Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E55 AMG, 1998, W210 - Valge välk
#1
Tere,

olen lõpuks oma elus jõudnud etappi, kus on põhjust siinsesse foorumisse teema teha. Varasemalt on Mercedes minu jaoks alati olnud vanainimese auto ning liiga suur, pehme ja äärmiselt konservatiivne. Ainukeseks erandiks olid ehk 190 2.3 -16 ja 2.5-16 versioonid ja sedagi ajani, mil mõistsin kui aeglased need autod tegelikult tänapäevaste liikuritega võrreldes on. Õige hobiauto pidi olema kerge, väike ja nobe (loe hot hatch). Aga siis kasvasin suureks - vähemalt oma peas olen viimast tehnikaalast ostu sellega põhjendanud.

Lähemalt nüüd autost siis.
Tegemist on 1998 aasta lõpupoole arvele võetud Mercedes-Benz E55 AMG mudeliga, mis oma nüüdseks juba suhteliselt pika elutee jooksul on läbinud vähemalt 192 000 km. Eestis on see isend minu andmetel sõitnud alates 2013-ndast aastast ning väidetavalt talviseid teid pole näinud. Arvestades kere seisukorda ning minimaalseid korrosioonikahjustusi tundub see ka usutav. Plaan on sama skeemi järgi jätkata, sest W210 kere ei ole kahjuks meie kliima jaoks mõeldud. Pealegi ei paku suhteliselt madal vedrustus, suur V8 mootor ja tagavedu libedates tingimustes peale tankimisrõõmu eriti midagi lisaks.

Auto üldine seisukord on hinda ja vanust arvestades hea ning kõik elektrilisad töötavad. Samas ideaalist on asi kaugel: salongis on kulumisjäljed, esiklaasis väike täke, veermik ei ole nii vaikne kui oleksin oodanud (kuigi mitu korda kontrollitud ja lõtke pole) ning klapikambrikaante vahelt on kerge õli immitsemine. Rääkimata muidugi kere ja värvkatte seisukorrast. Esiosa on täis väikesi kivitäkkeid (mis sama viitavad, et viimase ca 100 000 km jooksul ei ole selle autoga suuremat avariid tehtud), siin-seal paar mõlki ning rattakoobaste juures on jäljed selle mudeli puhul kohustuslikust roostest. Lisaks veel veljed, mis minu jaoks võrduvad W210 AMG definitsiooniga, vajaksid taastamist.

Mõned peale ostmist esile kerkinud probleemid on tänaseks ka lahenduse leidnud:
Kliimakompressor lekkis kui kevadine kasepuu ning sai vahetatud, käigukasti tagaosas oli kerge tilk (usun, et ei ole ainus keda ärritab, et 15 €-se detaili vahetuseks tuleb pool agregaati lahti lammutada - ja seda sellepärast, et keegi kunagi autot väljatöötades on mõelnud: "Siia sobib see odav kummilutt küll, nüüd saan baari minna ja paar Weizen'it teha"), veermikus vajasid mõned puksid vahetust ning sillaseaded kontrollimist. Lisaks siis kohustuslik õlid-filtrid voor, pluss süüteküünalde vahetus (meenutuseks siis, et antud mootoril on neid 16 tk).

Ametliku osa jätkuks lisan ka minule teadaolevad spetsiiflisemad andmed

Mercede-Benz E55 AMG (Baumuster 210)

Värv: Brilliant silver metallic
Sisu: Leather nappa exclusive graphite

Mootor:
5,4 L V8 bensiin
Võimsus: 260 KW
Pöördemoment: 530 Nm
Kiirendus: hetkel piisav (aga ainult kuiva ilmaga)

Lisavarustus:

213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC-SYSTEM (PTS)
242 FAHRERSITZ RE. ELEKTR.VERSTELLBAR M.MEMORY
249 AUTOMATICALLY DIMMING MIRROR INSIDE AND OUTSIDE ON DRIVER S SIDE
275 MEMORY-PAKET (FAHRERSITZ, LENKSAEULE U. SPIEGEL)
345 Windscreen wiper with rain sensor
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 GETRIEBE AUTOMATISCH 5-GANG
472 ELECTRONIC STABILITY PROGRAM (ESP)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
540 ELECTRIC BLIND FOR REAR WINDOW
543 SONNENBLENDE MIT MAKE-UP SPIEGEL LI UND RE BE-
570
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL WITH UTILIZATION OF RESIDUAL ENGINE HEAT
600 SCHEINWERFER - REINIGUNGSANLAGE
611 AUSSTIEGSLEUCHTEN FUER FAHERERTUEREN
612 LEUCHTEINHEIT: XENON-SCHEINWERFER
673 BATTERY WITH INCREASED CAPACITY
691 WD-BLAUES GLAS RUNDUM, HECKSCHEIBE-ESG
756 Radio MB Audio 10 CD with VK/RDS
772 AMG-OPTIK-PAKET - FRONTSPOILER, SEITENSCHWELLER
774 ROHBAU-AENDERUNG FUER AMG-RAEDER
809 AEJ 98/1/X
872 SITZHEIZUNG FONDSITZ LINKS UND RECHTS
873 SITZHEIZUNG FAHRERSITZ LINKS UND RECHTS
877 LESELEUCHTE IM FOND
884 Additional boot-lid lock
910 HIGH CAPACITY ALTERNATOR
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 AUSSTATTUNGSPAKET AVANTGARDE
988 KFZ-BRIEF UND COC PAPIERE (MIT EG-TYPSCHILD)

Lisan ka ühe kehva pildikese.

[Pilt: 77695-DSC_0413.JPG]

Nüüd kui auto enam-vähem töökorras leian loodetavasti rohkem aega ka V8 meeldivat nurrumist kuulata ning peagi mõned vabamas tekstis mõtted siia kirja panna. Ja loomulikult paremad pildid - sest need iseloomustavad seda saksa minitanki ehk kõige paremini.
Vasta
#2
Väga ilus! Oli endalgi peas mõte selle auto soetada (kui on sama, mis auto24 mõni aeg tagasi olnud).
Edu, ja ootaks häid pilte Thumbsup
Vasta
#3
Lähituled on xenonid?
Vasta
#4
Kiirendus tehaseandmete järgi 5,7s:

http://www.mercefreaken.com/modellene/210/e55amg.htm

Antall sylindre 8 (V)
Antall ventiler 24
Boring/slaglengde 97,0 / 92,0 mm
Slagvolum 5439 cm3
Kompresjon 10,5
Effekt 354 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 530 Nm ved 3000 o./min.
Drivstofftank 80 liter
Felger foran: 8 J x 18 H 2
bak: 9 J x 18 H 2
Dekk 235/40 ZR 18
bak: 265/35 ZR 18
Akselerasjon 0-100 km/t 5,7 sekunder
Topphastighet 250 km/t
Forbruk per 10 km
-bykjøring 1,78 liter
-landeveiskjøring 0,88 liter
-snitt 1,21 liter
Transmisjon 5-trinns elektronisk styrt automatgir

Akselavstand
283,3 cm
Sporvidde foran / bak 156,0 / 154,3 cm
Lengde 479,5 cm
Bredde 179,9 cm
Høyde 141,1 cm
Snudiameter 11,34 meter
Totalvekt 2210 kg
Egenvekt 1710 kg
Vasta
#5
See auto oli Võrus müüa jah hiljuti.

Lähituled on xenonid ja hetkel veel ka üsna eredad (klaasid muidugi tuhmunud).

Kiirendusandmeid 0-100km/h olen erinevaid näinud, kuid tunde järgi on eriti magus ala 80-120 km/h ehk siis selline maanteel möödasõidu kiirendus.
Vasta
#6
Klaasid puhtaks teed, siis tasub kindlasti lakk peale lasta või leida mõni kile, mis sinna sobiks. Uusi xenonile sobivaid klaase on väga raske leida ja tuli tervikuna päris korraliku hinnaga.
Vasta
#7
Proovitud liikur, 80-lt kiirendus 170-180 tuli käbedalt Eusa_angel Ilus ja originaalne isend!
Vasta
#8
Pikalt mõtlesin, et kumb enda perre tuleb, kas E55 W210 või E500 W124. Otsustasin seekord siis teise kasuks Eusa_angel

Tundub igatahes väga vunts pillThumbsup Soovin edu ja õnnestumisi parendamistel!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Vasta
#9
(08-05-2015, 01:59 PM)Valge välk Kirjutas: Varasemalt on Mercedes minu jaoks alati olnud vanainimese auto ning liiga suur, pehme ja äärmiselt konservatiivne. Ainukeseks erandiks olid ehk 190 2.3 -16 ja 2.5-16 versioonid ja sedagi ajani, mil mõistsin kui aeglased need autod tegelikult tänapäevaste liikuritega võrreldes on. Õige hobiauto pidi olema kerge, väike ja nobe (loe hot hatch). Aga siis kasvasin suureks - vähemalt oma peas olen viimast tehnikaalast ostu sellega põhjendanud.

See on huvitav, kuidas 190E 2.3-16 ja 2.5-16 võlu enamikele inimestele arusaamatux jääb. Tõsi, paberi peal ei ole tegu just väga kiirete autodega ja paljud tänapäeva pereautod omavad palju paremaid 0-100 kiirendusaegu, aga arvude järgi üldmulje üle otsustada on oi kui petlik. Kurvilisel teel suudavad need 30 aastat vanad MB-d väga edukalt tänapäevastel autodel kannul püsida. Teine suur pluss on see, et nendega on ka legaalsetel kiirustel huvitav sõita. Tänapäeva autod on superhead tarbeesemed, nad on väga vaixed ja mugavad ja teevad kõikvõimaliku, et sa peaxid roolis olles võimalikult vähe sõitmisele keskenduma. Aga tänu sellele on autoentusiastil nendega üsna igav sõita, sest sellex, et mingit emotsiooni välja pigistada, pead liiklema kõvasti üle lubatud kiiruste. Trahvid on läinud piisavalt suurex, et see ei ole vahelejäämise korral lõbus ja jätkusuutlik.

Ma saan täiesti aru E55 AMG võlust, aga seda Saxamaal või mõnes muus hea kiirteede võrgustikuga riigis. Kuna elan Eestis, siis minule isiklikult selline (ega üxki teine suur, raske, võimas) auto ei sobi, kuna olexin selle autoga hiljemalt nädala aja jooxul lubadest ilma või legaalsetel kiirustel liigeldes pettunud.

See on minu vaatevinkel ja minu viis olla täiskasvanu (ehk osta auto, millega on ka legaalsetel kiirustel huvitav sõita). Sinul olid oma E55 ostes omad kriteeriumid ja ka need on täitsa õiged. Inimesed ja huvid on erinevad ja ongi lahe, et meil on nii palju erinevaid huvitavaid inimesi ja autosid.

Kui Hents mu 2.3-16 kunagi valmis saab (teoreetiliselt peax see juhtuma lähinädalatel, praktika on siiamaani muud näidanud, aga ma pole lootust kaotanud) siis võixime kuskil kokku saada ja korra üxteise autosid proovida. Eesmärk polex välja selgitada, kummal on parem või huvitavam auto, kuna need ei ole omavahel selles mõttes võrreldavad, aga äkki me kumbki leiame mõlemas autos midagi, mis mõned meie eelarvamused ümber lükkax.

Edu sulle selle E55 eest hoolitsemisel ja palju toredaid politseivabu kilomeetreid!

PS! Loodetavasti saad ikka mõnest klubiüritusest ka osa võtta ja oma masinat teisetele ka laivis tutvustatada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#10
Tsitaat:See on huvitav, kuidas 190E 2.3-16 ja 2.5-16 võlu enamikele inimestele arusaamatux jääb. Tõsi, paberi peal ei ole tegu just väga kiirete autodega ja paljud tänapäeva pereautod omavad palju paremaid 0-100 kiirendusaegu, aga arvude järgi üldmulje üle otsustada on oi kui petlik. Kurvilisel teel suudavad need 30 aastat vanad MB-d väga edukalt tänapäevastel autodel kannul püsida. Teine suur pluss on see, et nendega on ka legaalsetel kiirustel huvitav sõita.


Ma väljendasin ennast vist esimesel korral veidi kohmakalt. Minu hobiauto siiamaani oli Peugeot 205 GTI, mis linnaliikluses on piisavalt nobe ning mille pakutav tunnetus nii vahe kui vähegi ühel tänavaautol olla saab - ja seda kõike legaalsetel kiirustel. Näiteks saad sõites teada täpse kivide arvu, mis värskeltpinnatud teekattele ehitajate poolt pandud on. See masin on mul ka veel alles, aga sel suvel ei tundu kasutamine rahaliselt otstarbekas (1000 km pärast hakata ülevaatust/kindlustust ja remonti tegema tundub hetkel liiga suur ettevõtmine).
Mida ma tegelikkuses mõtlesin "kutsika" liigse aegluse all on see, et originaalse isendi kiirendusvõime ka kiirustel 80-100 km/h on tänaste diislitega võrreldes kehvapoolne. Näiteks üks olukord: sõidab ees kodanik oma Passat TDI-ga ning kurvides alandab kiiruse 70 km/h peale, kuid sirgetel sõidab 100 km/h. Sellise taga ei taha pikalt sõita, aga normaalsete möödasõidukiiruste juurde jäädes ei saa ka mööda. Samas mulle hakkab tunduma, et sellistes olukordades jääb ka 350 hj lahjaks Eusa_angel


Tsitaat:Ma saan täiesti aru E55 AMG võlust, aga seda Saxamaal või mõnes muus hea kiirteede võrgustikuga riigis. Kuna elan Eestis, siis minule isiklikult selline (ega üxki teine suur, raske, võimas) auto ei sobi, kuna olexin selle autoga hiljemalt nädala aja jooxul lubadest ilma või legaalsetel kiirustel liigeldes pettunud.

W210 E55 AMG fenomen on see, et igapäevakasutuses on see tavapärase Mercedese tasemel ehk sihtkohta jõudes oled sa puhanum kui reisi alustades. Aga vajadusel saab möödasõidud tehtud. Lisaks mahutab ära pere ning kaasavõetava kraami, et Eesti teise otsa sõita. Samas pean tõdema, et kiirendusvõime eelis tuleb selle masina puhul tõepoolest esile alles kiirustel üle 100 km/h ning seda meie tingimustes just sageli proovida ei saa. Kitsamates/aeglsasemates tingimustes on E55 sama kiire kui suvaline tänapäeva turbodiisel. Näide:
eile sõitsin ühe tuttava BMW 320d (E92) taga ning maanteel kiirendusrajale jõudes vajutasime mõlemad gaasi (kiirendusrajale jõudes oli kiirus ca 30 km/h). BMW sai ees minema ning minul tõmbas kohe peale kurvi gaasivajutuse peale ASC tööle ning seal ma siis istusin, hingates abitult diisli tahmalondi jäänuseid. Järele hakkasin jõudma alles siis kui kiirus oli 100 km/h, aga selleks ajaks oli game over ja tuli rahulikult edasi kulgeda.
Ma ei ole päris lõpuni aru saanud, kuidas see käigukast toimetab. Mõnikord kiirelt gaasi vajutades (aga mitte kickdown asendisse) vahetab kenasti käigu alla ja kiirendab mõnuga. Samas teisel juhul kui kulged rahulikult 3-nda käiguga (näiteks 50 km/h alas) ja püüad kiirendada ca 80 km/h-ni jätkab auto kolmandaga ja kiirendusvõime on oluliselt pärsitud. Kickdowni kasutades aga vahetab jälle väikse viivitusega esimese peale ja siis kaob tagarehvide pidamine. Kuidagi nokk-kinni-saba-lahti olukord.


Tsitaat:Kui Hents mu 2.3-16 kunagi valmis saab (teoreetiliselt peax see juhtuma lähinädalatel, praktika on siiamaani muud näidanud, aga ma pole lootust kaotanud) siis võixime kuskil kokku saada ja korra üxteise autosid proovida.


Sellele ideele kirjutan kahe käega alla, sest 2.3-16 on olnud minu jaoks siiski mingis etapis üks unistuste garaazi autosid.







Vasta
#11
Tegelikult on kaks asja, mis alati käsikäes ei käi: Kiire auto ja võimas auto.

16V on näiteks tänaval väga kiire auto, st selle autoga saab väga kiiresti sõita. Juhitavus, 50/50 kaalujaotus, käigukasti ülekanded, mootori pöörete vahemik jne.

Diislitel on kõvasti väänet, aga väga väga väike vahemik. Üks huvitav diiselmootor on näiteks BMW E60 535 ehk 3.0 kahe turboga. See käib päris pikalt ja nagu bensumootor.
Ülejäänutel on sisuliselt efektiivne ala 1500-2500/3000 rpm, üle 3500 juba kukub suht auku. Chippides saab asja veidi paremaks ka kõrgematel pööretel, aga ehitus on lihsalt "öko".

Nagu common-rail vs vana diisel. Common-rail on efektiivsem ja seda eelkõige alt otsast, ülemine ots on lihtsalt null. Vanakooli diisel jälle käib sisuliselt nagu bensukas, vabalt 6000-7000rpm, aga väänet ei saa nii palju.


Võiks oma 16V`ga E55 joonele panna küll, peaks suht sarnased jõunumbrid olema. Massivahe muidugi ilmselt ca 300kg minu kasuks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#12
Tsitaat:Tegelikult on kaks asja, mis alati käsikäes ei käi: Kiire auto ja võimas auto.

Tõsi - Mercedese puhul on alati kiirendusnäitajad veidi kehvemad kui võimsus lubaks arvata (vähemalt kuni E55 Kompressori tulekuni). Konkreetsel W210 mudelil on kaks asja, mis takistavad täit mootori potentsiaali kasutamast: käigukast ning lahtine diferentsiaal. Ütleks omast kogemusest, et piiratud libisemisega (Torsen ei pruugi selle auto puhul soovitud tulemit anda) diferentsiaal aitaks üsna oluliselt suutlikust tõsta ja seda just aeglasemast pöördest või kurvist väljakiirendamisel. Kahjuks originaalina seda isegi ei pakutud - ju ei nähtud Auobahnil tehtavate testsõitude analüüsimisel selle järgi vajadust. Käigukasti probleemist juba eespool rääkisin.

Tsitaat:16V on näiteks tänaval väga kiire auto, st selle autoga saab väga kiiresti sõita. Juhitavus, 50/50 kaalujaotus, käigukasti ülekanded, mootori pöörete vahemik jne.
Kui räägime stock 16V-st, siis kiireks sõiduks peab juht olema mentaalselt valmis ning hoidma täpselt õiget käiku, mootori pöördeid jne. Ootamatult kiirendusrajalt ettekeerav tänapäeva diisel on selleks ajaks juba ammu läinud kui 16V juht veel kohmitseb.


Tsitaat:Ülejäänutel on sisuliselt efektiivne ala 1500-2500/3000 rpm, üle 3500 juba kukub suht auku. Chippides saab asja veidi paremaks ka kõrgematel pööretel, aga ehitus on lihsalt "öko".
Olles veidi lähemalt kokkupuutunud MB diislitega, siis need on eriti madalapöördelise efektiivse alaga. VAG grupi ja BMW diislid tõmbavad ikka 4000 - 4500 p/min, kuid MB puhul on minu hinnangul 3500 p/min juures jutt lõppenud. Samas jällegi madalamatel pööretel arendavad vähemalt V6 OM 642 mootorid väga head pöördemomenti (ca 30-40 Nm rohkem kui konkurentide üheturbolised isendid). Ma ei loe ennast päris eksperdiks, aga ma kahtlustan, et põhjus on kasutatava turbo valikus ja parameetrites. Eks see chippimisel saadav jõunumbrite suurenemine on ju enamasti saavutatud turbo tööala suurendamisega (ja ka turborõhu tõstmisega).

Tsitaat:Nagu common-rail vs vana diisel. Common-rail on efektiivsem ja seda eelkõige alt otsast, ülemine ots on lihtsalt null. Vanakooli diisel jälle käib sisuliselt nagu bensukas, vabalt 6000-7000rpm, aga väänet ei saa nii palju.
Minu hinnangul on jällegi põhjus valitud turbo parameetrites, mitte diisli toitesüsteemi iseärasustes. Üldiselt on diiselmootoril liikuvad massid suuremad ja sellest tulenevalt ka maksimaalne mootori pöörlemissagedus piiratum (võrreldes bensiinimootoriga isenditega). 6000 - 7000 p/min teevad ehk spetsiaalselt ümberehitatud sportmootorid, aga samaväärselt modifitseeritud bensiinimootorid teevad jällegi kuni 9500 p/min. Ma ei näe ühtegi tehnilist põhjust, miks Common-rail tehnoloogia peaks kuidagi mootori maksimaalset pööretesagedust piirama. Kõrgetel pööretel saaks ju lihtsalt pihustite lahtiolekuaega ja tihedust vastavalt muuta, sest kõrgel pöördel eeldavasti ei ole ökonoomsus enam primaarne. Võibolla on tänapäeva mootoritel ka ehitsulik piirang, sest kõike püütakse optimeerida ning võibolla ei peaks mootorite mehhaaniline pool enam lihtsalt kõrgemat pööret vastu.

Tsitaat:Võiks oma 16V`ga E55 joonele panna küll, peaks suht sarnased jõunumbrid olema. Massivahe muidugi ilmselt ca 300kg minu kasuks.
Siis peame nii tegema, et Sa võtad 4 sõpra kaasa ja need istuvad kiirenduse ajal autosEusa_angel

Vasta
#13
CR eelis on pihustamie täpsus, mängib suures ulatuses pihustamis rõhuga,(300-2000bar.) et saaks efektiivsel ajal suure koguse kütust silindrisse, pole suurt mõtet enam pihustada, kui kolb on juba poolel teel Smile
Kuna maksimaalne vääne on juba madalalt käes, siis milleks ajada autot pöördesse?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
Kui konkreetselt hentsi 16v silmas pidada siis kardan et ei ole probleemi. Tean millise raugematu jõuga sel loomal kellad pahupidi käivad Eusa_whistle
Naftapress.
Vasta
#15
(26-05-2015, 03:24 PM)Valge välk Kirjutas: Tõsi - Mercedese puhul on alati kiirendusnäitajad veidi kehvemad kui võimsus lubaks arvata (vähemalt kuni E55 Kompressori tulekuni). Konkreetsel W210 mudelil on kaks asja, mis takistavad täit mootori potentsiaali kasutamast: käigukast ning lahtine diferentsiaal. Ütleks omast kogemusest, et piiratud libisemisega (Torsen ei pruugi selle auto puhul soovitud tulemit anda) diferentsiaal aitaks üsna oluliselt suutlikust tõsta ja seda just aeglasemast pöördest või kurvist väljakiirendamisel. Kahjuks originaalina seda isegi ei pakutud - ju ei nähtud Auobahnil tehtavate testsõitude analüüsimisel selle järgi vajadust. Käigukasti probleemist juba eespool rääkisin.

No lahtisele difrile leiab rohtu. Parim MB-dele saadaolev peax hetkel olema Wavetrack-i toodang:

http://www.wavetrac.net/technical.htm

Lähim diiler on Soomes:

http://shop.mamasan.fi/product/show/3438...-lukkopera

Üx Saksamaal asuv diiler pakub aga tunduvalt paremat hinda (või on neil mingi vana hinnakiri üleval):

https://www.em-racing.de/Wavetrac_1__MERCEDES-BENZ

Umbes 1000 EUR-ise hinna korral olexin kohe valmis oma 16v-legi Wavetrack-i difriluku ostma, aga Soome diileri lehel on 16v luku hinnax 1550 ja Saxa diileri lehel seda pole. 1550 tundub veidi krõbe hind hetkel (arvestades, et see lisa 550 EUR-i kulub reduktori remontkomplekti ja töö peale kindlasti ära).

Kas sellel E55 AMG-l kasutati juba iseõppivat automaatkasti? Äkki annab seda veidi seadistada või progeda, et käiguvahetus loogika ühesem olex ja vähem varieerux? Hents või mõni muu teadjam oskab äkki kommenteerida.

Mis sellesse Peugeot 205 GTI-sse puutub, siis see on ka üx auto, mis mulle oma legendaarsuse ja välimuse tõttu väga huvi pakub, aga millega pole ise kokku puutunud. Ostuplaanidki on aegajalt peast läbi käinud, aga õnnex on alati meenunud, et mul peax Tartu kandis üx 2.3-16 olema ja kaks hobiautot olex hetkel liig.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#16
Sellel peaks ikka vana kast veel olema.
Enda asukoha tõttu saan aidata defitsiitsemate varuosade otsingil.
Vasta
#17
Vahepeal olen mõtteid kogunud ja oma elu esimese AMG-ga veidi lähemalt tutvust teinud ning auto eripärasid tundma õppinud. Varasemalt teemaks olnud käigukasti veidrustega olen nüüdseks harjunud ning enamikel juhtudel õnnestub soovi korral ka vajalik kiirendus tagada. Põhimõtteliselt tundub võti olevat enne vajalikku kiirendamist paar korda gaasi kiirelt põhja vajutamises, mispeale Mercedes justkui mõistab, et nüüd kohe-kohe on minek ja möödasõidud saab valutult tehtud.
Teise aspektina olen viimasel ajal enne väiksema kiirusega läbitavat kurvi või pööret ESP välja lülitanud ning selle lihtsa lükke tagajärjel mootori võimsust enam ei piirata kuid piduritega diferentsiaali tööd reguleeritakse - selline viis aitab oluliselt kiirendusele kaasa.

Ühtlasi avastasin, et pole pildimaterjaliga foorumit just liiga hellalt kostitanud, seega kookisin telefonist mõned klõpsud välja ja panen need nüüd siia.

[Pilt: 28657-DSC_0432.JPG]

[Pilt: 52328-DSC_0435.JPG]

[Pilt: 44936-DSC_0436.JPG]

[Pilt: 22537-DSC_0437.JPG]

Auto hall värvus suudab väga edukalt peita mustust, mistõttu liiga tihti punnsilma just pesema ei pea. Kõige esimesena annavad pesu vajadusest märku esimesed veljed, mis piduritolmuga kaetuna lähevad kiirelt tuhmiks ning halvendavad üldmuljet.

Ühel ilusal suvepäeval tegin ka esimese korralikuma pesu ning katsin kiirelt ka vahakorraga. Kahjuks ei avaldu piltidel kogu see vaev, sest päikselise ilmaga fotografeerimise oksus jätab tublisti soovida. Minu arvates on parim rakurss W210 AMG jaoks otse küljelt vaadatuna - auto jätab soliidse kuid siiski ähvardava mulje. Ehtne hunt lambanahas.

[Pilt: 93946-DSC_0730.JPG]

Salong tundub olevat selle konkreetse AMG leivanumber. See on üsna hästi säilinud ning algupärane. Uksepolstritel on küll mõned kraapsud ja muljumisjäljed ning keskkonsooli puitosadele oleks justkui värvi peale tilkunud, kuid üldmulje on hea. Ja see AMG rool meeldib mulle väga.

[Pilt: 87323-DSC_0742.JPG]
[Pilt: 88548-DSC_0749.JPG]
[Pilt: 74437-DSC_0771.JPG]

Vanakooli MB keskkonsooli nupumeri - olid veel ajad, kui iga mugavusfunktsiooni kasutamiseks oli vaja teostada konkreetne vajutus
[Pilt: 55448-DSC_0746.JPG]

Tagaistujatel ei hakka ka sügisel-kevadel tagumik külmetama

[Pilt: 52734-DSC_0753.JPG]

Nii nagu väljast, ei ole ka sees istudes alati aru saada, et tegemist on millegi enamaga kui takso. Üks väheseid viiteid kapoti all vallapäästmist ootavatele hobustele on siin

[Pilt: 46646-DSC_0769.JPG]

Lõpetuseks ka veidi tehnikapoolest. Tegemist on siiski vana Mercedesega, mistõttu vajab see aegajalt ka hoolt. Sõbra käes ütles töölepingu üles tagumine parem aknatõstuk - loodan selle siiski peagi ära parandada.

Muret teevad veel 70-80 km/h kiirusel esinev vibratsioon (kardan, et kardaan, sest kiirendamisel läheb hullemaks) ning intensiivsemal kasutamisel (ehk soojendes) ebameeldivat vibratsiooni tekitavad pidurid (see võib olla põhjustatud ka rattalaagritest). Lisaks ei ole ma veermiku osaga ikkagi päris rahul, sest järsematel ebatasasustel on kuulda kolksatusi. Kõik peaks olema tihe ja hea, aga sõidumulje seda hetkel ei kinnita.









Vasta
#18
Kas antud käigukastile resetti ei anna teha?

https://www.youtube.com/watch?v=gYVAOr6uJbI
Vasta
#19
(30-06-2015, 12:05 PM)OnkelMats Kirjutas: Kas antud käigukastile resetti ei anna teha?

https://www.youtube.com/watch?v=gYVAOr6uJbI

Käiguvahetuskvaliteedile kui sellisele mul suuri etteheiteid ei ole. Minu arusaamist mööda nullitakse resetiga ära just sisseõpitud käiguvahetusparameetrid (solenoidide aktiveerimisajad jms), mis muudavad käiguvahetuse sujuvust. Samas seda, kas kast vahetab kiirele gaasivajutusele (ilma kick-downita) järgnevalt alla kaks või kolm käiku, see tegevus ei tohiks mõjutada.

Võibolla olen ka valesti aru saanud...
Vasta
#20
Proovisin kunagi seda süsteemi 2.7 Jeebil. Võib-olla oli asi minus aga käimar läks erksamaks küll. Vahetas sujuvamalt ja pedaali vajutades viskas kohe käigu alla selle asemel, et ajapikku käik alla venitada nagu ta enne resetti tegi. Halba ta midagi ei tee ja proovida ju võid Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,739 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E50AMG ´96 w210- OberHenn OberHenn 94 57,076 02-06-2022, 07:05 PM
Viimane postitus: OberHenn
  "Mürts ja Eddie" ehk E500 Limited ja E36 AMG Sm.Tihhonov 82 89,532 11-01-2022, 07:11 PM
Viimane postitus: Ruudi05
  Müüdud MB Cls 63 AMG Shooting Brake, 2014, X218 - Ignar ignar 77 47,657 07-11-2021, 11:12 AM
Viimane postitus: ignar
  Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen indumen 85 67,121 20-11-2020, 11:10 AM
Viimane postitus: indumen
  Mercedes W210 E420 Avantgarde Lahekas 40 30,855 14-10-2019, 12:25 AM
Viimane postitus: väikemees
  MB,A140, 1998, W168 - metsamees metsamees 2 2,724 06-05-2019, 08:30 AM
Viimane postitus: metsamees
  M: MB w210 E270 Avantgarde 500€ chrome 4 3,801 14-02-2019, 11:39 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  MB W210 E200CDi 2000.a Defekt defekt 31 30,751 27-06-2018, 04:40 PM
Viimane postitus: defekt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne