Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23
#1
Meie pere hoovile veeres üks viisakas ML, natuke vaheldust igapäeva liikurite ja muude projektide vahele. Autol oli Hollandis üks omanik ja Eestis samuti .. täis hooldusraamat koos kõigi ülevaatuspaberitega.

Autost : tavavedrustus ( sai pikalt otsitud ), täisnahk tuba ( soojenduse / jahutusega), 3-tsooni kliima .. puudu tundub olema ainult tagumised istmetesoojendused.

Pikemalt edaspidi, paar pilti :

[Pilt: 72632-IMG_13561.jpg]
[Pilt: 85559-IMG_13571.jpg]
Vasta
#2
Ilus masin ja hea, et tavavedrustusega. Õhkvedrustus on meie kliimas paras nuhtlus. Lääpa vajunud kaste päris palju liikvel. Ise otsisin ja leidsin W163 kerega AMG bodiga 270 CDI. Annab välimuselt koos faceliftiga peaaegu 164 möödu väljaSmile Ja ka üks peamine pöhjuseid oli see tüütu õhkvedrustus, mis pea enamustel W164 peal. Ka tundus W164 minule seest kuidagi kitsas ja väike võrreldes 163-ga. Eks see tule vast nendest ümaratest kerejoontest. Paar W 164 omaniku kellega vestlesin kui olin otsingutel kurtsid ka diisel 3,2 V6 janusust just liigeldes linnas.

Edu masinaga
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#3
Kui selline maastur hoovis, siis viimane ja ka kõige odavam asi on kütusekulu. Sama nagu kaatri omamine - sõit ise on selle asja juures kõige odavam.

Omanikule aga edu uue kaaslasega.
Vasta
#4
(05-08-2018, 09:50 AM)siimruz Kirjutas: Õhkvedrustus on meie kliimas paras nuhtlus. Lääpa vajunud kaste päris palju liikvel.
Õhkvedrustus ei ole nuhtlus. Olenemata sellest, kus kandis elad, mingil hetkel pead patju/kompressorit ikka vahetama. Täpselt samamoodi nii nagu vahetad mingil hetkel terasvedrusi, sest need vanusest purunevad. Pole olemas igikestvat asja. Lihtsalt padi maksab rohkem. Jah, kompressor võib ka laiali minna, aga kui tihti teda ikka vahetad. Samamoodi on see, et mõne õhkvedrustuse probleemi tekkimisel tuleb sellele kohe tähelepanu pöörata, mitte oodata, kuni see üks detail ka ülejäänud ära kurnab ja siis vinguda, et kõik on perses. Samamoodi tuleb endale selgeks teha, et kui midagi juhtub, kas rahakott kannatab sellega kohe tegeleda või mitte. 500€ kompressori eest põlve nõrgaks võtab, siis tasuks ikkagi selline auto juba ostmata jätta ja osta omale pigem sama raha eest midagi, mille varuosad ei võta põlvest nõrgaks.

Tsitaat:Paar W 164 omaniku kellega vestlesin kui olin otsingutel kurtsid ka diisel 3,2 V6 janusust just liigeldes linnas.
Aga mis kütusekulu nad saada tahavad? 2+tonni kaaluv, 4 veoline, 3+liitrine diisel, automaat ei saagi linnas väga alla 12-13 võtta. Samamoodi kõik sõltub ju kellaajast ja kohast, kus sõita, muidugi kõige rohkem sõltub see sellest, kuidas sõidetakse. Minu Jeep'il on keskmine ca 10l/100km, kui sõidab igapäevaselt Saue-Tallinna vahet tööle-koju, aga konks on selles, et hommikul on ta juba kell 7 linnas, kui enamus alles ärkavad ja õhtul tuleb ta kell 16 linnast ära enne, kui suurem rahvas liikuma hakkab.


Üldiselt, kui W164'ga viisakalt ringi käia, siis on tal tavalised kuluvead nii nagu kõikidel teistel autodel. Mul pereringis olnud üle 10 aasta jooksul 3 ML'i(1 163 270CDI, 164 320CDI ja praegu 164 300CDI). 164'del on mõlemal käigukastiga probleeme olnud, mis täpsemalt, seda kahjuks ei tea.

Teema autorile, aga kõike paremat uue liikuriga. Smile
Vasta
#5
SmileSmileSmile Ei hakka teise mehe teemas detailidesse laskuma, kuid mina eelistan kui võimalik tavavedrustust õhule.

Päikest!
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Õhtut,

seoses eeskõnelejatega, olen ise ka tavavedrustuse pooldaja .. aga maitse asi. Eelkõige sai auto ostetud nö pere suuremaks liikuriks .. küttekulu ei olnud primaarne .. sest hetkelgi w211 ( sama moto ja kast 7G) tarbib ca 2 liitrit 100-le vähem kui ML ( loomulikult liigutatavaid osi rohkem ja mass suurem ning tõenäoliselt ülekannegi natuke teine ).

Autost endast : hetkel vajab ainult üht, ca 7000 km pärast õlivahetust Smile

Autot on hoitud / hooldatud väga hästi .. meil jääb ainult tankida ja nautida sõitu, hetkel läbitud ca 500km on meeldivad olnud Smile

Pilt salongist :
[Pilt: 84663-IMG_13651.jpg]
Vasta
#7
Autole said difritesse, vahekasti ja käigukasti (koos filtriga) uued õlid sisse.
Vaimselt tundub et sai parem Smile
Vasta
#8
Auto lisad järgmised :

Code Description
182 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC
200A LEATHER
201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH
204A LEATHER - BROWN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
218 REAR-VIEW CAMERA
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH
289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT
301 ASHTRAY PACKAGE
345 RAIN SENSOR
386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
438 CRASH-ACTIVE HEAD RESTRAINTS (CAK)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
474U PERIDOTBROWN METALLIC PAINT
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500 ELECTRIC FOLDING OUTSIDE MIRROR
524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER)
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
550 TRAILER COUPLING
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
553L NETHERLANDS
560 ELECTRIC. ADJUSTABLE DRIVER SEAT L. AND R.
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
619 CORNERING ILLUMINATION
668 PRODUCT PROT. F FREIGHT PACKAG. W TIE-DOWN HOOKS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
720 ROOF RAILING
723 TRUNK COVERING
731 TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER
807 YEAR OF MODIFICATION
819 CD CHANGER
840 DARK TINTED GLASS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
882 INTERIOR SAFEGUARD
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES
989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD
A05 TRANSMISSION ALL-WHEEL CAPABLE
A21 SHIFT BY WIRE
A22 NEW CONVERTER GENERATION
A45 O-SHIFT PLATE WITH VGS2
F164 SERIES 164
FW LIMOUSINE
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
J58 RIGHT BRACKET
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 30000 KM
K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
P96 SPORT PACKAGE EXTERIEUR
R01 SUMMER TIRES
R39 LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN 19" ALL-ROUND
U40 CARGO NET BEHIND FRONT SEATS
U61 LUXURY PACKAGE
U89 OPTICAL OFFROAD PACKAGE
V32 SPEED+ - LOADINDEX 103 W
Vasta
#9
Märkeks,

auto ei ole peale kütte rohkem midagi nõudnud.
Kevadeks tulevad uued veljed Smile

[Pilt: 28274-must_velg.jpg]
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 115 19,060 23-02-2024, 10:44 PM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 146 53,622 23-02-2024, 02:46 PM
Viimane postitus: vreps
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 2,305 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 66 32,965 09-12-2023, 01:29 PM
Viimane postitus: Rolz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 38 11,169 01-10-2023, 02:47 PM
Viimane postitus: vreps
  MB S210 E320 CDI Elegance '00 v6sa 127 122,466 05-01-2023, 01:59 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB ML320 W164 2007 Joonas Joonas 6 1,940 17-10-2021, 09:01 AM
Viimane postitus: Zlang
  E220 CDI W207 Lysel 4 2,856 25-05-2021, 02:33 PM
Viimane postitus: Lysel
  MB,ML350CDI,2011,W164 - Helkur Helkur 20 14,423 10-06-2020, 05:56 AM
Viimane postitus: .Alar.
  MB C216 CL500 AMG 2007 nostromo nostromo 69 37,006 26-05-2019, 03:42 PM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne