Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(06-10-2016, 01:25 PM)taage Kirjutas: 400le ei soovitata konksu panna, kast ja sidur ei pea valule vastu. Üldjuhul kui käru taga siis ikka kipud veidi järsemalt ehk gaasi pressima, et liikuma saaks aga see pidi konksuga neljaste viga olema, et kastid läbi aetud või sidur libiseb kõvasti üle.
Üldjuhul rasket käru vedavad autojuhid ikka teavad, kuidas autoga ümber käia ja kerghaagist see auto ei tunnegi.
Automaatkasti haagise vedu ei lõhu ja soovitustekohase õlivahetuse korral ei ole erilisi probleeme oodata. Manuaalkasti ja siduri lõhub räpakas juht ja mitte haagisevedu. Lihtsalt haagisevedu vormistab pilpad kiiremini ära.
Küll võib neljasajane tõmmata kehvema veopea pilbasteks. Seda suutis juba kaubikumootoriga kaksüheksakend...
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
09-10-2016, 12:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2016, 12:20 AM ja muutjaks oli taage.)
(07-10-2016, 04:59 PM)arts24h Kirjutas: Julm remondi nimekiri, seda vaadates vist ei julgeks ostagi E400. Samas sõita peaks küll mõnus olema ja momenti ka vist jagub mehiselt.
Autodega üldjuhul ongi nii, et ei tasu osta autot mida remontida ei jaksa.
Skoda Fabia oleks julge valik, enamus jupid on alla 50ne euri, iseasi kui tihti neid vahetama peab ja kas sa selle raha eest sõidumõnu ka saad
Ma vaataks hea meelega mõnda Eestis müüdavat skodat millel 400k spidol on. Ma ei kujuta ette mis hooldust ja remonti seal vaja teha oleks.
Kunagi oli tööl üks Corolla millega uhati uuest peast 5 aastaga 500tuh ette, no tegelikult polnud seal enam midagi võtta, kõik väsis ikka VÄGA ära kuigi Corolla kestab väga hästi.
Kui nüüd auto korralikult remonditud ja hooldatud siis pole pikka aega vaja midagi mõelda ega teha.
Põhiline probleem ongi see, et ostetakse auto, läbustatakse ära ja remnonditakse ainult nii palju, et oleks võimalik kiirelt maha müüa või hädapärast sõita.
Enne MB-d oli 530 BMW (jättes muud ajutised lahendused kõrvale) korralike lisadega aga sama jutt, ostad laste käest kommi raha eest ja laod sama palju veel sisse, et asi korras oleks.
Hiljem on müüa raskem aga vähemalt ei pea ajutist telefoni numbrit müügi ajaks võtma
Õnneks tõuseb juba auto hind ehitades nii kõrgele, et lapsed seda enam osta ei jõua ja kui jõuabki siis hiljemalt aasta pärast on auto hinnast järi ehk 50-60% seega algab kõik uuesti.
(08-10-2016, 08:46 AM)v6sa Kirjutas: (06-10-2016, 01:25 PM)taage Kirjutas: 400le ei soovitata konksu panna, kast ja sidur ei pea valule vastu. Üldjuhul kui käru taga siis ikka kipud veidi järsemalt ehk gaasi pressima, et liikuma saaks aga see pidi konksuga neljaste viga olema, et kastid läbi aetud või sidur libiseb kõvasti üle.
Üldjuhul rasket käru vedavad autojuhid ikka teavad, kuidas autoga ümber käia ja kerghaagist see auto ei tunnegi.
Automaatkasti haagise vedu ei lõhu ja soovitustekohase õlivahetuse korral ei ole erilisi probleeme oodata. Manuaalkasti ja siduri lõhub räpakas juht ja mitte haagisevedu. Lihtsalt haagisevedu vormistab pilpad kiiremini ära.
Küll võib neljasajane tõmmata kehvema veopea pilbasteks. Seda suutis juba kaubikumootoriga kaksüheksakend...
Loomulikult mõistusega sõites ei lõhu jah midagi aga kui vaja foor taga kellegiga joonele panna endal käru taga siis ilmselgelt insenerid sellist stenaariumit läbi ei arvutanud
Üldjuhul autojuhid ikka ei tea, arvatakse, et kui jaksab tõmmata siis pole probleem ka kiirendada.
Auto remontnikud just ütlesid, et kuna väänet on palju siis pole tark mõte käru vedada sest auto lihtsalt hakkab lagunema, sama jutt ka GL-i kohta, väänet on, võiks ju tallata... ja nii need vahekastid ja sidurid lähevad.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
(04-10-2016, 11:20 PM)taage Kirjutas: (04-10-2016, 11:17 PM)arturmalcik Kirjutas: (04-10-2016, 07:24 AM)taage Kirjutas: (04-10-2016, 01:11 AM)arturmalcik Kirjutas: sain ka endale täna ühe e400cdi sedaani hõbedast värvi lõpuks hea hinnaga 2005a.
Mis see hea hind oli?
nats vähe 5000euri No ja kuidas on? Palju teha on vaja? Mis töötab ja mis mitte? 2005 korraliku kohta kahtlaselt vähe ikka...
Panin endale järgmiseks nädalaks ka aja, vahetan mootoripadjad, kasti padja, kardaani muhvid tagumised kettad ka ära.
peale ostukontrolli diagnoostikaga jätsin auto sealsamas kus kontrolliti. sai vahetatud tagumised ketaad ja klotsid, esimesed sharniirid, tagumised silikoonpuksid , üks küünal , üks kont. arve kokku 330euri+ ostueelne kontroll diagnoostikaga 40 euri
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
Lisasin vahepeal mõned read juurde novembri seisuga, endiselt pean plaani ikka vist maha müüa, jubedalt isutab GL-i järgi...
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kas piltte tuleb autost ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(30-11-2016, 12:05 AM)arturmalcik Kirjutas: kas piltte tuleb autost ?
Eks püüan kunagi panna...
Postitused: 6
Teemad: 0
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
paras peavalu paistab see pill olema
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(30-11-2016, 07:44 AM)coupemonkey Kirjutas: paras peavalu paistab see pill olema
Peavalu oli ja aga konkreetselt selle pärast, et autot pole lihtsalt remonditud.
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(30-11-2016, 12:06 AM)taage Kirjutas: (30-11-2016, 12:05 AM)arturmalcik Kirjutas: kas piltte tuleb autost ?
Eks püüan kunagi panna...
EDIT: Nüüd on pildid ka...
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
Sain vahepeal väikse remondi teha ning panin ka paar pilti juurde...
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kas auto alles ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 35
Teemad: 11
Liitus: Dec 2015
Maine:
0
(20-06-2018, 12:21 AM)arturmalcik Kirjutas: kas auto alles ?
Ikka alles, plaanin uuesti müüma hakata...
|