Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz 2.9D 1992 w201 K2igukast
#81
Ise arvan ka, et istub. 605 mootor mul üle ka, pean üle vaatama. Siis saab stabika orig kõrgusel jätta, kuigi ise arvan, et midagi ei muutu kui eest 5cm all on ja otsa kinnitused originaalid jäävad.Peaks need jahutus stutsid blokist välja keerama ning ehk leiab poldi poest sinna sobiva keermega poldid. Ühesse istus täpselt pihusti sisse. Big Grin
Vasta
#82
(16-09-2015, 12:58 PM)Rene999 Kirjutas: Minu arust peaks 605 põhi küll istuma. Soomlased panid 605-le Musso põhja, mul musso põhi 2.9 küljes. Kuju poolest ei oska öelda.
Põhja tihendi koodi järgi istub 602-le alla 605 põhi

Ma eelnevalt küll ütlesin,et 2,9 pikem,aga vale info,ei tea mille karterit ma vaatasin.Käisin vaatasin üle,mõlemal mootoril on täpselt sama karter ja tootekood ka sama.
Vasta
#83
Plokis ei tohiks keeret olla, sinna saab ette lüüa külma punni. Kaanes on keere, sinna keerad suvalise kaane seest pimeda (ise panin temp. anduri stutsi).
Lisan veel niipalju, et jahutus vedeliku stuts (salongi radikasse minev), pane järgmisesse aukku, mootori 4. ja 5. silindri vahele. Muidu ei taha 5. silindrit hästi jahutada.
Vasta
#84
Külma punni all mõtled ilmselt seda "korgisest" tavaliselsellel kohal asub. Kuidas ma selle teiselt motolt kätte saaks ning 2.9lt selle stutsi sealt kätte?
Vasta
#85
Ma võtsin Silberist need punnid ja sisse pressitud vooliku stutsid, maksid mõne euri.
Vasta
#86
(14-09-2015, 12:32 PM)Rene999 Kirjutas: Kas jätad 2.9 originaal pumbaga?
Kui tahad rida pumpa paigaldada, tuleb plokki freesida. (kahel mootoril oleme sellega tegelenud)
Mina näiteks plokki freesima ei pidand?
Teiseks, pump sai pandud küll 14 kraadi. Alguses oli tiba hiline, ei läinud pöörde, aga varasemaks keerates, siis hakkas juba laulma. Igaksjuhuks küsin üle, et netist veits lugedes, sain teada, et pannakse 12 kraadi, aga see on nüüd rootorpumba puhul nii või peab ridapumba ka panema? Sest tundub, et tahaks veel varasemaks.
Vasta
#87
Kuna vana 2.5l pihustitorusid ei saanud kasutada ning sellist rakist polnud, et jupp maha ja uus ots teha, et saaks 2.9 pihustite mutrid panna, siis sai keskelt pooleks tehtud, mutter vahetatud ning kasutaja Jegesmesh lasi tigiga ilusti kokku tagasi-peab ja toimib. Teiseks, panin pumba 12. kraadi ja masin hakkas väga ilusti käima. Nüüd tuleb kolded ja asjad kokku panna, ning siis saab juba peenemat häälestust teostama hakata. Aga KÄIB!
Vasta
#88
Millise ketiratta paigaldasid pumba otsa?
Sõbral on süüde 9 kraadi peale üss-i, minul oli 6 kraadi, 10 kraadi juures ajas külmast peast sinist ( muidugi pumbad olid suht laisad juba, praeguse korraliku pumbaga pole süüdet timminud).
Palju kütuse kogust peale keerasid?
Tundub, et su mootor pärit sprinteri pealt, meil olid E klassi pealt.
Vasta
#89
Minu mootor on pärit w210 ehk punnsilma pealt. Kütte keeran peale seda põhja kui olen saanud ennem ühe testisõidu teha. Pumba hammakas jäi 2.9. Süütega saab veel mängida ka. Hetkel eelsüüde ära on, siis läheb kohe ilusti käima. Hetkel süüde 10-12 kanti.
Vasta
#90
Selle 2.9 hammakaga ei pidanud üle 3 tuhande pöörde minema, see ju jäik ratas, pole mis süüdet keeraks sõidu ajal.
Ise ei hakanud katsetamagi, panime kohe mehaanilise pumba rattaga. See ratas aga ei mahu plokki ilma freesimatta.
Vasta
#91
Mul pöördeminekuga probleemi pole. Aga nagu mul eile selgus, et w124 5.käigukastihoovastik(vardad) kutsikale ei sobigi. Kast ja kuliss koss hoovastikuga on w124lt, aga ju siis salongis käigukangi asukoht teine? Üritasin netist leida ehk mingeid jooniseid ja mõõte, et saaks ise uued väänata, aga tulutult. Peab vist käigukastis vabakäigu üles otsima ja kulissil ka vaba lukku panema ja ise mõõtma.
Vasta
#92
Nii...
Asi on jõudnud nii kaugele, et olen saanud juba mõned testisõidud teha. Mida jäik pumbaratas veel põhjustada võib? Vahel nagu tahab tühjakohapealt plödisema hakata, kohati nagu tõmbaks bensukas täis, võib sellest olla? Pumpa keerasin ka nii palju peale kui sain, nõksu pean tagasi keerama, tühikäik jäi kõrgeks tsipa ja tühikäigu enda kruvist enam keerata ei saa vähemaks. Turboka 602 pump vist oleks tsipa parem, kui 605NA oma? Wastegate'i voolik läheb vaakumpumpa või pean midagi vahele aretama? Wastegate vaakumipealt mitte rõhu. Tahaks nüüd paaripäevaga kapotialuse kokku saada, et saaksin ühe kuu sõitu nautida, siis ÜV läbi ja hetkeseisuga plaanin talveks garaazi jätta, aga eks näis mis tulevik toob. Teist autot kõrvale ostetud ei saa, siis pean sellega siiski talve ära sõitma...
Vasta
#93
Kas enne kütte peale keeramist töötas ilusti?
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#94
Pigem halvemini.
Vasta
#95
Oleks pidanud äkki alguses originaal seadega ilusti käima saama. Ja siis juba küttet juurde keerama.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#96
Polnud nagu rohkem midagi seadistada ka. Eks näis kuidas nüüd käituma hakkab.
Vasta
#97
Kui WG otse vaakum pumba pealt, siis peaks pidevalt suletud olema.
Tegime WG rõhupealt töötavaks 2.9 turbo tarvis. Ei ole täheldanud mingeid anomaaliaid, et tõmbaks nagu täis.
Sõbral siis 2.9 G peal, temal kütus peale keeratud nii palju kui võimalik, 602 vabalthingava pumbaga. Rõhku 1,5 bar.
Minul Jeep-i peal, kütust keeratud hetkel 1,5 pööret, 602 turboka pump, bmw 2.5 tds turboga. Rõhku 1.2 bar. Turbo kipub väikeseks jääma.
Olen maadelnud nende pumpadega, nüüd kolmas (602 remonditud turboka pump) on viinud eesmärgi lähedale, töötab ja liigub hästi.
Vasta
#98
Polnud küll erilist aparatuuri, millega videot teha, aga vast saab aimu.
Vasta
#99
(14-09-2015, 04:55 PM)SiimP1 Kirjutas: Miks rida pumba paned? Võta volkari 1.6(44-51-59kw)/1.9 TD(55kw)( pump parem, pumba "pea" vaheta 5 pütase vastu koos plunsriga ja olemas mehhaniline pump(trossiga gaas). Saad ise vastavalt tujule kütet peale keerata.

Nii, proovisin seda teedpidi, aga ükskiasi kokku ei sobi. Nuudid, v6llid, iga kui viimne asi on teistsugune.
Vasta
Nii...
Süüdet panin veel varasemaks- käima läheb ilusti ja ilma suitsuta. Turbo wastegate tegin ümber vaakumipealt rõhupeale, vahetades wastegate ära ja lühemaks tehes. Nüüd on autol lõpuks jõudu. Tuli kohe hea tunne esimestel testisõitudel.
Probleemidest- Nii öelda piitsa andes kõvasti, kus auto on 10-15 sekki kõva koormuse all suurtel pööretel, sureb välja, seda just nagu kurve võttes. Eelmine kord lahknes probleem kütet juurde pannes. Nüüd kui ringi lasta, sama häda. Käima peale seda läheb nii 10-30 sekki. Kas võib olla, et küttetorudega mingi kala? Ise kardan, ehk olen tagasivoolu ja pealevoolu segamini ajanud, tuleb üle vaadata.
Teine probleem- läksin otsesõitu proovima ning kiirendades tõusevad pöörded rutemini kui kiirus ja seda kõvasti. Sidur libiseb? Samas siis ta ei jõuaks ju esimese ja teise käiguga midagi teha? Teisekäiguga annab ilusasti trajektoori hoida, siin tekibki kahtlus libisemises.
JA MA EI RÄÄGI NÜÜD KUMMIPÕLETAMISEST.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,806 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,371 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,838 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,374 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,842 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,581 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne