MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek (/showthread.php?tid=44766) Lehed:
1
2
|
MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 24-12-2016 Tere kõik see mersurahvas. Häid pühi kõigepealt kõigile, ehkki ilm väidab midagi muud, kui ilusat jõulupüha. Aga sellegi poolest on mul suur suur heameel tutvustada üle pika aja meie pere uut sõiduvahendit ja lõpuks ometi on tegu ka õige automargiga. Saamislugu on üsna lihtne, ehkki selle õige leidmine nii lihte siiski ei olnud. Oleme juba pikemalt autoturul silma peal hoidnud ja ega valikuid väga polnud. GLK oli kogu aeg meie esimene valik, kuna oleme juba neliveolisega nii harjunud ja samas natuke kõrgem kliirens on lisahüve. Aga tegu on siiski C klassi mõõtu autoga ja siinkohal tegime kompromissi. Valikus oli ka E klass w212, aga GLK kõnetas kuidagi rohkem. Seega andmed: Mudel: GLK 320 CI Aasta: 2009 Mootor: 3.0 Diisel 165 KW Vedav sild: Nelikvedu Käigukast: Automaat 7G tronic Värvus: Valge Pakett: Offroad Läbisõit: 106 000 km Tühimass: 1880 KG Täismass: 2500 KG Varustus müügikuulutusest: Kliimaautomaatik, roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, immobilisaator, lisapidurituli, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel, ISOFIX lasteistme kinnitus, udutuled, Bi-Xenon, esitulede pesurid, päevasõidutulede automaatne lülitus, suverehvid, valuveljed (20, Mercedes-Benz), reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus), multifunktsionaalne rool, nahkkattega rool, Harman/Kardon stereo (originaal), kõlarid, ekraan (ees), navigatsiooniseade, autokompuuter, jalamatid, topsihoidjad, nahkkattega käigukanginupp, nahkpolster, 2 elektriliselt reguleeritavad istmed, istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste), 2 istmesoojendused, käetugi ees, käetugi taga, tagaistme seljatugi allaklapitav, elektrilised välispeeglid (soojendusega), 4 elektrilised akende tõstukid, panoraamkatus (klaasist), püsikiiruse hoidja, 2 peeglid päikesesirmides (valgustusega), automaatselt tumenevad peeglid, uste sisevalgustus, kohtvalgustid, parkimisandurid (ees, taga), Coming-/Leaving-Home funktsioon, 12v pistikupesad, katusereelingud, veokonks (teisaldatav), tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik, tagaklaasi puhasti. Lisaks, mis kirjas ei olnud: Vihmasensor, kurvituled: nii udutulede rakendumine kui ka Bi-xenonide pööramine vastavalt rooliasendile, komresoor koos rehvivahuga tagavara ratta asemel. Nüüd lisaks ka toonklaas ja 17" Yokohama naasterehvid koos lisavelgedega. Lisad EPCst: 1U4 VEHICLE WAXING WITH ADDITIONAL SCOPE 200A LEATHER 201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE 210B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - SWEDISH 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 255B No code designation available 267B AIRBAGLABLE - SWEDISH/ENGLISH 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 294 KNEE AIRBAG 310B HEAD UNIT LANGUAGE - SWEDISH 340B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - SWEDISH 345 RAIN SENSOR 390 LINGUATRONIC-ENGLICH(BRITISH) Identification number: WDC2049831F270530 9 Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 3 LINGUATRONIC-ENGLICH(BRITISH) 413 PANORAMIC SLIDING SUNROOF/GLASS SUNROOF 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED 430 OFFROAD PACKAGE 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 442 MULTIFUNCTION STEERING WHEEL (12 BUTTONS) 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 481 UNDERSHIELDS 512 COMAND APS WITH DVD CHANGER 518 UNIVERSAL COMMUNICATIONS INTERFACE (UCI) 524 VEHICLE PROTECTIVE COVER (FULL BODY COVER) 550 TRAILER COUPLING 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR 5XXL EUROPE 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 619 CORNERING ILLUMINATION 622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC 650U CALCITE WHITE - STANDARD FINISH 666 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/O TIE-DOWN HOOKS 70V SPEED- + LOADINDEX 100W XL+101W XL 720 ROOF RAILING 723 TRUNK COVERING 739 TRIM PIECES - ALUMINUM Identification number: WDC2049831F270530 9 Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 4 TRIM PIECES - ALUMINUM 809 AEJ 08/1 810 PREMIUM SOUND SYSTEM 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY 900 EXTERIOR CHROME PACKAGE 983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II 989 IDENTIFICATION LABEL UNDER WINDSHIELD A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL) A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3 F204 MODEL SERIES 204 FX SPECIAL VERSION G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62 GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM L LEFT-HAND STEERING M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 P95 SPORT PACKAGE INTERIEUR R01 SUMMER TIRES R51 20" 7-SPOKE LIGHT ALLOY DESIGN WH. W. MIX. TIR. Identification number: WDC2049831F270530 9 Copyright Daimler AG , 24.12.16 12:25 , EPC 2.4.1.0 DW 11/2016 Delta 4 , User: epcclassic25 Page: 5 20" 7-SPOKE LIGHT ALLOY DESIGN WH. W. MIX. TIR. U01 REAR BELT STATUS INDICATION U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE) U37 FOGLAMP U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN U89 OPTICAL OFFROAD PACKAGE VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Offroad pakett tõstab autot paar sentimeetrit ja lisaks on juures maastikul sõitmiseks paar abiseadet. Samuti on põhjakatteks tugev teraskate, mis on rämedalt raske ja üsna paksust: Offroad lüliti: Offroad lüliti muudab sõiduki karakteristikat maastikule sobivamaks: ESP muutub Offroad ESPks ABS muutub offroad ABS iks 4ETS/ASR muutub offroad ETS/ASR iks Käigukasti vahetuskohad muutuvad Gaasipedaali tundlikkus muutub. Ise maastikule pole sattunud, kuid mingi hetk turvalises kohas peab proovima. Esmamulje on põnev, esimene hooldus on tehtud, B2 hooldus Silberautos koos keregarantii pikendamisega ja diagnostika tegemisega 300 EUR. Ostes olid all suverehvid 20" Borbet velgedel. Taga 255/40 ja ees 235/45. Kuna selline rehvimõõt on tehase poolt kirja pandud, siis ei hakanud vaevumagi nendele velgedele talverehve otsima. Ostsin kasutatud S klassi veljed, värvisin kiirelt üle ja tutikad Yokohama naastud peale. Eks talv näitab kui halvad või head need on, aga soodsaid valikuid sellisele mõõdule 235/60/17 eriti saada polnud. Sisse istudes on ikka veel uue auto lõhn ja tunne. ei kolise, ei naguse, mootor on V6 Diisel ja meeletult vaikne. 3.6 V6 Superb bensukas kiirendamisel teeb rohkem heli. Iga kilomeeter on puhas nauding ja loodetavasti saame pikalt neid kilomeetreid nautida. Taavile kurvastuseks, siis piduritega käru suurim lubatud mass on 2000 KG . Meie jaoks on piiisav, kuid maameestele jääb ehk väheks. Lisan siia ka GLK tutvustava PDF i, kui kedagi peaks huvitama. http://foorum.clubmb.ee/reklaam/GLKtutvustus.pdf Ja natuke pildimaterjali ka, aga kuna ilm oli jube, siis ei hakanud peegelkaamerat välja vedama ja kasutasin telefoni. Millaski lumega parandan selle vea: RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - siimruz - 24-12-2016 Kihft masin! Muretuid kilomeetreid! Siim RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Priit - 24-12-2016 Lahe jõulukingitus! Kas numbrimärgil tähekombinatsioon imiteerib heli? RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 24-12-2016 (24-12-2016, 02:46 PM)Priit Kirjutas: Lahe jõulukingitus! Kui siis hästi vaikselt V6 diisel ja hea heliisolatsioon on salongi väga vaikseks teinud. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Raikard - 24-12-2016 Häid jõule ja muretuid kilomeetreid GLK-ga ! RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Joel. - 25-12-2016 Meil on peres sama auto naisel, aga SPORT paketiga. Täpselt SELLINE näeb välja. Oleme samuti väga rahul - 3 aastat sai just täis ja väga hästi on teeninud. Ostuhetkel abikaasale disain ei meeldinud, aga lummas kerge juhitavus, pehmus ja vaikus (3,0 TDi Touaregi pealt tulles). Salong on tõesti väga hästi vaigistatud ja vibratsioonivaba. Käru veab ka mehiselt - ATV + murutraktor käru peal jääb jaksab minna kenasti ja kulu jääb ikka alla 10. Tänaseks on auto talle nii palju meeldima hakanud, et järgmisel aastal on plaanis see sama kere viimase facelifti vastu vahetada. Põhjust nagu polegi, aga lihtsalt, et oleks uuem ja el.tagaluugiga. 20" originaalrehvimõõt on jabur, need on ülikallid. Soovitan suvekateks panna 245/45/20 ette ja 275/40/20 taha. Ise tegin nii, istub ülihästi. Neid mõõte leiab märksa rohkem ning maksavad 2 või enam korda vähem. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - janek126 - 25-12-2016 Tubli! RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 25-12-2016 Üks pilt veel tuksujast ka. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 25-12-2016 (25-12-2016, 11:36 AM)Joel. Kirjutas: 20" originaalrehvimõõt on jabur, need on ülikallid. Soovitan suvekateks panna 245/45/20 ette ja 275/40/20 taha. Ise tegin nii, istub ülihästi. Neid mõõte leiab märksa rohkem ning maksavad 2 või enam korda vähem. maanteeameti lehel kirjas, mis mõõte võib alla panna ja nende vastu tegelikkuses eksida ei tohi. Need mõõdud on võetud tehase andmetest: 1.telg 235/50 R19 235/45 R20XL 235/60 R17 2.telg 235/50 R19 255/45 R19 255/40 R20XL 235/60 R17 255/55 R17 18" üldse panna ei tohi, tundub et sellele mõõdule sobilikku rehvi GLK jaoks pole saada. Usun, et müüme need 20" Borbetid maha ja ostame suveks ka 17" veljed ja rehvid. Hea mugav ja kuna tegu on offroad paketiga, siis selline rehv näeb ka auto all üsna ok välja. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - v6sa - 25-12-2016 Eks sõltub, mida sellega kärutama hakatakse. Kahe tonni sisse mahub üksjagu peenemat näsimist ja niksvärki väliürituse tarbeks, näituseks Ühe tõupulli saate ka napilt veetud. Aga pole vist esialgu teemaks see. Ilus väike valge auto. Tulge külla, leiame maastikukõlblikkuse testimiseks nii tasast heinamaad, künklikku rohumaad, känduderohket metsalagendikku kui oksapesu. No seda viimast te vist siiski ei otsi. Eriti nende tõllaratastega... RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - väikemees - 25-12-2016 Ma leidsin siit head hinnad: https://www.rehviliider.ee/ 20" oleks nime ja hinna poolest Pirelli. 600+ eurot Autonumber ütleb ülevaatuse ajaks talverehvid, seega mis seal suvel all on, ei ole eriti oluline, mõistlikuse piires. Kalkulaatorid netis olemas, millejärgi saab kõike arvutada. Tellinud olen sealt Atturo 850 rehvid ja väga rahul. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Karl - 26-12-2016 Värv on ilus, auto on ilus RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 26-12-2016 (25-12-2016, 07:21 PM)väikemees Kirjutas: Ma leidsin siit head hinnad: https://www.rehviliider.ee/ Noh selles osas meil pole probleemi. Suverehvid nendel 20" Borbetitel on veel väga korralikud ja kannataks paar hooaega muuseas sõita. Aga ei taha. Me pole sellised edevused ka, et peaks hambad risti välimuse eesmärgil sõiduomadustes järele andma. 17" 235/60 rehviga kena velg sobib ka ilusti ja sõita on ikka väga mõnus. Tulime just väikselt tripilt ka ja reis viis linnast välja. Tallinn-Pärnu-Vändra-Tallinn. Kokku 310 km ja kompuutri järgi 7.7 l/100 km. Arvutuslik kulu jäi täpselt samasse numbrisse. kompuuter seega üsna objektiivne ja kütusekulu...noh alati võiks väiksem olla, kuid oleme nende numbritega üldjoontes harjunud. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Joel. - 28-12-2016 Elus pole probleemi olnud täiesti ametlikult ülevaatuselt läbi saada. See 1-2 cm laiem rehv seal all ei mõjuta auto käitumist, müra ega ka küttekulu inimmeeltega tajutavas suuruses, küll aga näeb parem välja ja maksab vähem. SPORT paketi tagaveljele on tehase pakutav 255 naturaalselt kitsas. GLK üks suurtest võludest on, et tema sõiduomadused ei halvene suurema velje tõttu, ta on sellele vaatamata hea vaikne ja pehme. Aga Sinu auto, sõida nii kuidas meeldib. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - Veskioja - 28-12-2016 Tervitus. Bossil peabki olema seisusele vastav aparaat,omal üks silm naerab ja teine nutab.Aint aasta arvu ei leidnud kuskilt realt ega ridade vahelt Sooviks kah murevabu km.ja hääd mb aastalõppu. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 28-12-2016 (28-12-2016, 09:45 PM)Veskioja Kirjutas: Tervitus. Aasta on 2009 Soetades oli väike defekt Navi ekraanil ja tänu Harteron OÜ le sai see viga parandatud. Otseselt parandada ei saanud, ekraani vahetus aitas, aga uus ekraan on ikka väga särav ja terav võrreldes vanaga. Homme peaks saama ka navi kaardid uuendatud, siis läheb seiklemiseks RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - secman - 29-12-2016 Pöial ! RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 30-12-2016 Nüüd sai ka Comandi joystiku viga parandatud. Muidu kõik töötas, aga ratast keerates midagi ei juhtu. See nendel kõikidel üsna rumal tüüpviga. Rulliga ühendatud plastikust võll murdub lihtsalt pooleks ja enam ei töötagi. Uus Comandi Joystik maksab ca 300 EUR, aga kes viitsib, see teeb üsna kerge vaevaga korda. Jupp küljest ja lahti arutada- palju väikeseid detaile seal. Võll tuleb eemaldada ja saab hea 2K liimiga taas kokku liimida. Võimalus isegi metallist peened naelad toestama panna. Aga nüüd toimetab ja raha taaskord kokku hoitud. Kulu ca 20 EUR liimi ja lisatööriistade näol ja ajakulu umbes tunnike. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - marek - 02-01-2017 Ma olen seda junni 2x parandanud. Lisasin nüüd "kirjaklambrid" stangede remontimise liimiga. Enne läheb see rullik ise katki kui see krdi pulk. RE: MB GLK 320 CDI 4 Matic- Indrek - indrek - 03-01-2017 See vist ei lähe katki selle keeramise tõttu, vaid pigem, kui rullikut liigutada, siis tekib mingi paine ja murdub. Ratas ise ju mingi eriline takistus keeramisel ei ole. |