26-01-2015, 08:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2015, 01:01 AM ja muutjaks oli k2igukast.)
Tervist!
Kuna w123 universaali puhul andisn ma alla, kuna kere liiga läbi ja oli vajadus auto järgi, millega saab tänaval sõita, siis sai kogu oma kolust loobutud, et tänavalegaalne w201 osta. Kuid nüüdseks jälle tunne, et vaja ühte autot veel.
Ostsin ta tuttavalt, peal oli 2.0D ja 4 käiguline manuaal kast. Kere on nii ja naa, tahab ikka keevitamist, aga enne kevadet seda ei juhtu. Kõrvalistuja tiib on mäda, katsin kleepsudega üle, on ju moes ja auto stiiliga läheb natuke kokku ka. Karbinurgad samuti makrofleksi täis lastud. Esivõre räbal, stange räbal, tulede kinnitused jamad... Lisadeks võib mainida esiistmesoendused. 3 päeva ma selle 2.0ga sõitsin, siis tekkis enesetapu tunne peale. Kuna plaan on sellest selline tänava drift missile teha, siis sinna poole ma ka küündin. Peale 3 päeva sai 2.0 asendatud om602 Turbogaka, ehk siis 2.5liitrine, mis tootis tehasest tõenäoliselt tulles 93kw.
Sai hakatud mootoriga tegelema, kuna isu suurema jõu järgi oli suur. Kõigepealt sai volo v70 146kw? turbo sebitud ja selllele remontkomplekt sisse pandud. Tulemuseks rõhku ei saanud ja 10 minutiga turbo küpse, ei tea.
Kuna volvo turbo jupid tulid kaua, sai ostetud vahepeal bmw 525TDS'i turbo, hea väike, peaks varakult spoolima ning mu pumbale paras olemas, dieselmekeni jaoks hetkel raha ei jätku. 525TDS'i turbo nüüdseks peal ja standard rõhk tundub tal olevat 0.6 bari, mis hetkel ka lööb. Pumpa sai ülivähe keerata, 0.4 tiiru ehk ja juba oli kruvi põhjas. Tulemuseks 0-100ni teise katsega stopperi ja gps'ga 10.10 sekundit ning kurvi minne teise käiguga üheratta veolisena külg ees. Tuleb veel seadistada ja võimalikud lekked kõrvaldada ning ka cooler vahele panna, mis täna ostetud sai. Mõtlesin ka proovida om605 110kw pumpa, selle tipp on vähe kõrgem, aga huvitab just, et mis seal elektrooniline on, immo? Praeguses torumajandusest pilti pole, eks siis teen ,kui cooler ka paigas.
Nüüd tuleb hakata veermikuga tegelema. Ette plaan bmw e36 coilid, kuna kõrvalistuja vedrukann on omadega õhtal, coilid üldse peenemad. Taha mõtlesin w124 amordid ning vedrud, mida kindlasti peaks lõikama. Tagasilla ülemised kondipuksid on samuti õhtal, ratas käib tilla-tölla. Plaan kontidesse metall/alu puksid treida, et saaks tagasilda tuugamaks. Mõlke ja kraapse on omajagu tekkinud, aga selleks ju see auto mõeldud sai, kevadel üritab ilusamaks teha.
Kuna w123 universaali puhul andisn ma alla, kuna kere liiga läbi ja oli vajadus auto järgi, millega saab tänaval sõita, siis sai kogu oma kolust loobutud, et tänavalegaalne w201 osta. Kuid nüüdseks jälle tunne, et vaja ühte autot veel.
Ostsin ta tuttavalt, peal oli 2.0D ja 4 käiguline manuaal kast. Kere on nii ja naa, tahab ikka keevitamist, aga enne kevadet seda ei juhtu. Kõrvalistuja tiib on mäda, katsin kleepsudega üle, on ju moes ja auto stiiliga läheb natuke kokku ka. Karbinurgad samuti makrofleksi täis lastud. Esivõre räbal, stange räbal, tulede kinnitused jamad... Lisadeks võib mainida esiistmesoendused. 3 päeva ma selle 2.0ga sõitsin, siis tekkis enesetapu tunne peale. Kuna plaan on sellest selline tänava drift missile teha, siis sinna poole ma ka küündin. Peale 3 päeva sai 2.0 asendatud om602 Turbogaka, ehk siis 2.5liitrine, mis tootis tehasest tõenäoliselt tulles 93kw.
Sai hakatud mootoriga tegelema, kuna isu suurema jõu järgi oli suur. Kõigepealt sai volo v70 146kw? turbo sebitud ja selllele remontkomplekt sisse pandud. Tulemuseks rõhku ei saanud ja 10 minutiga turbo küpse, ei tea.
Kuna volvo turbo jupid tulid kaua, sai ostetud vahepeal bmw 525TDS'i turbo, hea väike, peaks varakult spoolima ning mu pumbale paras olemas, dieselmekeni jaoks hetkel raha ei jätku. 525TDS'i turbo nüüdseks peal ja standard rõhk tundub tal olevat 0.6 bari, mis hetkel ka lööb. Pumpa sai ülivähe keerata, 0.4 tiiru ehk ja juba oli kruvi põhjas. Tulemuseks 0-100ni teise katsega stopperi ja gps'ga 10.10 sekundit ning kurvi minne teise käiguga üheratta veolisena külg ees. Tuleb veel seadistada ja võimalikud lekked kõrvaldada ning ka cooler vahele panna, mis täna ostetud sai. Mõtlesin ka proovida om605 110kw pumpa, selle tipp on vähe kõrgem, aga huvitab just, et mis seal elektrooniline on, immo? Praeguses torumajandusest pilti pole, eks siis teen ,kui cooler ka paigas.
Nüüd tuleb hakata veermikuga tegelema. Ette plaan bmw e36 coilid, kuna kõrvalistuja vedrukann on omadega õhtal, coilid üldse peenemad. Taha mõtlesin w124 amordid ning vedrud, mida kindlasti peaks lõikama. Tagasilla ülemised kondipuksid on samuti õhtal, ratas käib tilla-tölla. Plaan kontidesse metall/alu puksid treida, et saaks tagasilda tuugamaks. Mõlke ja kraapse on omajagu tekkinud, aga selleks ju see auto mõeldud sai, kevadel üritab ilusamaks teha.