Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
04-03-2015, 08:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2015, 08:16 PM ja muutjaks oli fedja.)
Niiõelda siis rohelises alas see õige sild sinu pakutud numbrite järgi,seda olen ka proovinud,aga eks järgmine nädal panen puksid vahele,vaatan palju kalle muutub
Mul replicad 18x8,5 ja 9,5.
Päris sama pole mis pildil,mul nagu kodarad laiemad.
Hind oli hea,muidu poleks neid ehku peale ostnudki
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
18-03-2015, 09:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2015, 09:19 PM ja muutjaks oli fedja.)
Kokkujooks nuud kraadi lahedal,taitsa silmaga nähtav kokkujooks juba.sõitsin 250 km maanteed ja 3-4 mm mustriga rehv täiesti sile.kuigi natuke tõstsin ka tagaosa..jargmine nadal proovin originaalkõrgusel ka ära.
Külgkalle nüüd 3 kraadi.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
eile koju sõites möödasõidul avastasin,et üle 110 masin väga minna ei tahtnud,sõidu ajal max 4000rpm.kartsin juba hullemat,kuid kütusefiltri vahetus päästis,pigistasin pillist lausa 130 ilma probleemideta,mis ilmselt ka selle auto maksimum minu käes olles,ilmselt see küttefilter võis ka juba ammu kinni olla,lihtsalt pole niipalju gaasi vajutanud,et aru saaks.
küttefilter vahetatud kõik töötas,õhtul sõitma minnes(täpsemalt seda plaanides)mootor käivitud ilusti,panin siis tagurpidi käigu sisse,no ei midagi,arvasin hetkeks,et olen kinni jäänud,sest ma olen sellega sellistes kohtades kinni olnud,kus teiste autodega pole mingit muret.
aga ei olnudki kinni,käigukangi liiguta kuidas tahad,mingit nõksu,ega märki käigu vahetusest pole.
ainus asi,et tagurpidi käigu tuled lähevad põlema,kuid selle lüliti vist pole hoovastikuga seotud..?
on kellegil sarnast jama olnud või oskab nõu anda kust alustada,mul automaatkastidega kogemus 0,kuid lihtsam kõige meeldivam stsenaarium ilmselt oleks selline,et mõni hoob kuskilt lahti tulnud?kui üldse liigub see süsteem hoobadega?
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
26-03-2015, 02:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2015, 02:20 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Kang liigub ikka sama jäigalt või tundub kõvasti pehmem olevat?
Vaata kas õliloik on kasti all. Pane auto käima ja kontrolli kasti õli, varras asub vasakul pool plokikaane tagaosas.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Kang tundub sama pehme kui varemgi,oli seisva mootoriga oli kovasti ule nende kahe joone.loiku all ei ole.
Arengut niipalju,et kui poordeid peal hoida hakkab liikuma,mida rohkem poordeid seda vahem libiseb labi.tuttav pakkus välja variandid,et filter kinni voi siis miski survet tekitav pump kastis sees(turbiin?),saigi oli ja filter ara ostetud,loodetavasti piisab vahetusest ja ei pea kasti alt lammutama.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Kasti õli kontrollitakse tühikäigu pööretega.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
26-03-2015, 04:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2015, 04:30 PM ja muutjaks oli fedja.)
Proovisin just nii ka,tase jaab ikkagi nendest kahest kriipsust korgemale ja esimesest Alumisest S kujulisest kohast madalamale.
lappasin käigud ka enne läbi,mootor oli töösoe.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
No vot ei tea siis. Katsu filter ja õli siis ära vahetada ja anna teada mis saab.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Homme hommikul saab tehtud,väga usku pole sellesse,kuid kuskilt tuleb alustada ja mingi loogika nagu utleb,et kinnine filter voib selle jama korraldada kull.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-03-2015, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2015, 09:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(25-03-2015, 11:51 PM)fedja Kirjutas: ..
ainus asi,et tagurpidi käigu tuled lähevad põlema,kuid selle lüliti vist pole hoovastikuga seotud..?
...
Egas tuled pühast vaimust sütti. Lüliti on kasti küljes ja kang liigutab seda. Tagurdustuled ju süttivad ja kustuvad.
Liigne õli pole hea. Õlifilter tuleb kindlasti vahetada. Enne tasuks vastavad teemad foorumist läbi lugeda
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Selge,arvasin et lüliti kuskil kangi juures.
Liigne õli pole hea,aga ega see ju ei saa seda põhjustada,kui siis ehk seletust?
Mis teemad,ehk suunad,mina ei suutnud midagi oma probleemi laadset leida.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
V6sa ilmselt pidas silmas ikka teemasid käigukasti õlivahetuse kohta. See on üks lihtsamaid asju, millest alustada.
(18-10-2013, 10:01 AM)Lahekas Kirjutas: Käigukasti õlivahetus on lihtne. Keerad kõigepealt kasti alt õlikorgi lahti, lased sealt nii palju õli välja kui tuleb. Siis võtad eespool trahvo ette. Üritad seda kruvikaga kangutades keerata nii kaua mootori pöörlemissuunas, kuni kork vastu tuleb. Keerad selle lahti ja lased ka trahvost õli välja. Siis keerad käigukastil põhja alt ära. Tee seda ettevaatlikult, sest ka seal on veel veidi õli peal. Nõnda pääsed ligi filtrile, mida ka võib olla vahetada tahad. Pärast lapid kõik tagurpidi kokku ja hakkad õli valama käigukasti õlivarda torust juurde. Koguseid ma ei mäleta, mis sisse läheb. Kuid otsi norm netist välja, vala norm sisse ja siis lase kohapeal paar sekundit igal käigul töötada veidi. Trahvot ei pea tühjaks laskma, kuid siis ei saa sa kõike õli kätte.
Siin üks video õpetusest: http://www.youtube.com/watch?v=QkZUt2IsmEw
E55 AMG
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
27-03-2015, 03:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2015, 03:54 PM ja muutjaks oli fedja.)
Õlivahetus tehtud ja kasu polnud,uut õli ei suutnud isegi läbi filtri lüüa,tase oli varda järgi palju üle normi,seega õli turbiinini ei jõudnudki.tuleb ikka kast alt võtta,ilmselt siis veaks pump mis surve üles peaks looma?on seal midagi remontida või hakkan uut kasti otsima?
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
ei leidnud sarnase juhtumi kohta infot ja kõik teadjad on ka kuskile kadunud.
homme saan "uue" kasti kätte.
nii enese harimise mõttes lammutan vana ka laiali,ehk annab midagi päästa.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
uue silberautost või enda oma taastad ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Ei silberautost ei osta ma midagi
Enda kasti võtan ka lahti jah,ehk annab teha miskit.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
auto küll ei sõida,kuid lõpuks sain aega veljed ära värvida,värvi segama hakates ei suutnud otsustada kas kuldne või hall
leidsin enamvähem kuldsee kesktee,alla sai hall ja lasin veidi kuldset efektina peale,oleks võinud natuke rohkem,sest ega teda praegu väga välja paistagi
muidu 225/40 rehviga istus nii:
valmis:
et vältida mõningaid küsimusi,siis velgi on mul ikka 4 tükki
Postitused: 28
Teemad: 5
Liitus: Oct 2014
Maine:
0
Velg saab küll vägev alla. Üleüldse tundub täitsa nobe isend.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
01-04-2015, 07:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2015, 07:56 PM ja muutjaks oli fedja.)
auto käes,kast vahetatud,uus õli ja filter ka loomulikult.
aga väike erinevus ka,kui eelmine kast läks teise käiguga kohalt minema,siis "uus" stardib esimesega,tahab natuke harjumist aga muidu kõik timm
turbiin jäi kahjuks vana hetkel,lootsin et kastiga peaks kaasas olema,aga ei olnudki.
velgede kohalt veel niipalju,et ma pole kindel kas jäävad auto alla,proovin ja vaatan kuis meeldib,sest praegused sobivad ka minumeelest väga hästi.
ja kusilt on selle kasti jama peale kulunud raha tagasi saada et kui kellegil peaks reaalne soov olema neid velgesi endale saada,võib pakkumise teha.
Postitused: 132
Teemad: 10
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
päris hea sai
|