Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E320 Coupe, 1993, .Alar.
Lasingi vaid 1,5 kuud autol pimedas olla. Kuna ilmad meenutasid pigem kehva suveilma ning mul oli üleliigset aega, ajasin auto garaazist välja, et vaikselt kevadeks valmistuda. Kõigepealt viisin auto Gvidise konditsioneeride spetside kätte. Uurisid ja puurisid, süsteemist oli puudu ca 400gr ainet, lisaks oli eelmise täitmise ajal miskit klapid vms valepidi pandud. Kuskilt leket hetkel ei leitud.
Teiseks viisin auto täna Hort Autosse, kus läks vahetusse veepump, termostaad, jahutusvedelik ja kütusefilter. Kõik puhtalt igaksjuhuks, et miski lähitulevikus ei üllataks. Samuti vahetati klaasipesuvedelikupumba alune tihend, mis mul endal oli aga mida vahetada ei jõudnud.
Termostaadi ja veepumba vahetusega selline tähelepanek, kui enne oli sõites temp 80 või natuke peale kraadi ning ummikutes tõusis sajani (see kriips 80 ja 120 vahel) siis nüüd on temperatuuri seier sõites täpselt horisontaalselt ehk ca 90-95 kraadi.
Samuti lasin teha põhjaliku sillakontrolli. Midagi otseselt kohe vahetust ei vaja, kuid kergeid väsimusilminguid näitavad järgmised detailid:
Esimeste õõtsade puksid
Pendelhoova puksid
Tagumine parem šarniir
Tagumiste õõtshoobade puksid
Ilmselt vajab vahetust kardaanimuhv, sest gaasi lahti lastes kõlab tagant justkui summutatud müts.
Lisaks diffri tuulutus immitseb õli.

Need jäävad ilmselt järgmisse korda kuskil märts-aprill

Lisaks siis tahaks vahetada amordid, kõik õlid v.a kkasti oma, mis tehtud, lasta hooldada kõik pidurid ning kõik mis üle 50% kulunud, vahetada.
Jätkuvalt üritan jõuda hetkeni, mil auto tehniline pool oleks perfektne vastavalt vanusele

Lõpuks veel auto korralikult puhtaks ja tagasi garaazi Smile
[Pilt: 30c0decd7b7996ee6a86662e71affbbc.jpg]

Lõpetuseks täheldasin, et mul pealkirjas on mudel valesti kirjutatud. See pole enam CE vaid E320 Coupe
Sai eile auto lõplikult garaazist välja aetud selleks hooajaks. 8-auguliselt alt ära ja Monoblockid alla. Täna viisin auto DMG Autosse amortide vahetusse. Alla läksid Sportline vedrustuse jaoks mõeldud mõeldud Sachsid. tahtsin Bilsteine, kuid neil sattus kole pikk tarneaeg olema. Samas lasin vahetada ka kardaanimuhvid, kuna tundus vahel mingi loks vms läbikäivat autost gaasi lahti lastes. Samuti palusin sillad üle kontrollida, kuid see unustati ära. Ilmselt peab edaspidi siiski vaid Hort Autos käima. DMG siuke naljakas koht, meistrid mõnitavad kõva häälega kliente, et näe, see loll helistab jälle vms, samas ooteruumis teised kliendid. Lisaks sinna sõitmine ja parkimine paras valu, ruumi pole. See selleks.
Kõige jaburam on see, et sõitsin ca 10km linna ja 60km maanteed uute amortidega ja kohe palju parem on, enam ei põrka auto nii palju, kuid linna sõites hakkasin kuulma, kuidas kaassõitjapoolne esiratas hakkas vastu koobast käima. Sõitsin läbi linna, parkisin Sikupilli juurde ja hakkasin uurima - rehvil välisäär ära hõõrutud. Vaatan teisele poole, seal koopa ja rehvi vahe ca 1,5cm kõrgem ja miski vastu ei käi. Tundub, et ühel pool on vedru "padi" madalam pandud, kui teisel pool. Täiesti häbiväärne lugu, et enne tähele ei pannud. Vanemaid pilte tähelepanelikult vaadates on kõrgusevahe märgatav, niiet amordivahetuse kaela seda ajada ei saa.
Täna hommikune pilt korras poolest
[Pilt: IMG_6312.JPG]
Eilne pilt poolest, kus hakkas vastu käima
[Pilt: IMG_6303.JPG]
Kui auto hakkab ühest otsast hea saama, viskab teine ots vimka sisse. Eile õhtul sõitsin Laagna teel suunaga linna poole, kui sõber tagaistmel kärsahaisust rääkima hakkas, kohe tundsin isegi. Arvasime, et see kuskilt väljast tuleb. Paarkümend sekundit hiljem sõber mu selja taga karjatas, et suitseb miski. Jätsime auto seisma ja avastasime, et kärssab tagaklaasi massijuhe. Tagaklaasisoojendus sai vähe enne sisse lülitatud. Sõber puhus selle hõõguva juhtmejupi kustu ja parkisin maja ette ära. Mõne tunni pärast oli vaade selline
[Pilt: 1d6060aadfbdf11c30e6448359107626.jpg]
Ja siis kohe selline
[Pilt: 520ae18f73795cdf3d74c8970a1ce78a.jpg]
Oskasin vaid endale õnne soovida, et odava lamineerimata klaasi soetasin.
Täna lappisin ajutiselt ära
[Pilt: 458dd40708f1bab1ceef38f94e182da4.jpg]
Kurja juur
[Pilt: ee3dc89ed9cd26c00df77d1643b39609.jpg]
Igatahes võtan ühendust klaasi müünud firmaga, kuna tundub ilmselgelt klaasi praak olema.
Lugesin jah ühest teisest kohast su õnnetusest, hea et niigi läks ja auto alles.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
" DMG siuke naljakas koht, meistrid mõnitavad kõva häälega kliente, et näe, see loll helistab jälle vms, samas ooteruumis teised kliendid. Lisaks sinna sõitmine ja parkimine paras valu, ruumi pole. See selleks." See on jah sipa kahtlane koht, samas seda n/ö kommenteerimist kõlab ka teistes remondikohtades. Eks see näitab nende suhtumist ja kaudselt ka töökvaliteeti.
Siin foorumis on olemas teema remondikohtade osas, kuid arvan, et peab rohkem kajastama nende töökultuuri. Raha on nad kõik maiad küsima.
Cl55 AMG
Ütleme nii, et õnnetu lugu igal juhul. Vaatan, et ka polster kahjustada saanud! Aga samas need on hobiauto röömud! Nühid terve talve ja siis esimene kevadine sõit ja kivi klaasi kohe! Nii on minul olnud. Ja samas töö künaga höörud iga päev erinevaid teid mööda ja mitte üht kivi isegi mitte klaasi suunas.

Muidu ilus auto sul!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Ah, ega siin midagi taga nutta pole. Maailmas hullemaid asju mille pärast muretseda. Parem las tulevad sellised vead varakult välja kui hiljem. Lihtsalt väike aga kulukas ebameeldivus. Kuna lamineerimata hiinaka teed minna ei taha, öeldakse klaasipakkujate poolt kas ei saa või ainult A varuosa, millel hinnaks ca 520€
Hind muidugi karm!
Mäletan kui krooniajal ülelaua räägiti palju 2003 aasta cl tagaklaas maksis,tundus nii ebareaalne hind,nüüd loen palju 124 ce klaasi eest küsitakse.Oli vist 8000 krooni,tollase neto palga kõrval oli see teine maailm.Võis olla isegi rohkem,aga suht lâhedale!
Endal ka servad valged,vist leidub vähe neid,kellel poleks seda viga.
Vedas et vähemalt öigel ajal jaole said ja auto alles.
Nüüdseks uus tagaklaas küljes. Ostsin koos paigaldusega samast kohast, kust eelmise, mis küpsema hakkas. Nüüd siis väidevalt lamineeritud klaas. Tehti ka viisakas allahindlus seoses eelmise klaasi äpardusega
[Pilt: da8dc002c6ce21fdcae465b72a3193d0.jpg]
Nüüd tuleb tegeleda sellega, et kaassõitjapoolne esi nurk on ca 6-7mm madalam, kui juhipoolne - seoses sellega vahetusse õõtsad ning ka vedru pealsed puksid ja, et asi ikka heaks saaks siis läheb vahetusse ka tagasilla 8 kaigast.
Tegin ka kindlustuse autole - täiskasko + liikluskindlustus aastaks 167€ Big Grin See on ka põhjus, mis Rootsi registrisse auto jääb
Vau-mul ainult tavaline liikluskindlustus 168€ aastaks.
Tegu nö hobiauto kindlustusega. Seal on küll mõned nõuded nö moe pärast nagu, et auto ei tohi olla igapäeva auto, peab parkima turvalises kohas ning aastane läbisõit võiks olla alla 10000km. Reaalselt ühtegi punkti ei kontrollita, pead vaid 8 pilti autost saatma ning 4 minutit hiljem on kehtiv kindlustus. Muidugi tuleb lisaks aastamaks, mis mul on 270€
Soomes mul hobika(Nissan 200sx 92) täiskasko ja liikluskindlustus 600e aasta, piiranguid pole, aastamaks 250e.
Niisiis. Vaikselt võib lugeda hooaega avatuks.
Siin väike kokkuvõte, mis sai enne selle hooaja algust tehtud:
Detsembri lõpp - veepump, termostaat ja tosool. Puhtalt profülaktika mõttes. Teostati Hort autos. Arve 278€
Uued Sachsi Sportline specidele vastavad amordid koos läbilöögipukside ja tolmukatetega. 2x kardaanimuhv.
HL Autoosad. Arve 288€
Eeltoodu vahetus DMG auto, 176€
Uus tagaklaas. Kokkuleppeliselt 240€ koos paigaldusega. 123 Autoosad.
Uued esimesed õõtsad, 8 uut tagasilla kaigast, vedrupealsed puksid, taga õõtsa sisemised puksid. Liqui Moly 5W-40 õli, õli ja õhufilter. Arve kokku 545€
Kõige eelneva vahetus ja sillaregull 260€.
SmartServices juhiistme põse ja padja parandus ning kaassõitja istme põse parandus värviga
120€. Enne olid terved, kuid koledalt kriimulised.
Ühesõnaga, enne kui auto tänavale saaks ning hästi sõidaks, tuli teha pea 2000€ kulutus.
Sõita on nüüd hea. Roolis väike mäng on, ilmselt roolikarbis väike loks aga see ei häiri hetkel sest autoga sõita 10x parem kui enne. Sillad tihedad ja tagaosa ei taha tuntavalt suuremat ringi kurvis teha kui nina enne.
Paak täis ning teid nautima. Pühapäevast liigub auto tagasi Rootsi.
Mõni pilt istmetest nüüd:

[Pilt: 3114ba7898f7c37e469bb56f2960eb16.jpg]
[Pilt: 9dccc16fce3ef4c1aeaac4a24fd7cc09.jpg]
Ja mõned niisama pildid:
Vanad õõtsad
[Pilt: 4fab4a1c301720803d1c23d5ff50cb2c.jpg]
Läikivad tagasillakaikad
[Pilt: f69c3431c7ec68bc9396e9103544833c.jpg]
[Pilt: 91a82f93b66e4fc10b629c09f2cbb8d2.jpg]
[Pilt: b30f6e4705bd1d1dd93ed993ce696159.jpg]
Väga ilus Thumbsup
Turbo
Oskad õelda,kas õõtsad teised kuna sportline?
Mul auto pole sportline, kuid kuna väike madaldusvedru siis sai võetud nii amordid kui õõtsad sportline specide järgi ja läksid alla ilusti. Vahe on vist vaid pukside jäikuses.
Kusjuures allolnud õõtsad olid erinevad. Sarniiri alumise osa kuju oli erinev siis. Ilmselt kunagi üks õõts vahetatud
Jou
Tagasilla kaikad oli koos poltidega ?
On võimalik kusagilt lihtsalt tervet poldiringi tellida?
ma laisk ära sitasti ütlema hakka mulle Big Grin kena pill muidu Smile
Black Smoke Racing
Hea küsimus! Ma füüsiliselt neid enne näinud kui auto all aga vist ikka koos uut poltidega
Sinisel neljal sai just tehtud see sama töö, koos poltidega olid.
Turbo


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,710 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 6,221 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,812 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,305 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,991 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,137 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,485 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,412 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  W211, E320, 2003 - Marksus Marksus 36 38,897 27-03-2018, 03:06 PM
Viimane postitus: Oliver.L



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne