Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
400CDI-l siis tegu mitte tavalise õhk/õhk tüüpi vahejahutiga vaid vesi(tosool)/õhk tüüpi vahejahutiga. Su hädad on tõenäoliselt seotud sellega. Kohapeal seistes turbo ei tööta. Gaasi andes hakkab turbo tööle ja surub õhu läbi (tosooli lekkiva) vahejahuti sisselaskesse ja mootorisse ja sealt pääseb väljalaske kaudu tosool valge suitsuna välja. Kui gaasi maha lased, pöörleb turbo veel mõne aja edasi ja tekitab survet, aga kuna sisselase on suletud, liigub õhk tagasi turbo poole ja lekkivast vahejahutist jahutussüsteemi, lüües paisupaagist jahutusvedeliku välja. Võta vahejahuti maha ja lase üle kontrollida/survestada, tõenäoliselt see ongi sinu lekke koht.
http://www.superturbodiesel.com/std/show...p?tid=6234
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
20-10-2015, 08:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2015, 08:28 AM ja muutjaks oli helitehnik.)
Niisiis sai eile Turbo cooler survestatud, sellega on kõik okei. Kuigi avastasin, et EGR jahuti tegin valesti pimedaks. EGRi jahutile tuleb sissetulev jahutusvedeleik otse plokist jahuti külge ning see on suurem lammutamine.
Viga peab ka selles olema, sest eemaldasin toru, mis tuleb EGRist sisselaskesse, panin auto käima ning kohe hakkas jahutusvedelikku tilkuma.
Nüüd aga küsimus, mis ta halba teeb, kui EGRi jahutus pimedaks teha?
Teine variant on et paneks üldse pimeda ette, sinna ühenduskohta siis kus EGRi jahutus väljaminev tila on. Seejärel jätaks EGRi elektroonikapoole pistikud järele, siis ei tohiks ta ju mootorituld põlema jätta või milleks üldse on vajalik see EGR välja programmeerimine. Lisaks veel, kas tasub need pöördklappide ümbrused sellest tahmast ja ködist puhastada? Pannakse vist sinnagi pimedad ette, aga kuhu täpsemlt ja käuidas käituda?
Pilt https://www.upload.ee/image/5272341/1216...4328_n.jpg
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Sain lõpuks EGRi cooleri maha, seal all nüüd kaks jahutuse toru, üks siis ilmselt pealetulek ja teine tagasivool. Need oleks siis ilmselt mõistlik omavahel ära ühendada? Kuid mis otstarve oli cooler peal oleval peenemal jahutusevedeliku tilal? Ilmselt see siis tagasivool kuskaudu õhk minema pääseb? Kui nüüd coolerit tagasi ei pane, siis mis teha selle otsaga mis cooleri ülemise otsaga ühenduses oli. Ehk siis ma soovin seda coolerit üldse mitte enam tagasi panna.
https://www.upload.ee/image/5272844/1217...1775_n.jpg
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
10-11-2015, 12:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2015, 12:11 PM ja muutjaks oli helitehnik.)
Niisiis jahutusvedelike kadu enam pole, kuid uus mure on see, et auto puhub vaid külma õhku salongi, vahel harva puhub hästi leiget, aga enamusajast ikka külma. Soojendusradikasse minev toru on ca 80 kraadi vesi, välja tulevas 25-40.
Radiaator ei saa umbes olla, kuna kui tagasituleva vooliku lahti ühendan, siis kohe seal vett ei tule, gaasi andes hakkab vett tulema ning hetkega puhub ka kuuma õhku sisse. Õhk vaevalt vahel saab olla, kuna olen ca 300km juba sõitnud, keema ei lähe tempertuur on normis. Antud elektriline klapp, mis kojameeste all, selle panin voolu järgi ja lasin ta lahti niiet tuleks kõige kuumemat, aga ikka ei midagi. Oskab keegi veel miski nõu anda?
Ehk siis on aru saada, et vesi ei käi ringi, kuid mis võib seda põhjustada?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-11-2015, 12:03 PM)helitehnik Kirjutas: ...
Antud elektriline klapp, mis kojameeste all, selle panin voolu järgi ja lasin ta lahti niiet tuleks kõige kuumemat, aga ikka ei midagi. Oskab keegi veel miski nõu anda?
...
Senised MBd on olnud ikka sedapidi, et voolu kadumisel on klapp lahti (ehk küte maksimumil) ja vooluga tõmmatakse kinni (PWM-reguleerimine). Kusjuures klappidele tuleb peale ühine +12V ja juhitakse neid mähisele miinust andes.
Keegi võiks nüüd kinnitada, et ka kantsilma puhul ülalkirjutatu paika peab.
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Pead silmas milliseid klappe? Mina räägin sellest plastikjublakast, millel pole seal sees muud kui kraanisüsteem ja kõik.
https://www.google.ee/search?q=duovalve+...4iWLOqM%3A
Või on antud auto kusagil veel mingid klapid või asjad mida tuleks kontrollida?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-11-2015, 03:25 PM)helitehnik Kirjutas: Pead silmas milliseid klappe? Mina räägin sellest plastikjublakast, millel pole seal sees muud kui kraanisüsteem ja kõik.
...
Just neidsamu klappe minagi mõtlesin. Kui voolu pole, peavad klapid olema lahti (ja küte seega maksimumil). Sama ka siis, kui juhtahel kereühendust ei anna mähisele. Pistikut maha tõmmates peab hakkama täie rauaga kütma.
Vähemalt seni oli nii...
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Kusjuures sellele jublakale läheb külge kahe soonega pistik ning võtsin lahti ka selle, seal sees lihtsalt väike el. mootor, mis avab ja sulgeb sees kraani.
Vaatasin et osadel variantidel on ta üldse selline
https://www.youtube.com/watch?v=8jhPEfLI45s
Enda masina külhest sellist kobakat ei leia. Ei oska enam kusagilt läheneda ka asjale. Kohati tundub, et puhub nii külma, et nagu puhuks lausa kliima jääkülma õhku.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(10-11-2015, 04:26 PM)helitehnik Kirjutas: Kusjuures sellele jublakale läheb külge kahe soonega pistik ning võtsin lahti ka selle, seal sees lihtsalt väike el. mootor, mis avab ja sulgeb sees kraani.
Vaatasin et osadel variantidel on ta üldse selline
https://www.youtube.com/watch?v=8jhPEfLI45s
Enda masina külhest sellist kobakat ei leia. Ei oska enam kusagilt läheneda ka asjale. Kohati tundub, et puhub nii külma, et nagu puhuks lausa kliima jääkülma õhku.
211-el käib temperatuuri reguleerimine selle sama kraani (Heat exchanger shut-off motor) ja klapidde (blend door) koostöös, mitte nagu vanematel mudelitel ainult jahutusvedeliku voolavuse piiramisega
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
10-11-2015, 08:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2015, 08:41 PM ja muutjaks oli helitehnik.)
Mõni soovitus ehk, kuidas nende klappide korrasolekut kontrollida? Täna avastasin ka, et kui juhipoolel puhus aknale leiget, siis kõrvalistuja poolel külma. Paistab, et minu masinal ei käi jahuusvedelik süsteemis korralikult ringi, sest soojendusradiaatorisse minevas toru ongi ca 80c, kui väljatulevates umbes 3x vähem.
Kas veepumpa ei saaks antud olukorras süüdistada?
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui vedelik jahtub, siis soojusvaheti toimib. Praeguse kirjelduse järgi tundub, et osa sooja õhku läheb vasakule. Kui antud mudelil on kasutusel õhu segamine, siis võib selle tsüdeemi sassiminek üksjagu nalja teha.
Loe aga maailmafoorumeid - tundub olema kaunikesti tuntud mure.
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Sellest mustast kobakast tuleb kaks voolikut välja, esimene neist mis siis laseb veel lihtsalt tagasi ringelda, juhul kui kraan on kinni. Teine on see, millest saab vesi ainult siis tagasi voolata, kui kraan on avatud.
Minu loogika ütleb, et mu autol ei saa ju olla probleemiks need klapid, milest eespool sai räägitud, kuna, kui nr.2 vooliku käimise ajal lahti tõmman, umbes meetri kauguselt soojendusradiaatorist, siis algul tuleb sealt jahedat vett ning mõni sekund hiljem, tulikuuma ja sellel hetkel puhub salongist kuuma õhku. Seega peab ju probleemiks olema see et vesi ei käi lihtsalt ringi korralikult. oskab keegi lisada mida võiks veel vaadata/kontrollida?
http://www.ebay.ie/itm/exhaust-gas-coole...SwgkRVTRF0
Antud EGR cooleri olen vahelt ära võtnud ning sellesse sissetuleva ning väljaminema otsa ühendasi mootori küljes kokku. Pildilt on näha et peal on veel väike tila, mis läks tõenäoliselt tagasivoolu. Tagasivoolu otsale panin siis pimeda ette. Olen suht kindel, et see seal ei mõjuta, kuna sellel ajal kui selle eemalfasin oli veel nii soe, et ei saanud aru jahedast õhust autos.
Sõber täna mainis, et vahetas ühel suvalisel Honda Civicul vaid veepumba ära ning peale seda hakkas kuuma õhku autosse puhuma. Enne seda vaid jahedat, kuid temperatuur oli samuti normis olnud. Veepumpasid võrreldes polnud labadel ka midagi viga, ei tea kuidas sellist asja seletada.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Feb 2014
Maine:
1
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
12-11-2015, 12:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2015, 12:34 AM ja muutjaks oli helitehnik.)
Proovisin, vett ta nagu pumpab, täpselt jääb mulje nagu veepump ei suudaks vett ringi ajada, midagi muud ei kujuta ette.
Kas üleüldse ilma tsirkulatsioonipumbata ei jõua paljas tavakine veepumo siis vedelikku kindlasti ringi ajada?
Neid elektrilisi pumpasid on ka kaks tükki, kuid millisel milline ülesanne on? üks on allpool stange taga ja näeb välja selline
https://mein-autoteil.de/en/Mercedes-E-K...28961.html
Teine pump, on parempoolse esitule taga ja näeb välja selline väiksem
https://www.google.ee/search?q=e400+cdi+...vuyppfM%3A
Postitused: 59
Teemad: 24
Liitus: Nov 2010
Maine:
0
Viga teada, pildil olev klapp oli kinni ja vedelik ei saanudki tänu sellele ringelda. Õhku voolikutesse lastes leidsin vea üles. Võtsin esialgu üldse selle tihendi ära mis on siis nagu kraan, kuna ma veel täpselt ei tea, kas asi on klapis või ei tule vool lihtsalt peale.
https://www.upload.ee/image/5331560/1224...9334_n.jpg
|