Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq (/showthread.php?tid=41763) |
Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 22-02-2016 Tere! Auto parameetrid Väljalaske aasta: 1995 Mootor: OM606.910 3.0 diisel 100kw Käigukast: Automaat 4-ne Varustus: Püsikiiruse hoidja, 4- el akent, el. antenn, must nahktuba, elektriliselt reguleeritav rool kõrgus-sügavus (miks üles-alla ei ole?), elektriline tagumine kardin, automaatsed päevatuled ja üks mu lemmikumaid lisasi süütevõtit tuleb korra keerata ja ketrab ise käima. Olen pikalt mõelnud, et kas teha teema või mitte ja selleks on mitu põhjust. 1. Kuna ma foorumis tihti viibin ning loen väga suure huviga teiste teemasid, eriti just kaaskannatajate 2. Ma olen täheldanud et Mercedese omanikud on vägagi margi truud ja kes kord omale MB on (elu)kaaslaseks valinud, siis naljalt midagi muud ei soovi ,kuigi vahel kiusatusi on. Seega teema on jätkusuutlik ehk. 3. Omanud olen palju erinevaid marki autosid ja neid remontinud, siis võib öelda, et mulle meeldib kuidas Mercedes on ehitatud. Mersudega kogemusi on mul üldiselt isiklikult W123 230E mis oli üldse elu esimene auto, jube roostes ja igavene risu, aga Mercedes ikkagi. W202 c220D millega ma üldiselt väga rahul olin, kuid väga vähese varustusega ning väga aeglane. Kõige aeglasem auto mida ma olen omanud. Opel kadetist ka aegalasem. Sai keretööd tehtud ja ilusaks ning rumala peaga ka maha müüdud. Siiani vaatan heldimusega vanu pilte 4. Ja veel lisaks kui see auto tundub teile tuttavana, siis sellepärast et ta ongi. Nüüd siis asja juurde. Olles seigelnud ringi automaailmas ja erinevate kaaslastega kooselu proovinud , olen tagasi vana armastuse juures. Võin öelda, et see ei ole olnud kerge tee. Mingi hetk oli kindel plaan omale Mercedes soetada ja ei olnud abi millestki. Vaatasin kõiki mudeleid, millel oleksid Mercedesele omane dünaamika, ilus välimus, võimalikult palju varustust ja võimalikult korralik. Korralik Mercedes on auto, mille üle võib uhkust tunda ja mis tasub omanikule kuhjaga väga meeldiva sõiduelamusega. Niisiis kui otsida kõige korralikumat ja rikkaliku varustusega Mercedest polegi nii lihtne. Eriti veel kui pole raha just üleliia. Uuemad kas rondid või korralikud päris krõbeda hinnaga, sama lugu vanadega. Tasapisi nö raha juurde kogudes :loe hinnapiiri tõstes ja seda õiget otsides läks vaikselt aastake. Hoidsin turul silma peal koguaeg, ainult väga häid pakkumisi käisin vaatamas. Pikalt jutustades oleme jõudnud tänasesse päeva, kus ma olen seda autot omanud kuskil neli kuud. Ma näen, et sellest masinast võiks asja saada, aga see pole niisama lihtne. Plaanis on autot hoida korralikuna ning vormida oma nägemise järgi meeldivamaks. Selleks, et võiks olla täiesti rahul autoga on veel pikk tee minna. On tunda, et ka masin oma eelmist omaniku igatseb. Põhiliselt on mul kõige rohkem probleeme selle masina südamega või kogu kapotialusega, kus ka eelmine omanik oma armastust palju jaganud on. Muidu roostet väga vähe, loodan tegeleda sellega suvepoole. Põhi on väga korralik. Üle keskmise sile ütleks, aga ideaalis tahaks kõik üle värvimist. Kriipsud kraapsud, mõni parklamõlk jne. Oma vanuse kohta väga hea. Veermikus oleks vaja vahetada esimesed amordid ja sharniirid. Kui ma autot valisin siis jäi mulle hästi meelde üks kupee mis sõitis väga ilusti ja teravalt, aga kere oli vilets kahjuks. Minuoma on pigem selline vedelama poolne. Aga kui auto viimaks ilusti käituma hakkab siis küll ta ka väga tihkeks saab. Postitama hakkan tasapisi kui on miskit ettenäidata. Loodan ka foorumi rahva heale nõule kuna küsimusi tekib päris tihti. Kui mõni küsimus tundub teile rumal siis andke mu võhiklikust andeks, kuigi ma katsun ennast eelnevalt ise kurssi viia asjadega. Selline ta oli kui ma ta koju tõin. Seinud mõnda aega nagu ma aru sain müüja jutust ja ka autost näha oli. Praeguseks on palju asju tehtud, palju on veel teha. Sellest järgnevates postitustes. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - kodutu - 22-02-2016 Ohoh, üks diisel kupee veel juures. Väga hea, et teema tegid. Peaks vist olema kasutaja hannes_s endine auto? Ja kui tohib küsida, siis mis kapoti all täpselt tegemist vajab? RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 24-02-2016 Tänud tänud, väga tore kui meeldib! Tegelikult juurde ei tulnud, ühe auto teema läheb edasi. Tuleb tunnistada, et väga terav silm Hr. kodutu, auto on selles foorumis olnud esindatud tõepoolest. Täna on Eesti Vabariigi aastapäev ja sel puhul sai ka lipp masti tõmmatud. Kapotialustest töödest on nüüd tehtud: Õlivahetus Kütuse filter Plunseripealsed tihendite vahetamine (lekkisid väga tugevalt, igalpool olid loigud maas) Eelsüüte küünlad 7tk ja sellepärast, et üks sulas ära ja tuli hiljem uuesti välja vahetada. (Pihusti kinni) KSP regulaatori remont Pihustiotsad 6tk Põlemiskamber 1tk. Oli ka ära põlenud, samas silindris kus ka eelsüüteküünal sulanud. Vaakumileketega tegeletud. Igasugu pisi asju veel korrastatud. Vaja jahutusüsteemiga natuke tegeleda, kaob vedeliku natuke ja kipub paarutades kuumaks minema. Viskot mul ees ei ole, aga kliimaventikas ka tööle ei hakka. Ma olen nagu arusaanud, et peaks hakkama. Ütlen ära, et ei ole odav olnud eriti senimaani ja iga kord mõtlen et miks pagan ta siis juba turbo ei ole. Tegelikult on suurem töö tehtud ja samas ka hea on et mõtlen, siis ehk on võimalik see ka kunagi teoks teha. Kui midagi vahele tule Üldiselt on praegu, aga kapotiall on olukord praegu selline. Autoga on praegu nii, et kui suur püha peetud, siis saab minna osta ära/paigaldada salongi filtri. Praegu ei tahaks kokku panna. Muidu üks päev hakkas salongi ventilaator häält tegema. Mõtlesin, et küllap hakkab mootor väsima ja lootsin et päris kohe ära ei sure. Lisaks kippusid klaasid uduseks minema. Harutasin lahti ja tulemus siin! Filter oli otsapidi ventika mootoris. Võtsin kapotialuse mati ära. Oli teine täielikult pude ja lagunes mootori ruumi. Mõtlen praegu, et kas panna uus sinna või mingi alternatiiv summutus materjali. Mis arvate? RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - Kalev124 - 24-02-2016 Enda kupeel kakusin samamoodi ära selle (nipuka tuuninguga kinni pandud summutuse). Erilist häälevahet ma ei täheldanud (3.0 bens). Teemast: ilus sile kupee ja varustus teeb kadedaks. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 24-02-2016 Ma olen arusaanud, et sellel kattel on lisaks müra summutamisele ka omadus kapoti värvi kaitsta kuumuse eest. Natuke inetu on ka kui seda katet pole. Parem muidugi kui see puru, mida olid kõik kohad täis. Me täname heade sõnade eest! RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 28-02-2016 Pühapäeva õhtu on mõnus aeg foorumit lugeda ja miskit postitust nokitseda. Soetasin veljed. Intra 17" 7,5 ET 35 Made in Germany, peaaegu amg. Plaanis on ilusti korda teha ja ülevärvida, mõtlen kas ääred ära poleerida või mitte. Alla ei ole proovinud, aga loodan et läheb. Nende peale sikutan uued 225/45 suverehvid, kui hästi läheb. Äri on soojas igatahes ja lootust on. Mõni ilupilt ei tee ka vast paha. Siin foorumis on tegelasi kes tõsiselt suurtel projektidel ei leia mahti, et pilte teha, siis mina seevastu kipun liialt pildistama. Selline ta siis on. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 18-04-2016 Nipet-näpet on nokitsetud ja hangitud vahepeal, neist kõige kiftimad on vast uus/vana puit-nahk rool ja uued rehvid. Samas ei saa ka päris ilma probleemideta, aga lõbusamad ja toredamad asjad esmalt Rool õnnestus hankida siit foorumist, suur tänu kaasfoorumlasele! Väga ilus on ja käe all mõnus tummine. Päris ideaalne pole, aga väärt leid igatahes. Rehvideks said Barum Bravuris 3HM 225/45 R17 Veljed on veel pooleli kahjuks, pole aega olnud rohkem tegeleda, kuulõpuks on lootus alla panna. Vaja ühel veljel rant teha ja siis kruntida ja siis värvida kõik. Värviks mõtlesin samavärvi mis autol liisturing on või siis "tavaline hõbe" . Siis juhtus ükspäev olema ilus ilm ja hoovipeale sattus kokku selline üle keskmise Mercedes-Benz kollektsioon. Kõik autod said puhtaks pestud ja enne vihma kerge jäädvustus tehtud Väike mure on ka tekkinud. Nimelt mootoriga miskit lahti. Kui auto käima panna, siis igakord eelsüüte spiraal armatuuris ei sütti. Käivitamisest on ka aru saada, et läheb ilma eelsüüteta või vähemalt üks silinder. Samuti tossab algul ja lagiseb. Peale paariminutilist sõitu süttib armatuuri eelsüüte spiraal ja siis kustub ära millalgi. Sarnane teema on mul eelnevalt olnud, kui pihustiotsad olid kinni ja "keevitasid" ühes silindris väga hullult. Sedasi, et ühes silindris oli hõõgküünal ära sulanud ja põlemiskamber ka ära põlenud. Pihustiotsad said kõik vahetatud ja stenditud, põlemiskamber vahetatud, höögküünal vahetatud. Mure on suur, et kas siis jälle pihustiotsad, mis pagan neid sööb sedasi. Kütus nii vilets tankaltes või mis moodi selline lugu. Samas mispõhjusel eelsüüdet pole, kas relee? Mis võib panna spiraali armatuuris sõiduajal põlema? Kui keegi kaasa viitsib mõelda, siis pange mõned pakkumised. Vaatame, mis sellest saab. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - 966mkr - 19-04-2016 Oli sama jama, minu mootoril oli eelsüüteküünal läbi, pärast vahetust kadus probleem. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 19-04-2016 Testriga pole kapoti kallal käinud veel ja võib ka vabalt olla. Eelmine kord oli küünal otsast täiesti ära sulanud. Kõik küünlad olen ära vahetanud hiljuti, paar-kolm kuud tagasi. Selle mis ära sulas vahetasin ka ära uuesti. Samas täna hommikul naksti spriaal põles ja käima läks kenasti. Ma ise kahtlustan mingit ühendust või kas on mingi andur mis ütleb millal eelsüüdet vaja on? Paistab sedasi, et eelsüüde tuleb igakord nagu aamen kirikus. Olenemata temperatuurist väljas ega mootoris. Samas see, et sõiduajal lööb tule põlema korra peaks näitama miskit, olen nagu aru saanud et relee viga? Ehk keegi oskab kinnitada või ümber lükata. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - v6sa - 19-04-2016 (19-04-2016, 02:30 PM)fubuq Kirjutas: ... Relee on täiesti tõenäoline ebamõistliku käitumise põhjustaja. RE: Mercedes-Benz CE300 Diesel Coupe 1995 - fubuq - fubuq - 12-09-2016 Pole päris pikalt miskit siia ettekandnud, see on tulnud sellest, et pole teinud eriti midagi sellist mida oleks vaadata. Nüüd olen veidi toimetanud. Mis siis tehtud on selleajaga. *Uued esimesed ja tagumised vedrud *Vedrupadjad *Amordipadjad *Ventilaatori visko *Esimesed sharniirid *Esimesed piduriklotsid *Veljed *Uued rehvid *Sillastend *Käigukasti reguleerisin, päris pehmeks ja sujuvaks olen saanud. Nagu teine auto. Täpsemalt siis. Vahetasin ära vedrud, uued esimesed ja tagumised kuna auto istus igatepidi kõveralt ja lisaks oli kurvis nagu "paat" See tuli sellest et ees olid R4 bensuka vedrud täiesti surnud ja taga vedrupadjad veidralt kõveraks vajunud. Nüüd on siis ees R6 diisli omad 1 "naksuga" vedrupadjaga ja -2 keerdu. Taga on originaal vedrud 1 " naksuga vedrupadjaga ja -1 keerdu. Istub väga kenasti kuigi ette peaks paksema vedrupadja panema, sõidumugavusele mõjub veidi Eraldi tahaks tänada kasutajat Erkilo, vedrutõmmitsate laenutamise eest Jahutusventilaatorile panin uue visko ja kõik toimetab väga kenasti, kuumade ilmadega pole mingi probleem ummikus seista. Tuulekoda mul küll puudub ja paistab ka, et pole ka hetkel vaja. Lisaks ma hästi ei kujuta ette kuidas ma selle üldse külge panen kuna mul visko käib keskelt poldiga kinni, siis koos tuulekojaga seda sinna külge panna oleks ikka äärmiselt kitsas. Velgedega sai päris palju vaeva nähtud, proovisin värvida samatooni nagu on mul liisturing (atlantgrau metallic), aga mulle tundub, et sai paar tooni tumedam. Veidi läks ka lakkimisel lappama, aga pole hullu. Lisaks poleerisin ääred ära. Velgedele läksid peale uued rehvid ja tuleb öelda, et väga mõnus on nüüd kruiisida. Pidamine on väga hea, vaiksed. Viispluss. Panen kirja ka mõned vajalikud tööd prioriteetide järgi *Eelsüüte teema on ikka päevakorras. *Ketipinguti tihendusseib tuleb vahetada. (Kuidas seda ohutult teha?) *Etteande pumba voolikutele uued tihendid *Sisselaske kollektori küljes olevad karterituulutuse vooliku otsad tihedamaks tegema *Kõikide õlide vahetus. Mootor, kast, pidurivedelik. Diffri oma vajadus tuleb veel kontrollida *Esimesed pidurikettad *Esiosa ülevärvimine. (Kapott, tiivad, stange) Muidu olen autoga väga rahul. Sõidame ja toimetame viimati sai käidud lätlastel külas. "Luxury of Mercedes-Benz coupes" nimelisel üritusel. Väga lahe oli, sai nähtud selliseid autosid mida ikka naljalt ei kohta tänaval. Korralik (üle)toos ilusatest autodest, sellest jätkub nüüd mõneks ajaks vast. Kohal oli üle 80 auto ja võib öelda, et need ei olnud tavalised autod Loodetavasti antakse varsti välja foto ja videomaterjal. Niisiis, mõni pilt ka lõpetuseks selle jutu ilmestamiseks. (Kvaliteetsed pildid hakkavad ka tulema ehk kunagi, seniks peate sellistega leppima. Abiks ikka!) Jaa, üks lõbus pilt veel sellest suvest! Toimetamisteni! |