Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 250D, 1994, w124 - KalevE
#21
Talveseades pilt ka (enne suure lume tulekut)

[Pilt: W124_tourmaline_green_winter.jpg]

Enne lund sai siis pidurivedelik vahetatud, uus parema esipiduri support pandud (vanal lagunes nippel ära hoolduse käigus), LiquiMoly Diesel Purge'iga kütusesüsteem pestud + uus Knechti filter ja loomulikult ka uus õhufilter ning õlivahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga.

Sel talvel pole kordagi veel alt vedanud ja käivitub ning töötab kenasti ning positiivne on see, et soojeneb väga ruttu. Mõnusalt soe õhk tuleb juba kuskil 2,5-3km sõiduga, naise Saab 9-3 suudab soojemat õhku hakata puhuma alles kuskil 15km peale. Saaks käigukasti jukerdamisele ka lõpuks mingi lahenduse, oleks elu lill.
Vasta
#22
See 269 Tourmaline roheline ikka päris ilus värv-isal sama värvi universaal. Ilus autoThumbsup
Vasta
#23
Eelmine nädal siis sellised asjad veel tehtud - uued pidurivoolikud, difril simmer vahetatud ja uus õli pandud ning pendelhoova puks vahetatud.

Ühe halva asjaga sain ka hakkama - naabrimehe W211 esimese numbrimärgi koos alusega tagurdasin libedaga puruks (alguses ei saanud vedama ja pärast ei saanud pidama), paraku sai tal ka stange kahjustada ja paranduse arve tuleb päris korralik Eusa_wall Õnneks kindlustuse rida ja enda masin jäi terveks.
Vasta
#24
Öösel jõudis õnn ka minu õuele

[Pilt: 20160201_140342.jpg]

Lisaks siis ka tagumise ukse kolmnurkaken puruks löödud Eusa_clap

Kellelgi soodsa hinnaga musta keskkonsooli pakkuda?
Vasta
#25
(01-02-2016, 04:09 PM)KalevE Kirjutas: Öösel jõudis õnn ka minu õuele

[Pilt: 20160201_140342.jpg]

Lisaks siis ka tagumise ukse kolmnurkaken puruks löödud Eusa_clap

Kellelgi soodsa hinnaga musta keskkonsooli pakkuda?

Krt! Kus? Miks? Eusa_wall

Vasta
#26
(02-02-2016, 04:22 AM)Mike22 Kirjutas: Krt! Kus? Miks? Eusa_wall

Tallinnas ikka, Luha ja Planeedi tänava nurgal. Stiilne oli muidugi see, et mul polnud isegi paneeli ees, aga ikka viidi äraThumbsup

Vasta
#27
No nii. Kaks aastat vaikust nüüd olnud, aga mis siis vahepeal toimunud.

Auto endiselt alles, aga kuna igapäevaseks autoks nüüd uuem masin, siis enamus aega seisab kuid suvel ajan ikka garaažist välja. Ülevaatused läbinud kenasti, viimane suvi natuke küll oli esimene kord tahmasusega probleeme, aga uus mootoriõli ja paar sotti ringisõitmist tegi hingamise jälle korda ja läks lepase reega läbi.

2018 said siis tehtud:
- õlid, filtrid jms iga aastane kraam vahetatud
- avastasin hüdroõli kadumise põhjuse (vooliku klamber oli ajaga end voolikust läbi pressinud - voolik veits lühemaks ja taas korras)
- nivooamortide regulaator uus lastud teha
- tagumised koopad keevitatud ja uued kerepunnid pandud
- põhi puhtaks tõmmatud ja roostes kohad puhastatud ja kaetud. Mõned läbiva roostega kohad, mis salongi lekkinud veest olid tekkinud, said välja lõigatud ja uus plekk asemele keevitatud. Krundid, mastiksid ja kivikaitse läks taas peale.
- võideldud lekkega, mis seisnes selles, et kõrvalistuja jalgealune oli alati peale vihmaga sõitmist märg ja lõpuks jõudis vesi ka tagumise istme ette. Vee sisse pääsemise avastamiseks kulus kokkvõttes mitmeid, mitmeid päevi ja palju auto kokku ja lahti võtmisi ja mitmeid kordi läbi lompide sõitmist, et leida üles, kust vesi sisse tuleb jne. Lõpuks oli põhjus lihtne - kuna mul oli tagumisel rattakoopal alumised kerepunnid puudu, siis pääses sealt liiv ja sodi sisse küljekarp. Aja jooksul ummistusid parema karbi nii esimene kui tagumine äravool täiesti ära ja kõik katuseluugi torudest alla voolav vesi, mis pidanuks sealt välja pääsema, jäi hoopis küljekarpi ja siis voolas läbi juhtmestiku avade salongi. Praegu auto salong laiali, põhi seest üle lastud, mitmekordselt Hammerite Kurustiga üle tehtud, happekrundiga kaetud ja ootab kevadet. Otsustasin talveks asja seisma jätta, et näha, kas kevadel on ehk mingi koht uuesti veidi roostet välja löönud ja vajab järeltöötlust või kandis mu töö vilja.

Mis 2019 plaanis:
- tahaks esimesed amordid ja vedrud vahetada. Vast Sachsid või Bilsteinid alla ja vb Eibachi vedrud, eks näis, väga madalaks ei taha igatahes, aga selline Sportline kõrgus oleks hea
- keretööd lõpuni teha, et saaks auto värvimisse viia
- raadiot pole viitsinud ka peale selle vargust uut panna, aga kui rahakott kannatab, siis teeks ka audio poole korda.
- lõpuks juhiistme nurga ära parandada Eusa_angel
Vasta
#28
Väga hea, et keegi neid vanakesi veel hinges hoida jaksab.Eusa_angel
Vasta
#29
Minu oma läks Tartusse sõbra kätte keevitamisele ja muidu hooldusesse. Üritan nüüd sel aastal looma korda ja siledaks saada.

Kindlasti tuleb teha käigukastile hooldus ja esimesed amordid/vedrud välja vahetada, muu selgub töö käigus.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,198 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,013 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,797 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,358 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,205 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,835 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 630 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,821 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 491 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,291 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne