Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
10-03-2014, 02:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-03-2014, 02:14 PM ja muutjaks oli Kristo5380.)
Mark: Mercedes-Benz 230 CE
Väljalaskeaasta: 17.09.1990
Läbisõit: 322550km(ostmise hetkel 314000)
Võimsus: 97KW
Mootori valem: 2.3 R4
Pikkus: 4655
Laius: 1740
Kõrgus: 1395
Täismass: 1870kg (tühimass 1400)
VIN: WDB1240431B346616
Registreerimine Eestis: 27.12.2005
Sisult väga plank: el. katuseluuk, el. kõrvalistuja peegel(juhi oma manual), ABS, ASD.
Vigastused ostes: Esistange puruks, tagastangel paar kriimu + muud kivitäkked. Auto muidu hiljuti üle värvitud, suuremat roostet on ainult kõrvalistuja ukse juures plastikkatte ääras 2x2cm. Esiklaasi allosas väike täke. Tagaklaasi ääred õhku täis.
Tekkis eelmisel aastal Juuni algul plaan oma esimene auto osta. Sattusin Auto24.ee leheküljel sellise masina otsa, mis oli konfiskeeritud ja mida müüs Tartu Maavalitsus enampakkumise korras. Võitsin oksjoni südapäeval(juhuslikult oli mul siis õhtune vahetus) ja käisin välja kõigest 460euri. Ilmselt oli hind selline, kuna auto ei läinud käima- hiljem selgus, et immo patarei tühi ja auto aku oli lõhki külmanud.
Lisaks olid kaasas pagassis uus mootoririhm ja 3 käsipiduri klotsi. A ja paar tilka mootoriõli + terve rull halli niiskuskindlat teipi. Politsei oli läbiotsimisega paar plastikjuppi ära lõhkunud ja mõni polstriosa oli ilusti tagasi sobitamatta.
Tehtud tööd:
uued tagumised klotsid + kõigi piduride õhutamine.
Vahetatud ka teine tagumine käsipiduri tross(ühele poole oli juba uus pandud) + reguleerimine.
Generaator sai maha võetud ja käidud spetsialisti juures- laadimisvool kõikus, millepärast "hõõgusid" kõik pirnid nii sees kui väljas.
Hiljem leidsin uue esistange(pidin metalli välja tõmbama stange alt, kuna pauk oli võimas olnud) + puuduvad plastiosad.
Uus immo.
Uus aknapesuri pump.
Kardaani vahemuhv ootab vahetust.
Plaanis suvel:
Katuseluugi mehhanismi hooldus.
Ette uued kõlarid+ taha võimendi, mis paneks tööle kõik 4 kõlarid(2 originaali ja 2 ovaali).
Salongipuidu hooldus(uus lakk).
Mootori õlilekke kõrvaldamine.
Värv korda väljast.
Uus iluvõre.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Selle raha eest autot küll ja küll!
Kirjuta palun pärast kuidas puitosaga tegeled. Enne ja pärast pilte võid lisada ka. Ja millega lihvid/lakkid. Edna kupeel samasugune töö ees ootab
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
Endal oli samavärvi Ce. See auto on siis ilus kui neid tumedaid tulesid taga poleks ja kroom tiiva ääri. Edu autoga
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Puidult saab laki kätte seda fööniga kuumutades ja ettevaatlikult noaga nokkides. Uue laki saab peale kanda pintsli või püssiga või uputades. Lakkimisex soovitan kasutada paadilakki. Kuivanud lakipinda peab tõenäoliselt veidi peene liivapaberiga lihvima ja poleerima, et perfektset lõpptulemust saada. Kui soov puitosasid tumedamax saada, siis võib neid eelnevalt peitsilakiga toonida. Ehituspoodidest leiab kõik vajalikud materjalid ja töövahendid ja väga mõistlike hindadega.
PS! Paadilakk kuivab ja valgub tunde, mis tähendab, et kuivavat detaili tasux esimesed paar tundi vaadelda ja asetada vajadusel veidi nurga alla, et üleliigne lakk valgux nurkadesse ja detailile jooxusid ei jääx. Nurkadesse valgunud lakitilgad saab hiljem noaga ära lõigata või maha lihvida.
PS 2! Paadilaki lõplik kuivamisaeg on 4 nädalat, seega 2-3 nädalat peax vähemalt detailidel kuivada laskma ennem kui neid tagasi autosse panna. Küll aga saab lõpptulemus paadilakiga väga hea ja tugev ja kestab aastaid/aastakümneid.
Enda S124-jal sai u 4 aastat tagasi käigukangi ümbrisplaat sel viisil tehtud ja sai väga hea ning hetkel on käsil Jaguari puidu värskendus (sealhulgas rool ja käigukangi nupp, mis sai tumedamax peitsitud, et ülejäänud puiduga kokku lähex).
Kui nüüd kedagi huvitab, mix ma siin nii täpselt sellest protsessist räägin ja ise vastavat teenust ei paku, siis töötunde kulub puidu värskendamisex nii palju (eriti puitrooli puhul), et seda tasub teha vaid oma tarbex või väga vanade ja kallite autode puhul, millele pole tükke saada ja mille omanikud on nõus seda tööd kinni maxma.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
(16-03-2014, 03:14 PM)Werewolf Kirjutas: Puidult saab laki kätte seda fööniga kuumutades ja ettevaatlikult noaga nokkides. Uue laki saab peale kanda pintsli või püssiga või uputades. Lakkimisex soovitan kasutada paadilakki. Kuivanud lakipinda peab tõenäoliselt veidi peene liivapaberiga lihvima ja poleerima, et perfektset lõpptulemust saada. Kui soov puitosasid tumedamax saada, siis võib neid eelnevalt peitsilakiga toonida. Ehituspoodidest leiab kõik vajalikud materjalid ja töövahendid ja väga mõistlike hindadega.
PS! Paadilakk kuivab ja valgub tunde, mis tähendab, et kuivavat detaili tasux esimesed paar tundi vaadelda ja asetada vajadusel veidi nurga alla, et üleliigne lakk valgux nurkadesse ja detailile jooxusid ei jääx. Nurkadesse valgunud lakitilgad saab hiljem noaga ära lõigata või maha lihvida.
PS 2! Paadilaki lõplik kuivamisaeg on 4 nädalat, seega 2-3 nädalat peax vähemalt detailidel kuivada laskma ennem kui neid tagasi autosse panna. Küll aga saab lõpptulemus paadilakiga väga hea ja tugev ja kestab aastaid/aastakümneid.
Enda S124-jal sai u 4 aastat tagasi käigukangi ümbrisplaat sel viisil tehtud ja sai väga hea ning hetkel on käsil Jaguari puidu värskendus (sealhulgas rool ja käigukangi nupp, mis sai tumedamax peitsitud, et ülejäänud puiduga kokku lähex).
Kui nüüd kedagi huvitab, mix ma siin nii täpselt sellest protsessist räägin ja ise vastavat teenust ei paku, siis töötunde kulub puidu värskendamisex nii palju (eriti puitrooli puhul), et seda tasub teha vaid oma tarbex või väga vanade ja kallite autode puhul, millele pole tükke saada ja mille omanikud on nõus seda tööd kinni maxma.
Suured tänud abi eest (Y).
Aga kui toonida paadilakki veits ja siis puhtale puidule tõmmata peale?
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Toonitud peitslaki potsik maxis vist umbes 5 EUR-i ja sellest piisab mitme auto detailide jaox. Paadilakki kulub pärast oluliselt rohkem. Odavam, lihtsam on vast kasutada toonimisex peitslakki ja paadilakk pärast peale kanda kui seda ise toonima hakata. Peitslakiga toonimine käib kihtide haaval. Kannad kihi peale, lased enam vähem ära kuivada ja võrdled teiste detailidega (kui on soov sarnast tooni saada), kui liiga heledax jäi, tõmbad järgmise kihi peale. Seda niikaua, kunix soovitud tumedus käes. Kui on soov mingit erilist tooni lakki saada, mida valmiskujul riiulil pole, tasub ehituspoe klienditeenindajaga vestelda, mil moel lakki toonida. Võib-olla saavad nad seda ka kohapeal valmis segada nagu värvi.
Mis lakkimisse veel puutub, siis seda tasux teha ikkagi 20+ kraadide juures ja/või hiljem detail kuhugi 20+ kraadisesse kohta kuivama panna (ahju juurde näitex).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Aitäh Werewolf !
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Tean, et pole kaua aega midagi kirjutanud. Talvel sai aknapesuri pump koos voolikuga ära vahetatud. Samas ka uus termostaat.
Märtsi algul sai auto ostuga kaasas olnud veljed sirgestamisse ja värvi viidud...nüüd ootavad suve
Talvel ostsin lammutusest 40euri eest keskmise ja tagumise summuti püti ja siis polnud pükstel midagi viga. Nüüd hiljuti avastasin, et auke täis
Õnneks aitas Raunex hädast välja ja küsis 36euri.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Tere foorumlased. Kuna suvi oli kiire võitu, siis ei saanud teid kursis hoida oma tegevustega. Sain John70ne käest päris korraliku iluvõre, mis sai mastiksiga seest töödeldud:
Samas ostsin talt mõlemad küljepeeglid, kuna mu autoga kaasas olnud peeglidele olid nn. vargavastased pulgad paigaltatud.
Lisaks said ka tagasilla esimesed ja tagumised puksid ära vahetatud ja mõnest "strateegilisest" kohast keevitatud.
Samas sai uuritud, kuskohast pagassi vesi sisse saab. Tagatuled said eemaltatud, rooste kahjustused likvideeritud ja tuled silikooniga tagasi külge pandud(silikoon läks mõlemale poole tihendid). Rattakoobas oli järgi andnud ning ka sinna tuli lapp peale panna.
Pilt kah vanadest tagasilla tagumistest puksidest, mis tulid ära ohtra peksmise ja kummiheebliga(samamoodi tulid ka esimesed ära) :
Raunex´i omad Tartus olid imestunud, kui tuli välja, et tagasilla esimesed puksid maksavad ~90euri(autokaubad24.ee lehelt sain 48,50 kpl.). Raunexist sai ka ostetud tagasilla tagumised padjad(43euri kpl.) ja ette esimesed amordi padjad(mida pole veel vahetanud, kuna plaanis terve jooks eest ära vahetada korraga).
Kardaani tagumise muhvi vahetasin ka kanali peal olles ära. Peagi läheb vist tugilaager kah vahetusse. Keevitatud kohad said kõvad mastiksi kihid peale ning taha said logarid ära pandud(ka Raunexist 4x6euri).
ASD tagasivoolu toru hakkas lekkima eelise kuu lõpus, kuid Laki auto aitas hädast välja 3m vasktoru ja kahe otsaga(22euri) +Raunexist hüdroõli ZH-M 6,5euri liiter.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Nädalavahetuseks tegevus olemas
Uued esimesed kettad, rooliots ja rattalaagrid ette.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
Selgus, et teised rooliotsad olid ka veits lõdvad - sai juppe juurde toodud.
+ Uued esimesed klotsid ja liugurikummid.
Lisaks vahetasin eelmisel aastal ostetud esiamondi tugipadjad kah ära ja täna sai Turu Autos sillastendis kah käidud. Nüüd esiots korras. Järgmine remont tagasilla puksidele peagi
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
24-07-2016, 09:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2016, 09:48 PM ja muutjaks oli Kristo5380.)
18ndal mail sai ASD kummist toru mootori juures maha võetud ja Tartus Baltflexi viidud. Voolik vahetati ära, otsad jäid samaks.
16ndal juulil otsustas äkki süütelukk töölepingu üles öelda...lolli peaga keerasin rooli kah lukku. Veidral kombel ei olnud eelnevalt ühtegi märki, et süütelukk jupsima hakkaks. Järgmisel päeval tuli suur puurimine ette võtta, et saada süüteluku ümbris roolilati seest kätte ja juhtmed tagant ära. Siitsamast foorumist John70 aitas hädast välja ja sain talt uue ümbrise koos vana süütelukuga. Järgmisel päeval sain Tartu Raunexist uue süüteluku(Febi Bilstein 8,1euri), mille järgi kohendan peagi ülejäänud lukud(ei taha omada 2te eralt võtit sama auto jaoks)
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
16-01-2017, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2017, 08:27 PM ja muutjaks oli Kristo5380.)
Nonii. Lõpuks leidsin aega, et panna üles pildid salongi iluliistude uuenduskuurist.
Ennem puhastamist.
Laeka kaane spoonimine.
Puhastatud.
Kasutasin õhu pealt töötavad eksentriklihvijat.
Mõnes kohas tuli alumine vineer välja, kuna spoon 0,6mm paks ainult
Kuid õnnestus ära parantada pliiatsiga
Peale lakkimist pole nähagi.
Pinotex Base peal.
Lakk peal.
Mercedes-Benz 230 CE `90
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Ma vaatan, et puidutöötlus tuli sul päris hästi välja. Kas detailid on ka üle poleeritud või lakk on ise ideaalselt sirgex valgunud?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 52
Teemad: 7
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
hea vaadata seda taastamist. hea omalegi šnitti võtta siit teemast
Postitused: 69
Teemad: 26
Liitus: May 2010
Maine:
0
(02-03-2017, 01:21 PM)Werewolf Kirjutas: Ma vaatan, et puidutöötlus tuli sul päris hästi välja. Kas detailid on ka üle poleeritud või lakk on ise ideaalselt sirgex valgunud?
Kuna peale läks jube paks kiht lakki, siis järgmine suvi pean detailid üle poleerima.
Nuppude ümber jäid kõrgemad kohad- pole ikka nii hea, kui tehases tehtud.
Mercedes-Benz 230 CE `90
|