24-03-2015, 10:33 AM
Kollektoriga saan aidata. Rida 5 mootoriga seal ruumi ikka tunduvalt rohkem.
Naftapress.
w201,1988,om605-Stev
|
24-03-2015, 10:33 AM
Kollektoriga saan aidata. Rida 5 mootoriga seal ruumi ikka tunduvalt rohkem.
Naftapress.
24-03-2015, 03:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2015, 04:06 PM ja muutjaks oli Stev.)
(24-03-2015, 02:09 AM)erx000 Kirjutas: Jahutusradikas ka kuskile ära mahub? Mis pump lõpuks peale sai, mehaaniline? Väiksem radikas mahub vahele niisama ja suurema mahutamine pole probleem. Pumpa pole näppinud,sest tahan paar kiiremat enamvähem originaali lähedase mootoriga teha.Aga esimesel võimalusel lasen m puma teha. (24-03-2015, 10:33 AM)arts24h Kirjutas: Kollektoriga saan aidata. Rida 5 mootoriga seal ruumi ikka tunduvalt rohkem. Kollektorile mõten ,kui auto koos,eks pean sind meeles.
07-04-2015, 08:58 PM
Ostsin uue doonori ja vahetasin kõik kõverad pleki välja ja panin teised tuled.Oranžid suunad on kõvasti ilusamad,kui mingi porno tumedaks kiletatud sittus.Kellegi xenoni tuunig oli vanadel tuledel reflektorid ka ära põletanud. Proovisin tagaistet,seljatugi pole veel valmis,sest ma tahaks kõrgema äärega seljatuge.Kui kellegil on pakkuda alumise pildiga sarnast seljatuge,siis oleks huvitatud. Selline,aga vähe sirgem hakkav välja nägema mu kellaplokk,ainuke puudus on odomeeter.Väike oomipoe külastus,kõvasti nikerdamist ja ongi täpne elektrooniline kellaplokk valmis.
08-04-2015, 07:42 AM
(07-04-2015, 08:58 PM)Stev Kirjutas:See kellaploki lahendus meeldib mulle aga mis sealt oomipoest tarvis läks? Mis roolivõimu pumpa kasutad?
https://ketecor.ee/ kardinad, rulood ja markiisid
08-04-2015, 11:13 AM
Mul on liiga suure otsaga jootekolvid,siis ostan parema.
e500 spidomeetrit kasutades ja suvalist tahhomeetrit kasutades,läheb vaja ka plokke,millega näidikud realsusele vastavaks teed.Aga e500 oma ei leia,sobivad ka teiste autode omad,tähtis et näidikud oleks eraldi. Kuna ma koonerdan mõttetute investeeringute suhtes siis-Kasutan ma w210 mikroskeemi,millelt pikendan vajalikud komponendid ja kinnitan nad w201 näidikukorpusesse,kus on spetsiaalsed kinnitused tehtud komponentidele. RV pump on mul om605-e oma plastik kopsikuga,vanema tüübi oma kinnitub kül mootori külge,aga rihmaseib ei ole samal kaugusel.Sama pump,mis mootoril peal on ja hydroscand teeb vooliku. Ma ise küsiks,kuidas roolikarp toimetab kui 30 bari on rõhk tõstetud?
08-04-2015, 01:03 PM
Sul kast elektroonilise spido jaoks, et trossi ei kasuta?
260kmh spido kutsikal muidu olemas küll, trossiga paraku.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
08-04-2015, 01:45 PM
(08-04-2015, 01:03 PM)hents99 Kirjutas: Sul kast elektroonilise spido jaoks, et trossi ei kasuta? Nii ta on,w201 on mul järgi :rooli mehanism,esimesed käändmikud õõtsadega ja tagasilla raam.Kui mul vedrustus tehtud,siis peale kere pole prakilisel midagi järele jäänud.
25-05-2015, 05:13 PM
w210 juhtmetege jamamine oli täielik aja raiskamine,tänaeks on mõistus peas ja läheb tagasi w201 juhtmestik.ABS viskasin minema ja asemele tuli S klassilt pidurivõimendi ja silinder,sama mis E500 jal.Spido ja tahhoka jaoks läheb vahele kaks sgi-5 karpi,juulis tuleb ka om602 super stroker mehaaniline pump.Kapotiluku eemaldasin ja lõikasin kapotti radikate suurema kliirentsi saavutamiseks,kinnitamiseks kasutan aerocatchi lukke.
17-06-2015, 08:50 PM
Spidomeeter ja tahhomeeter w126 pealt.
26-07-2015, 11:56 PM
Kuna augustis saan oma kauaoodatud 300cc pumba ,siis võtsin kõrvale om605 ploki,et laduda üks korralik mootor kokku.Suhteliselt kap rem,hüdrotõukureid esialgselt ei plaani vahetada,klappe veel kaalun.Kergemaid klappe hetkel silmapiiril pole,aga 20v nende ostmind on suht kulukas.
Vasakult paremale:om605;kautatavad kepsud ja kasutusse minevad kolvid. Paremal pool om605 kolb ja vasakul kasutatav keps.
17-11-2015, 05:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2015, 05:48 PM ja muutjaks oli Stev.)
Tegelt pump tuli vähe lahjem,kui lootsin 606 saab max 300,mul tuli aind 210cc,kuna ss pumpasid on ta teinud paremaidki,siis on lootust rohkem kütust saada. Mõningad pisiasjad on vaja osta,siis oleks sõiduvalmis algne veerev versioon. Kuna ma ei viitsi ja pole vajadust,siis ma hetkel ei tegele autoga.
17-11-2015, 09:22 PM
Kui tarvis, võin ka sulle ise keevitada mustast materjalist kolde.
CE420 v8
17-11-2015, 09:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2015, 09:39 PM ja muutjaks oli erx000.)
Mis turbo tuleb ja mis jõudu lõpuks umbes oodata on? Pump on dieselmekenist?
17-11-2015, 10:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2015, 10:36 PM ja muutjaks oli Stev.)
(17-11-2015, 09:38 PM)erx000 Kirjutas: Mis turbo tuleb ja mis jõudu lõpuks umbes oodata on? Pump on dieselmekenist? Diselmenkeni pump on,jõu suhtes mingeid erilist eesmärke pole,mingi hetk lihtsalt ei ole mõistlik edasi ehitada.Ülelaadimise kohapealt pole otsustanud,aga ühe suure turbo teed ma ei lähe. (17-11-2015, 09:22 PM)berg Kirjutas: Kui tarvis, võin ka sulle ise keevitada mustast materjalist kolde. Ma arvan,et minu nõudmistele vastava kolde eest küsiksid kõik sellise papi,et jube. Kuna see ei ole see ainuke keevitustöö,siis pole ratsionaalne teenust osta.
17-11-2015, 10:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2015, 10:30 PM ja muutjaks oli erx000.)
(17-11-2015, 10:25 PM)Stev Kirjutas:Proovi esialgu see 210cc ära põletada, ei usu et maamunal veel keegi 300cc ära on põletanud, vähemalt mitte neljakohalise eelarvega. Kui om605 turboka pump on umbes 65cc siis kujuta ise ette. 210cc tahab saada hx52 turbot ja väga häid kollektoreid, sidurist ja ülekandest me ei räägigi. Ma oma 180cc veel ära põletada ei suutnud.(17-11-2015, 09:38 PM)erx000 Kirjutas: Mis turbo tuleb ja mis jõudu lõpuks umbes oodata on? Pump on dieselmekenist?
17-11-2015, 10:55 PM
(17-11-2015, 10:29 PM)erx000 Kirjutas:(17-11-2015, 10:25 PM)Stev Kirjutas:Proovi esialgu see 210cc ära põletada, ei usu et maamunal veel keegi 300cc ära on põletanud, vähemalt mitte neljakohalise eelarvega. Kui om605 turboka pump on umbes 65cc siis kujuta ise ette. 210cc tahab saada hx52 turbot ja väga häid kollektoreid, sidurist ja ülekandest me ei räägigi. Ma oma 180cc veel ära põletada ei suutnud.(17-11-2015, 09:38 PM)erx000 Kirjutas: Mis turbo tuleb ja mis jõudu lõpuks umbes oodata on? Pump on dieselmekenist? Eks kõigil ole selle põletamisega probleeme,aga mul pole kindlat eelarve piirangut.See nelja kohaline arv minu projekti juures on kergesti ületatav. Jõuülekanne on jämedalt 3k,ega ülelaadimist ka väga odavamalt ei saa,rääkimata mootori tegemisest. Kiirelt kokkupannes low budget varuosadega,läheb kokkuvõtteks ta ikkagi kallimaks.Lisaks omal on topelt töö.
09-02-2016, 05:20 PM
Soetasin järgmise w201 kere,kuna eelmise komplekteerimine legaalseks liiklemiseks tuleks mahukas töö.
Mootoriks:om605 Kast: gs6-53dz Kõrgsurvepump:dieselmeken SS 210cc max Toide: bosch 044,10mm voolikud,aeromotive regulaator,kahe kambriline suure läbilaskega kütusefilter. Veljed: monoblock 18" 8,5 ja 10 laiad,küll ära mahuvad. Pidurid:e500 võimendi,w210 pidurid Mida vaja osta: Kerge hooratas 2 kettaline sidur Survelaager Kardaan (bmw oma) Lsd Ülelaadimise teeb viimasena,kuna seal on mille üle mõtiskleda. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|