22-02-2016, 10:16 PM
Tere!
Auto parameetrid
Väljalaske aasta: 1995
Mootor: OM606.910 3.0 diisel 100kw
Käigukast: Automaat 4-ne
Varustus: Püsikiiruse hoidja, 4- el akent, el. antenn, must nahktuba, elektriliselt reguleeritav rool kõrgus-sügavus (miks üles-alla ei ole?),
elektriline tagumine kardin, automaatsed päevatuled ja üks mu lemmikumaid lisasi süütevõtit tuleb korra keerata ja ketrab ise käima.
Olen pikalt mõelnud, et kas teha teema või mitte ja selleks on mitu põhjust.
1. Kuna ma foorumis tihti viibin ning loen väga suure huviga teiste teemasid, eriti just kaaskannatajate
2. Ma olen täheldanud et Mercedese omanikud on vägagi margi truud ja kes kord omale MB on (elu)kaaslaseks valinud, siis naljalt midagi muud ei soovi ,kuigi vahel kiusatusi on. Seega teema on jätkusuutlik ehk.
3. Omanud olen palju erinevaid marki autosid ja neid remontinud, siis võib öelda, et mulle meeldib kuidas Mercedes on ehitatud.
Mersudega kogemusi on mul üldiselt isiklikult
W123 230E mis oli üldse elu esimene auto, jube roostes ja igavene risu, aga Mercedes ikkagi.
W202 c220D millega ma üldiselt väga rahul olin, kuid väga vähese varustusega ning väga aeglane. Kõige aeglasem auto mida ma olen omanud. Opel kadetist ka aegalasem. Sai keretööd tehtud ja ilusaks ning rumala peaga ka maha müüdud. Siiani vaatan heldimusega vanu pilte
4. Ja veel lisaks kui see auto tundub teile tuttavana, siis sellepärast et ta ongi.
Nüüd siis asja juurde. Olles seigelnud ringi automaailmas ja erinevate kaaslastega kooselu proovinud , olen tagasi vana armastuse juures. Võin öelda, et see ei ole olnud kerge tee. Mingi hetk oli kindel plaan omale Mercedes soetada ja ei olnud abi millestki. Vaatasin kõiki mudeleid, millel oleksid Mercedesele omane dünaamika, ilus välimus, võimalikult palju varustust ja võimalikult korralik.
Korralik Mercedes on auto, mille üle võib uhkust tunda ja mis tasub omanikule kuhjaga väga meeldiva sõiduelamusega.
Niisiis kui otsida kõige korralikumat ja rikkaliku varustusega Mercedest polegi nii lihtne. Eriti veel kui pole raha just üleliia. Uuemad kas rondid või korralikud päris krõbeda hinnaga, sama lugu vanadega. Tasapisi nö raha juurde kogudes :loe hinnapiiri tõstes ja seda õiget otsides läks vaikselt aastake. Hoidsin turul silma peal koguaeg, ainult väga häid pakkumisi käisin vaatamas.
Pikalt jutustades oleme jõudnud tänasesse päeva, kus ma olen seda autot omanud kuskil neli kuud.
Ma näen, et sellest masinast võiks asja saada, aga see pole niisama lihtne.
Plaanis on autot hoida korralikuna ning vormida oma nägemise järgi meeldivamaks. Selleks, et võiks olla täiesti rahul autoga on veel pikk tee minna. On tunda, et ka masin oma eelmist omaniku igatseb.
Põhiliselt on mul kõige rohkem probleeme selle masina südamega või kogu kapotialusega, kus ka eelmine omanik oma armastust palju jaganud on.
Muidu roostet väga vähe, loodan tegeleda sellega suvepoole. Põhi on väga korralik. Üle keskmise sile ütleks, aga ideaalis tahaks kõik üle värvimist. Kriipsud kraapsud, mõni parklamõlk jne. Oma vanuse kohta väga hea.
Veermikus oleks vaja vahetada esimesed amordid ja sharniirid. Kui ma autot valisin siis jäi mulle hästi meelde üks kupee mis sõitis väga ilusti ja teravalt, aga kere oli vilets kahjuks. Minuoma on pigem selline vedelama poolne. Aga kui auto viimaks ilusti käituma hakkab siis küll ta ka väga tihkeks saab.
Postitama hakkan tasapisi kui on miskit ettenäidata.
Loodan ka foorumi rahva heale nõule kuna küsimusi tekib päris tihti. Kui mõni küsimus tundub teile rumal siis andke mu võhiklikust andeks, kuigi ma katsun ennast eelnevalt ise kurssi viia asjadega.
Selline ta oli kui ma ta koju tõin. Seinud mõnda aega nagu ma aru sain müüja jutust ja ka autost näha oli. Praeguseks on palju asju tehtud, palju on veel teha.
Sellest järgnevates postitustes.
Auto parameetrid
Väljalaske aasta: 1995
Mootor: OM606.910 3.0 diisel 100kw
Käigukast: Automaat 4-ne
Varustus: Püsikiiruse hoidja, 4- el akent, el. antenn, must nahktuba, elektriliselt reguleeritav rool kõrgus-sügavus (miks üles-alla ei ole?),
elektriline tagumine kardin, automaatsed päevatuled ja üks mu lemmikumaid lisasi süütevõtit tuleb korra keerata ja ketrab ise käima.
Olen pikalt mõelnud, et kas teha teema või mitte ja selleks on mitu põhjust.
1. Kuna ma foorumis tihti viibin ning loen väga suure huviga teiste teemasid, eriti just kaaskannatajate
2. Ma olen täheldanud et Mercedese omanikud on vägagi margi truud ja kes kord omale MB on (elu)kaaslaseks valinud, siis naljalt midagi muud ei soovi ,kuigi vahel kiusatusi on. Seega teema on jätkusuutlik ehk.
3. Omanud olen palju erinevaid marki autosid ja neid remontinud, siis võib öelda, et mulle meeldib kuidas Mercedes on ehitatud.
Mersudega kogemusi on mul üldiselt isiklikult
W123 230E mis oli üldse elu esimene auto, jube roostes ja igavene risu, aga Mercedes ikkagi.
W202 c220D millega ma üldiselt väga rahul olin, kuid väga vähese varustusega ning väga aeglane. Kõige aeglasem auto mida ma olen omanud. Opel kadetist ka aegalasem. Sai keretööd tehtud ja ilusaks ning rumala peaga ka maha müüdud. Siiani vaatan heldimusega vanu pilte
4. Ja veel lisaks kui see auto tundub teile tuttavana, siis sellepärast et ta ongi.
Nüüd siis asja juurde. Olles seigelnud ringi automaailmas ja erinevate kaaslastega kooselu proovinud , olen tagasi vana armastuse juures. Võin öelda, et see ei ole olnud kerge tee. Mingi hetk oli kindel plaan omale Mercedes soetada ja ei olnud abi millestki. Vaatasin kõiki mudeleid, millel oleksid Mercedesele omane dünaamika, ilus välimus, võimalikult palju varustust ja võimalikult korralik.
Korralik Mercedes on auto, mille üle võib uhkust tunda ja mis tasub omanikule kuhjaga väga meeldiva sõiduelamusega.
Niisiis kui otsida kõige korralikumat ja rikkaliku varustusega Mercedest polegi nii lihtne. Eriti veel kui pole raha just üleliia. Uuemad kas rondid või korralikud päris krõbeda hinnaga, sama lugu vanadega. Tasapisi nö raha juurde kogudes :loe hinnapiiri tõstes ja seda õiget otsides läks vaikselt aastake. Hoidsin turul silma peal koguaeg, ainult väga häid pakkumisi käisin vaatamas.
Pikalt jutustades oleme jõudnud tänasesse päeva, kus ma olen seda autot omanud kuskil neli kuud.
Ma näen, et sellest masinast võiks asja saada, aga see pole niisama lihtne.
Plaanis on autot hoida korralikuna ning vormida oma nägemise järgi meeldivamaks. Selleks, et võiks olla täiesti rahul autoga on veel pikk tee minna. On tunda, et ka masin oma eelmist omaniku igatseb.
Põhiliselt on mul kõige rohkem probleeme selle masina südamega või kogu kapotialusega, kus ka eelmine omanik oma armastust palju jaganud on.
Muidu roostet väga vähe, loodan tegeleda sellega suvepoole. Põhi on väga korralik. Üle keskmise sile ütleks, aga ideaalis tahaks kõik üle värvimist. Kriipsud kraapsud, mõni parklamõlk jne. Oma vanuse kohta väga hea.
Veermikus oleks vaja vahetada esimesed amordid ja sharniirid. Kui ma autot valisin siis jäi mulle hästi meelde üks kupee mis sõitis väga ilusti ja teravalt, aga kere oli vilets kahjuks. Minuoma on pigem selline vedelama poolne. Aga kui auto viimaks ilusti käituma hakkab siis küll ta ka väga tihkeks saab.
Postitama hakkan tasapisi kui on miskit ettenäidata.
Loodan ka foorumi rahva heale nõule kuna küsimusi tekib päris tihti. Kui mõni küsimus tundub teile rumal siis andke mu võhiklikust andeks, kuigi ma katsun ennast eelnevalt ise kurssi viia asjadega.
Selline ta oli kui ma ta koju tõin. Seinud mõnda aega nagu ma aru sain müüja jutust ja ka autost näha oli. Praeguseks on palju asju tehtud, palju on veel teha.
Sellest järgnevates postitustes.