10-01-2016, 04:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2016, 04:26 PM ja muutjaks oli KalevE.)
Talveseades pilt ka (enne suure lume tulekut)
Enne lund sai siis pidurivedelik vahetatud, uus parema esipiduri support pandud (vanal lagunes nippel ära hoolduse käigus), LiquiMoly Diesel Purge'iga kütusesüsteem pestud + uus Knechti filter ja loomulikult ka uus õhufilter ning õlivahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
Sel talvel pole kordagi veel alt vedanud ja käivitub ning töötab kenasti ning positiivne on see, et soojeneb väga ruttu. Mõnusalt soe õhk tuleb juba kuskil 2,5-3km sõiduga, naise Saab 9-3 suudab soojemat õhku hakata puhuma alles kuskil 15km peale. Saaks käigukasti jukerdamisele ka lõpuks mingi lahenduse, oleks elu lill.
Enne lund sai siis pidurivedelik vahetatud, uus parema esipiduri support pandud (vanal lagunes nippel ära hoolduse käigus), LiquiMoly Diesel Purge'iga kütusesüsteem pestud + uus Knechti filter ja loomulikult ka uus õhufilter ning õlivahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga.
Sel talvel pole kordagi veel alt vedanud ja käivitub ning töötab kenasti ning positiivne on see, et soojeneb väga ruttu. Mõnusalt soe õhk tuleb juba kuskil 2,5-3km sõiduga, naise Saab 9-3 suudab soojemat õhku hakata puhuma alles kuskil 15km peale. Saaks käigukasti jukerdamisele ka lõpuks mingi lahenduse, oleks elu lill.