21-04-2016, 10:41 PM
Tervitused kõigile.
Tahan endale igapäevasõiguks ehitada diiselmootoriga kutsika.
Praegusel hetkel sai selle mõtte teostamiseks said viimase kuu jooksul ostetud:
W201 Hea kere, must met., 3.26 ASD, algselt 2.3 bens automaat- mootori ja kasti polnud.
W201 Halvem kere, must met., esinurk äralõigatud, algselt 2.0 bens manuaal, - mootori ja kasti polnud.
S210 e300 130kw 5k automaat, avantgarde, tehnika korras, must nahk sisu ilus ja korralik, TÜV peaaegu aasta , kere on keskmises seisundis, lammutada on kahju sest autoga on meeldiv sõita. Kella peal on 270tkm, auto on leedust 10 aastet tagasi toodud, et mingi 470 peaks küll olla.
Ja eilne ost on S210 e290 5k manuaal, classic, suht plank, hallitanud seest, katuseluugiga, pneumo istmed, kere alla keskmise, mootor , kkast, differ 200km kojusõidul tundsid korras olevat, veermik koliseb, kella peal on 280tkm. Lammutada absoluutselt pole kahju.
Pildid pargist lisan lähiajal.
Praegu lisan aga enda esimese Mercedes-Benz pildi, mis oli sõbraga võetud müügiprojektina 2.5D Aut, huvitavast oli nivooamordid taha, pneumoistmed ja tuledekojamehed) Said ka pandud WALD stiilis jaapani veljed alla, nimelt WORK Euroline 8,5/9,5J 5x114,3.
Nüüd aga tagasi kutsika juurde...
Ühesõnaga ma ei tea mis auto oleks mõistlikum lammutada, sest kõik kiidavad 24v om606 mootorit, samas ta on suur ja raske ja IDI, paaritud automaatiga.
Peale e290 sõidu tegemist hakkasin rohkemgi kahtlema om606 variandis, võiballa mõjutas kõvasti ka manuaal kast automaadi asemel, aga om602 TDI tundus palju varema spooliga, vaiksem. Selle "sprinteri" mootori kohta üsna vähe infot netis, pmst suurem asi mis võib leida, mingisugune chiptuning ja kõik. Plussideks on, kaal, suurus, kütusekulu, TDI- väiksem ülekuumunemise oht.
Raigelt tuunima kohe ei plaani, mingisugune kerge modifikatsioon alustuseks. Mõlemad mootorid tahaks originaal pumbajuhtimisega jätta, kuid ei taha BAS, ASR jmt.
Sõidurõõmu tagamiseks tahan manuaaliga varianti teha.
Ootan nõuandeid ja soovitusi, eriti kas on mõttet sprinteri mootor panna, ja mis k. kasti om606 jaoks valida.
Kui keegi väga pädev nendes küsimustes aga kirjutada ei viitsi, meeleldi suhtlen telefoni teel: 55550154 Mark
Tahan endale igapäevasõiguks ehitada diiselmootoriga kutsika.
Praegusel hetkel sai selle mõtte teostamiseks said viimase kuu jooksul ostetud:
W201 Hea kere, must met., 3.26 ASD, algselt 2.3 bens automaat- mootori ja kasti polnud.
W201 Halvem kere, must met., esinurk äralõigatud, algselt 2.0 bens manuaal, - mootori ja kasti polnud.
S210 e300 130kw 5k automaat, avantgarde, tehnika korras, must nahk sisu ilus ja korralik, TÜV peaaegu aasta , kere on keskmises seisundis, lammutada on kahju sest autoga on meeldiv sõita. Kella peal on 270tkm, auto on leedust 10 aastet tagasi toodud, et mingi 470 peaks küll olla.
Ja eilne ost on S210 e290 5k manuaal, classic, suht plank, hallitanud seest, katuseluugiga, pneumo istmed, kere alla keskmise, mootor , kkast, differ 200km kojusõidul tundsid korras olevat, veermik koliseb, kella peal on 280tkm. Lammutada absoluutselt pole kahju.
Pildid pargist lisan lähiajal.
Praegu lisan aga enda esimese Mercedes-Benz pildi, mis oli sõbraga võetud müügiprojektina 2.5D Aut, huvitavast oli nivooamordid taha, pneumoistmed ja tuledekojamehed) Said ka pandud WALD stiilis jaapani veljed alla, nimelt WORK Euroline 8,5/9,5J 5x114,3.
Nüüd aga tagasi kutsika juurde...
Ühesõnaga ma ei tea mis auto oleks mõistlikum lammutada, sest kõik kiidavad 24v om606 mootorit, samas ta on suur ja raske ja IDI, paaritud automaatiga.
Peale e290 sõidu tegemist hakkasin rohkemgi kahtlema om606 variandis, võiballa mõjutas kõvasti ka manuaal kast automaadi asemel, aga om602 TDI tundus palju varema spooliga, vaiksem. Selle "sprinteri" mootori kohta üsna vähe infot netis, pmst suurem asi mis võib leida, mingisugune chiptuning ja kõik. Plussideks on, kaal, suurus, kütusekulu, TDI- väiksem ülekuumunemise oht.
Raigelt tuunima kohe ei plaani, mingisugune kerge modifikatsioon alustuseks. Mõlemad mootorid tahaks originaal pumbajuhtimisega jätta, kuid ei taha BAS, ASR jmt.
Sõidurõõmu tagamiseks tahan manuaaliga varianti teha.
Ootan nõuandeid ja soovitusi, eriti kas on mõttet sprinteri mootor panna, ja mis k. kasti om606 jaoks valida.
Kui keegi väga pädev nendes küsimustes aga kirjutada ei viitsi, meeleldi suhtlen telefoni teel: 55550154 Mark