23-11-2017, 01:08 AM
Mis 201 radikal viga , et 202 oma läheb ?
MB w201,190,1986 - Sten
|
23-11-2017, 01:08 AM
Mis 201 radikal viga , et 202 oma läheb ?
23-11-2017, 09:09 AM
(23-11-2017, 01:08 AM)nahk Kirjutas: Mis 201 radikal viga , et 202 oma läheb ? Mul eelmisel lehel sellest juttu, et miks ma 202 oma panen.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
25-11-2017, 12:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2017, 12:57 AM ja muutjaks oli sten130.)
Täna tegelesin mõned tunnid autoga.
Kuna 202 radikas on oluliselt suurem kui 201 oma, siis jamamist ikka natuke oli. Algul oli vaja vanad alumised kinnitused ära võtta, et saaks "uut" radikat proovida ja kõrguse teada. Alumised kinnitused pidi natuke ümber tegema, et nad madalamale jääks. Õnneks nüüd on ta paigas ja kinni, saab teiste asjadega edasi minna. Paisupaak kadunud, klaasipesupaak kadunud, juhtmed ka peaaegu kadunud. Juhtmetega on vaja veel natuke tegeleda, siis saab nendega ka ühelepoole. Praegu on kõik pooleli ja näeb väga robustne välja.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
08-12-2017, 11:19 PM
Täna tegelesin jälle natuke autoga.
Keevitasin parempoolsel lansekal ülearuseid auke kinni, seni kuni gaas otsa sai Nõme lugu on see, et nädalavahetusel on kõik kohad kinni
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
08-12-2017, 11:23 PM
(08-12-2017, 11:19 PM)sten130 Kirjutas: Täna tegelesin jälle natuke autoga. Tahaksid Laupäeviti kella kaheksaks hommikul tööle minna? Usu, täitsa nõme on, olen proovinud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
10-12-2017, 07:56 PM
Hakkab vaikselt tühjaks muutuma.
Kuna keevitusel on gaas otsas, siis tegelesin täna muude asjadega.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
11-12-2017, 10:20 PM
Käisin täna hydroscandis, uskumatu kui meeldiv teenindus seal on
Võtsin seal veepumbale ühe pimeda, käisin veel dp-hp ja võtsin sealt 2 toru klambrit ja karterituulutus filtri. Uus toru klambritega kinni. Jäi päris kompaktne
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
12-12-2017, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-12-2017, 10:32 PM ja muutjaks oli sten130.)
Sugulane lubas hakataa mingiaeg kollet ka tegema, tal praegu kiire olnud oma sauna remondiga. Kui nüüd mingiaeg kolle ja karpad ka korraks külge saab proovida, siis saab ehk mingi pildi ette, et milline ta enamvähem jääb. Siis oleks juba päris vägev
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
12-12-2017, 11:50 PM
Sellel uuel toru konstruktsioonil on üks viga, kuna mootor liigub kere suhtes, siis kardan et lõhub ta peagi ära. Originaalil seisab ta ju mootorist sõltumatult ja lõdvik on elastseks ühenduseks.
Aga muidu on lahe projekt
13-12-2017, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2017, 11:04 AM ja muutjaks oli sten130.)
Eks näis.
Samas, seinataga on ju ka lõdvik ja läbi seina mineva kummimuhvis peaks ka liikumiseks piisavalt ruumi olema. Tänud
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
18-12-2017, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2017, 10:29 PM ja muutjaks oli sten130.)
Nonii, nädalavahetus oli jälle väga tegus!
Sain juhtmed lõpetatud ainult geneka juhe on vaja veel uus teha. Kõik keevitused on ka nüüd tehtud. Oli väga edukas nädalavahetus, ma olen ülirahul Selline siis praegu Süütepooli panin ka uue kohapeale.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
18-12-2017, 10:30 PM
Ilus töö. Aga süütepoolil hakkab seal palav...
21-12-2017, 10:10 AM
27-12-2017, 02:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2017, 05:58 PM ja muutjaks oli sten130.)
Vaikselt peaks hakkama kapotialuse viimistlemisega tegelema, vaja veel pahteldada ja kruntida ennem kui värvimisega saan tegelema hakata. Järgmine nädal tahaks hunnik jubinaid galvaanikasse viia ja siis peaks mootori jubinate värvimisega tegelema. Tööd on veel kõvasti ja päris palju asju on veel puudu. Loodan hullult, et lõpp tulemus saab hea.
Meenutus selle aasta hooaja esimesest sõidust.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
29-12-2017, 09:33 PM
See väike filter mis sul karteri tuulutuseks on, see läheb üsna ruttu sitaseks ja tegelt pritsib igale poole kammi laiali... Pigem meisterda mingi eraldi paak kuhu siis tuulutusest õli minna saaks.
30-12-2017, 12:41 AM
(29-12-2017, 09:33 PM)canyondrift Kirjutas: See väike filter mis sul karteri tuulutuseks on, see läheb üsna ruttu sitaseks ja tegelt pritsib igale poole kammi laiali... Pigem meisterda mingi eraldi paak kuhu siis tuulutusest õli minna saaks. Seda tuulutuse asja ma pean natuke veel mõtlema jah Aga seis on siis praegu selline:
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
07-01-2018, 02:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2018, 10:58 PM ja muutjaks oli tomm49.)
(13-11-2017, 12:18 AM)sten130 Kirjutas:Kindlasti sa tead seda juba aga igaks juhuks mainin et ideaalis võiks karburaatorid olla rohkem horisontaalsemad kui seda on m102 mootori nurk, mis on 15 kraadi kui mälu ei peta. Olen netis näinud pilte kus ongi flantsidele sirged torud vahele tehtud ja karburaatorid 15 kraadi kaldu, aga seda soovitada ei saa, võivad tekkida probleemid ujukite tasemetega, eriti sõites. Kollektoritel/karpadel peab olema väike nurk aga see on väiksem, enamasti mitte suurem kui 5 kraadi.(12-11-2017, 11:49 PM)arts24h Kirjutas: Teed flantsidele nipsti torud vahele ja ongi karpad peal.
11-01-2018, 09:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2018, 10:31 PM ja muutjaks oli sten130.)
Nurk on 14.3 kraadi ja kolle tulebki selline kus karpad on horisontaalselt. Päris naljakas oleks kui karpad ka nurga alla panna eriti kui originaal karpa on õige nurga all. Torud on praegu treiali käes.
Sain autole "uue" akualuse ja mõned raamatud Vanal akualusel oli 1 nurk jumala ära mädanenud ja selliseid raamatuid mul ka veel polnud Tellisin nüüd paar nädalat tagasi lõpuks usast sinise tera ka ära, varsti peaks kohale tulema. Painthuffer metal flake Sub-Zero Tegin ise ka kodus, naise küünteterade ja purudega
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
23-01-2018, 11:24 PM
Hakkasin esistanget ka tegema, olen selle päris sodiks sõitnud.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|