Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Põhimõtteliselt võib öelda küll, et läksid siduri lahutamisel, sest kui õigesti mäletan siis enamus on läinud käiguvahetuse pealt.
Praegu aga peab kolm korda üle õla sülitama, sest senimaani on nad jäänud pidama.
Juhi töökoht
Ning mõned pildid Avalaksult
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Oskab keegi öelda kui kõrgel on orginaalis M103-l 3.0 pööretepiiraja?
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
6500 peaks olema.
Naftapress.
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Vägev töö, 8-9 suurhalli juures pro street'is?
Turbo
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
(27-04-2015, 12:20 AM)sm. pelle Kirjutas: Vägev töö, 8-9 suurhalli juures pro street'is?
Suurhallis veel osa ei võta. Harjutamist selleks liiga vähe olnud, et kohe betooni vahele sõitma minna.
Tahaks ikka mingi aja kere sirgena hoida
Esimene üritus arvatavasti Laitse kust osa võiks võtta.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
(29-04-2015, 09:48 PM)Yksix Kirjutas: Kas B8-d müüdud?
B8 on alles veel...
Postitused: 149
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Lõpuks leidsin ka enda tee sellesse teemasse. Väga tubli töö. Lootus siis näha Laitses?
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Vahepeal sai siis esisilla lahendusega tegeletud, et auto korralikult keerama panna.
Kuid tundub, et järgmine hooaeg enam ise tehtud sillalahendusega sõita ei lubata.
Sai ka autosporti täis nädalavahetusel esimest korda Laitse rada uue silla lahendusega proovimas käidud ning OMC viimast etappi külastatud, millest valmis ka video:
https://www.youtube.com/watch?v=2k5_qmYe...e=youtu.be
Tänu suuremale nurgale nüüd pill ikka suitseb ka . Laitse rajal ikka kõvasti mõnusam sõita kui lennuväljal ning MB mootor töötab endiselt laitmatult
Postitused: 53
Teemad: 9
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Lahe video
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
(25-08-2015, 06:53 PM)Mairo. Kirjutas: Lahe video
Sõitja arenedes, paraneb ka jäädvustus tehnika.
Peab mainima, et isegi päris üllatunud kui head kaadrid drooniga tulid.
Samuti kellel huvi siis Bilstein B8- d on endiselt saadaval ning võib pakkuda ka oma nägemuse hinnast.
Postitused: 106
Teemad: 15
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Väga mõnus teema Originaal sisu peab vastu 1.2 bar´i ?
Autoremont/hooldus/Helitehnika Viljandimaal - 5585756
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
(27-08-2015, 07:57 AM)Kalev124 Kirjutas: Väga mõnus teema Originaal sisu peab vastu 1.2 bar´i ?
Hetkel juba puhub turbo 1,5 Bari
Ning mootori sisu täiesti stock . Turbol on natuke veel varu, aga omavalmistatud vaheditega ei kuule üldse detonatsiooni sest mootor teeb nii suurt müra
Seni on pidanud on off sõidustiilile vastu.
Tahaks dünos mõõta palju mürtsu teeb. Oskab äkki keegi soovitada kuhu dünosse minna?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
(27-08-2015, 03:16 PM)SanderP Kirjutas: (27-08-2015, 07:57 AM)Kalev124 Kirjutas: Väga mõnus teema Originaal sisu peab vastu 1.2 bar´i ?
Hetkel juba puhub turbo 1,5 Bari
Ning mootori sisu täiesti stock. Turbol on natuke veel varu, aga omavalmistatud vaheditega ei kuule üldse detonatsiooni sest mootor teeb nii suurt müra
Seni on pidanud on off sõidustiilile vastu.
Tahaks dünos mõõta palju mürtsu teeb. Oskab äkki keegi soovitada kuhu dünosse minna?
Vanasti sai Maksimi juures käidud tagaveolistega mõistliku hinnaga.
http://www.dynomax.ee/
900Nm peaks kannatama originaalkepsud ja need annavad esimesena järgi. Muus osas polegi probleemi.
Korralik kompott on igaljuhul.
Edu ja ära katki tee!
Postitused: 106
Teemad: 15
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
900Nm....mother of god Järjest rohkem mõtlen, et peaks samuti VEMS´i ja muu kama peale üle minema. Miskise tänavakõlbuliku settinguga asi paika ja ehk siis seda jet-tronicu jama enam korrastama ei peaks.
Autoremont/hooldus/Helitehnika Viljandimaal - 5585756
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Postitused: 88
Teemad: 9
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Dünodel numbrid kõigil nii erinevad, et ühest tõde polegi. Pigem see number kõvatamiseks ja võrdluseks, kas ka midagi paranenud - seetõttu tasub alati ühe konkreetse düno peal käia.
All I ever wanted was a big body Benz,
and a clean set of rims.
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Vahepeal sai siis osaletud Rapla Drifti Superfinaalidel, millest ka mõned laenatud pildid:
Üritus ise läks üle ootuste hästi! Eesmärgiks seadsime, et vähemalt kvalifikatsioonist edasi pääseda. See meil ka õnnestus ning tänu vastase offtrackile võitsime elus esimest korda sõidetud tandemi
Kuid sellest edasi meie teekond lõppes. Hoolimata sellest olime kõik rõõmsad ning kõva kogemuse võrra targemad
Peale üritust sai ka kambaga Dynomaxi külastatud.
MB rattast graafik siis selline:
Tulemus siis rattast ca 260kw 354,6HP ja 551,9 NM
Mootorist siis arvutuslikult 407,8HP ja 634,7NM
Pole paha tulemus kuid ootasime rohkemat . Tundub, et see turbo on oma maksimumi juures.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(15-09-2015, 01:03 PM)SanderP Kirjutas: ...
Tundub, et see turbo on oma maksimumi juures.
On Sul olemas rõhukõverad (nii sisselaske kui väljalaske) omad kogu pööretevahemiku kohta reaalsest sõidust? Kas maha jääb kompressoripool või takistab turbiin liialt?
Legaalset viisi esiratta pöördenurga suurendamiseks ei ole. Pead vajalikud hoovad ise tegema... Iseasi, kui hästi Tehniline Kontroll hästitehtud kodutööd tehasetööst eristada suudab
Postitused: 43
Teemad: 11
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
Ka tehnilise kontrolli saime kenasti läbitud.
Düno graafikust ei ole jõudnud veel ühtegi reaalset järeldust teha, aga varsti talv käes siis aega küll seda analüüsida ning parenduste peale mõelda☺
|