Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu (/showthread.php?tid=40109)

Lehed: 1 2


W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 19-09-2015

Mure siis selline, et jahutusvedelik kaob kusagile. Õli on puhas, valget suitsu tagant ei aja. Voolikud nagu läheksid liiga kõvaks, aga samas on pigistada võimalik veidi. Kummaline on ka see et sooja puhub masin ebaühtlaselt. See viitaks nagu termostaadile? Kuid kuhu kaob jahutusvedelik. Kas oleks asjale loogiline seletus?
Kuidas välistada kaane või tihendi probleem?
Samuti võib soovitada, pädevat inimest/remonditöökohta, kes tuvastaks vea.



RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - v6sa - 20-09-2015

(19-09-2015, 09:57 AM)helitehnik Kirjutas: Mure siis selline, et jahutusvedelik kaob kusagile. Õli on puhas, valget suitsu tagant ei aja. Voolikud nagu läheksid liiga kõvaks, aga samas on pigistada võimalik veidi. Kummaline on ka see et sooja puhub masin ebaühtlaselt. See viitaks nagu termostaadile? Kuid kuhu kaob jahutusvedelik. Kas oleks asjale loogiline seletus?
Kuidas välistada kaane või tihendi probleem?
Samuti võib soovitada, pädevat inimest/remonditöökohta, kes tuvastaks vea.

Kõlab plokikaanetihendilekkena või kaanemõrana...

Rakvere Silber olla kuulu järgi asjalik asutus. Aga esmalt küsi Kadrinast Hõbenool OÜst arvamust.Eusa_angel


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 23-09-2015

Niisiis Silberautos käidud, nagu kahtlustada võis ongi mõra kaanes või tihend õhtal. Kuna ma ise enne esmaspäeva teada ei saa, siis oskab ehk keegi öelda, kas antud autol on kaante eemaldamiseks vaja mootor maha võtta või mitte?


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - v6sa - 23-09-2015

(23-09-2015, 07:22 AM)helitehnik Kirjutas: Niisiis Silberautos käidud, nagu kahtlustada võis ongi mõra kaanes või tihend õhtal. Kuna ma ise enne esmaspäeva teada ei saa, siis oskab ehk keegi öelda, kas antud autol on kaante eemaldamiseks vaja mootor maha võtta või mitte?

Kui Sa pole seda enne teinud, siis ma tungivalt soovitan "neljasajast" ise mitte lammutama hakata. Pigem osta töö sisse...

Kui tahad siiski ise teha, siis hakka maailmafoorumeid lugema - neid padasid on kodustes tingimustes remonditud küll.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - onu_siim - 23-09-2015

Mootorit pole vaja maha tõsta.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - shed - 23-09-2015

Ma ei kujuta küll selle töö tegemist mootorit maha võtmata ette. Ruumiga on seal kitsas ja lisaks oleks mõistlik seal kõikvõimalikud tihendid sellise töö käigus ära vahetada kuna need teada tuntud õlipritsid on.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 25-09-2015

Täna proovisin üle mitme päeva käima panna autot ja nägin esimest korda et ajas terve õie kohe valget suitsu täis, ennem sellist asja pole olnud. siis tegin ühe 500m ringi ning suits kadus täielikult, kuid töösoojalt puhus külma.
Eks tuleb ikka laiali erutada ja siis on täpsemalt viga näha ehk.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - hellrix - 25-09-2015

Ole ettevaatlik selliste käivitustega. Võib silindrisse jahutusvedelikku imbuda seistes, seda kokku ei suru ja siis võib miskit järele anda. Näiteks keps.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 03-10-2015

Kas keegi võtaks selle töö ette, et võtaks plokikaaned maha? Või soovitage asjalikku remondimeest Tallinnas


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 07-10-2015

Kuna sain välismaa foorumitest pisut mõistatamist, siis pole siiani mootorit veel lahti võetud.
Ehk siis teemaks EGR jahutus.
Lugesin, et põhjustab samasuguseid asju, nagu 1.valge suits summutajast(mida minu autol nüüdseks jälle enam ei tule)
2. Surve mullid paisupaagis
Ühesõnaga samad sümptomid, mis on purunenud plokikaanetihendi puhul.
Oskab keegi head nõu anda, kuidas EGR jahutust kontrollida. Nagu ma aru saan, siis peaks EGR jahutuse kaudu lekkima sisselaskesse tosooli.
Samas on minu autol sedasi, et kui kohalpeal töötab siis ei teki mingeid mulle ega survet, samas gaasi peal hoides samuti mitte, kuid gaas lahti lastes ja hetkel kui pöörded langevad, siis viskab vedelikku paisupaagist üle.
Kuna see kaante maha võtmine pole just väiksemahuline töö, siis tahaks ikka ennem kõik muud võimalikud vead välistada.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 08-10-2015

Avastasin veel täna ühe koha, kus tuleb auru, paistab et sealtkaudu see jahutusvedelik minema ajataksegi. Mis detailiga on tegu, see ümmargune ja sakiliste servadega. Tegin ka video, kus alates 10sec on näha all imepisikest auku, kus tuleb auru. Kas see on originaal või mis värk selle asjaga on.

https://www.youtube.com/watch?v=eImuI3VBShk


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 13-10-2015

Kas keegi suudaks loogiliselt ära seletada, mis selle autoga võib toimuda. Sooja tavaliselt puhub, vahel ka mitte. Ühel õhtul sai linna vahel tiirutatud 100km, järgmise päeva hommikul tähendas see, et oli vaja 2L jahutusvedelikku peale kallata.
Isegi hommikul lõdvikud veel kõvad ja surve all, kuid siis paisupaagikorki avades vedelikku välja ei löö. Kui kaanetihend õhtal või mõra kaanes, siis peaks ju ööga kenasti surve maha minema. Pealegi veel lisaks, ei tule sealt tagant mingit valget suitsu ka. Õli puhas ja vedelik samuti. Ei saa aru kuhu see tosool siis kaob ja mis anomaalia seal on. Kuna kaante maha võtmine antud autol suur töö, siis pole siiani veel julgenud seda ette võtta.
Kusjuures veel lisaks, külmalt käima pannes, võib auto vabalt tund ega kohapeal tiksuda, ilma et sinna mingit erilist survet tekiks. Niikui tallama minna, on voolikud kanged ja tosool ka paafist kadunud


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - Taffinaff - 13-10-2015

(13-10-2015, 07:24 AM)helitehnik Kirjutas: Kas keegi suudaks loogiliselt ära seletada, mis selle autoga võib toimuda. Sooja tavaliselt puhub, vahel ka mitte. Ühel õhtul sai linna vahel tiirutatud 100km, järgmise päeva hommikul tähendas see, et oli vaja 2L jahutusvedelikku peale kallata.
Isegi hommikul lõdvikud veel kõvad ja surve all, kuid siis paisupaagikorki avades vedelikku välja ei löö. Kui kaanetihend õhtal või mõra kaanes, siis peaks ju ööga kenasti surve maha minema. Pealegi veel lisaks, ei tule sealt tagant mingit valget suitsu ka. Õli puhas ja vedelik samuti. Ei saa aru kuhu see tosool siis kaob ja mis anomaalia seal on. Kuna kaante maha võtmine antud autol suur töö, siis pole siiani veel julgenud seda ette võtta.
Kusjuures veel lisaks, külmalt käima pannes, võib auto vabalt tund ega kohapeal tiksuda, ilma et sinna mingit erilist survet tekiks. Niikui tallama minna, on voolikud kanged ja tosool ka paafist kadunud

Segaseks kisub see lugu, ennist oli valget tossu ju palju?
Igatahes, soe ja sõbralik soovitus, vii auto heaga mõnda MB remondiga tegelevasse firmasse ning las neil asja korralikult uurida. Varsti muidu saame tagasisidet, et MB ei kõlba kuhugi Smile




RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - v6sa - 13-10-2015

(13-10-2015, 07:24 AM)helitehnik Kirjutas: Kas keegi suudaks loogiliselt ära seletada, mis selle autoga võib toimuda.
...
Isegi hommikul lõdvikud veel kõvad ja surve all, kuid siis paisupaagikorki avades vedelikku välja ei löö. Kui kaanetihend õhtal või mõra kaanes, siis peaks ju ööga kenasti surve maha minema.
...

Jahutussüsteemi surve 1,midagi bar ja silindris töötakti keskel valitsev surve (kinnitamata andmetel kuni 700 000 bar paari millisekundi jooksul) on ikka oluliselt erinevad asjad...Icon_rolleyes

Sul on kaks võimalust:
1) minna kuhugi, kus MB hingeelu (ja eriti "neljasajast") tuntakse;
2) sõita võiduka lõpuni. Hiljemalt jõuludeks on leke arenenud sinnamaani, et nõrk koht poegib ära.

Riskid hüdrolukust tingitud väntmehhanismi purunemisega. Halvimal juhul mootorivahetus, paremal juhul vaid ühe plokikaane. Kui hõõgküünalde otsad ei reeda lekkivat silindrit, siis ainus viis lekkivat silindrit tuvastada on avada põlemiskambrid (ehk plokikaaned maha).


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 13-10-2015

Ühel korral seda valget suitsu tõesti tuli, kuid nüüd on see imelikul kombel kadunud, kuigi mida unustasin mainida on see, et tookord kui seda suitsu tuli, siis tuli seda mõlemast summutajast, kas see pole siis pisut kahtlane, et mõlemal poolel korraga probleem.

Vot ei tea ühtegi kohta, kes oleks kursis neljasajastega. Kuna üks mehaanik, kes remondib Silberi autosid, pole temal veel tekkinud juhust sellist asja teha.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - v6sa - 13-10-2015

(13-10-2015, 03:46 PM)helitehnik Kirjutas: ...
Vot ei tea ühtegi kohta, kes oleks kursis neljasajastega. Kuna üks mehaanik, kes remondib Silberi autosid, pole temal veel tekkinud juhust sellist asja teha.

Hobenool.eu ja Marten. Rakvere mehele kohe kõrval ka.Eusa_angel


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 16-10-2015

Täna võtsin siis põhjakatte alt ära, et saaks proovi jaoks panna kinni intercooleri jahutuse ning avastasin, et põhjakattel tosooli loik peal.
Panin siis esiteks intercooleri voolikud omavahel kokku ning avastasin et cooleri torustiku vahelt, mis on alumiiniumist tilgub tosooli.
Niisiis küsimus, kas on üldse reaalne, et väljalaske kaudu jõuab tosool läbi turbo coolerisse? Peaks ju ära põlema ennem.
Viimane küsimus seepärast, et juhul kui oleks kaantihend õhtal või kaanes pragu.


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - v6sa - 16-10-2015

(16-10-2015, 02:24 PM)helitehnik Kirjutas: Täna võtsin siis põhjakatte alt ära, et saaks proovi jaoks panna kinni intercooleri jahutuse ning avastasin, et põhjakattel tosooli loik peal.
Panin siis esiteks intercooleri voolikud omavahel kokku ning avastasin et cooleri torustiku vahelt, mis on alumiiniumist tilgub tosooli.
Niisiis küsimus, kas on üldse reaalne, et väljalaske kaudu jõuab tosool läbi turbo coolerisse? Peaks ju ära põlema ennem.
Viimane küsimus seepärast, et juhul kui oleks kaantihend õhtal või kaanes pragu.

Ei ole reaalne. Töötakti lõpul väljalaskekanalisse väljuv töötanud gaas on temperatuuril vähemalt 600 kraadi...

Kas sisselaskejahuti soojusvaheti rõhku peab? Töörõhk on 1,5 bar, topeltrõhu peaks ikka üle elama... Tundub, et kahtlusaluste ring hakkab koomale tõmbuma.

Kui kiiresti jahutussüsteem ülerõhu kaotab?


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 16-10-2015

Ehk, siis mõtled sisselaskejahuti soojusvaheti all mõtled intercoolerit ennast? Põhimõtteliselt, kui ma sinna tosooli mineku katkestan ja isegi ta peaks lekkima, siis ei tohiks ju enam jahutussüsteemi survet tekkida ja tosooli kaduda või on peale cooleri lekke veel mingi variant kus saab tosool coolerisse/sisselaskesse tekkida? Väike surve on jahutussüsteemis isegi veel hommikul


RE: W211 E400CDI jahutusvedeliku kadu - helitehnik - 17-10-2015

Panin nüüd intercooleri jahutuse kinni, kuid enam ei tule salongi absoluutselt sooja, kohati leiget tuleb. Kas tõesti õhk, igatemoodi üritanud ikka sama jama ja nüüd suured lõdvikud veel rohkem punnis. Samas on radiaatori ülemine ja alumine lõdvik suht võrdselt kuumad.