![]() |
MB E400, w211, 2003 - Taage - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB E400, w211, 2003 - Taage (/showthread.php?tid=43872) Lehed:
1
2
|
MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 30-09-2016 Mark: Mercedes-Benz E400 Väljalaskeaasta: 2003 Läbisõit: 365 000 Võimsus: 191KW Mootori valem: 4.0 V8 Lisavarustus: Webasto, katuseluuk, ventileeritavad, massaaziga ja el. reg. istmed, 4x istmesoojendus, roolisoojendus, tagumisel istmel eraldi kliima, rehvirõhu süsteem (andurid puudu), tagumiste uste kardinad, värava pult peeglis, parkimisandurid ees ja taga. Värvus: Must tehasest tuli välja nii: Chassis Sales designation: E 400 CDI Delivery date: 14 07 2003 Market: AG,Europe Production order: N Paint code 1: 197U - OBSIDIAN BLACK Equipment: 831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. 202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 204L - BIELEFELD BRANCH 213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 228 - AUXILIARY HEATER 230B - CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE 231 - GARAGE DOOR OPENER 249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 280 - LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 287 - THROUGH-LOADING FEATURE 293 - SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT 297 - SUN BLIND IN REAR DOORS LH AND RH 2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 309 - CUP HOLDER 354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 380 - COMPLETE CELL PHONE PREINSTALLATION 401 - FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 433 - LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT 443 - HEATED STEERING WHEEL 475 - TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE 489 - AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE 527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 540 - ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 551 - ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 - BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE 633 - LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES 673 - HIGH-CAPACITY BATTERY 803 - [211] - 20000201 - AEJ 02/1/X 803 - [722.6] - 20010316 - YOM 12/1 830A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 872 - REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT 882 - INTERIOR SAFEGUARD 910 - DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 915 - FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 988 - VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.) M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M40 - CAPACITY 4,0 LITRE M628 - V8-DIESEL ENGINE M628 197U - OBSIDIAN BLACK 831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. M628 - V8-DIESEL ENGINE M628 Ostetud sai auto 2015 Dets. ees oli selleks hetkeks 345 tuh. km. seega varsti aasta täis ja omajagu maad seljataga. Vahetasin 2009 aasta Skoda Fabia E400 vastu, siiani ei mahu pähe kuidas keegi sellise vahetusega nõus oli. Okei, olgem ausad, et ega auto kõige paremas seisukorras ka ei olnud kuid siiski... Algsed vead mis nö ostuga kaasa sain: 1. Kõik rehvid erinevalt kulunud ja üks oli pagassis kuna müüja oli suutnud selle viimasegi rehvi vastu äärekivi pilbasteks sõita. Kokkuvõte, kõik rehvid prügikasti ja uued (oma kasutatud) rehvid peale. 2. Katuseluuk ei toimi 3. Webasto ei toimi 4. Hooldus tegemata 5. Kurvituledega esituled, error ees. 6. Tagaklaasi soojendus ei tööta 7. Kojamehed olematud 8. Hommikul selgus, et kett ka veninud... 9. Ülevaatus tegemata 10. Coolanti error ekraanil 11. Mõne nädala möödudes selgus ka, et soojaks enam ei taha minna. 12. Jahutus ventika laagrid pilbasteks 13. Tagumine padi mingitel X aegadel vajus tühjaks aga samas võis see ka 2 nädalat rahulikult täis olla. 14. Parkimisandurid ei funka Rehvivahetus, ülevaatusele ja kiire kontroll ning õnneks tahm ja sillad okeid... See andis juba peaaegu lootust. Panin hoolduse aja ja sain ka suht kiirelt õlivahetuse ära tehtud. Seega selleks ajaks oli nö tulekahju kustutatud. Mõne aja möödudes otsustasin katuseluuki remontida, youtube andis õpetusi ning lõpuks sain klaasi ja mootori maha, trossid olid sisse kinni roostetanud, jantisin neid mitu tundi välja. Pesin trossid ära ja üritasin ka kanalid trossidega kuidagi puhtamaks saada ja saingi. Nägin, et trossid oli pisut kahjustada saanud mõnest kohast, ehk siis kuna trossid kinni, oli keegi neid äkki proovinud liigutada ja väänas trossi kõveraks. Põõdsin seda vedru pisut sirgendada ja toppisin trossid tagasi, ilmselgelt luuk töötas täpselt kuni selle muljumise kohani ja edasi hakkas kõrisema, ehk üle viskama. Sai selgeks, et uusi trosse on vaja. Minu õnneks jäid trossid täpselt suletud luugi asendis paigale, seega sain luugi tagasi panna ja mingit reguleerimist vaja ei olnud. Coolanti probleemi sai ka vaikselt hakatud lahendama, leidsin siit foorumist mingid postituse kus väideti, et õhk ikka sees või siis on vahejahuti omadega küpse ja turbo pressib survega mingit rõhku süsteemi. Kontrollisin pidevalt temperatuuri aga mootori temp üle 95 ei tõusnud seega päris seisma ei pidanud autot panema. Sai veel diskuteeritud läbi 100 sõbra ja tuttava kellegiga silmberist kes väitis, et tõenäoliselt on ikkagi tegu vahejahutiga ning ongi turbost põhjustatud rõhk süsteemis. Samal hetkel oli väljas -20 mootor viisakalt 90c aga autos ikka -20, jätsid seisma mõneks tunniks jahtus maha panid käima ja puhus sooja... täielik müstika... Hakkasin uut vahejahutit otsima, läks aega mis ta läks aga leidsin romulast endale vahejahuti. Vahepeal oli auto hakanud juba suht stabiilselt sooja tootma aga endiselt pressis coolanti välja ning stabiilselt valasin aga juurde. Kuna õues oli külm ja ventikas ka tööd ei teinud siis muret polnud kuni soojade ilmade saabumiseni. Vahepeal soovin tänada südamest seda remondimeest kes seda autot oli enne mind remontinud ja soovitan endale valida mõni teine töö! Soojade saabudes hakkas coolanti error järjest sagedamini ekraanile ilmuma ning midagi tuli ette võtta. Lisaks avastasin ka, et väike voolik mis paisupaaki läheb oli lihtsalt otsa surutud ning, et sealt on väike immitsus. Käisin romulas ja sain omale uue vooliku (Tasuta!), panin külge ja leke kadunud. Ühel ilusal päeval hakkas täiesti suvalisel hetkel kapoti alt auru tulema, vaatasin, mingi plastikust kolmik puruks ja samas ka osad voolikud ilma klambriteta. Kohe automaailma poodi, klambrid ja suvaline kolmik ning hakkasin siis seda kohe ka vahetama. Võtsin vana kolmiku vahelt ära ja selgus, et see oli konkreetselt umbes... 100% Uus kolmik vahele, voolikud korralikult kinni, vedelik sisse ja voila, coolanti surve probleem kadunud. Tuba korralikult soe ja siiani pole juurde pidanud valama, seega SURVET ei olnud süsteemis. Kokkuvõtteks siis... pakkuda müügiks üks neljase vahejahuti! ![]() Kuna endiselt oli coolanti error mingitel hetkedel ees ja ilmad soojenesid jõudsalt tuli hakata tegelema ventika probleemiga. Otsisin netist ja uurisin teadjate käest uue hinda siis vahepeal tuli nutt peale. Uue hind oli kuskil 900.- kasutatuid pakuti küll aga nagu selgus siis mul on 11 labaga ja 540w aga enamus pakutavatest on 9 labaga ja 350 w. Lõpuks leidsin siis jõhvi romulast ventika mille kood küll ei sobinud aga asi tasus proovimis. Vahetasin ventika uue vastu aga see hakkas kohe 100% jõudlusega tööle AGA vähemalt jahutab! Ööd olid veel endiselt jahedad ning nagu maanteel selgus mootor väga üle 50c-ne ei kipu minema, tuli hakata uusi lahendusi otsima. Vana ventika aju pealt oli näha, et seda oli remonditud. Võtsin originaal ventika lahti, et seda lähemalt uurida. Kaalusin kahe ventika ristamist sest ühel oli mootor korras aga aju vale ning teisel oli aju remonditud ja teadmata seisukord aga mootor katki. Võtsin siis ventika lahti, lõin laagrid välja ja hakkasin googeldama... laager 6.67 eur tk??? Müstika... Lendasin siis poodi ja ostsin 4 laagrit, äkki vahetan ka juurde soetatud ventikal laagrid ära, et ikka suve saaks kindlalt ära sõita. Vahetasin ventika mootoril laagrid ära panin kokku ja hoppaaa... kõik töötab nagu kulda ja coolanti error kadunud. Kuna mul enda koda oli suhteliselt räbal ja uuel ventikal oli koda korralik, panin oma ventika uue koja külge, sips sops külge tagasi ja asi toimib. Kokkuvõte: pakkuda müügiks kojata 350w (vist) 11 labaga ventika mootor koos korraliku ajuga. Just nagu needus, saad ühe asja korda hakkab järgmine jama peale. Ühel ilusa hetkel maanteel tunnen et auto kuidagi jube jäik. Jäin seisma, kontrollisin, et kõik padjad ikka täis oleks, kõik normis... jälle müstika, ees error visit workshop. Samas tõuseb ja langeb nagu ise tahad aga jäik kui puuvanker. Diagnostika, esiamordi solenoidi error... hinnapakkumine... minestus... Okei... no on siis ralliauto.. saan suvel hakkama.. harjumatu oli aga sai sõidetud. Nagu sellest veel vähe oleks, hakkas kastiga mingi jama. Mingil x ajal ja x kiirusel hakkas kast 1st käiku sisse lööma aeglastel kiirustel ja pauguga. Google uuring ja selgus, et tüüpveaga tegemist, kasti elektroonika plokk vaja vahetada. Mingi hetk lõi kasti avarii reziimi ja enam polnud pääsu. Aeg Horti, 300 kopikatega ja kasti mure alatiseks lahendatud, ühtlasi sai ka filtri ja õli ära vahetatud. Kuna ilmad olid endiselt soojad ja kont tööle ei rakendunud tuli hakata vaikselt sellega tegelema. Käisin Autoasi remondikas ja lasin ära täita... tuttav tegi soodsamalt... Peale täitmist selgus, et kompressor järgi ei tule. piiks... Hakkasin uurima, et kes remondiks ja mis uus sidur maksab. Sain kuskilt netist ühe härra numbri kes elab ja töötab Järve keskuse lähedal, lendasin kohale ja siis alles hakkasid halvad uudised tulema. Sidurit eraldi ei müüda, on kas kogu kompressor või siduri remont aga see ei garanteeri, et kompressor üldse korras on. Küsisin DMG-st, jutt õige... uus kompressor. Mõni kuu sõitmist ja äkki rool viltu peal ja tagumine padi tühi. Selged pildid, see padi mis talve üle elas tahtis lõpuks puhkusele minna. Kiire uuring romulatest ja peagi sai selgeks, et uus asi on ikka uus asi ning pole pointi veidi odavamalt osta jumal teab mis seisukorras kasutatud patja. Kuna esimene amort oli ka nii kui nii vigane otsustasin mõlemad amordid korraga ära vahetada. Selleks ajaks selgus juba, et päris suur osa pukse on ka vaja ära vahetada, ise arvasin, et ehk stabika kondid aga stabika kondid olid ühed korralikumad üldse seega jälle uus aeg DMG-sse ja uued puksid külge. Raha kulus palju... Ostsin DMG-st ka uued luugi trossid ja ühel päeval otsustasin need ka ära vahetada, kuna lahti võtmine oli juba selge siis kulus kogu vahetuseks 1,5h ja luuk töötab nagu kulda. Trossi hind 50 raha/tk Vahepeal harjutasin ennast pehme autoga jälle sõitma ja elu tundus juba ilus siis nüüd hakkas rehvide undamine ajudele käima. Kevadel ostin ühe härra käest CLS-i veljed millel olid v mustriga rehvid peal ning need tegid põrgu lärmi. Kui seni olin seda talunud ja nüüd auto nagu vaikselt korda hakkab saama siis ostsin ühed vähekasutatud rehvid. Sain sõita mõnisada km kui häirima hakkas järsku piduriketta kõverus... jõnks jõnks jõnks.... Kuna olin juba pannud üsnagi korraliku raha autosse siis otsustasin pukside säästmiseks ka esikettad ära vahetad mida tegin jälle DMG-s Kulu oli kuskil 300 kopikatega. Vahepeal oli suvest saanud sügis, konsulteerisin DMG-s tulede errori ja taastamise teemal kuid nemad soovitasid hoopis uued tuled osta kuna need vanad nii kui nii midagi ei näita ja nende taastamine läinuks pool uute hinnast. Tellisin Alvadist tuled, veidi jäi raha üle ja otsustasin ka parkimisandurid korda teha, ostsin 8tk vanast hitech auto asukohast kadaka teelt... hkauto vms. 35.- eur/tk. Panin vahepeal DMG-sse jälle aja, et kett vahetada, uus kompressor panna, pihustid remontida ning hooldus teha, et saaks auto talveks ikka korda. Kuna auto juba nii kui nii sinna läks otsustasin kohe ka webasto lasta üle vaadata ja samas ka tuled ära vahetada. Kokkuvõte: 8st pihustist 2tk tehti korda, teised olid veel talutavad, uus kondi kompressor, uus kett, tuled ette, webasto remont ja veel nipet näpet. Summana julm aga on ikka mõnus küll... Hetkel veel vead: 1. Vasak tagumine uks on kunagi enne mind kuskil koduhoovis värvitud, seega see tuleks korda teha 2. Mootori padi on otsas, B osa ei müüda seega originaal... 3. Kardaani muhvid võiks ära vahetada, umbes 100 eur tk. 4. Tagaklaasi soojendus ei tööta, ei tea veel mis mure. 5. Kardin on katki, mootori osa korras, siini rullikud puruks. Hetkel siis armatuuris ühtegi errorit ei ole ja tuled näitavad kummaliselt hästi, jube harjumatu sõita kohe... Aga mis mind 400 juures kõige rohkem rõõmustab on kütusekulu... Kulu näide on siin... Kui keegi teeab mingit maalrit soovitada siis olge lahke, koduseid soss seppasid ei otsi, haltuura korras oleks huvi üht koma teist teha. Kuna hing kuulub tegelikult ikka GL-ile siis plaanin auto mingi hetk maha müüa, kellel huvi see kirjutagu ja pakkugu hinda. Netis hetkel ei kuuluta. Edit: Oktoober Vahepeal siis hoogsalt remonditud jälle, et talvele saaks rahulikult vastu minna. Tehtud tööd: 1. Tagumised kettad, klotsid ja pidurisilindri kolvid. 2. Mootoripadjad, käigukastipadi, tugilaagrid ja kardaani muhvid. 3. Talvised veljed sirgendatud ja värvitud. 4. Vahepeal selgus, et EGR-i soojusvaheti on vahelt ära visatud ja asendatud mingi X toruga ning ilmselgelt kogu selle kupatuse alt läks lõdvik katki, taas soojad tervitused eelnevatele lukkseppadele! Sellega seoses sai mootoril hulk tihendeid ülevalt ära vahetatud seega õlileketega on hetkel korras. 5. Vahepeal hakkas VISIT WORKSHOP jälle ilmuma ja airmaticu pilt ees. Viga tuli ja kadus, nii kui süüte välja võtsid ja uuesti sisse panid oli viga kadunud. Mõni nädal sain nii sõita aga nüüd hakkas viga järjest tihemini tulema seega kontrollisin arvutiga üle ja kompressori error, ei jõua piisavalt kiiresti rõhku üles lüüa... kokkuvõte, väsinud. Mõistlik enne ära teha kui kõht keset maanteed vastu maad, seega kompressor nüüd ka uus! Edit: November Vahepeal on jälle remonti ka saanud külastada. 1. Lõi mootori kolli põlema ja kast avariis - elm-iga sai kustutada ja sõitsin remonti, kulissiga mingi jama, esimene romula jupp küljes. 2. Ühel hetkel hakkas roolivõimu pump undama, tegin kapoti lahti ja alt vann õline. Sõitsin remonti, kuna padjad olid kaua vahetamata siis see hõõrus roolivõimu vooliku puruks, kuna voolik on mingi eriti special siis remontida ei kannatanud kuna katkiseid kohti oli rohkem kui 1, uus 270 euri... Mis teha, sõita ju tahaks. Kuna vooliku tellimine võtab sutsu aega siis lasin lamdad vahetada ja äkki jõuavad ka tagaakna soojenduse korda teha, (Lambdasid sellel isendil ei ole). Vahepeal jõudis tellitud androidi aftermarket makk kohale, lühidalt.. kui kaablid olemas ja õiged siis võtab originaal võimendi kätte saamine ja juhtmete vedu aega kahekesi tehes min 6h. Tulemus, makk sees ja töötab, kaamera ka küljes ja töötab. Alguses suht harjumatu kuid waze on ansendamatu ning youtubest saab rahulikult mussi maanteel kuulata. Rooli nupud töötavad laitmatult ja handsfree on ka päris hea.... Ostsin võimendi ka, et ka korraliku matsu saaks aga seni pole olnud aega seda taha ühendada. Kellel ka mõte et tahaks aftermarket raadiot siis kindlasti võta enne oma vana raadio välja ja vaata mis juhtmed seal taga on! Hetkel veel vana komplekti maha ei müü aga teoreetiliselt on saadaval siis suure ekraaniga comand koos nokia handsfree, navi dvd ja võimendiga. Võite teha pakkumisi kogu komplektile EDIT: 2017 Jaanuaris oli väike puhkus ning tekkis aega auto värviparandused ära teha, tulemus sai hea. Märtsis tekkis mingi kahtlane õlileke autol, tulemuseks õlifiltri jala tihend läbi mis nüüd juba uus. Lisaks tegi ka mootor täiesti arusaamatuid trikke, aegajalt kiirendas nagu ise ja järgmine hetk nagu pidurdas ise, lõpuks süttis ka ABS-i tuli. Selgus, et tagumine ABS võru oli lahti tulnud ja sellest kogu see jama ka mootoriga. Nädalavahetusel sõisin pikema otsa ja äkki märkasin, et pool paaki kütet läinud kuigi alustasin täis paagiga ning läbitud oli 130km. Statoilis peatus ja selgus, et mootori juurest kuskilt räigelt lekib kütust. Võtsin siis k-rautast tööriista komplekti et katteid maha saada ning selgus, et kütusefiltri ja pumba vahel oli voolik lahti. Müstika kuidas see nii sai juhtuda ning miks mootor varem välja ei surnud ega tunda ei andnud. Igaljuhul uus voolik 50 euri ning homme panen külge. 05.2017 Sai pisut suurem remont ette võetud, mootorist on puutumata veel genekas, aga rullid ja leevendid sai vahetatud, seega kui laager või elektroonika ära ei sure on pikk eluiga jälle kindlustatud. Vahetatud said kõik tihendid, plokikaaned lihvitud ja klapid sooveldatud, pihustid, 1 turbo, teine remonditud, veepump, ketitallad ja EGR cooler jne jne jne... nimekiri juppidest tuli 4lk pikk Kogu jahutussüsteem läbi pestud, uued lõdvikud ja voolikud. mootor1 mootor2 Nüüd vaieldamatult üks korralikumaid neljasajaseid tehnilise poole pealt mis saada on ja eeldatavasti on järgmised 100-150tuh km muretud. Täiendan seda postitust jõudu mööda. pilt 1 pilt 2 pilt 3 pilt 4 pilt 5 pilt 5 RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - Mike22 - 30-09-2016 Huvitav lugemine, edu mersuga, ja piltidega teema oleks veelgi huvitavam ![]() RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - herki - 30-09-2016 Tere, Mis firma esimese amordi sa panid? Herki RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - v6sa - 02-10-2016 Millise tsükliga maantee/linn see 8 on saadud? Tuttav teekond, lihtsalt Suurtel Poistel on paremad ressursid ![]() Ja olgugi auto must, pilte võiks ka olla. ![]() RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - arturmalcik - 02-10-2016 kõige lahe mudel nendest mis olen näinud . ja praegu otsin endale ka midagi taolist, aga tahaks ikka e420cdi saada al 2008a RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - nostromo - 02-10-2016 Jep-lahe lugemine. Pilte ootaks. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 02-10-2016 (30-09-2016, 07:19 AM)Mike22 Kirjutas: Huvitav lugemine, edu mersuga, ja piltidega teema oleks veelgi huvitavam Pilte hetkel pole, tänud! (30-09-2016, 10:04 AM)herki Kirjutas: Tere, Bilstein, tagumine originaal kuna B osa ei paku koos reservuaariga. (02-10-2016, 07:54 AM)v6sa Kirjutas: Millise tsükliga maantee/linn see 8 on saadud? Ei oska öelda, 50/50 ehk... mnt kulu oli kord selline https://www.dropbox.com/sc/9sgawfegdew461t/AAANINOhCPBS3G9IDKAdDfuea (02-10-2016, 10:18 PM)arturmalcik Kirjutas: kõige lahe mudel nendest mis olen näinud . ja praegu otsin endale ka midagi taolist, aga tahaks ikka e420cdi saada al 2008aNeid müügil küll ju, iseasi mis seisukorras need on. (02-10-2016, 11:06 PM)nostromo Kirjutas: Jep-lahe lugemine. Pilte ootaks. Endiselt pilte pole RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - Eero_S - 03-10-2016 Küsiks huvipärast, kas reaalselt ka kulu arvutanud oled? Minul näiteks paneb kompu ca 0,4-0,5'ga kaigast, ehk siis, kui näitab 8, siis tegelikult on ca 8,5. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - indrek - 03-10-2016 (03-10-2016, 09:01 AM)Eero_S Kirjutas: Küsiks huvipärast, kas reaalselt ka kulu arvutanud oled? Minul näiteks paneb kompu ca 0,4-0,5'ga kaigast, ehk siis, kui näitab 8, siis tegelikult on ca 8,5. Mersul annab näitu korrigeerida ka. Arvuti taha ja saab parandada, kui tead, kummale poole ja kui palju villast ajab RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 03-10-2016 (03-10-2016, 11:47 AM)indrek Kirjutas:(03-10-2016, 09:01 AM)Eero_S Kirjutas: Küsiks huvipärast, kas reaalselt ka kulu arvutanud oled? Minul näiteks paneb kompu ca 0,4-0,5'ga kaigast, ehk siis, kui näitab 8, siis tegelikult on ca 8,5. Tere, Paagiga saab sõita olenevalt olukorrast 900-1200km, 80 liitriga siis. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - arturmalcik - 04-10-2016 sain ka endale täna ühe e400cdi sedaani hõbedast värvi lõpuks hea hinnaga 2005a. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 04-10-2016 (04-10-2016, 01:11 AM)arturmalcik Kirjutas: sain ka endale täna ühe e400cdi sedaani hõbedast värvi lõpuks hea hinnaga 2005a. Mis see hea hind oli? RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - arturmalcik - 04-10-2016 (04-10-2016, 07:24 AM)taage Kirjutas:(04-10-2016, 01:11 AM)arturmalcik Kirjutas: sain ka endale täna ühe e400cdi sedaani hõbedast värvi lõpuks hea hinnaga 2005a. nats vähe 5000euri RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 04-10-2016 (04-10-2016, 11:17 PM)arturmalcik Kirjutas:No ja kuidas on? Palju teha on vaja? Mis töötab ja mis mitte? 2005 korraliku kohta kahtlaselt vähe ikka...(04-10-2016, 07:24 AM)taage Kirjutas:(04-10-2016, 01:11 AM)arturmalcik Kirjutas: sain ka endale täna ühe e400cdi sedaani hõbedast värvi lõpuks hea hinnaga 2005a. Panin endale järgmiseks nädalaks ka aja, vahetan mootoripadjad, kasti padja, kardaani muhvid tagumised kettad ka ära. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - Eero_S - 06-10-2016 (03-10-2016, 11:47 AM)indrek Kirjutas:Oh, tänud info eest, samas mul võib mõjutada see ka, et mu autol on seisusoojendi peal, mis tõenäoliselt külmast peast mootorit käivitades ka käima läheb(talvel suurte külmadega olen kuulnud, kui käima läheb ja eelmisel autol Passatil läks ka külmalt käivitades alati seisusoojendi käima).(03-10-2016, 09:01 AM)Eero_S Kirjutas: Küsiks huvipärast, kas reaalselt ka kulu arvutanud oled? Minul näiteks paneb kompu ca 0,4-0,5'ga kaigast, ehk siis, kui näitab 8, siis tegelikult on ca 8,5. Teemas oleva auto, aga mõnusa varustusega, oleks vaid enda omal ka need mõned lisad juures. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 06-10-2016 (06-10-2016, 10:19 AM)Eero_S Kirjutas:Pole probleemi, ostad ära ja ongi lisadega(03-10-2016, 11:47 AM)indrek Kirjutas:Oh, tänud info eest, samas mul võib mõjutada see ka, et mu autol on seisusoojendi peal, mis tõenäoliselt külmast peast mootorit käivitades ka käima läheb(talvel suurte külmadega olen kuulnud, kui käima läheb ja eelmisel autol Passatil läks ka külmalt käivitades alati seisusoojendi käima).(03-10-2016, 09:01 AM)Eero_S Kirjutas: Küsiks huvipärast, kas reaalselt ka kulu arvutanud oled? Minul näiteks paneb kompu ca 0,4-0,5'ga kaigast, ehk siis, kui näitab 8, siis tegelikult on ca 8,5. ![]() RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - Eero_S - 06-10-2016 Ma ei mahu sedaani ära. Ma ei pannud tähele, kas konks on või mitte, aga mul kindlasti ka konksuga autot vaja. ![]() ![]() RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - taage - 06-10-2016 (06-10-2016, 01:19 PM)Eero_S Kirjutas: Ma ei mahu sedaani ära. Ma ei pannud tähele, kas konks on või mitte, aga mul kindlasti ka konksuga autot vaja. 400le ei soovitata konksu panna, kast ja sidur ei pea valule vastu. Üldjuhul kui käru taga siis ikka kipud veidi järsemalt ehk gaasi pressima, et liikuma saaks aga see pidi konksuga neljaste viga olema, et kastid läbi aetud või sidur libiseb kõvasti üle. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - Eero_S - 07-10-2016 Ah see pigem puuduliku hoolduse tagajärg, mitte haagise vedamisest. Muidugi jah, sõita tuleb ka haagist vedades mõistusega. Samas ma enda 320'ga olen 2+tonnist haagist paar korda vedanud. Rahulikult kohalt ära ja kui juba hoog sees, siis pole enam probleemi, möödasõidu tegemiseks tuleb tagant juba vaikselt hakata hoogu koguma ja kui pikk rivi on, siis kickdown käib alla vahetult enne reastumist, et jõud juba taga oleks enne vastassuunda sattumist. Peale chippimist pole haagist vedanud, aga enne uut aastat peaks vähemalt korra õnnestuma rasket haagist vedada, eks siis ole näha, mis moodi ja kuidas käitub. RE: MB E400, w211, 2003 - Taage - arts24h - 07-10-2016 Julm remondi nimekiri, seda vaadates vist ei julgeks ostagi E400. Samas sõita peaks küll mõnus olema ja momenti ka vist jagub mehiselt. |