Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek
#1
Tere kõik see mersurahvas.

Häid pühi kõigepealt kõigile, ehkki ilm väidab midagi muud, kui ilusat jõulupüha. Aga sellegi poolest on mul suur suur heameel tutvustada üle pika aja meie pere uut sõiduvahendit ja lõpuks ometi on tegu ka õige automargiga.

Saamislugu on üsna lihtne, ehkki selle õige leidmine nii lihte siiski ei olnud. Oleme juba pikemalt autoturul silma peal hoidnud ja ega valikuid väga polnud. GLK oli kogu aeg meie esimene valik, kuna oleme juba neliveolisega nii harjunud ja samas natuke kõrgem kliirens on lisahüve. Aga tegu on siiski C klassi mõõtu autoga ja siinkohal tegime kompromissi. Valikus oli ka E klass w212, aga GLK kõnetas kuidagi rohkem.

Seega andmed:

Mudel: GLK 320 CI
Aasta: 2009
Mootor: 3.0 Diisel 165 KW
Vedav sild: Nelikvedu
Käigukast: Automaat 7G tronic
Värvus: Valge
Pakett: Offroad
Läbisõit: 106 000 km
Tühimass: 1880 KG
Täismass: 2500 KG

Varustus müügikuulutusest:

Kliimaautomaatik, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, immobilisaator, lisapidurituli, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel, ISOFIX lasteistme kinnitus, udutuled, Bi-Xenon, esitulede pesurid, päevasõidutulede automaatne lülitus, suverehvid, valuveljed (20, Mercedes-Benz), reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, Harman/Kardon stereo (originaal), kõlarid, ekraan (ees), navigatsiooniseade, autokompuuter, jalamatid, topsihoidjad, nahkkattega käigukanginupp, nahkpolster, 2 elektriliselt reguleeritavad istmed, istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste), 2 istmesoojendused, käetugi ees, käetugi taga, tagaistme seljatugi allaklapitav, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 4 elektrilised akende tõstukid, panoraamkatus (klaasist), püsikiiruse hoidja, 2 peeglid päikesesirmides (valgustusega), automaatselt tumenevad peeglid, uste sisevalgustus, kohtvalgustid, parkimisandurid (ees, taga), Coming-/Leaving-Home funktsioon, 12v pistikupesad, katusereelingud, veokonks (teisaldatav), tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik, tagaklaasi puhasti.

Lisaks, mis kirjas ei olnud: Vihmasensor, kurvituled: nii udutulede rakendumine kui ka Bi-xenonide pööramine vastavalt rooliasendile, komresoor koos rehvivahuga tagavara ratta asemel. Nüüd lisaks ka toonklaas ja 17" Yokohama naasterehvid koos lisavelgedega.

Lisad EPCst:

1U4 VEHICLE WAXING WITH ADDITIONAL SCOPE
200A LEATHER
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
210B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - SWEDISH
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
255B No code designation available
267B AIRBAGLABLE - SWEDISH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
294 KNEE AIRBAG
310B HEAD UNIT LANGUAGE - SWEDISH
340B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - SWEDISH
345 RAIN SENSOR
390 LINGUATRONIC-ENGLICH(BRITISH)
Identification number: WDC2049831F270530 9
Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 3
LINGUATRONIC-ENGLICH(BRITISH)
413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED
430 OFFROAD PACKAGE
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
481 UNDERSHIELDS
512 COMAND APS WITH DVD CHANGER
518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI)
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
550 TRAILER COUPLING
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
619 CORNERING ILLUMINATION
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH
666 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/O TIE-DOWN HOOKS
70V SPEED- + LOADINDEX 100W XL+101W XL
720 ROOF RAILING
723 TRUNK COVERING
739 TRIM PIECES - ALUMINUM
Identification number: WDC2049831F270530 9
Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 4
TRIM PIECES - ALUMINUM
809 AEJ 08/1
810 PREMIUM SOUND SYSTEM
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
900 EXTERIOR CHROME PACKAGE
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD
A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL)
A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA
A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS
A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
F204 MODEL SERIES 204
FX SPECIAL VERSION
G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
P95 SPORT PACKAGE INTERIEUR
R01 SUMMER TIRES
R51 20" 7-SPOKE LIGHT ALLOY DESIGN WH. W. MIX. TIR.
Identification number: WDC2049831F270530 9
Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 5
20" 7-SPOKE LIGHT ALLOY DESIGN WH. W. MIX. TIR.
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
U37 FOGLAMP
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
U89 OPTICAL OFFROAD PACKAGE
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT

Offroad pakett tõstab autot paar sentimeetrit ja lisaks on juures maastikul sõitmiseks paar abiseadet. Samuti on põhjakatteks tugev teraskate, mis on rämedalt raske ja üsna paksust:

Offroad lüliti:

Offroad lüliti muudab sõiduki karakteristikat maastikule sobivamaks:

ESP muutub Offroad ESPks
ABS muutub offroad ABS iks
4ETS/ASR muutub offroad ETS/ASR iks
Käigukasti vahetuskohad muutuvad
Gaasipedaali tundlikkus muutub.

Ise maastikule pole sattunud, kuid mingi hetk turvalises kohas peab proovima.

Esmamulje on põnev, esimene hooldus on tehtud, B2 hooldus Silberautos koos keregarantii pikendamisega ja diagnostika tegemisega 300 EUR. Ostes olid all suverehvid 20" Borbet velgedel. Taga 255/40 ja ees 235/45. Kuna selline rehvimõõt on tehase poolt kirja pandud, siis ei hakanud vaevumagi nendele velgedele talverehve otsima. Ostsin kasutatud S klassi veljed, värvisin kiirelt üle ja tutikad Yokohama naastud peale. Eks talv näitab kui halvad või head need on, aga soodsaid valikuid sellisele mõõdule 235/60/17 eriti saada polnud.

Sisse istudes on ikka veel uue auto lõhn ja tunne. ei kolise, ei naguse, mootor on V6 Diisel ja meeletult vaikne. 3.6 V6 Superb bensukas kiirendamisel teeb rohkem heli. Iga kilomeeter on puhas nauding ja loodetavasti saame pikalt neid kilomeetreid nautida.

Taavile kurvastuseks, siis piduritega käru suurim lubatud mass on 2000 KG Sad. Meie jaoks on piiisav, kuid maameestele jääb ehk väheks.

Lisan siia ka GLK tutvustava PDF i, kui kedagi peaks huvitama.
http://foorum.clubmb.ee/reklaam/GLKtutvustus.pdf

Ja natuke pildimaterjali ka, aga kuna ilm oli jube, siis ei hakanud peegelkaamerat välja vedama ja kasutasin telefoni. Millaski lumega parandan selle vea:

[Pilt: 76549-IMG_2223.JPG]

[Pilt: 93363-IMG_2224.JPG]

[Pilt: 95524-IMG_2225.JPG]

[Pilt: 55886-IMG_2226.JPG]

[Pilt: 44447-IMG_2227.JPG]

[Pilt: 86738-IMG_2228.JPG]

[Pilt: 34448-IMG_2229.JPG]

[Pilt: 63493-IMG_2230.JPG]

[Pilt: 64642-IMG_2233.JPG]

[Pilt: 26558-IMG_2234.JPG]

[Pilt: 23475-IMG_2235.JPG]

[Pilt: 37452-moodud.JPG]



" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#2
Kihft masin! Muretuid kilomeetreid!

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Lahe jõulukingitus!
Kas numbrimärgil tähekombinatsioon imiteerib heli? Smile
Vasta
#4
(24-12-2016, 02:46 PM)Priit Kirjutas: Lahe jõulukingitus!
Kas numbrimärgil tähekombinatsioon imiteerib heli? Smile

Kui siis hästi vaikselt Smile V6 diisel ja hea heliisolatsioon on salongi väga vaikseks teinud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#5
Häid jõule ja muretuid kilomeetreid GLK-ga !
Vasta
#6
Meil on peres sama auto naisel, aga SPORT paketiga. Täpselt SELLINE näeb välja. Oleme samuti väga rahul - 3 aastat sai just täis ja väga hästi on teeninud. Ostuhetkel abikaasale disain ei meeldinud, aga lummas kerge juhitavus, pehmus ja vaikus (3,0 TDi Touaregi pealt tulles). Salong on tõesti väga hästi vaigistatud ja vibratsioonivaba. Käru veab ka mehiselt - ATV + murutraktor käru peal jääb jaksab minna kenasti ja kulu jääb ikka alla 10. Tänaseks on auto talle nii palju meeldima hakanud, et järgmisel aastal on plaanis see sama kere viimase facelifti vastu vahetada. Põhjust nagu polegi, aga lihtsalt, et oleks uuem ja el.tagaluugiga. Smile

20" originaalrehvimõõt on jabur, need on ülikallid. Soovitan suvekateks panna 245/45/20 ette ja 275/40/20 taha. Ise tegin nii, istub ülihästi. Neid mõõte leiab märksa rohkem ning maksavad 2 või enam korda vähem.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#7
Tubli!


Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#8
Üks pilt veel tuksujast ka.

[Pilt: 85977-IMG_2239.JPG]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#9
(25-12-2016, 11:36 AM)Joel. Kirjutas: 20" originaalrehvimõõt on jabur, need on ülikallid. Soovitan suvekateks panna 245/45/20 ette ja 275/40/20 taha. Ise tegin nii, istub ülihästi. Neid mõõte leiab märksa rohkem ning maksavad 2 või enam korda vähem.

maanteeameti lehel kirjas, mis mõõte võib alla panna ja nende vastu tegelikkuses eksida ei tohi. Need mõõdud on võetud tehase andmetest:

1.telg 235/50 R19
235/45 R20XL
235/60 R17

2.telg 235/50 R19 255/45 R19
255/40 R20XL
235/60 R17 255/55 R17

18" üldse panna ei tohi, tundub et sellele mõõdule sobilikku rehvi GLK jaoks pole saada. Usun, et müüme need 20" Borbetid maha ja ostame suveks ka 17" veljed ja rehvid. Hea mugav ja kuna tegu on offroad paketiga, siis selline rehv näeb ka auto all üsna ok välja.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#10
Eks sõltub, mida sellega kärutama hakatakse. Kahe tonni sisse mahub üksjagu peenemat näsimist ja niksvärki väliürituse tarbeks, näituseksWink Ühe tõupulli saate ka napilt veetud. Aga pole vist esialgu teemaks see.

Ilus väike valge auto. Eusa_angel

Tulge külla, leiame maastikukõlblikkuse testimiseks nii tasast heinamaad, künklikku rohumaad, känduderohket metsalagendikku kui oksapesu. No seda viimast te vist siiski ei otsi. Eriti nende tõllaratastega...
Vasta
#11
Ma leidsin siit head hinnad: https://www.rehviliider.ee/
20" oleks nime ja hinna poolest Pirelli. 600+ eurot
Autonumber ütleb ülevaatuse ajaks talverehvid, seega mis seal suvel all on, ei ole eriti oluline, mõistlikuse piires.
Kalkulaatorid netis olemas, millejärgi saab kõike arvutada.

Tellinud olen sealt Atturo 850 rehvid ja väga rahul.
Vasta
#12
Värv on ilus, auto on ilus Eusa_angel
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
(25-12-2016, 07:21 PM)väikemees Kirjutas: Ma leidsin siit head hinnad: https://www.rehviliider.ee/
20" oleks nime ja hinna poolest Pirelli. 600+ eurot
Autonumber ütleb ülevaatuse ajaks talverehvid, seega mis seal suvel all on, ei ole eriti oluline, mõistlikuse piires.
Kalkulaatorid netis olemas, millejärgi saab kõike arvutada.

Tellinud olen sealt Atturo 850 rehvid ja väga rahul.


Noh selles osas meil pole probleemi. Suverehvid nendel 20" Borbetitel on veel väga korralikud ja kannataks paar hooaega muuseas sõita. Aga ei taha. Me pole sellised edevused ka, et peaks hambad risti välimuse eesmärgil sõiduomadustes järele andma. 17" 235/60 rehviga kena velg sobib ka ilusti ja sõita on ikka väga mõnus.

Tulime just väikselt tripilt ka ja reis viis linnast välja. Tallinn-Pärnu-Vändra-Tallinn. Kokku 310 km ja kompuutri järgi 7.7 l/100 km. Arvutuslik kulu jäi täpselt samasse numbrisse. kompuuter seega üsna objektiivne ja kütusekulu...noh alati võiks väiksem olla, kuid oleme nende numbritega üldjoontes harjunud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#14
Elus pole probleemi olnud täiesti ametlikult ülevaatuselt läbi saada. See 1-2 cm laiem rehv seal all ei mõjuta auto käitumist, müra ega ka küttekulu inimmeeltega tajutavas suuruses, küll aga näeb parem välja ja maksab vähem. SPORT paketi tagaveljele on tehase pakutav 255 naturaalselt kitsas. GLK üks suurtest võludest on, et tema sõiduomadused ei halvene suurema velje tõttu, ta on sellele vaatamata hea vaikne ja pehme.
Aga Sinu auto, sõida nii kuidas meeldib.
MB G63 AMG; MB ML320; Porsche 911 Turbo; Audi Coupe Quattro V8; Volvo 940 SE; ZAZ 965 Cabrio
Vasta
#15
Tervitus.
Bossil peabki olema seisusele vastav aparaat,omal üks silm naerab ja teine nutab.Aint aasta arvu ei leidnud kuskilt realt ega ridade vahelt
Sooviks kah murevabu km.ja hääd mb aastalõppu.
Vasta
#16
(28-12-2016, 09:45 PM)Veskioja Kirjutas: Tervitus.
Bossil peabki olema seisusele vastav aparaat,omal üks silm naerab ja teine nutab.Aint aasta arvu ei leidnud kuskilt realt ega ridade vahelt
Sooviks kah murevabu km.ja hääd mb aastalõppu.

Eusa_angel Aasta on 2009

Soetades oli väike defekt Navi ekraanil ja tänu Harteron OÜ le sai see viga parandatud. Otseselt parandada ei saanud, ekraani vahetus aitas, aga uus ekraan on ikka väga särav ja terav võrreldes vanaga. Homme peaks saama ka navi kaardid uuendatud, siis läheb seiklemiseks Big Grin
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#17
Pöial !
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#18
Nüüd sai ka Comandi joystiku viga parandatud. Muidu kõik töötas, aga ratast keerates midagi ei juhtu. See nendel kõikidel üsna rumal tüüpviga. Rulliga ühendatud plastikust võll murdub lihtsalt pooleks ja enam ei töötagi. Uus Comandi Joystik maksab ca 300 EUR, aga kes viitsib, see teeb üsna kerge vaevaga korda. Jupp küljest ja lahti arutada- palju väikeseid detaile seal. Võll tuleb eemaldada ja saab hea 2K liimiga taas kokku liimida. Võimalus isegi metallist peened naelad toestama panna.

Aga nüüd toimetab ja raha taaskord kokku hoitud. Kulu ca 20 EUR liimi ja lisatööriistade näol ja ajakulu umbes tunnike.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#19
Ma olen seda junni 2x parandanud. Lisasin nüüd "kirjaklambrid" stangede remontimise liimiga. Enne läheb see rullik ise katki kui see krdi pulk. Smile

[Pilt: 57373-IMG_1002.jpg] [Pilt: 75922-IMG_1004.jpg]
Vasta
#20
See vist ei lähe katki selle keeramise tõttu, vaid pigem, kui rullikut liigutada, siis tekib mingi paine ja murdub. Ratas ise ju mingi eriline takistus keeramisel ei ole.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,272 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 64,039 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,785 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,381 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 131,820 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz G320 W463 1997-Indrek indrek 37 14,426 27-07-2021, 07:10 AM
Viimane postitus: indrek
  E220 CDI W207 Lysel 4 3,165 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 andres23 8 7,742 17-01-2019, 11:26 PM
Viimane postitus: andres23
  Mercedes Benz E320 -T V6 cdi, 2005 a. andres23 4 5,451 18-03-2018, 09:29 PM
Viimane postitus: Laur
  W211, 320 CDI, 2004- Andrjuha84 andrjuha84 12 16,144 03-09-2015, 11:14 AM
Viimane postitus: Black66



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne