21-10-2015, 03:59 PM
Ja ta käib.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
MB w201,190,1986 - Sten
|
21-10-2015, 03:59 PM
Ja ta käib.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
21-10-2015, 10:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2015, 12:33 AM ja muutjaks oli sten130.)
Vaja veel uued panna:
Radikas Ventika tuulekoda 1 temp. andur Roolivõimu pump Sumpsi lõpp pütt, üli äge oleks kui leiaks 16v oma. Karpa ka korda tegema, mootor puterdab päris hullult. Lahti ja puhtaks tegema vb siis saab heaks, pärast uute tihenditega kokku panema. Kas keegi teab kuskohast karpale tihendeid saaks? Päris palju on teha veel igasugu asju.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
22-10-2015, 12:03 AM
Töö kiidab tegijat
28-10-2015, 12:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2015, 12:02 AM ja muutjaks oli sten130.)
Ja jamade saaga läheb edasi
Mootoril oli enne kap. remonti mingi jama, puterdas ja tõmbas hingest kinni. Peale mootori kap. remonti jama ära ei kadunud. Kunagi sai mootorit vahetatud ja 2.0 mootori ploki asemel läks 2.3 oma, kuna 2.0 (77kw.) on mehaanilise bensupumbaga siis 2.3 puudun vajalik nukk mehanilise pumba jaoks. Panin peale elektrilise pumba ja sõitsin sellega nii. Aga kuna viga ikka veel alles siis täna mõtlesin, et võib-olla karpa seest must. Krt jumala puhas oli, panin kokku tagasi. Kuradi elektriline pump äkki ei anna see nii palju ette kui vaja oleks. Nüüd pean mõne teise pumbaga proovima, eks siis näis mis nägusi teeb. Ehk oskab keegi soovitada, et mis pumbaga ma proovida võiks? Võib-olla sega jutt, sorry.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
01-11-2015, 04:46 PM
Okei 92S500 kui ise vahele paned ja korralikult käima saad
Suured tänud TonyT-le radika, tuulekoja ja roolivõimu pumba eest.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
05-03-2016, 01:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2016, 05:09 PM ja muutjaks oli sten130.)
Oi Jah
Tänaseks päevaks olen autoga maha vuranud 2000km. ja sissesõidu käigus olen päris palju titevigu ka pidanud ära lahendama. Loen siis mõned vead ja asjad ette mis ära olen veel teinud. 1. salongi radiaator, esituled (ja kõik pirnid) natuke tulede ja salongi juhtmeid korrasanud 2. siduritöösilinder ja käiguhoova kinnitus. Päris vägev kui sul kaob sõiduajal 3-4 käik. 3.summuti viimane pütt. 4. Karpa hooldus Auto läks ülevaatuselt puhtalt läbi. Pidas isegi ühe viljandis käigu üle/vastu. Sisuga pole ma veel midagi teinud. Nüüd lähiajal hakkan suve velgi tegema, tahavad randi poleerimist ja üle värvimist saada. Parem tagumine piduri sadula vahetust, kõik uued klotsid ja ketad ka veel panema. Kõik puksid ja asjad ka üle vaatama. Tahaks veel sisselaske kollektori seest siledaks lihvida ja hooratta natuke kergemaks teha, peale seda kütet natuke juurde keerata. Siis saaks natuke veelparemini edasi liikuma kuna kaan on ära tehtud.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
05-03-2016, 02:29 PM
Täna hommikune pilt maja ees.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
11-03-2016, 03:58 AM
Väga kena ja korralik jäi ikka, võtab kohe kadedaks, mis mootor siis lõpuks peale jäi?
11-03-2016, 02:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2016, 02:57 PM ja muutjaks oli sten130.)
Suured tänud Rainiskoop!
Esistange sai siin talve jooksul nii hullult peksa (slepis sai kannatada), et nüüd mõtlen kas teen selle korda või sebin uue stange. Kapott sai ka mootori remondi käigus natuke viga ja see ka vaja üle teha. Mootor jäi ikka algne 2.0 karpa, aga sai korraliku kappremondi ja natuke ka kaane modimist. Mootoriplokk ja kaan on 2.3 (97kw) omad ja sisselase ja karpapeale praegu. Kaan ja lihvitud sisse ja väljalaske avad natuke suuremaks freesitud, klapipesad tehtud ja kangem nukk peal. Nüüd tahaks veel sisselaske kollektori seest siledamaks lihvida, hopratast kergemaks teha ja kütuse segu natuke peale keerata vb veel natuke süüdet varasemaks siis peaks pauku natuke rohkem saama kui originaalis. Paar korda on weberid ka peast läbi käinud, aga eks näis. Hakkasin vaikselt suve velgi ka taastama, mingiaeg panen mõned pildid ka.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
13-03-2016, 04:26 PM
Vaata, et sa siis sisselaskekollektorit peegelsiledax ei lihvi. Muidu klammerdub kütus jaheda sisselaskekollektori seina külge ja voolab mööda seda põlemiskambrisse, halvendades põlemist. Samal põhimõttel kondenseerub ka autos olev niiskus jahedale siledale klaasipinnale.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
13-03-2016, 04:59 PM
Tänud wolf, panen kõrvataha
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
13-03-2016, 07:33 PM
Ma olen lugenud raamatut kus räägiti 2 taktilise mootori tuunimisest, seal öeldi küll et alates karpast kuni välja laske avani kõik pinnad tuleks poleerida peegel pinnaks, et parandab voolavust. Kollektor on külm ainult nii kaua kuni mootor soojeneb. Ja klaasile tekib kondents seismisega, kollektorist käib aga väga suur kogus õhku läbi.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
13-03-2016, 08:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2016, 08:19 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Weberitega lahendus oleks päris äge. Nüüd kui enamus teevad EFI lahendusi siis selline vanakooli värk oleks tervitatav.
Kiire google otsing, SIIN tundub, et on kasutatud tsikli karpasi. Väga cool ikka näeb välja.
Turbo
17-03-2016, 05:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2016, 05:59 PM ja muutjaks oli sten130.)
Ma olen kahte eri juttu kuulnud, nende kollektorite lihvimise kohta. Osad räägivad, et tuleb peegliks lihvida ja teised räägivad, et päris peeglise ei tohi. Ma ei tea mis siis päris õige siis on?
Tsikli karpasi ole ise ka mõelnud aga sellega jälle see, et kuskohast saada 4 ühesugust. Samas korralikud weberid jälle maksavad ka korralikult. (nokk kinni saba lahti) Kui kellelgi tsikli karpasi või weberid siis võib mulle pakkuda.(mõistliku raha eet) Tänud pelle! Mõne pildid suve velgedest kah, millega ma praegu mässan vb saab järgmine nädalavahetus alla panna. Enne tegema hakkamist olid sellised: peale esimest lihvimist (vana lakk maha ja täkked välja): viimane lihv enne poleerimist: väike poleer: veljed saavad ka uue värvi: Jube rõve ja must töö.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
17-03-2016, 09:05 PM
Vaata järgnevatel linkidel olevaid pilte ja õpetusi sisselaske kollektori portimise ja poleerimise kohta. Piltidelt näed, milline pind peax enam-vähem jääma, sile, aga mitte täiesti peegel.
http://www.superstreetonline.com/how-to/...d-porting/ http://www.cfmperformance.com/services Kui huvi mootori tuunimise kohta, siis soovitan soojalt lugeda inglise keelset raamatut "Four stroke performance tuning" A. Graham Bell-i poolt. Minul on see raamat kodus olemas ja olen seda paar korda läbi lugenud ja vahel võtan taas kätte, et mõnd asja meelde tuletada. See on päris hästi kirjutatud ja mugav lugeda. Sealt mäletan ka infot, et päris peegel sile ei ole alati parim. Mis karpadesse või ITB-desse (sissepritse korral) puutub, siis autodele mõeldud variandid on üsna kallid, aga tsikli omasid leiab ebay-st ja tsikleid varuosadex müüvate inimeste käest üsna mõistliku hinnaga (u 200-300 EUR-i). R4 mootoritega tsiklitelt (jaapani bike-id peamiselt) saad 4 karpat või ITB-d. Mõõda oma sisselaske kollektori torude või kaane sisselaske avade läbimõõt ära, selle järgi saad enamvähem teada, mis läbimõõduga liblikatega karpasid või ITB-sid vaadata ja mõõtu teades, saad otsida, millistel tsiklitel taolise mõõduga karpasid või ITB-sid kasutati. Siit saad lisainfot: http://danstengineering.co.uk/index.php?...tion_id=11 Arvesta sellega, et karpade puhul kütusesäästu ja mugavust võrreldes korralikult toimiva KE-Jetronicuga ei kaasne, küll peax aga minek mõnevõrra paranema ja mootor meeldivalt kõlama hakkama. ITB-de (ja programmeeritava ajuga sissepritse) korral paraneb minek ja hääl ja on võimalik ka teatav kütusesääst võrreldes KE-jetronicu või karpadega. Ex lõppude lõpux sõltub kõik sellest, mida sa autost ja mootorist soovid. Kui soovid vanakooli fiilingut, siis karpad või ITB-d ja kangem nukkvõll seda pakuvad. Kui soovid rohkem võimsust, säilitades auto sõiduomadused, soovitan vaadata C- ja E-klassi peal kasutatud R4 mootorite poole, näitex 2.2 (110 kW) või 2.3K (umbes 140 kW).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
17-03-2016, 09:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2016, 10:55 PM ja muutjaks oli sten130.)
Suured, suured tänud jälle wolf!
Sain väga palju väärt infot juurde, nüüd tean kuidas edasi mõelda Ega jah see karpaga asi just öko pole, aga mulle hullult meeldib see vanakooli värk. Selle pärast sellelga vist nii hullult vaeva olengi näinud. 1 väike näide: https://www.youtube.com/watch?v=e3GTlYk7FEg ja 1 tsikli karpa: https://www.youtube.com/watch?v=CIODZ6PPys0
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
17-03-2016, 11:27 PM
Ma unustasin, et sul praegugi karpa mootor peal. Sel juhul, kui endal huvi ja tahtmist teha, siis 4x karpa paigaldus ei tohix väga keeruline ja kallis tulla.
Ma vaatasin, et karpasid saab ebay-st isegi veel odavamalt: http://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-ZZR60...SwpzdWs5HZ http://www.ebay.co.uk/itm/1994-Kawasaki-...2131424060 http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CBR600-F...2131424060 Nende suurustest ja sobivusest pole mul aimugi, seda pead ise uurima. Seadistamine on tähtis, sellex vajad 4x manomeetreid, siin valmis komplekt, aga võid ka ise vajalikest juppidest kokku ehitada: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-Motorcycle...SwP~tW1vi8 Lõppseadistuse võix teha keegi spetsialist wideband lambdat ja dünostendi kasutades, nii on võimalik asi korralikult ja mõistliku kütusekuluga toimima saada. Iseasi, palju meil enam selliseid tuunijaid on, kes karpadega sina peal olex. Ma julgex pakkuda peast vaid Lauri-t Amper Racing-ust. Hetkel uusim Amper-i Garaaži video: http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Amperi...eleid.aspx Kui sa neid vaadanud pole, siis soovitan soojalt kõik Amper-i Garaaži osad ära vaadata, mehed on muhedad ja asjalikud ja tegelevad väga huvitavate ja haruldaste projektidega ja ka pillide valmistamise ja muusika tegemisega. Ise auto kallal nokitseda ja tuunida on mõnus, aga tasub kindlasti leida ka mõni tuuninguspets, kes nõu ja jõuga aidata oskab kui enda mõistub otsa hakkab saama.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
17-03-2016, 11:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2016, 11:39 PM ja muutjaks oli sten130.)
Tänud wolf hakkan ilmselt vaikselt neid karpasid ja asju uurima, ehk ehitamine jääb sugisesse aga hakkaks vaikselt asju kokku sebima.
Polegi need karpad hullu hinnaga, mõtlesin et kallimad on. Nii kannatab isegi nende peale üle minna Aga kuidas lahendada kollektor(millest ja kuidas uus ja sobiv teha)? Amperit olen suht algus ajast vaadanud juba Ilmselt kui ehitama hakkan siis võtan ka nendega ühendust ja räägin neile oma plaanist. Loodan, et saan ka neilt mingit head nõu ja infot kuidas ja mis moodi üht ja teist asja teha ja ehitada.
The best or nothing
Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|