolikalt mõtlema, maastik, olukorrad ja kui palju.
Juhul kui teekonnale jäävad ristmikud, väljasõidud, mis talvel jääs ja tõusudega, naast on väga hea otsus sinna.
Sõidad kõrvalistele teedel, kus teehooldus kehv. Kindlama tunde annab naast kindlasti, kas sellest reaalselt kasu on, see on juba tõesti sõidukogemustes kinni.
Lamell- suuremad maanteed, suuremad linnad. Ideaalne valik. Ristmikud kus jää maas ja pidurdusteekond ootamatult pikeneb, neid olukordi on vähe.
Oma osa määrab ka kindlasti see, kas autol on kaskokindlustus või mitte.
Sõiduabide puhul on naastul teoreetiliselt suur eelis. Sõiduabid vajavad oma toimimiseks pidamist, haakumist teekattega. ABS-i tööpõhimõttest saavad kõik aru vast.
Selle Hakka 8-ga ei ole mõtet väga panustada. Reklaam suurem kui asi väärt. Norras mõned kasutajad räägivad, et asfaldil muutub olukord just libedamaks, kuna neid naaste on sinna topitud liiga palju ja rehvi kontakt teekattega väheneb. Enam ei sõida sellel peopesa suurusel kontaktil vaid naastude peal. Ideaalne rehv jäistele teedele. Sama võib tunda tavaliste normikohaste naastrehvidega, kus pidamine läheb libedaks pidurdades.
Näitena võin tuua omas kogemusest talvel. Mõlemad autod Outlanderid. Üks naastudega teine ilma. Teekate korralik puhas. Ringristmiku andis lamellidega kiiremini läbida kui naastudega. Naastudega läks külglibisemisse.
Ma ei tea kas see on õige jutt või mitte aga kuulnud, et naastrehvi segu on tugevam ja kui naastud väljas, siis rehv on palju halvema pidamisega kui lamell.
Ehk naastud väljas, vaheta rehvid välja.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
19-05-2018, 02:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-05-2018, 02:48 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Sai rehviliider.ee-st Nexen N'Fera SU1 võetud 550€:
https://www.rehviliider.ee/autorehv/nexe...SizeSearch
Lühikese uuringu põhjal parimad selle raha eest.
Hind pea 80€ võrra odavam Tirendo-st ja Reifendirekt-ist mis identsete hindadega.
Keegi võiks soovitada kus standardkõlarid Harman Kardon Logic 7 kõlarite vastu vahetada-peaks iseenesest plug'n'play ühenduvusega olema.
Seni käinud Audiofookuses (enne olid Nõmme keskuses, nüüd kolinud), järsku mõni kogenum koht veel? Kõlarivahetusega tasuks ka vist veidi pigimatti kõlariaukudesse panna?
Oskab keegi öelda kas CL500 ja CL600 salongipolsterduse kvaliteet/tihedus oli sama? Esmamuljel tundus 600 kuidagi vaiksem.
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Nov 2016
Maine:
0
Audiocity Kadaka tee alguses.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(19-05-2018, 02:42 AM)nostromo Kirjutas: Sai rehviliider.ee-st Nexen N'Fera SU1 võetud 550€:
https://www.rehviliider.ee/autorehv/nexe...SizeSearch
Lühikese uuringu põhjal parimad selle raha eest.
Hind pea 80€ võrra odavam Tirendo-st ja Reifendirekt-ist mis identsete hindadega.
Keegi võiks soovitada kus standardkõlarid Harman Kardon Logic 7 kõlarite vastu vahetada-peaks iseenesest plug'n'play ühenduvusega olema.
Seni käinud Audiofookuses (enne olid Nõmme keskuses, nüüd kolinud), järsku mõni kogenum koht veel? Kõlarivahetusega tasuks ka vist veidi pigimatti kõlariaukudesse panna?
Oskab keegi öelda kas CL500 ja CL600 salongipolsterduse kvaliteet/tihedus oli sama? Esmamuljel tundus 600 kuidagi vaiksem.
Mõistlik valik pole vaja alla toppida über brändi rehvi mis oma olemuselt kipuvad shitem olema kui turule trügiva algaja noname-i oma,Hinnas nagu aru saad oled võitnud korralikult ja sõit pole kindlasti kehvem,Pealegi puuduvad meil teed kus rehv kiirusel mängib 110-120 km tunnis otse teedel pole vahet,tõmba või teip peale ja kurvides sellist kiirust pole kuna kõik on aukus
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
21-05-2018, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2018, 10:48 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Asi ka selles et pole plaanis seda väga pikalt pidada ja tutikad suvekad on paremad kui kulunud lamellid.
Kusjuures Kaiueko pakkus neid isegi veelgi 53€ soodsamalt kokku 496€ võrreldes rehviliider.ee 549€ kuid olin juba teinud rehviliidrile ülekande ja tellimus oli käsitletud siis tehingu tühistamise korral oleks pidanud maksma taganemistasu 25€ paki kohta ja kuna kokku 2 pakki siis polnud tühistamisel enam mõtet.
Keegi suudab seletada kuidas rehvid nii erinevate hindadega saavad olla? Pakun et nad tulevad kõik samast kohast kuskilt Poola laost nagu ikka.
Rehviliidri hind 549€ oli isegi odavam Reifendirekti ja Tirendo hinnast 630€. Kuidas saab Kaiueko veelgi 53€ odavamat hinda pakkuda? Vaevalt et müüvad paarieurose kasumiga.
Põhjus miks ka veidi kiirustasin kuna tellimine jäi reede õhtu peale ja polnud varem Kaiuekost midagi ostnud ja kodukas disainiga aastast 1993. Suurim rehvivalik 18" ja seegi link ei töötanud.
Postitused: 3,806
Teemad: 284
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Endale märkuseks:
26.11.2018 Järve Silberautos "C-hooldus"
232.149km
326€
|