Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w201,190,1986 - Sten
(05-12-2016, 11:12 AM)renkss Kirjutas: Variant 2 oleks , otsida ebay-d läbi , ehk leiad sealt kohe õige tüki!


Ebayd ja muud kohad kõik juba 100korda läbi otsinud aga pole olemas sellele autole. Googeldases tulid mõned foorumi lingid ja seal ka teevad tüübib ise. Pole hullu eks peab ka proovima ise teha.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Panen mõned näidis pildid ise tehtud kollektorist, samalale mootorile mis minu omal on.

[Pilt: 32245-5904fbu-960.jpg]
[Pilt: 63798-9904fbu-960.jpg]
[Pilt: 29445-8504fbu-480.jpg]

Kas keegi teab kedagi tallinnas/harjumaal kes tegeleb vesilõikuse või cnc-ga, et mulle mõned flantsid välja lõigata?
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(05-12-2016, 11:06 AM)hents99 Kirjutas: Tegelikult ei hakata näiteks valuvormi ühe detaili tegemise pärast tegema. Vormi väljaarendamine maksab viiekohalise summa vähemalt...
Tehakse ühest tükist CNC`s näiteks. Hind...võtame keskeltläbi 1500€ tükk.

Siis jääb veel variant lasta lõigata flantsid näiteks vesilõikuses, keevitada torud vahele. See on ise tehes mingi 100€. Kas tööle hakkab, ei julge lubada, ilmselt mitte paremini kui originaal pritsung.

Suure tõenäosusega on vaja ka õlifiltri korpus mujale liigutada. Ehk tegelikult on tööd päris palju.

Ma soovitaks rahulikult veidi mõelda ja üritada karpadest ikkagi loobuda. Müü nad maha ja areta parem pritse peale. Saad hiljem ühelt autolt teisele veel tõsta või muud mootorit jooksutada.
Praegu on kõik vidinad vabalt ja soodsalt saadaval.


Ma ka ennast, viitsimatut, ei soovitaks, vaid teeks ise!

Võttes arvesse, et tegu on juba tehasest karburaator mootoriga, ning et uued karpad on juba ostetud ja puudu on ainult sisselaske kollektor, ei näe ma küll ühtki varianti, kuidas sellele mootorile pritsungi peale aretamine hetkel odavam või mõistlikum lahendus olex. Sa tõenäoliselt ei mõista seda, et Sten tahab mootori poole pealt hetkel säilitada vanakooli stiili. Pritsungi või mootori vahetuseni jõuab ta hiljem ka kui karpa mootorist ära tüdineb.

Mina ka varem karpadest suurt midagi ei arvanud, kuna pole nendega ise kunagi kokku puutunud (mina läxin jalgratta pealt kohe diiselmootoriga MB-sse ja seejärel VEMS-iga W201 16v-sse) ja olen seda alati aegunud ja jõetux tehnikax pidanud. Aga ma huvitun erinevatest autokultuuridest ja vooludest ja olen nüüdsex mõistnud, et osad inimesed soovivad seda vanakooli fiilingut, mida karpaga mootor pakub. Lisax, ei jää hästi seadistatud karpadega vabalthingav mootor võimsuselt pritsungiga mootorile eriti alla (momendigraafik pole küll nii sile ja kütusekulu on suurem), mistõttu drag race-i ringkondades on karpad endiselt au sees ja kasutuses.

Pealegi, olgem ausad, 2L 8V M102 tuunimine on niikuinii üsna mõttetu tegevus hobujõudude koha pealt ja odavam tuleb M111 või mõni muu jõulisem mootor vahele tõsta, mida edasi tuunima hakata.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Minul on küll head mälestused tuunitud m102 mootorist abiks oli muidugi väike k26 turbo ja rõhku kõigest 0,8 barri. Väga mõnus ja sõidetav oli. Keegi siin foorumis pani ka mingile suuremale mootorile karpa peale kunagi, päris täpselt ei mäleta ka aga miskipärast jäi vist asi soiku.
Aga kui juba karpad olemas on siis tee ära kindlalt kui omal ka selline huvi. Kõike mida foorumis räägitakse ei tasu ka alati puhta kullana võtta. Ainult et pealehakkamist kuni lõpuni jätkuks!
Seoses sellega tuli praegu meelde et kui mingi 14 oli tekkis äge idee jupiterile 2 karpat peale visata kuna tooaeg oli keeruline alumiiniumi keevitamisega jäi asi katki.
Naftapress.
Vasta
Hehh, nendest karpadest...

Ma ka alul ei arvanud midagi,, aga siis, kui olin ühte 1,3 liitrist Alfat pisut "järele aidanud", kapoti alt selliseks teinud jne

[Pilt: IMGP6627.JPG]

...hakkasin teisiti arvama.
Sel pgnma ühekomakolmesel (!!!!) putukal oli 15 võrra rohkem hobuseid (kokku üle saja!) kui sama vanadel kaheliitristel fordidel.
Kaalus ta ka midagi 1000+

Sedasama asja MB pea poole suurema mootoriga teha võib tulemus ikka täitsa lõbus olla.

Sten, pane klapid pähe, volüüm põhja ja kuula, kuidas seesama kahe karpaga Alfa end liigutas...Eusa_dance

P.S. Kui külge saad, võid seda karbussi vaakumi mõõtjat küsida, kapis olemas. (selle punase auto jaoks spets muretsesin)
Need peavad ju sigavõrdsed kõik 4 olema.


.

Vasta
Arvan, et teemaalgataja ei pahanda, kui jagan mõne pildi Raplas toimunud showst. Auto oled päris edevaks teinud kuid usun, et see alles algus. Soovin edu ja paksu rahakotti!Eusa_clap Näeme järgmisel autoüritusel. Aga auto läbi minu objektiivi:
[Pilt: IMG_3969.JPG]
[Pilt: IMG_3970.JPG]
[Pilt: IMG_3971.JPG]
[Pilt: IMG_3972.JPG]
Seest üks klõps ka
[Pilt: IMG_3973.JPG]
Vasta
salong on jube Retard
Vasta
(04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube Retard

Salong on veel ka tegemata eksole, selle pärast on jube.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube Retard

Nii võib arvata ainult algaja.
Jube sellepärast, et aur on läinud palju kallimatele töödele - kere, veljed jne.
Salongi tegemine on selle eelneva juures juba köömes.
Palju need ilma pragudeta armatuurid siis ikka maksavad. Paarkümmend € vblla. Eriti edevad mehed lasevad veel naha ka peale õmmelda. (kas MB-l seda originaalis oli? M5-el ntx, sellest ajastust vist midagi oli)

Istmetega on samuti lihtne, kui raha on üle ääre, siis Mercedes-Benz paksu nahka ja kui mõõdukalt, siis rootslaste hiljutileiutatud musta pressitud nahka + keskosadele aukudega perfonahka (maksab ainult kuntsnaha hinna + sadulsepa töö; AGA tulemus jääb nagu pärisnahk; haiseb ka sama moodi...Smile)
Eriti sex oleks veel istmed originaalriidega taastada, seda on saksast samuti tänapäeval uuena mitte eriti kirve eest saada.

SIIN on need baby benz´ide 2. seeria istmeriided täitsa saadaval.

.


.

Vasta
(04-01-2017, 06:18 PM)stihl Kirjutas: Eriti sex oleks veel istmed originaalriidega taastada, seda on saksast samuti tänapäeval uuena mitte eriti kirve eest saada.

SIIN on need baby benz´ide 2. seeria istmeriided täitsa saadaval.

Oled sa Stihl proovinud selle Steenbucki käest kunagi mõnda kangast osta Confused? Minule teadaolevalt pole veel kellelgi siinmail tema käest interneti teel midagi osta õnnestunud. Aga kui kohale minna ja seltsimees söögilaua tagant ära kiskuda, siis saab kanga kätte küll. Kui muidugi sobivat materjali on. Sest ega interneti pilt ei tähenda tema puhul, et kangast reaalselt ka on.
Nahaga on tõesti oluliselt lihtsam kui kangaga.

Terve aasta poole aastaga
Vasta
Hei, hei!
Väike küsimus, ehk oskab keegi abiks olla.
Oskab keegi öelda kas m102 mootorile sobib mõne muu automargi sisselase kolle ka? Kuna ma ei leia dollertodele kollet mis oleks mersule mõeldud. Golfidele, opelile, fordile, alfale jne oleks saada aga w201-le mitte midagi. VB saaks siis mõne muu auto oma kasutada?Eusa_think

Kui kõik hästi läheb ja diil õnnestub, siis saab see auto omale varsti nahksisu Eusa_dance

Mott hakkab vaikselt vist tagasi tulema Rolleyes
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Ma arvan et kolde ehitamisest sa ei pääse. Taksodele tuuning juppe naljalt ei saa.
Naftapress.
Vasta
(04-01-2017, 11:24 AM)sten130 Kirjutas:
(04-01-2017, 05:18 AM)coupemonkey Kirjutas: salong on jube Retard

Salong on veel ka tegemata eksole, selle pärast on jube.

Nagu targemad juba mainisid, siis sisuga tegelemine on odav ja kiire protseduur võrreldes kerega. Ma täitsa huviga ootan, mis sellest lõpuks saab, kui kodanik on isegi aku valinud toon toonisEusa_drool
Vasta
Kui ise ei joonista siis leiad sõbra ikka kes teeks kolle ja karpa flantsid valmis cad'is vms asjas. Edasi jääb ainult torude keevitus ja vast sellega probleemi ei ole.
Turbo
Vasta
Järgmine kuu proovin hakkata autoga jälle tõsisemalt tegelema.
Eile tegin väikese pesu.

[Pilt: 58948-16176884_1695218343837146_1293436335_n.jpg]
[Pilt: 29468-16237142_1695218347170479_909028581_n.jpg]
[Pilt: 82647-16237534_1695220870503560_242907822_n.jpg]
[Pilt: 43398-16176383_1695329990492648_1321424630_n.jpg]
[Pilt: 28866-16237077_1695329980492649_235560113_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(05-12-2016, 11:06 AM)hents99 Kirjutas: Siis jääb veel variant lasta lõigata flantsid näiteks vesilõikuses, keevitada torud vahele. See on ise tehes mingi 100€. Kas tööle hakkab, ei julge lubada, ilmselt mitte paremini kui originaal pritsung.
Ja miks ta ei peaks tööle hakkama Rolleyes Nii kollede tegemine käibki.

Aga Sten, omal sarnane ehitus tulemas. Ühele M102 2.0 mootoriga rallikale dellortode paigaldus, nii et kui hakkad flantse lõikama siis tahaks ka Eusa_dance
Sisuliselt saaks muidu orig sisselaske flantsi ka kasutada kui ülejäänud küünlajalg sealt otsast maha saagida ja pihustite augud kinni keevitada. Aga kõige ilusam see asi ei jääks, rallikale veel sobiks aga sinu siledale pillile vast mitte.



Vasta
Ma ei hakka praegu eraldi ostu teemat tegema, panen siia praegu.

Kas kellelgi oleks müüa radiaatorit millel oleks paisupaak radiaatori sees?

Nagu w202 oma vms:
[Pilt: 23358-16361.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
[Pilt: 88559-16684031_1325672540826794_85465741...5498_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Sul värvimata kroomiga ei ole ühtegi pilti?
Naftapress.
Vasta
Kahjuks ei ole jah Crybaby

Selle aasta mõned plaanid on:
Sisu korda teha ja mootori ruumi natuke "tuunida"
Kroom võre ja teised suunad ära proovida
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,549 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 274,214 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,152 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,217 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,267 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 E 1.8 Turbo - HotPapa HotPapa 57 65,675 10-09-2010, 03:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,391 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 sonywaw 6 8,038 09-12-2007, 05:25 PM
Viimane postitus: sonywaw
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,306 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres
  Projekt Mercedes-Benz 300 SD, 1986, W126 Hunt 14 12,374 13-02-2006, 05:31 PM
Viimane postitus: Hunt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne