Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo
#21
Kõva rehv ei tähenda ilmtingimata, et pidamist ei ole.

Inimene eelistab mugavat(pehmet) ja vaikset sõitu lihtsalt.

Mul olid 211 all 245/35/19 ja 285/30/19 GY Eagle F1'd ja need olid sõita pehmemad, kui praeguse Jeepi all olevad 265/50/20 Michelini Latitude Sport 3'd. Samas panen alla samamõõtu Hankooki talvekad on ka hea pehme sõita. Kähku sõita, aga on selle kõva Micheliniga tunduvalt parem.
Vasta
#22
(04-05-2018, 11:46 AM)Eero_S Kirjutas: Jeepi all olevad 265/50/20 Michelini Latitude Sport 3'd.

Kogu aeg olen neid KAHN`i Discosid jm vaadates mõelnud, et milleks see fng 4x4 maastur, kui sellega ei saa isegi 20cm äärekivist üle sõita, ilma et veljed kõveraks ei läheks...????
Vaiksed autosid on ju ka sõidukate hulgas...CL500 vastu nad isegi vblla ei saa.

Vasta
#23
(04-05-2018, 09:45 AM)stihl Kirjutas:
(03-05-2018, 10:12 PM)arcar Kirjutas: See pzero ei kõlba karu p eesegi,ma just viskasin alt ära ,kõvad kui qradid ja mölisevad nagu talverehvid !

Nende rehvide tootmisaastat ikka vaatasid?
Ma väga ei usu, et rehv, mis Ferrari jaoks loodi, nüüd väga kõva ja s..tt on.
Ok, lärmakus neil vblla ei ole jah GY efficientgripi tasemel, aga soojaks sõidetuna kannatab saja pealt kurvi minna küll.
Kui nad värsked on.

.
2016/6 kuu toodetud,mis mind häiris oligi julm kisa mis salongi tuli,selline tunne nagu rattalaagrid oleks läbi Eusa_shifty ja ilmselt on pzerol ja pzerol vahe sees,see mis toodetakse ferrari jaoks ja see mis toodetakse teistele,mina tahad vaikset ja pehmet ratast kuna teede olukord on täpselt selline nagu ta meil siin on ! Ja ega meil väga kohti kodumaal pole ka kus peaks sajaga kurvi minema Unibrow 7 bemm on pigem selline kulgemise sõiduk kus otsid mugavust ja vaikust,Ja kui kisa ja rappumist tahan siis selle jaoks on mul nissan 300ZX twin turbo 18" rattaga ja pzeroga Unibrow
www.arcar.eu


odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar



Vasta
#24
(04-05-2018, 12:02 PM)stihl Kirjutas:
(04-05-2018, 11:46 AM)Eero_S Kirjutas: Jeepi all olevad 265/50/20 Michelini Latitude Sport 3'd.

Kogu aeg olen neid KAHN`i Discosid jm vaadates mõelnud, et milleks see fng 4x4 maastur, kui sellega ei saa isegi 20cm äärekivist üle sõita, ilma et veljed kõveraks ei läheks...????
Vaiksed autosid on ju ka sõidukate hulgas...CL500 vastu nad isegi vblla ei saa.
Ma ei tea, mina oma 20" veljega käin vabalt metsas sõitmas. Kui operaator idioot on, saab kõrge servaga mudarehviga ka velje kõveraks.

Mina oman maasturit hoopis teise põhjusega. Näita mulle sõiduautot, millele võib 3,5t haagise sappa panna ja kohe lähen ostma.

Aga, et teemast väga mööda ei läheks, siis viisakas liikur. Smile Mina isiklikult oleks muidugi raha juurde kogunud ja siiski AMG ostnud.
Vasta
#25
Eero S. Jah ka mul oli plaanis 63 osta kuid need ikkagi 25-30K ning ei tahtnud 2-3a ilma autota olla. Liisingut ma poleks antud juhul saanud.

Pirellid (73dB) jätan vahele-CL-iga siiski 95% tavaline söit. Hetkel olen Goodyearide (69dB) vöi töesti üldse hiinakate vahel kuna ei plaani seda autot elulöpuni pidada-vast 2-3a max.

Kui päris aus olla siis 1997 CL600 tundus kuidagi vaiksem ja "tummisem" kui 2007 CL500. Eks suuresti mängib rolli et pole jöudnud veel veermikuga tegeleda.
Vasta
#26
See raha tuleb suht kiiresti, kui seda kusagile mujale ei tambi. Näiteks "asendusauto" remonti. Usu mind, ma tean, millest ma räägin. Minu 124 projekt seisabki selle taga, et kõik see raha, mis ma olen ladunud igapäevaliikuritesse, on ületanud juba ammu selle summa, millega ma oleks saanud 124 valmis teha.
Vasta
#27
Heh-eks ta nii läheb jah. Aga no mingi aasta oleks küll vist kogumisega aega läinud.

Kuna praegusesse CL-i uued 20" suvekad, uued 20" naastud koos velgedega, veermik ja eks vöib veel midagi tulla-nt 2 akut polevat eelmise omaniku väitel enam värskeimad.
Vasta
#28
Eero, palju Sa seda 3,5T kasutanud oled, enamik aega oled sõidus ja siis kui kodus oled, et puhata, tahad ka veel haagist vedada? Isiklikult oleks ka raha rohkem juurde kogunud ja 2015. a C-klassi ostnud, mitte Jeebi, millel kast loogika veaga ja Itaaliast pärit. Saan aru, et avaldasid ainult oma arvamust ja mina teen seda samuti. Ju omaniku jaoks oli CL500 parem variant kui CL63, mida ta ka selgitas. Big Grin
Vasta
#29
Tegelikult ei olnud-unistan ikkagi 63-st. Ta oli lihtsalt parem kui eelmine 92' CE.

Kui oled juba G55K 500hj 3 aastat kasutanud siis 388hj lihtsalt ei avalda enam muljet. Lisaks helierinevus-G oli ikka loom-ma väga harva kasutasin ta helisüsteemi-AMG heliribaga oli lahedam mängida erinevatel pööretel.

Silberist müüdi hiljuti seal möned kuud olnud 2008 uuema sisuga G55 ära (hinnasilt 39K)-keegi teab kuhu see läks? Enda hammas sellele paraku ei hakanud. Hind oli uuema sisu kohta tegelikult väga hea. Väidetavalt olevat tehtud hiljuti 4000€ mootori kap. remont.

2004 42K isend seisab neil vist juba paar aastat.
Vasta
#30
Rehvide puhul on MB oma uuematega mudelitega näiteks tagasi läinud taaskord Michelini peale.
Ja ärge unustage, et OEM rehvil ja samanimelisel vabamüügi rehvil on korralik vahe.
Premium auto ootjal on oma nõudmised seatud ja kui korra saada proovida õige speciga rehve, saab vahest hästi aru.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#31
Rolzilt sai ostetud Harman Kardon Logic 7 kölarid esialgu ilma vöimuta kuna töötavad ka ilma HK vöimuta (v.a. 2 tagumist surroundi) kuna autol vastavat lisa (810) kahjuks polnud.

Metallist kattega kölaritel vörreldes papist tavalistega suur vahe:

[Pilt: s-l1600.jpg]

Tulevikus ehk ka vöimendi.

Edit! Uurisin huvipärast Mobile G55K hindu. Mis toimub-alla 40K polegi lihtsalt midagi ja selle eest saab ka 300.000+ ls 2004 isendi.

Vähegi normaalsemate 2007-2008 hinnad alates 50.000.

Rahvas pettus uues G-s ja vanade hinnad läksid üles?
Vasta
#32
Venelaste/ukrainlaste nõudlus G järele hoiab hinda üleval
Vasta
#33
Võtaxin siinkohal sõna rehvide koha pealt.

Nii mõnedki on siin teemas laxinud, et siit netilehelt saab samad rehvid odavamalt ja sealt lehelt saab samad rehvid veel odavamalt jne. Ainult et teie lingitud kuulutustes ei ole ju samad rehvid. Jah, nimi oli sama, aga rehvi koormus- ja kiirusindexid olid erinevad (rääkimata sellest, et ühes kuulutuses oli ka rehvi mõõt hoopis teine). Tavalise väixe pereauto puhul ei mängi need tõesti väga rolli, aga antud teemas oleva 2+ tonni kaaluva nobeda "vaalaskala" puhul olex ikka tore kui rehv seda massi ka veidi suurema kurvikiiruse korral välja kannatax.

Nostromo lingitud rehvi koormusindex oli 97 (730 kg) samas kui ühe teise siin lingitud rehvi koormusindex oli 88 (560 kg) ehk esimesel juhul kannatavd 4 rehvi kokku 2920 kg aga teisel juhul ainult 2240 kg, mis jääb antud auto täismassile juba mitmesaja kiloga alla.


Kui üxkõik mida ostes ei pööra piisavalt tähelepanu detailidele ja keskendud vaid hinnale, saad tihtipeale odavama hinna eest samalaadse aga mitte samaväärse toote.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#34
Tänud sellele tähelepanu pööramast.

Talvele ette mõeldes siis kas naastude puhul peaksid mõõdud olema 255 / 35 / R20 või mahuvad/sobivad ka nt 255 / 40 / R20 (kui selles mõõdus neid ka lihtsalt leida)?
Vasta
#35
Auto passiivselt müügis kuna tekkis üks CL600 silmapiirile
Vasta
#36
Eusa_clap
Vasta
#37
Ega ometi mingi kallis viga pole autol hoopis välja tulnud?
Vasta
#38
Ilge sahmimine ja teemade tekitamine ning siis kohe müüki? Eusa_wallEusa_clapEusa_think
Vasta
#39
No veermikus tuleks mingeid juppe vahetada aga see pole pöhjuseks. Tekkis lihtsalt üks 600 silmapiirile-kui ei peaks enda omast enne selle müüki lahti saama eks jääb siis endale möneks aastaks.

500 on 500 ja 600 on 600. Sain mölemat proovida ja on ikka vahe sees küll.

Müügist hoolimata sai täna ostetud 20" x 9" ET41 (C216 ET43 seega peaks sobima?) originaal ML AMG veljed ülevärvituna. Eks vaatan kummad rohkem meeldivad kas praegused või ostetud ja ühed jäävad siis suverehvidele ja teised naastudele.

Tootekoodid: A1664012202

[Pilt: s-l300.jpg]
[Pilt: mercedes-benz-ml-63-amg-w166-c7142090220...46185fd8c2]


Vasta
#40
(08-05-2018, 09:20 AM)cornah Kirjutas: Ilge sahmimine ja teemade tekitamine ning siis kohe müüki? Eusa_wallEusa_clapEusa_think

Mõnele on oluline jõuda sihtkohta, teine jälle naudib teekonda. Ma ei välistaks seda varianti, et kodanik nostromole lihtsalt meeldib ostmine ja müümine. Ta lihtsalt naudib protsessi ennast. See on üks tema lemmiktegevusi ja seda ei saa ju inimesele pahaks panna.
Elame ju üks kordEusa_angel

Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB S 500L 225 kw 2003a ja MB CL 55 AMG KOMPRESSOR 368kw 2004a " MUST JA VALGE KOER" siimruz 62 6,908 21-10-2024, 05:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,804 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,262 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,179 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,388 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,834 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,137 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman
  Mercedes-Benz E250 DIESEL, 1996 (FACELIFT), S124 OM605 83kW 2.5 R5 20V - nostromo nostromo 61 67,643 24-04-2023, 01:21 PM
Viimane postitus: Erkkin
  MB ML320 W164 2007 Joonas Joonas 6 2,442 17-10-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: Zlang
  MB CL500, 2000, W215 - hellrix hellrix 66 66,120 08-01-2020, 10:44 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne