15-03-2016, 10:39 PM
Hall ce ikka super(tahan ka),velg ka väga hea,ongi tore näha,et vanale mersule keeratakse midagi peale monoblocki või muu sarnase originaalvelje alla.
MB E320 coupe 1995 - TaaviD
|
15-03-2016, 10:39 PM
Hall ce ikka super(tahan ka),velg ka väga hea,ongi tore näha,et vanale mersule keeratakse midagi peale monoblocki või muu sarnase originaalvelje alla.
16-03-2016, 09:40 AM
16-03-2016, 12:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2016, 12:20 PM ja muutjaks oli TaaviD.)
(15-03-2016, 09:16 PM)966mkr Kirjutas: Kena C124 , mis AMG stange ette läheb Mersedes on nõudlik ja ei vaja Borbeteid !! usu , see auto on klassika ja nõuab originaalsust !! Stange on Facelift c124 E36 AMG. Klassika võib ta ju olla. Näen igapäevaselt neid tänaval liiklemas täiesti stock välimusega. Mind isiklikult jätab külmaks. Mulle meeldib kui on madal ja lai velg. Originaal välimust ei aja kindlasti taga, küll aga originaalsust (15-03-2016, 10:39 PM)fedja Kirjutas: Hall ce ikka super(tahan ka),velg ka väga hea,ongi tore näha,et vanale mersule keeratakse midagi peale monoblocki või muu sarnase originaalvelje alla. Monoblock on igav. Uued veljed on välja valitud. Japan Racing seeriast. Toll suuremad ehk siis 18 ja laiused ette 8,5 ja taha 9,5
16-03-2016, 05:17 PM
Kolisin selle vestluse ümber
(16-03-2016, 12:49 PM)TaaviD Kirjutas: Mul vist kast ka õhtal. Esimesed 2 käiku libisevad läbi ja 3. hakkab alles korralikult tõmbama. Kindel, et loed käike õigesti? Et kast ikka 1. käiguga stardib? Kui mootor on korras, siis peaksid käigud 1 ja 2 põhjagaasil tootma rohkelt suitsu tagaratste alt, 3. käigul peaks hakkama kütus ka kiirenduseks muunduma.
16-03-2016, 06:33 PM
(16-03-2016, 05:17 PM)v6sa Kirjutas: Kolisin selle vestluse ümber Põhjagaasiga kohalt minnes ketrab rattad tühja küll. Seda vaid esimese käiguga. Esimeselt teisele toimub käiguvahetus aegajalt 2 või enamgi sekundit. Mul on niikuinii plaanis manuaaliks teha.
16-03-2016, 06:41 PM
Kui masinal on ASD, siis olenevalt rehvist ei jõua ta ilma piduriga kinni hoidmata esimesegagi eriti palju suitsu toota, rääkimata teisega tootmisest. Piduriga kinni hoides sõltub juba rehvimõõdust, 235/45/17 lamell käib näiteks minu masinale teisega üle jõu, samas 215/50/17 lamelliga saab täiesti ilusasti hakkama. 225/45/17 suvekast käib tal ka veel jõud üle.
Videos minu 124, rehviks oli eelnevalt mainitud 215/50/17 lamell, kerida tasub 1:45 peale, siis hakkasin rehve soojendama. https://www.youtube.com/watch?v=_4z4zY2AyTs
16-03-2016, 06:49 PM
(16-03-2016, 06:41 PM)Eero_S Kirjutas: Kui masinal on ASD, siis olenevalt rehvist ei jõua ta ilma piduriga kinni hoidmata esimesegagi eriti palju suitsu toota, rääkimata teisega tootmisest. Piduriga kinni hoides sõltub juba rehvimõõdust, 235/45/17 lamell käib näiteks minu masinale teisega üle jõu, samas 215/50/17 lamelliga saab täiesti ilusasti hakkama. 225/45/17 suvekast käib tal ka veel jõud üle. Ilmselt nii ta ongi. Mul on ASD ja rehvideks 235/40/17. Tähtis ei olegi kummipõletamine vaid tunnen, kuidas jõud ei jõua ratastesse esimese kahe käiguga. Mingi päev garaazi satun siis üritan sellest video teha.
16-03-2016, 08:06 PM
(16-03-2016, 06:49 PM)TaaviD Kirjutas: Ilmselt nii ta ongi. Mul on ASD ja rehvideks 235/40/17. Tähtis ei olegi kummipõletamine vaid tunnen, kuidas jõud ei jõua ratastesse esimese kahe käiguga. Kirjelduse järgi on kast lihtsalt peetis. Ning pideva libistamise tõttu kardetavasti ka lõplikult ära küpsetatud. Ega seal palju vaja pole Õli on ilmselt üsna kõrbenud? Oma valik, kas rikud auto või leiad korras kasti. Aga plaanitud rehvi juures saavad sidur ja poolteljed olema kuluosa.
16-03-2016, 08:42 PM
(16-03-2016, 08:06 PM)v6sa Kirjutas:(16-03-2016, 06:49 PM)TaaviD Kirjutas: Ilmselt nii ta ongi. Mul on ASD ja rehvideks 235/40/17. Tähtis ei olegi kummipõletamine vaid tunnen, kuidas jõud ei jõua ratastesse esimese kahe käiguga. Kast on selline juba sellest ajast kui ostsin auto. Eelmine omanik kinnitas, et kast on remondis käinud. Kuigi väga kahtlen
16-03-2016, 09:21 PM
(16-03-2016, 08:06 PM)v6sa Kirjutas:(16-03-2016, 06:49 PM)TaaviD Kirjutas: Ilmselt nii ta ongi. Mul on ASD ja rehvideks 235/40/17. Tähtis ei olegi kummipõletamine vaid tunnen, kuidas jõud ei jõua ratastesse esimese kahe käiguga. Manual või automaat on maitse asi, see et ei tehta sinu maitse järgi ei tähenda et auto rikkutakse ära. Kui mõistusega kasutada, kestavad sidur ja veovõllid ka väga hästi.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
16-03-2016, 10:27 PM
17-03-2016, 09:47 AM
(16-03-2016, 09:21 PM)124STD Kirjutas: Manual või automaat on maitse asi, see et ei tehta sinu maitse järgi ei tähenda et auto rikkutakse ära. Kui mõistusega kasutada, kestavad sidur ja veovõllid ka väga hästi. Märkus õige. Ma siiski julgen loota, et arvamuse avaldamine ei ole keelatud? Manuaaliks lõikamine eeldab doonori kõrvalesoetamist. Ei ole ainult sidur+kast. Aga seda teemat on piisavalt lahatud, juhendmaterjale leiab siit foorumistki. Edu aretamisel!
17-03-2016, 10:55 AM
Senikaua kui nö "clutch kick'e" ei hakka tegema ei juhtu nende pooltelgedega midagi, kui juhtub siis see vanadusest. Tehasest nendesse niipalju varu ikka pandud.
Turbo
17-03-2016, 02:20 PM
17-03-2016, 09:14 PM
Mullegi on Japan Racing-u ilusad ja mõistliku hinnaga veljemudelid silma jäänud ja on tore näha, et juba 2 auto foorumis selle tootja veljed saab. Õnnex mind huvitavat mudelit pole veel keegi foorumist autole alla keeranud. Pane siis kindlasti mõni pilt ka kui veljed käes ja all.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
21-03-2016, 01:05 PM
Nonii. Tellisin veljed ära. Nüüd tekkis seoses nende velgedega küsimus. Kõikidel velgedel on ET40. Kas mul läheb vaja ka flantse või saan ilma hakkama?
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|