Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
05-12-2016, 12:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2016, 12:39 PM ja muutjaks oli sten130.)
(05-12-2016, 11:12 AM)renkss Kirjutas: Variant 2 oleks , otsida ebay-d läbi , ehk leiad sealt kohe õige tüki!
Ebayd ja muud kohad kõik juba 100korda läbi otsinud aga pole olemas sellele autole. Googeldases tulid mõned foorumi lingid ja seal ka teevad tüübib ise. Pole hullu eks peab ka proovima ise teha.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
05-12-2016, 09:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-12-2016, 09:05 PM ja muutjaks oli sten130.)
Panen mõned näidis pildid ise tehtud kollektorist, samalale mootorile mis minu omal on.
Kas keegi teab kedagi tallinnas/harjumaal kes tegeleb vesilõikuse või cnc-ga, et mulle mõned flantsid välja lõigata?
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
(05-12-2016, 11:06 AM)hents99 Kirjutas: Tegelikult ei hakata näiteks valuvormi ühe detaili tegemise pärast tegema. Vormi väljaarendamine maksab viiekohalise summa vähemalt...
Tehakse ühest tükist CNC`s näiteks. Hind...võtame keskeltläbi 1500€ tükk.
Siis jääb veel variant lasta lõigata flantsid näiteks vesilõikuses, keevitada torud vahele. See on ise tehes mingi 100€. Kas tööle hakkab, ei julge lubada, ilmselt mitte paremini kui originaal pritsung.
Suure tõenäosusega on vaja ka õlifiltri korpus mujale liigutada. Ehk tegelikult on tööd päris palju.
Ma soovitaks rahulikult veidi mõelda ja üritada karpadest ikkagi loobuda. Müü nad maha ja areta parem pritse peale. Saad hiljem ühelt autolt teisele veel tõsta või muud mootorit jooksutada.
Praegu on kõik vidinad vabalt ja soodsalt saadaval.
Ma ka ennast, viitsimatut, ei soovitaks, vaid teeks ise!
Võttes arvesse, et tegu on juba tehasest karburaator mootoriga, ning et uued karpad on juba ostetud ja puudu on ainult sisselaske kollektor, ei näe ma küll ühtki varianti, kuidas sellele mootorile pritsungi peale aretamine hetkel odavam või mõistlikum lahendus olex. Sa tõenäoliselt ei mõista seda, et Sten tahab mootori poole pealt hetkel säilitada vanakooli stiili. Pritsungi või mootori vahetuseni jõuab ta hiljem ka kui karpa mootorist ära tüdineb.
Mina ka varem karpadest suurt midagi ei arvanud, kuna pole nendega ise kunagi kokku puutunud (mina läxin jalgratta pealt kohe diiselmootoriga MB-sse ja seejärel VEMS-iga W201 16v-sse) ja olen seda alati aegunud ja jõetux tehnikax pidanud. Aga ma huvitun erinevatest autokultuuridest ja vooludest ja olen nüüdsex mõistnud, et osad inimesed soovivad seda vanakooli fiilingut, mida karpaga mootor pakub. Lisax, ei jää hästi seadistatud karpadega vabalthingav mootor võimsuselt pritsungiga mootorile eriti alla (momendigraafik pole küll nii sile ja kütusekulu on suurem), mistõttu drag race-i ringkondades on karpad endiselt au sees ja kasutuses.
Pealegi, olgem ausad, 2L 8V M102 tuunimine on niikuinii üsna mõttetu tegevus hobujõudude koha pealt ja odavam tuleb M111 või mõni muu jõulisem mootor vahele tõsta, mida edasi tuunima hakata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Minul on küll head mälestused tuunitud m102 mootorist abiks oli muidugi väike k26 turbo ja rõhku kõigest 0,8 barri. Väga mõnus ja sõidetav oli. Keegi siin foorumis pani ka mingile suuremale mootorile karpa peale kunagi, päris täpselt ei mäleta ka aga miskipärast jäi vist asi soiku.
Aga kui juba karpad olemas on siis tee ära kindlalt kui omal ka selline huvi. Kõike mida foorumis räägitakse ei tasu ka alati puhta kullana võtta. Ainult et pealehakkamist kuni lõpuni jätkuks!
Seoses sellega tuli praegu meelde et kui mingi 14 oli tekkis äge idee jupiterile 2 karpat peale visata kuna tooaeg oli keeruline alumiiniumi keevitamisega jäi asi katki.
Naftapress.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
07-12-2016, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2016, 01:50 PM ja muutjaks oli stihl.)
Hehh, nendest karpadest...
Ma ka alul ei arvanud midagi,, aga siis, kui olin ühte 1,3 liitrist Alfat pisut "järele aidanud", kapoti alt selliseks teinud jne
...hakkasin teisiti arvama.
Sel pgnma ühekomakolmesel (!!!!) putukal oli 15 võrra rohkem hobuseid (kokku üle saja!) kui sama vanadel kaheliitristel fordidel.
Kaalus ta ka midagi 1000+
Sedasama asja MB pea poole suurema mootoriga teha võib tulemus ikka täitsa lõbus olla.
Sten, pane klapid pähe, volüüm põhja ja kuula, kuidas seesama kahe karpaga Alfa end liigutas...
P.S. Kui külge saad, võid seda karbussi vaakumi mõõtjat küsida, kapis olemas. (selle punase auto jaoks spets muretsesin)
Need peavad ju sigavõrdsed kõik 4 olema.
.
Postitused: 62
Teemad: 1
Liitus: Jul 2016
Maine:
0
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
salong on jube
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
(04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube
Salong on veel ka tegemata eksole, selle pärast on jube.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
04-01-2017, 06:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2017, 06:40 PM ja muutjaks oli stihl.)
(04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube
Nii võib arvata ainult algaja.
Jube sellepärast, et aur on läinud palju kallimatele töödele - kere, veljed jne.
Salongi tegemine on selle eelneva juures juba köömes.
Palju need ilma pragudeta armatuurid siis ikka maksavad. Paarkümmend € vblla. Eriti edevad mehed lasevad veel naha ka peale õmmelda. (kas MB-l seda originaalis oli? M5-el ntx, sellest ajastust vist midagi oli)
Istmetega on samuti lihtne, kui raha on üle ääre, siis Mercedes-Benz paksu nahka ja kui mõõdukalt, siis rootslaste hiljutileiutatud musta pressitud nahka + keskosadele aukudega perfonahka (maksab ainult kuntsnaha hinna + sadulsepa töö; AGA tulemus jääb nagu pärisnahk; haiseb ka sama moodi... )
Eriti sex oleks veel istmed originaalriidega taastada, seda on saksast samuti tänapäeval uuena mitte eriti kirve eest saada.
SIIN on need baby benz´ide 2. seeria istmeriided täitsa saadaval.
.
.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
(04-01-2017, 06:18 PM)stihl Kirjutas: Eriti sex oleks veel istmed originaalriidega taastada, seda on saksast samuti tänapäeval uuena mitte eriti kirve eest saada.
SIIN on need baby benz´ide 2. seeria istmeriided täitsa saadaval.
Oled sa Stihl proovinud selle Steenbucki käest kunagi mõnda kangast osta ? Minule teadaolevalt pole veel kellelgi siinmail tema käest interneti teel midagi osta õnnestunud. Aga kui kohale minna ja seltsimees söögilaua tagant ära kiskuda, siis saab kanga kätte küll. Kui muidugi sobivat materjali on. Sest ega interneti pilt ei tähenda tema puhul, et kangast reaalselt ka on.
Nahaga on tõesti oluliselt lihtsam kui kangaga.
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
18-01-2017, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2017, 01:18 PM ja muutjaks oli sten130.)
Hei, hei!
Väike küsimus, ehk oskab keegi abiks olla.
Oskab keegi öelda kas m102 mootorile sobib mõne muu automargi sisselase kolle ka? Kuna ma ei leia dollertodele kollet mis oleks mersule mõeldud. Golfidele, opelile, fordile, alfale jne oleks saada aga w201-le mitte midagi. VB saaks siis mõne muu auto oma kasutada?
Kui kõik hästi läheb ja diil õnnestub, siis saab see auto omale varsti nahksisu
Mott hakkab vaikselt vist tagasi tulema
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Ma arvan et kolde ehitamisest sa ei pääse. Taksodele tuuning juppe naljalt ei saa.
Naftapress.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-01-2017, 11:24 AM)sten130 Kirjutas: (04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube
Salong on veel ka tegemata eksole, selle pärast on jube.
Nagu targemad juba mainisid, siis sisuga tegelemine on odav ja kiire protseduur võrreldes kerega. Ma täitsa huviga ootan, mis sellest lõpuks saab, kui kodanik on isegi aku valinud toon toonis
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kui ise ei joonista siis leiad sõbra ikka kes teeks kolle ja karpa flantsid valmis cad'is vms asjas. Edasi jääb ainult torude keevitus ja vast sellega probleemi ei ole.
Turbo
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 105
Teemad: 13
Liitus: Jun 2012
Maine:
0
(05-12-2016, 11:06 AM)hents99 Kirjutas: Siis jääb veel variant lasta lõigata flantsid näiteks vesilõikuses, keevitada torud vahele. See on ise tehes mingi 100€. Kas tööle hakkab, ei julge lubada, ilmselt mitte paremini kui originaal pritsung. Ja miks ta ei peaks tööle hakkama Nii kollede tegemine käibki.
Aga Sten, omal sarnane ehitus tulemas. Ühele M102 2.0 mootoriga rallikale dellortode paigaldus, nii et kui hakkad flantse lõikama siis tahaks ka
Sisuliselt saaks muidu orig sisselaske flantsi ka kasutada kui ülejäänud küünlajalg sealt otsast maha saagida ja pihustite augud kinni keevitada. Aga kõige ilusam see asi ei jääks, rallikale veel sobiks aga sinu siledale pillile vast mitte.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
Ma ei hakka praegu eraldi ostu teemat tegema, panen siia praegu.
Kas kellelgi oleks müüa radiaatorit millel oleks paisupaak radiaatori sees?
Nagu w202 oma vms:
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Sul värvimata kroomiga ei ole ühtegi pilti?
Naftapress.
Postitused: 628
Teemad: 6
Liitus: May 2011
Maine:
0
11-02-2017, 09:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2017, 10:10 PM ja muutjaks oli sten130.)
Kahjuks ei ole jah
Selle aasta mõned plaanid on:
Sisu korda teha ja mootori ruumi natuke "tuunida"
Kroom võre ja teised suunad ära proovida
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
|