11-02-2018, 06:29 PM
Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha .
MB W210 E200CDi 2000.a Defekt
|
11-02-2018, 06:29 PM
Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha .
14-02-2018, 05:46 PM
16-02-2018, 10:01 PM
(14-02-2018, 05:46 PM)defekt Kirjutas:(11-02-2018, 06:29 PM)nahk Kirjutas: Mu leitud 3 velge sul ju garaazis olemas, tallinnast saab ühe juurde, küsis vist 20 raha . 18x8.5 vastu kitsama mulle leiad siis on diil olemas. Mul ei mahtunud ette kuidagi ära.
27-03-2018, 02:11 PM
Sain ka siis nende toredate sisselaske kollektori lapakate vea endale.
Kui ei eksi siis neid kodeeritakse välja ? Diagnostika annab: M55 (Inlet port shutoff motor) check signal line of comonent for dicontinuity ja M55 (Inlet port shutoff motor) Positsioner signals fault Kas selle põhjal oskab keegi öelda on viga mootoris või need klapid kinni ?
27-03-2018, 03:57 PM
(27-03-2018, 02:11 PM)defekt Kirjutas: Sain ka siis nende toredate sisselaske kollektori lapakate vea endale. Veateade ütleb, et klappide asendi kohta puudub autol teadmine. Kas on juhe katski või mootor vigane. Täpsemalt selgitab lahkamine. Väljakodeerimisest üksi ei piisa - need klapid tuleb reaalselt minema visata. Aga kuniks sisselaset maha võetakse, piisab ka lõpuni avatud asendisse fikseerimisest. Keskkonnateadlik inimene loomulikult teeb selle persest sündinud süsteemi korda ja naudib päästetud jääkarusid.
27-03-2018, 09:51 PM
See pole jääkarudele, mootor töötab madala pöördega veidi paremini.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
28-03-2018, 06:57 AM
(27-03-2018, 09:51 PM)Laur Kirjutas: See pole jääkarudele, mootor töötab madala pöördega veidi paremini. Teoorias jah. Aga reaalselt - kui paljud suudavad tuvastada võimsusekao üleminekurežiimis tühikäigult tööpööretele? Reaalses elus, mitte stendis pole mingit vahet, hoopis suurem on sisselaske puhtaksluudamise ja klappide eemaldamise müju mootori vabamale hingamisele. Küll on see süsteem selgelt projekteeritud töötama vaid garantiiaja ja sutsu peale. Nagu ka uuemate vinklite õlijahutite tihendid Meiesugused lõpptarbijad saavad neist tzydeemidest vaid peavalu ja majanduskasvu turgutada.
28-03-2018, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2018, 12:56 PM ja muutjaks oli defekt.)
Targad UK- foorumid kirjutasid ,et saab takistiga ära petta. Seal oli kirjas ,et jätad lahtisesse asendisse ja takisti ECU poolsesse pistikusse. Samas arvan ,et võtan need lapakad sealt koos hoobadega välja, puhastan kolde seest ja siis takisti. Samas mõtlen siis juba EGR delete peale ka.
Ma ehk ei leidnud aga vist pole õpetust selle kohta meil foorumis õpetust? Kui pole siis võiks mõtlesin teha, kuna CDi mootoritel on põhimõte neil kõigil sama.
28-03-2018, 02:14 PM
Õpetus kusagil on siin, läks vaja kolme takistit vist.
16-06-2018, 10:25 AM
Vahepeal veidi lõbu ja lusti.
Tartus Anne sillal sõideti küljepealt sisse, kindlustus värvis roostes detailid üle, ustel ainult ülemise osa ja oligi kogumoos
17-06-2018, 02:24 PM
Lõunaka kandis ka liigud vahel? Tuttav pill nagu (:, hee
27-06-2018, 04:40 PM
(17-06-2018, 02:24 PM)supercharger230 Kirjutas: Lõunaka kandis ka liigud vahel? Tuttav pill nagu (:, hee Eks ma liigun üle Tartu ringi, aga kindlasti on samasuguseid panne teisigi 147 BVG on numbrimärk, ära tunneb taga oleva supermario kleepsu ja mõlgilise vasasku külje järgi. Kellegile jäi auto ette(oletan ,et see kes algselt otsa sõitis ) ja vasak külg maja ees jalaga mõlki lõõdud. Lükkasin mõlgid välja aga vähe laineline teine ikka |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|