MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 (/showthread.php?tid=48884) |
MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - andres23 - 05-08-2018 Meie pere hoovile veeres üks viisakas ML, natuke vaheldust igapäeva liikurite ja muude projektide vahele. Autol oli Hollandis üks omanik ja Eestis samuti .. täis hooldusraamat koos kõigi ülevaatuspaberitega. Autost : tavavedrustus ( sai pikalt otsitud ), täisnahk tuba ( soojenduse / jahutusega), 3-tsooni kliima .. puudu tundub olema ainult tagumised istmetesoojendused. Pikemalt edaspidi, paar pilti : RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - siimruz - 05-08-2018 Ilus masin ja hea, et tavavedrustusega. Õhkvedrustus on meie kliimas paras nuhtlus. Lääpa vajunud kaste päris palju liikvel. Ise otsisin ja leidsin W163 kerega AMG bodiga 270 CDI. Annab välimuselt koos faceliftiga peaaegu 164 möödu välja Ja ka üks peamine pöhjuseid oli see tüütu õhkvedrustus, mis pea enamustel W164 peal. Ka tundus W164 minule seest kuidagi kitsas ja väike võrreldes 163-ga. Eks see tule vast nendest ümaratest kerejoontest. Paar W 164 omaniku kellega vestlesin kui olin otsingutel kurtsid ka diisel 3,2 V6 janusust just liigeldes linnas. Edu masinaga RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - Oliver.L - 05-08-2018 Kui selline maastur hoovis, siis viimane ja ka kõige odavam asi on kütusekulu. Sama nagu kaatri omamine - sõit ise on selle asja juures kõige odavam. Omanikule aga edu uue kaaslasega. RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - Eero_S - 05-08-2018 (05-08-2018, 09:50 AM)siimruz Kirjutas: Õhkvedrustus on meie kliimas paras nuhtlus. Lääpa vajunud kaste päris palju liikvel.Õhkvedrustus ei ole nuhtlus. Olenemata sellest, kus kandis elad, mingil hetkel pead patju/kompressorit ikka vahetama. Täpselt samamoodi nii nagu vahetad mingil hetkel terasvedrusi, sest need vanusest purunevad. Pole olemas igikestvat asja. Lihtsalt padi maksab rohkem. Jah, kompressor võib ka laiali minna, aga kui tihti teda ikka vahetad. Samamoodi on see, et mõne õhkvedrustuse probleemi tekkimisel tuleb sellele kohe tähelepanu pöörata, mitte oodata, kuni see üks detail ka ülejäänud ära kurnab ja siis vinguda, et kõik on perses. Samamoodi tuleb endale selgeks teha, et kui midagi juhtub, kas rahakott kannatab sellega kohe tegeleda või mitte. 500€ kompressori eest põlve nõrgaks võtab, siis tasuks ikkagi selline auto juba ostmata jätta ja osta omale pigem sama raha eest midagi, mille varuosad ei võta põlvest nõrgaks. Tsitaat:Paar W 164 omaniku kellega vestlesin kui olin otsingutel kurtsid ka diisel 3,2 V6 janusust just liigeldes linnas.Aga mis kütusekulu nad saada tahavad? 2+tonni kaaluv, 4 veoline, 3+liitrine diisel, automaat ei saagi linnas väga alla 12-13 võtta. Samamoodi kõik sõltub ju kellaajast ja kohast, kus sõita, muidugi kõige rohkem sõltub see sellest, kuidas sõidetakse. Minu Jeep'il on keskmine ca 10l/100km, kui sõidab igapäevaselt Saue-Tallinna vahet tööle-koju, aga konks on selles, et hommikul on ta juba kell 7 linnas, kui enamus alles ärkavad ja õhtul tuleb ta kell 16 linnast ära enne, kui suurem rahvas liikuma hakkab. Üldiselt, kui W164'ga viisakalt ringi käia, siis on tal tavalised kuluvead nii nagu kõikidel teistel autodel. Mul pereringis olnud üle 10 aasta jooksul 3 ML'i(1 163 270CDI, 164 320CDI ja praegu 164 300CDI). 164'del on mõlemal käigukastiga probleeme olnud, mis täpsemalt, seda kahjuks ei tea. Teema autorile, aga kõike paremat uue liikuriga. RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - siimruz - 05-08-2018 Ei hakka teise mehe teemas detailidesse laskuma, kuid mina eelistan kui võimalik tavavedrustust õhule. Päikest! RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - andres23 - 05-08-2018 Õhtut, seoses eeskõnelejatega, olen ise ka tavavedrustuse pooldaja .. aga maitse asi. Eelkõige sai auto ostetud nö pere suuremaks liikuriks .. küttekulu ei olnud primaarne .. sest hetkelgi w211 ( sama moto ja kast 7G) tarbib ca 2 liitrit 100-le vähem kui ML ( loomulikult liigutatavaid osi rohkem ja mass suurem ning tõenäoliselt ülekannegi natuke teine ). Autost endast : hetkel vajab ainult üht, ca 7000 km pärast õlivahetust Autot on hoitud / hooldatud väga hästi .. meil jääb ainult tankida ja nautida sõitu, hetkel läbitud ca 500km on meeldivad olnud Pilt salongist : RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - andres23 - 08-08-2018 Autole said difritesse, vahekasti ja käigukasti (koos filtriga) uued õlid sisse. Vaimselt tundub et sai parem RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - andres23 - 08-08-2018 Auto lisad järgmised : Code Description 182 CONVERTER WITH DEV. CHARACTERISTIC 200A LEATHER 201B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - DUTCH 204A LEATHER - BROWN 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 218 REAR-VIEW CAMERA 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 249 INTERIOR AND EXTERIOR MIRROR,AUTOMATICALLY DIMMING 250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 265B AIRBAGLABLE - DUTCH/ENGLISH 289 LEATHER STEERING WHEEL WITH TRIM INSERT 301 ASHTRAY PACKAGE 345 RAIN SENSOR 386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 438 CRASH-ACTIVE HEAD RESTRAINTS (CAK) 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 474U PERIDOTBROWN METALLIC PAINT 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 500 ELECTRIC FOLDING OUTSIDE MIRROR 524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER) 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 550 TRAILER COUPLING 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 553L NETHERLANDS 560 ELECTRIC. ADJUSTABLE DRIVER SEAT L. AND R. 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 5XXL EUROPE 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE 619 CORNERING ILLUMINATION 668 PRODUCT PROT. F FREIGHT PACKAG. W TIE-DOWN HOOKS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) 691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR 720 ROOF RAILING 723 TRUNK COVERING 731 TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER 807 YEAR OF MODIFICATION 819 CD CHANGER 840 DARK TINTED GLASS 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY 882 INTERIOR SAFEGUARD 890 AUTOMATIC REAR-END DOOR 983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II 987 BATTERY ISOLATION SWITCH FOR SHIPMENT VEHICLES 989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD A05 TRANSMISSION ALL-WHEEL CAPABLE A21 SHIFT BY WIRE A22 NEW CONVERTER GENERATION A45 O-SHIFT PLATE WITH VGS2 F164 SERIES 164 FW LIMOUSINE G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02 GA AUTOMATIC TRANSMISSION J58 RIGHT BRACKET K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K12 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 30000 KM K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM L LEFT-HAND STEERING M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 P96 SPORT PACKAGE EXTERIEUR R01 SUMMER TIRES R39 LIGHT ALLOY WHEEL 5-SPOKE DESIGN 19" ALL-ROUND U40 CARGO NET BEHIND FRONT SEATS U61 LUXURY PACKAGE U89 OPTICAL OFFROAD PACKAGE V32 SPEED+ - LOADINDEX 103 W RE: MB ML 320 CDI w164 2007 - andres23 - andres23 - 17-01-2019 Märkeks, auto ei ole peale kütte rohkem midagi nõudnud. Kevadeks tulevad uued veljed |