Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
13-09-2015, 06:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2015, 06:36 PM ja muutjaks oli dexter.)
Eilsest jõudis hoovi peale ajutine liikur millega seni ringi vurada kuniks g korda saab. G seisukord on nagu piltidelt näha, nutune, seega vaja remondiks pikemalt aega varuda ja millegagi liigelda.
Sõelale jäi üks vana w124. Tegu 3.0 turbo diisliga. Kuna ülevaatus oli äsja läbitud, siis eeldasin, et masin ka suht ok korras. Mis muidugi osutus valeks, igatahes sai täna taga sild alla tagasi keevitatud. Muidu masin päris ergas, el aknas, kont peal(väidetavalt ainult tühi, aga nüüd juba kahtlen müüja sõnades) homme vast saan aega, et täita. Juhi iste elektriline, katuseluuk(mis kaa toimib vigaselt). Kõige suurem pluss masina juures tume ja suht korralik sisu, juhi iste külg vaid õrnalt katki. Ega palju ei halagi, mis siin ikka tahta, nõme lihtsalt et müüja varjas vigu ja veel huvitav kuidas see auto rippuva sillaga nn ülevaatuselt läbi sai..
w124
Pilt ka antud relvast:
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Vähemalt nr õige
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
18-09-2015, 06:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2015, 06:46 PM ja muutjaks oli dexter.)
Täna jõudsid kohale uued keredetailid G*le. Kõigepealt suur pesu, siis edasi rooste isolaator alla haljale plekile, peale seda nii sisse kui väljapoole korralik epo krunt. Esmaspäeval saab detailid üle anda plekkseppadele, et nemad saaksid tööga jätkata.
Krunditud detailid
Kui G tagaosa oli üllatuseks rohkem mäda kui oodata oli, siis esiosaga on vastupidi õnneks, akna äär on elus, ja tiivad on täiesti adekvaatsed, ehk mõni roostes söödud servake, kui need on täiesti taastatavad ja tehtavad ilma suurema vaevata.
Nagu eelnevalt mainitud, siis sai öeldud, et ajutiseks liikuriks on soetatud w124. Ajutine liikur on nii hea, et polegi saanud sõita temaga. Siiani otsin sobivat automaatkasti masinale. Loodetavasti läheb õnneks ja pühapäeval saan kätte ühe ja loodan, et see ka töötab.
Kuna auto seisab töökojas, siis on niisama teda natuke näpitud ja putitatud. Auto sai endale uued klotsid, mõne mootori tihendi ja igasugu pudipadi veel.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Täna lõigati tagumine tiib maha....ja oh õudsut mis sealt välja tuli...Natuke pahtlit, natuke makrot, natuke lapitud plekki ja natuke roostet. Tegelikult valetan, natukest polnud seal midagi, kõike seda oli palju
uss on paha paha!
Peale seda lammutasin natuke oma katkist katuseluuki...oskab keegi öelda kas näiteks mõnel teisel mudelil on samasugused detailid luugi sees? (ehk siis omavahel vahetatavad)
Katkine katuseluuk
Puru siis paremal pool olev siin, üks külg puru ja kadunud.
Ehk siis see:
Vot seda on vaja!
Peale selle sain w124*le käigukasti alla, hetkeseisuga võib öelda, et töötab, vaia vaid natuke reguleerida, aga seda vast jõuan homme teha. Samas said vahetatud tagumised klotsid, klapikambri kaane tihend, el akna tõstuk mis vigane oli ja palju muud. Nüüd vähemalt saab jälle sõita normaalselt, ei pea enam naine hommikul tööle viima ja õhtul järgi tulema
Postitused: 82
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
(21-09-2015, 07:10 PM)dexter Kirjutas: Peale seda lammutasin natuke oma katkist katuseluuki...oskab keegi öelda kas näiteks mõnel teisel mudelil on samasugused detailid luugi sees? (ehk siis omavahel vahetatavad)
W463 kasutab sedaankerega W126 katuseluuki. Mingid pudinad on ka 124 koodiga. Kui katki/puudu on see suur alumiiniumsulamist liigenditega nurgik, siis see on 126 spetsiifiline.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
(22-09-2015, 03:40 AM)ed_ Kirjutas: (21-09-2015, 07:10 PM)dexter Kirjutas: Peale seda lammutasin natuke oma katkist katuseluuki...oskab keegi öelda kas näiteks mõnel teisel mudelil on samasugused detailid luugi sees? (ehk siis omavahel vahetatavad)
W463 kasutab sedaankerega W126 katuseluuki. Mingid pudinad on ka 124 koodiga. Kui katki/puudu on see suur alumiiniumsulamist liigenditega nurgik, siis see on 126 spetsiifiline.
Tänud, väga vajalik info minujaoks, nüüd vähemalt tean kus suunas veel otsida.
Täna aga kaevamise käigus roostet muudkui jätkus. Tuleb teha ka sisemised osad kõik uued!
Süvenev Haigus
Kui poleks hetkel jaole saanud, oleks varsti kuudi ots alla vajunud:
Raami ots
See eest, sai teise G*ga asi niikaugele, et tagumise tiiva asukoht hakkab vormi võtma. Ka seal ootavad sisemised osad vahetamist, aga vähem kui minu omal vähemalt ülemine osa.
Tiiva Proovimine
Postitused: 82
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Sellise taastamise/ehitamise juures soovitaks EPC (elektrooniline varuosa kataloog) kasutamine selgeks teha. On olemas installeeritavaid versioone, ametlike tasulisi servereid ja veebis tasuta versioone. Viimased panevad mingi aja pärast poe kinni aga tekivad uued. Näiteks üks hetkel töötav: 350GD SLIDING ROOD. Siis saab vaadata kuidas tehtud, otsida koodi järgi, uurida millega oleks asendatav või mis maksab (näiteks Silberi lehelt).
Kuna ka mul on keegi sooritanud katuseluugiga jõu-ja ilunumbreid ning pole ikka leidnud, siis naljatan, et võib-olla tuleks ajutiseks masinaks korras katuseluugiga sedaankere W126 osta, pärast saab mõne varuosa ja vanaraua eest mingigi raha tagasi. Uus luuk on 1400, üks selline ’nurgik’ ainult 420 eurot.
Võib-olla neid tagumisi nurki pole mõtet lappida, vahetades saaks parema tulemuse. Ma ei tea, kui hea või tark see oli aga endal panin tiiva tagumise otsa ja tagumise rattakoopa eest servast kereliimiga, muidugi keevitasin paarist kohast ka üle; ehk on vähem ruumi niiskusele.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tänud, hea mõte kasutada elektroonilist kataloogi.
Tagumised nurgad on kunagi vahetatud ja need veel enamvähem seisus, mida kannatab ka taastada. Probleem selles, et kui need vahetati, siis vana rooste ja sodi on alla jäetud ehk plekk pleki peale keevitatud.
Uued tiivad lähevad arvatavasti samuti kereliimi ja punktkeevitusega kokku. Aga eks täpselt selgub asi töö käigus.
Teeme tasa ja targu ning nii, et hea saaks.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Originaalosade ostmiseks soovitan mercteil.com lehte. Laias laastus on poole odavamad hinnad võrreldes esindusega. Tulevad samast kohast.
Läti ettevõte, saadavad tellitud kauba cargobus`i kulleriga soodsalt soovitud kohta.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
27-09-2015, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-09-2015, 08:48 PM ja muutjaks oli dexter.)
Nii, loodetavasti läheb hästi ja saan uue kastuseluugi varsti kätte, idee pooelst peaks luuk juba tartus olema, kuid pole saanud veel mahti, et järele minna(tänud kasutajale smokey ette juba siinkohal).Kuna ma järgmine nädal pean Autost eemal olema, siis hetkel ei saa teada kas sobib või mitte, eks natuke närvikõdi teeb head
Aga G*st..asi aina hullemaks läheb...kui vahepeal tundus, et karpe pole vaja puutuda, vähemalt väliseid külgi, siis nüüdseks see välistatud. Peale kõige muu vahetame ära ka karbid, kuna lihtsalt pole mõtet mingit poolikut lahendust teha. Ja kuna autot ehitan endale, mitte müügiks, siis seda enam.
Tellisin ka mingi koguse müra isolatsiooni. Plaan suurem osa kuudist ja ustest üle vaadata kriitilisel pilguga.
Autoga veel palju asju plaanis, nii kere kui ka tehnilise poole pealt, aga eks iga jutt ja omal ajal, niisama kõvatada ei viitsi...
Vot kui hea on originaal katuseluugi äravool!
Kunde tagumine tiib
Masedus!
Teine pool pole masendusest vähem räsitud
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
03-10-2015, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2015, 04:41 PM ja muutjaks oli dexter.)
Kahjuks olin ise nädala jagu autost eema, kuid see eest autoga mingid muudatused siiski toimusid.
Esiteks tänud kasutajale "Smokey" katuse luukide eest mis ta mulle leidis. Alles eile sain küll kätte ja pakist välja ei suutnud võtta, kuid silma järgi tundus et katuseluugi mure saab nüüd lahendatud. Puudu on veel katuseluugi kerepoolne tihend, mis minul oli asendatud mingi silikoni taolise olluskiga. Ehk saan siinkohal kasutada Hents`i poolt pakutud kohta.
Varandus
Kuna pidin nädal aega Tallinnas Glasuriti uute toodetega tutvuma, siis jäi ka hunnik aega üle ja sai leitud tallinnast veel detaile, millega alustada püsikiirus hoidja ehitust autole (ainus lisa millest siiani puudu olen kõige enam tundnud). Kang on olemas, vaja see roolisamba külge istutada ja siis sealt edasi hakata asju otsima vastavalt vajadusele/sobivusele.
Nädala sees aga öeldi mulle, et autol karbid nii läbi, et taastada pole mõtet, niigi on neid olemasolevaid lapitud lapp lapi peale tehnikaga ja asjad rohkem roostes kui asi väärt oli. Lisaks makroflex oli sellele kõigele kõvasti kaasa aidanud. Tagasi tulles ootas mind selline pilt ees... Kunde külg
Juhi Külg
Tegu 100x100x3 mm karpidega, mis istusid väidetavalt paremini kui originaalid...Noh, mis seal ikka, vähemalt saab asi kõva.
Lisaks sai tellimus tehtud ka ühele tagumisele nurgale, see oli ikka nii mäda, et pudenes laiali. Põhjuseks see, et kunagi on seda nurka vahetatud aga vana roostes detaili peale pasandatud...Kui nurga tüki kätte saan, siis alustame terve tagaosa mahalõikamise ja uue ehitusega, sealjuures ka tagumise ukse raamiga. teeme tugevama ja sellise, mis läbi enam ei painduks. Nii nagu teeme seda hetkel siis teisel masinal: Hullumaja
Teisel autol oli ka klaasi serv täiega läbi...pole midagi, natuke käsitööd midagi hakkab looma Akna Serv
Asi iga päevaga aina hullemaks läheb ja hetkel lõppu küll ei näe, küll aga töömahu suurenemist. Aga mis teha kui juba alustatud sai siis tuleb ka ju lõpuni minna.
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Sa juudas küll kuidas see Austria väikefirma maastur oskab roostetada. Päris hirmutavad kaadrid. Kahtlemata jõudu ja meelekindlust jääb soovida.
Osalt ma mõistan selle mudeli kultuslikkust ja sellest tulenevalt tema kõrget turuhinda. Kuid võttes arvesse nii viletsat keretöötlust, tundub tundub tema ülikõrge jääkväärtus küll natuke põhjendamatu.
Mul üks tuttav ostis sellise auto kunagi poest uuena (270CDI). Ma ei mäletagi täpselt, aga äkki kuskil 2000 aasta paiku? Tal on see siiani alles ja kasutab sadade erinevate tehniliste probleemide kiuste igapäevaselt. Aga mäletan, et juba 3-4 aastat vanana oli sel autol põhi täiesti roostes. Sealt edasi läks asi ainult hullemaks.
Üldiselt tundub, et Mercedese kaubamärk ei tee G-klassist ikkagi päris Mercedest. Ta on ju ikkagi ühe väikefirma poolt arendatud, juurutatud ja toodetud sõiduk, sarnanedes seega oma olemuselt paljudele 70-80 aastate Inglise ja Itaalia väikebutiikide toodetele - eksklusiivne, kuid teostus jätab soovida. Eks see nad mingis mõttes jälle kultuslikuks teebki.
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
08-10-2015, 05:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2015, 05:34 PM ja muutjaks oli dexter.)
Tänud kaasaelmise eest, eks selline kaasaelamine ja turgutamine tuleb ikka vahel kasuks, et auto seisma ikka ei jääks.
Eks see G üks nn ülehinnatud masin on, kuid minuarust selles peitubki tema võlu. Kõigile ta ei meeldi, kõik ütlevad, et kallis ja mõttetu masin. Ometi tahavad paljud endale sellist. Ja mina olen nende hulgas. Autot ostes juba aimasin mis selle värvkatte alt võib välja tulla, kuid tunnistan ausalt ma ei arvanud, et see pilt nüüd nii hull võiks olla. Aga mis seal ikka, ega käega me lööma ei tulnud ja tööl oleme ka palju hullematest masinatest asja saanud. Aega on lihtsalt vaja!
Autoga suurt silmaga eristavat pole hetkel muutunud, küll aga õnnestus saada mõlemale isendile püsikiirus hoidjad peale. Eks tuleb mingi hetk hakata neid sinna sobitama..
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Pigem on tegemist nn hapude viinamarjadega kuid kindlasti on ka erinevaid maitseid. Ega tänapäeva karmis konkurentsis poleks siiski G tootmist ilma jätkuva nõudluseta pidevalt pikendatud ning tegemist Unimogi kõrval üldse teise kõige pikemalt tootmises oleva Mercedesega läbi ajaloo. Toodetakse ju aastast 1979 ehk tervelt 36 aastat!
Minul polnud nt maasturi valikul muud varianti-kas G või mitte midagi. Tema tahumatu robustne ruubiku-kuubiku disain on lihtsalt niivõrd kompromissitu, jõuline ja ajatu. Mingid X5, Cayenned, länkkärid jne jätavad mind täiesti külmaks ning neid on juba iga nurga peal-igal ristmikul tavaliselt 3-4tk. Kui vahel harva mõnda G-d näed tekib kohe kuidagi eriline tunne
Endal küll 2006 lõpu mudel ja mingeid roosteprobleeme pole. Kohe ostes lasin siiski igaks juhuks teha Krown täieliku roostetõrje (uksed, tagaluuk, mootoriruum, karbid, põhi jne) kuid seda pigem preventatiivsel eesmärgil. Eks kõik sõltub siiski auto ajaloost-kus (Californias või Põhjamaades), kui palju ja kuidas temaga sõidetud ja hoitud, kui tihti pestud jne.
Jõudu tööle!
Postitused: 82
Teemad: 9
Liitus: Apr 2015
Maine:
0
Muidugi nad ise on koguaeg olnud arvamusel, et tehakse maailma parimat sõidukit:
presento.tv - Magna Steyr
1995 The G Class Manufacture That little bit more freedom
Fundstück: Mercedes zeigt die Erprobung des G
Paljud nende masinate rooste-probleemid tulenevadki ehk sellest, et 70-nendatel kui see kuut disainiti ei mõeldud või ei osatud näha neid asju. Näiteks esimene akna raam, kuhu vesi koguneb ja jääb alla tihendi vahele. Üks parim, mis omanik vanale mudelile teha saab on ehitada või paigaldada rattakoobastesse logarid nagu uuematel; proovi nii hästi kui tahad, aga koguaeg ei pese seda soola ja sodi sealt soppidest välja. Küljekarbid roostetavad tihti, sest alt servad tõsisemat metsa käimist üle ei ela ja ka see välimine kummi serv tegelikult kogub ja hoiab sodi ning niiskust. Uuematel mudelitel on lisaks küljekarpidesse katuseluugi äravool aga all on sellised kummipunnid, mis hooldamata lähevad umbe. Ka need tiivalaiendid hoiavad hästi niiskust pleki servas - algsed mudelid olid ju ilma. Jne.
Kui need ja mõned teised disaini iseärasused kõrvale jätta ega G ei ole hullem, kui teised valtsitud-punktitud plekk-kered. On neid õigeid Mercedeseid ka nähtud, millel vedrud pagsiruumis lõpetanud. Kohati tundub, et ootused on lihtsalt kõrgemad: näeb välja kui tank, maksab kui tank, järelikult võib (mitte)hooldada kui tanki! Lisaks kasutatakse neid ikkagi ka sihtotstarbeliselt. Teisalt: see et tagumine ots või uksed küljest roostetavad ei pane neid veel seisma.
Seda kvaliteedi kõikumist on olnud aga kõike ei saa ka austerlaste kaela ajada, endale tundub, et algselt salongis kasutatud bussi-veoauto detailid on vastupidavamad, kui hilisemad sõiduautode vidinaid. Ka siis olid vist suured ikaldused kui mindi CanBUS elektrile. Viimaste masinate kohta ei tea, aga tahaks ju loota, et 36 aastaga hakkab välja tulema.
Ise ütlen, et mingis mõttes ei ole tegu üldse hea autoga, aga see ei ole võrreldav suurus ning pigem jääks see filosoofiliseks aruteluks (Mercedes ise paigutab G ju ka eraldi kategooriasse) ja ’normaalne’ inimene parem ärgu hankigu sellist. Kultus- ja friigimasin. Hoolimata sellest, et raske ja rauast tahab mõnes kohas suurt hoolitsust. Uuena on olnud kogu aeg soolase hinnaga ja ka heas korras vanad hoiavad väärtus. Odavalt saab ronte aga nende heasse korda seadmine on veel kulukam. Kalliks teeb ilmselt Austria käsitöö ja väikeproduktsoon: esimese 30 aastaga toodeti natuke üle 200 000 masina.
Teema läheb natuke üldiseks, aga soovin ka jõudu tööle.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Siin väike inspiratsioonivideo
Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tänud...juba nähtud video, usun et vähemalt 75% youtube videotest milles on G klass sees on juba nähtud.
Ja ed, sinu jutust meeldib mulle väga Lause: " ’normaalne’ inimene parem ärgu hankigu sellist. Kultus- ja friigimasin".
Just sellisel põhjusel mulle G meeldibki
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
KV-s ka G-d ja väga hästi kestavad, hoolet saavad nii minimaalselt kui üldse võimalik aga varuosad on alati A grupp. Üksikud roostetavad aga nii hullusti nagu teemas ole ei ole veel näinud.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-10-2015, 08:18 PM)siim 256 Kirjutas: KV-s ka G-d ja väga hästi kestavad, hoolet saavad nii minimaalselt kui üldse võimalik aga varuosad on alati A grupp. Üksikud roostetavad aga nii hullusti nagu teemas ole ei ole veel näinud.
Mis aastast need KV geed üldse on? Seisavad vist katuse all?
Postitused: 42
Teemad: 21
Liitus: May 2011
Maine:
1
80-ndate lõpu omad olid VJPs ja seisavad lageda taeva all, rooste puudus. Pestakse koguaeg neid pärast igat sõitu kaasa arvatud põhja alt kõik õõnsused.
|