MB E320 coupe 1995 - TaaviD - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB E320 coupe 1995 - TaaviD (/showthread.php?tid=40084) |
MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 16-09-2015 Mark: Mercedes-Benz E320 coupe Väljalaskeaasta: 1995 Läbisõit: 271 500km Mootor: 3.2l 162kw Käigukast: automaat Veljed: Borbet C 17x8,5 ja 17x10 Lisadest: Püsikas, 2x istmesoojendused, 2x elektriistmed, elektriga avatav katuseluuk, konditsioneer, soojendusega küljepeeglid, nahkistmed (must), ASD ja kindlasti veel midagi, mis kohe meelde ei tule ja pole nii oluline Väike stoori: Omasin 2010-2012 320ce'd manuaalkastiga, mis jäi väga südamesse siis otsustasin pool aastat tagasi, et ma pean endale uuesti sellise muretsema. Saigi siis see ostetud täiesti pimesi. Ei mingit külastust kuskil töökojas ega ka proovisõitu. Esimese hooga tundus olema super pill. Küll oli pisemaid vigu. Need ei hirmutanud. Kahjuks nii see ei jäänud Tehtud tööd: Alpine makk Morel kõlarid taha aknalauale org. kohtadele Rullikud Genekarihm Veepump Plokikaane lihvimine ja survestamine Mootori ülemise poole tihendid Visco Summutit sai keevitatud Esimesed suunad Tagumised tuled Tagumised rehvid 2x Plaanid: Talveks siis jääb sooja garaazi, kus võtan ette keretööd. Mõlemad uksed on liistu äärest roostesed. Esimene vasak tiib mõlkis. Esimene stange on alt katki. Asemele läheb AMG stange. Iluvõre vahetusse Avantgarde vastu. Esimesi tulesid timmida ilusti kere järgi paika. Nutune teema on ka veermikuga. Pukse ja pulki, mis väljavahetamist tahab, on palju. Plaanis ka korralikud amordid paigaldada, mis kannataks seda madaldust. Võimalik, et ka veljed lähevad vahetusse. Uued kindlasti samade mõõtudega. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - nostromo - 16-09-2015 Tuleb tödeda et CE on ikka väga ilus auto-isegi 20-30a hiljem Madaldus mulle ei meeldi aga maitse asi. Velgedeks paneks ka 17"-18" Monoblock II. Ära teda palun traktoriks muuda-kupee ja diisel ei sobi kokku. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 16-09-2015 (16-09-2015, 07:16 PM)nostromo Kirjutas: Tuleb tödeda et CE on ikka väga ilus auto-isegi 20-30a hiljem Madaldus mulle ei meeldi aga maitse asi. Velgedeks paneks ka 17"-18" Monoblock II. Ära teda palun traktoriks muuda-kupee ja diisel ei sobi kokku. Madaldus jääb selliseks. Endale väga meeldib. Velgedeks tulevad Japan-Racing jr9 samade mõõtudega nagu on praegused Borbetid. Mootor jääb kindlasti, sest minu kindel soov oli kupeed ostes, et peab olema 3,2 mootor. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - Kalev124 - 16-09-2015 wow ilus RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - JorgenP - 16-09-2015 Ära pane neid Japan Racinguid, fake BBSe on tekkinud nagu seeni pärast vihma viimasel ajal. Praegune Borbet sobib paremini. Ja monoblock on küll klassika, aga kahjuks igav. Mulle meeldib, see hõbe kuidagi sobib väga hästi sellele. Kui madaldusega tahad, siis orig. vedru lõigatuna ees koos E36 coiloveri amordiga ja taga ehk Bilstein + lõigatud originaal vedru peaks täitsa hästi toimetama. Samas kui raha on, siis terve ring Bilsteneid on ka hea variant. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 16-09-2015 Kahjuks olen jah nende bbs replicatega hiljaks jäänud. Praegu on tõesti liiga mainstream. Muud laia randiga veljed on kallid ( oz futura, rh zw1, 3 osalised amg'd) amortidega on selline plaan, et kõik bilsud. Kas B6 või B8. On kellegil kogemusi? RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - indrek - 16-09-2015 Ilu küll vaataja silmades, aga siiski päris jube lääpas velgedega klassikalist Mercedes-Benz sõidukit vaadata RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 16-09-2015 (16-09-2015, 10:15 PM)indrek Kirjutas: Ilu küll vaataja silmades, aga siiski päris jube lääpas velgedega klassikalist Mercedes-Benz sõidukit vaadata Kõik kupeed ei saagi olla ühe puuga löödud, et on standard kõrgus ja monoblock veljed. Mulle meeldib erineda. Püüab pilke küll. Seega jätkan samas joones ja teen aina paremaks RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - JorgenP - 16-09-2015 (16-09-2015, 09:59 PM)TaaviD Kirjutas: Kahjuks olen jah nende bbs replicatega hiljaks jäänud. Praegu on tõesti liiga mainstream. Muud laia randiga veljed on kallid ( oz futura, rh zw1, 3 osalised amg'd) amortidega on selline plaan, et kõik bilsud. Kas B6 või B8. On kellegil kogemusi?ZW pole üldse kallid, 250-400€'ga saab juba jooksu. 17x8 ette käib küll, vajadusel flantsi. 300-400€ eest võid osta juba taha 3-3.5" randid ja jääb väga hea. Ja varasemale "lääpas" kommentaarile. Teemas oleval Benzil, kui ka mu enda autol pole kindlasti negatiivset külgkallet juurde krutitud. Tahest tahtmata, madaldades ning laia veljega tekib efekt, et on külgkallet negatiivseks keeratud. Mercedese madaldamisega on see suur eelis, et isegi madala on see auto mugav. Selles osas, et ta on küll jäik, kuid õigete amordi ja vedrudega on asi inimlik. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - tns-one - 21-09-2015 Mul kupeel bilsu B8 all. Vahe on öö ja päev. Julgen soovitada, kui jäikus ei häiri (mitte, et selle madaldusega seda sõidumugavust enam enivei väga ei ole) Mis tagasillas tehtud, kuidagi jube hea camber paistab olevat Ja minuarust näeb nende velgede ja madaldusega väga hea välja. Kas sul tagavedrud nii lühikesed pole, et pesast välja tahavad ülesse tõstes tulla? Ühel foorumlased olid muuseas B8-d müüa ka (kasutajanime ei mäleta, tal driftiks ehitatud kupee) ja uusi enam naljalt saada ei ole, bilsul laos viimati ei olnud, enda omad leidsin ka kogemata ida-euroopast ja viimased 2tk. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - KalevE - 21-09-2015 Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 22-09-2015 (21-09-2015, 06:39 PM)tns-one Kirjutas: Mul kupeel bilsu B8 all. Vahe on öö ja päev. Julgen soovitada, kui jäikus ei häiri (mitte, et selle madaldusega seda sõidumugavust enam enivei väga ei ole) Ma ei oskagi öelda, mis tagasillaga tehtud. Eelmise omaniku tehtud. Olen korduvalt tõstuki otsas käinud ja vedrud siiani ilusti pesas. Bilsusid nägin ebay's müügis ja täiesti uued. (21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali. Lähen lihtsamat ja sitemat teed pidi ehk ss klaasfiibrist. Äkki joppab ja saab ilusti istuma. Originaali tõesti võimatu leida. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - tns-one - 22-09-2015 (22-09-2015, 11:35 AM)TaaviD Kirjutas:(21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali. Mul ka fiibrist ja istub viisakalt, tuleb lihtsalt originaalkinnituste peale panna ja loota, et väga propelleris pole. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - KalevE - 22-09-2015 (22-09-2015, 11:54 AM)tns-one Kirjutas:(22-09-2015, 11:35 AM)TaaviD Kirjutas:(21-09-2015, 07:31 PM)KalevE Kirjutas: Kust kohast sa AMG stange plaanid saada? Ma olen ligi aasta taga ajanud ja pole ei välismaalt ega Eestist miskit leidnud, st originaali. Kui saladus pole, siis kust ostsite? Ise olen mõelnud Gup-Tuuningust tellimise peale, siis on vähemalt Eesti firma kellele kraesse karata, kui väga halb Tuttav pakkus välja ka aeroplastist ise tegemise, aga kuna pole kunagi taolise tööga tegelenud, siis võimalusel ostaks valmistoodangu. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - 7inchgirth - 22-09-2015 Madaldus W124 kupeele pole kõige ratsionaalsem mõte, Hepa prutaga võib koopasse hakata lööma. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - tns-one - 23-09-2015 (22-09-2015, 09:41 PM)7inchgirth Kirjutas: Madaldus W124 kupeele pole kõige ratsionaalsem mõte, Hepa prutaga võib koopasse hakata lööma. Mis seos sellel c124-ga on? Iga auto piisava madalduse puhul teeb seda, eriti kui vale ET-ga või liiga suur velg all on. Oleneb ka madaldusest. Ümmargune mull. 80-100mm madalam kupee ja 18" veljega on ka 3 täiesmõõdus (kõik 80kg ümber) meesterahvaga ja ühe kleenukese naisterahvaga autos täiesti vabalt sõidetav ja kusagil koopasse ei käi. KalevE, minu stange samuti GUP-i toodang. Kannatab ette panna küll, aga kui talvel tahad autoga sõita, siis fiibrist lahendused unusta ära. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 23-09-2015 Eelnev postitaja on kindlasti minu kodukandist ja kadedusest roheline. Võin rahulikult väita, et täislastis autoga olen paaril korral saanud tunda, kuidas käib koopasse ja seda ka vaid sellepärast, et oma lollusest olen suuremal kiirusel päris sügavast lohust läbi sõitnud. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 19-10-2015 Lükkasin auto talveks garaazi ära. Kui alguses arvasin, et teen väikesed keretööd siis täna uurides ja maalrist sõbraga arutades, langetasin otsuse, et läheb üleni värvimisse. Miks? Kere on eelnevalt korduvalt värvitud. Erinevaid hõbedasi toone on üle kere umbes 3, pluss igal detailil on mingi viga küljes. Õnneks roostet palju ei ole. Roostet leiab mõlemalt ukselt vähesel määral, tagumise stange ja kere vahelise serva äärest ja katuseluugi servast. Rohkem ei tuvastanud. Loodan kevadeks valmis saada. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - TaaviD - 15-03-2016 Vahepeal on siis nii palju toimunud, et soe garaaz, kus Mercedes-Benz seisis. Pidin ta seal minema toimetama. Suure otsimise peale sain küll mingisuguse garaazi aga selline, kus keretöid keeruline teha. Langetasin otsuse, et lasen kõik tööd teha selleks väljaõppinud meestel. Tellisin ära ka gup-tuningust AMG stange. Järgmine nädal peaks kätte saama. Siis sobitan paika ja viin keretöödesse. Kes neid Borbet velgesid ihaldab võib mulle kirjutada ja pakkumise teha. RE: MB E320 coupe 1995 - TaaviD - 966mkr - 15-03-2016 Kena C124 , mis AMG stange ette läheb Mersedes on nõudlik ja ei vaja Borbeteid !! usu , see auto on klassika ja nõuab originaalsust !! |