Postitused: 58
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(29-04-2016, 12:41 PM)nostromo Kirjutas: Kui hinnavahe väga suur pole siis paneks enda CE-le kindlasti sportkatid-saab vast V8 heli ka veidi rohkem kätte.
Ise sai paigaldatud orig kattide asemele üks 4-6L sobivale mootorile sport kat ja lõpuni 3" väljalase. V8 heli tunduvalt parem. Kohapeal käib vaikselt ja kui gaasi vajutada siis uriseb kurjalt!
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(30-04-2016, 07:12 PM)mesavend Kirjutas: (29-04-2016, 12:41 PM)nostromo Kirjutas: Kui hinnavahe väga suur pole siis paneks enda CE-le kindlasti sportkatid-saab vast V8 heli ka veidi rohkem kätte.
Ise sai paigaldatud orig kattide asemele üks 4-6L sobivale mootorile sport kat ja lõpuni 3" väljalase. V8 heli tunduvalt parem. Kohapeal käib vaikselt ja kui gaasi vajutada siis uriseb kurjalt!
Mis see maksma läks? Kas TÜV jaoks CO2 normis? Jah see olekski ka minu ideaal et kohapeal vaikselt ja gaasiga võtab kõik mis V8 suudab anda.
Postitused: 58
Teemad: 15
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
(01-05-2016, 11:51 AM)nostromo Kirjutas: (30-04-2016, 07:12 PM)mesavend Kirjutas: (29-04-2016, 12:41 PM)nostromo Kirjutas: Kui hinnavahe väga suur pole siis paneks enda CE-le kindlasti sportkatid-saab vast V8 heli ka veidi rohkem kätte.
Ise sai paigaldatud orig kattide asemele üks 4-6L sobivale mootorile sport kat ja lõpuni 3" väljalase. V8 heli tunduvalt parem. Kohapeal käib vaikselt ja kui gaasi vajutada siis uriseb kurjalt!
Mis see maksma läks? Kas TÜV jaoks CO2 normis? Jah see olekski ka minu ideaal et kohapeal vaikselt ja gaasiga võtab kõik mis V8 suudab anda.
Kat sai laki autost mingi 3 aastat tagasi tellida, kui ma õigesti mäletan ja hinda oli vast 190€. Gaasid timmimata veel, aga soomes ülevaatusel käies saadi õiged numbrid ette. Nüüd sai auto eesti arvele võetud ja ka siin sai õiged numbrid ette ja keegi midagi öelnud pole sellepeale mis seal all on.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Eks ma mõnda aega sõidan ja vaatan, kuidas olukord on. Hetkel CO2 täiesti OK, kuid ca 30 hobust tundub tõesti olema unes. Kick sarnaneb W210 E430 tõmbele, mis mul siin 5 a. tagasi oli.
Õnneks rahasumma polnud midagi hullu st võib sportkati vastu vahetada mingi päev küll Ideaalis võiks muidugi originaali leida mõistliku raha eest, aga kas ikka on vaja.... Mai teises pooles siis vaatab ja toimetab edasi, kui jänkide maalt tagasi.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Kattid oleks võind vahele panna klambritega, mitte keevitades. Siis iga aasta peale ülevaatust saaks otse torud asemele panna
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(05-05-2016, 03:53 PM)124STD Kirjutas: Kattid oleks võind vahele panna klambritega, mitte keevitades. Siis iga aasta peale ülevaatust saaks otse torud asemele panna
Tead, ega see räige bensu hais ilma kattideta hakkas endale lõpuks ikka vastu , eriti siis, kui käima panid ning ümber külma auto mõned korrad tiirud tegid. Hais, mis sind hiljem veel kaua saatis jäi riietele, juustesse ja kurat teab veel kuhu.
Täna võin öelda seda, et pärast 1000 kilomeetrit suvesõitu lasevad katid nagu rohkem läbi jälle ning jõu kadu polegi enam tuntav .
Huvitav, kas võib olla nii, et katid alul vajavad nö "sisse sõitmist"?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Mul jääb üle enda auto alt 2 korras originaal katti. Kui pakub huvi siis tee minule pakkumine.
Postitused: 113
Teemad: 13
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
Ilma kattideta on paha jah, endalegi sai aasta tagasi talvesõitudeks üks e36 ostetud, millelt katalüsaator oli ära lõigatud ja summuti plärises (kvaliteeditu keevituse tõttu). See sai esimese asjana "parandatud" ja uus magnaflow alla.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
14-08-2016, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2016, 12:37 PM ja muutjaks oli MarJ.)
Sai paigaldatud uued Boschi jagajate komplektid. Südametöö paranes.
Vanad kaaned nägid seest päris koledad välja
Nüüd on asi kindel, et tavaliste kattide 2 x 2,5L komplekt ei ole ikkagi sellele sõidukile sobivad st jäävad mingil määral siiski pooma. Võtsin vahelt ära ja on otsetorudega parem.
Panen räägitud jämedamad sportkatid vahele, vaatab, mis nendega saab.
Evilmanile - tänud pakkumise eest, kuid ma ei julge neid kasutatud orig.katte ikkagi sult osta. Kes teab, kauaks nad normaalselt veel töötavad.
Suuremaks tööks läheb nüüd sügisel. Ostetud hunnik vidinaid ja hunnik vidinaid tellimisel. Augusti-septembri jooksul tuleb järgmine korralik 12 000 km hooldus.
Mis seekord kõik tehtud ja külge saab, annan ülevaate tööde järgselt. Odol ees 242 000 km, mina sellest vastutav 24 000 km eest.
Ah jaa, käsin Silberis uue E-klassiga sõitmas. Proovisin E200 bens AMG 19" flat rehvidega, sest muud neil proovikaks pakkuda polnud. Damn, pidin suht emotsioonitult auto tagasi viima.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
240kW`ga jääva katalüsaatorid pooma? Kuidas mõõtsid?
Mis mõõduga sul sumpatoru on? 2x50mm on juba enam kui küll.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
15-08-2016, 09:27 AM
(14-08-2016, 01:24 PM)hents99 Kirjutas: 240kW`ga jääva katalüsaatorid pooma? Kuidas mõõtsid?
Mis mõõduga sul sumpatoru on? 2x50mm on juba enam kui küll.
Kirjeldan tehtut veidi paremini:
Summuti.ee-s sai paigaldatud 2 x 2,5L-sed katalüsaatorid proovi mõttel, et äkki nendest piisab. Mõlemad olid 110kW-sele sõidukile mõeldud. Pärast paigaldust ning pikemat proovimist sai selgeks, et need katalüsaatorid töötavad küll, aga samas poovad ka st autol läheb jõudu vähemaks. Kas sõidad rahulikult või annad kicki, mõlemal juhul on tunda, et keegi hoiab sabast kinni.
Võtsin nüüd uuesti need katid alt ära, panin otsetorud. Need on jah 2 x 50mm. Auto liigub nii oluliselt paremini.
Ehk sai selgeks - sellele autole tuleb paigaldada vähemalt suuremad sportkatid, kui ei soovi just jõust-tõmbest järele anda. Seda ilmselt ei soovi keegi, kui on juba sellise auto ostnud
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
100 "cell" jääb vast liialt "vabaks", aga kui huvi, siis 200 "cell" katte võin uurida, ühe tuttaval oli veel neid 3tk üle. Kas ka nüüd, ei tea.
Sulle 2tk piisaks. Otsad 65mm. 75€/tk oli pool aastat tagasi.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(15-08-2016, 10:28 AM)hents99 Kirjutas: 100 "cell" jääb vast liialt "vabaks", aga kui huvi, siis 200 "cell" katte võin uurida, ühe tuttaval oli veel neid 3tk üle. Kas ka nüüd, ei tea.
Sulle 2tk piisaks. Otsad 65mm. 75€/tk oli pool aastat tagasi.
Kui tüli ei tee, uuri palun. Huvi on olemas.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
09-09-2016, 08:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2016, 08:28 AM ja muutjaks oli MarJ.)
Sügishoolduse 1.osa sisaldas järgmist:
Õhufilter 2 tk
Õlifilter 1 tk
Mootoriõli CASTROL 5W40 alla 10L
Roolivõimendiõli 1L
Õlirõhu andur 1 tk
Simmerling 30x40x7 1tk
Lamerihm 1 tk
Rooliamort 1tk
Samuti sai organiseeritud uued paremini sobivamad ripsmatid Silberist:
Mingil põhjusel ei istunud ostetud käsipidurikomplekt. Peab uurima.
Hooldustööd jätkuvad...
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
12-10-2016, 08:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2016, 07:58 AM ja muutjaks oli MarJ.)
Rihmarullik 1tk
Sai ostetud Hi-flow 200 CPI katid (ODBCII OK) 65mm toru, 300mm 2 tk . Tänud Hentsile kontakti eest! Alla saab pandud lähima paari nädala jooksul
Vahetasin käigukastiõli uuesti ära vähe tihkema vastu 9L. Üks CE320 omanik teadis öelda, et see on kuidagi parem, sujuvam. Ei vaidle vastu, kuna oli tegelikult ka tunda erinevust
Tagumised amordid jäid vahetamata, kuna praegused töötavad kenasti. Laos siis +2 Sachsi amorti.
Ostetud sai veel temperatuuriandur 1tk, praegune valetab midagi alla.
Kardaanimuhv 1tk, see väsinud.
Pärast sügistrippi Haapsalus hakkasid autol pöörded kõikuma väljasuremise ja 2500 pöörde vahel. Viisin hooldusesse tagasi, vahetavad temp.anduri ja kardaanimuhvi ära ning kontrollivad variante....õhukulumõõtja, gaasiklapp, tühikäigu regulaator jne.
Tellimisele läheb ka uus ventikas, mis aeg-ajalt annab kriginaga oma saabuvast vanadusest teada.
Üks kehvapoolne pilt ka. Millalgi midagi korralikumat.
Sel aastal ilmselt ei jõua kapoti vahetuseni ja värvitöödeni üldiselt. Sihik ootab endiselt paigaldust
Ah jaa, vedrusid sai tagant veidi lõigatud ning eest andis niisama veidi timmida. Nüüd on kõrgused eest ja tagant sarnased ca 4-5cm rehvist. Madalamaks ei soovinud lasta, kuna soov oli, et varasem pehmus säiliks. Tulemus ennast rahuldab küll. Kurvis parem stabiilsus tunda ja on ikka kenam ka nii.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
21-11-2016, 03:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2016, 10:41 AM ja muutjaks oli MarJ.)
(12-10-2016, 08:27 PM)MarJ Kirjutas: Rihmarullik 1tk
Sai ostetud Hi-flow 200 CPI katid (ODBCII OK) 65mm toru, 300mm 2 tk . Tänud Hentsile kontakti eest! Alla saab pandud lähima paari nädala jooksul
Vahetasin käigukastiõli uuesti ära vähe tihkema vastu 9L. Üks CE320 omanik teadis öelda, et see on kuidagi parem, sujuvam. Ei vaidle vastu, kuna oli tegelikult ka tunda erinevust
Tagumised amordid jäid vahetamata, kuna praegused töötavad kenasti. Laos siis +2 Sachsi amorti.
Ostetud sai veel temperatuuriandur 1tk, praegune valetab midagi alla.
Kardaanimuhv 1tk, see väsinud.
Pärast sügistrippi Haapsalus hakkasid autol pöörded kõikuma väljasuremise ja 2500 pöörde vahel. Viisin hooldusesse tagasi, vahetavad temp.anduri ja kardaanimuhvi ära ning kontrollivad variante....õhukulumõõtja, gaasiklapp, tühikäigu regulaator jne.
Tellimisele läheb ka uus ventikas, mis aeg-ajalt annab kriginaga oma saabuvast vanadusest teada.
Üks kehvapoolne pilt ka. Millalgi midagi korralikumat.
Sel aastal ilmselt ei jõua kapoti vahetuseni ja värvitöödeni üldiselt. Sihik ootab endiselt paigaldust
Ah jaa, vedrusid sai tagant veidi lõigatud ning eest andis niisama veidi timmida. Nüüd on kõrgused eest ja tagant sarnased ca 4-5cm rehvist. Madalamaks ei soovinud lasta, kuna soov oli, et varasem pehmus säiliks. Tulemus ennast rahuldab küll. Kurvis parem stabiilsus tunda ja on ikka kenam ka nii.
Pöörete kõikumise põhjuseks õnneks kõigest sinine lahtine vaakumvoolik kapoti all mootorist paremal küljel, mis jookseb üle parempoolse õhutuse. Õnneks selle tagasiühendamisega lahenes mure ära
Suksu läks sooja garaaži ära uue hooajani.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tõin Võrust igati OK korras 16x7,5 MB veljed 190€ eest ja panin Gislaved´i 215/60 tutikad lamellid peale. Veljed + rehvid + paigaldus kokku 600€.
Ütleme nii, et 16" ja talveka mugavus ei anna 18" püksirihmadega väga võrrelda. Mõnus pehme on sõita küll.
Homme lähen panen sportkatid vahele, vaatab, kas töötavad nii nagu peab või peab väljalaske tervenisti vahetama jämedama vastu.
Ülejärgmine nädal läheb salongi ventikas lõpuks vahetusse. Kõrvad enam ei talu
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
01-02-2017, 10:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2017, 10:33 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Millise salongiventika ostad ja kust/mis hinnaga? Endal sama asi ees. Neid pidi vist 3 tüüpi olema.
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Ajasid vanakese garaažist välja, ei kannatanud kevadeni oodata? Lund vist Eestis eriti pole nii et peaks sõita kannatama küll. Kui libe siis veojõukontroll põleb koguaeg.
Mis firma katid alla paned? Simons?
Kuidas gislavedi müra ja pidamine on? Orig mõõt oleks olnud 225/55/16
Kas tuled ka MB talvepäevadele? Ma olen viiesajasega kohal.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
02-02-2017, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2017, 10:22 AM ja muutjaks oli MarJ.)
(01-02-2017, 10:32 PM)nostromo Kirjutas: Millise salongiventika ostad ja kust/mis hinnaga? Endal sama asi ees. Neid pidi vist 3 tüüpi olema.
Ega ma ise ka täpselt tea. Lähen kuskile teenindusse ja lasen tellida sobiva. Kas peaksin nende erinevustest midagi teadma?
(01-02-2017, 10:50 PM)evilman Kirjutas: Ajasid vanakese garaažist välja, ei kannatanud kevadeni oodata? Lund vist Eestis eriti pole nii et peaks sõita kannatama küll. Kui libe siis veojõukontroll põleb koguaeg.
Mis firma katid alla paned? Simons?
Kuidas gislavedi müra ja pidamine on? Orig mõõt oleks olnud 225/55/16
Kas tuled ka MB talvepäevadele? Ma olen viiesajasega kohal.
Kle jah, mõtlesin tänavu alustada töödega vähe varem, saab suvel rohkem niisama sõita, kui teeniduste vahet lasta. Loodan osaliste värvitöödeni ka jõuda millalgi (uus kapott sihikuga ja esitiivad - on tekkinud paar pisemat mulli).
Ilmad annavad viimasel ajal kenasti, tänavatele soola eriti ei panda ning pidamist on küllaga. Eks külavahel tuluke ikka vilgu aeg-ajalt
Hi-flow 200 CPI katid (ODBCII OK) 65mm toru, 300mm 2 tk - ma ei teagi, mis firma omad, Hents soovitas, ma käisin lihtsalt ostsin ära käest-kätte siin Viimsi kandis.
Need konkreetsed Gislavedid (mitte, et ma midagi suurt rehvidest muidu teaks ) on väga OK. Pehme, hea pidamine ja müravaene. Eks need 215/60/16 näe natukese imelikud all välja küll, kuid millegi üle nuriseda ei saa.
Oleks nüüd talveveljed 16x8 ostnud, siis ilmselt pigem 225/55/16 peale pannud. Tahtsin 8-holes´id, aga pole kuskilt nii kiiruga võtta hea raha eest normaalseid. Kui kellelgi on neid korralikke pakkuda, mõtleks praegugi otsa.
Kas sa tegid väljalaske 3"-stega algusest lõpuni? Mis katid ise panid ja kui saladus pole, palju see maksma läks?
Talvekatele paraku ei jõua, olen nädalasel päiksereisil samal ajal.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
|