Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Olen nüüd käinud päris mitmes kohas remondis ja diagnostis (Truumu ja Speedsteri Hannes) jne, kuid keegi ei ole leidnud lahendust endiselt probleemile, et kui mootor läheb soojaks hakkavad pöörded kõikuma. Tühikäigul viskab tavapärase 600-700 pealt 1000-1200 pöörde peale ja siis on õhu ning kütuse segu paugust vale ning gaasi andes poob kinni. Hästi vaikselt gaasi andes saab sellest poomisseisundist üle ja nii 2000 pöörde juues auto liigub jälle ok edasi.
Mõni päev ei juhtu seda pöörete kõikumist üldse, mõni päev on jälle nii, et 50% sõidust tuleb gaasiga mängida, et kohalt ära saada.
Autol on vahetatud mootor, termostaat, küünlajuhtmed jpm.
Küsimust, et kas antud probleem võib olla veel nt lambda anduris või milleski muus? Truumu mehed selgitasid välja, et lambdalt kaovat lampi kütte pinge pealt ära aeg-ajalt, et siis ka need kõikumised. Lambda relee on ka üle joodetud ja selles ei tohiks nagu probleem olla. Lisaks ei taha ta vahel soojalt käima minna, vaja gaasiga mängida. Külmalt läheb laksust käima. Mul on hetkel nagu mõistus otsas, et mis seda kõike põhjustada võib. On suht kulukas ükshaaval enamus kapotialusest ära vahetada, et välja selgitada, milline neist siis vigane on.
Tänud ette igasuguse abi eest!
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Oeh...jälle see vanakooli pritsung.
Minu kogemused algasid algul sama mootoriga. Esiteks: kas õhukululugeja teeb oma tööd korralikult? Võimalusel peaks proovima teise auto pealt töötavat versiooni. Teiseks: kas ülepingerelee teeb oma tööd korralikult? Mina ostsin kunagi sama mootoriga nelja, millel sarnased vead küljes juba. Proovisin vahetada õhukulumõõtjat, selle küljes olevaid vidinaid, kuid midagi ei muutunud. Lõpuks tuli välja, et ülepingerelee kutu. Kuid enne mind oli õhukulumõõtjat "paremaks" reguleeritud, ning peale ülepingerelee vahetust jäid tühikäigupöörded veidi kõrgeks. Seega soovitan ise mingeid reguleerimisi mitte teha, lihtsalt juppe vahetada ning proovida.
162kw 3-liitrine kannatas mul lambda hädade all. Aga võid ka enda omal proovida nii, et kõrvalistuja jalamati all on lambda juhtmed ja pistik. Võta see pistik lahti, proovi käivitada ja sõita. Kui nüüd sõidab normaalselt, on viga lambdas. Kui lambda on lahti ühendatud, käib mootor korralikult edasi, lihtsalt gaasid on paigast ära (Hannese sõnad minule). Mina panin universaalse lambda (vist oli 3 juhtmega), maksis Autoeksperdis 50 midagi kopikatega eurot. Auto nagu uus.
Ennevanasti, kui MB romula veel Kadaka teel oli, sai Röövel-Andresega seal kokku lepitud asjades, et võtan temalt prooviks jupi raha vastu ning keeran kohe maja ees parklas külge. Kui töötab, on kõik hästi, kui ei, viin jupi tagasi ja tema annab raha tagasi. Niimoodi ma seal enda lahjema kolmeliitrisega möllasin ühel päeval. Võtsin esimese võimaliku veaallika, vahetasin ära, ei tööta ikka. Selge, jupp tagasi, uus võimalik veaallikas, ei tööta, tagasi. Vahetasin ca 5-6 erinevat osa ära, kuni jõudsin ülepingereleeni. Andres aitas alati hea meelega nii nõu kui jõuga (Kui tal aega muidugi oli ja keegi just kusagil taga hoovis mõnda ust romude küljest ära ei kangutanud).
E55 AMG
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tänud info eest!
Mul vast õnnestubki reedel saada üks kasutatud töökorras lambda peale proovimiseks Eks siis ole näha, kas miskit muutub. Kui ei, räägin läbi, saan ehk veel kokkuleppele teiste vidinate proovimiseks, mille siin üles lugesid. Uusi küll ei plaani hetkel osta, pole ju mõtet töötavaid juppe välja vahetada
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-05-2013, 10:35 AM)MarJ Kirjutas: Olen nüüd käinud päris mitmes kohas remondis ja diagnostis (Truumu ja Speedsteri Hannes) jne, kuid keegi ei ole leidnud lahendust endiselt probleemile, et kui mootor läheb soojaks hakkavad pöörded kõikuma.
...
Kas Hannes nii ütleski: mina ei tea? Eks tal võib olla järjekord nii pikk küll, et segasemad probleemid minema saata...
Mis temperatuurilt viga avaldub? Kas alati samal?
Mis värvi on küünlad?
Mida näitab korrektsioonvool ja millised gaasid summutist tulevad?
Kas ÜPR vahetus asja muudab? Jälgi siis, et ikka sama numbriga relee vastu vahetad.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Eks ma lähen Hannese juurde nüüd tagasi, esimesed tehtud tööd kahjuks seda probleemi ära ei lahendanud. Minek ja jõunäidud läksid Hannese tehtu järel küll paremaks, kuid ära ei kadunud see pöörete probleem just. Nüüd, kus küünlajuhtmete vahetus tulemust ei andnud, tuleb teisi võimalusi kaaluda. Igasugused voolud ja gaasid olid normis, jälgisime Hannesega mõlemad töö lõpus neid paar minutit. Vähemasti ta teadis öelda, et kõik on sul normis ja et ülevaatuselt saan läbi nendega vabalt
ÜPR-i endiselt otsin, uus maksab liiga palju ja on saadaval ainult tellimisega. Loodan endiselt, et kellelgi kuskil eksisteerib selline töökorras veel.
Mulle juba tarniti vahepeal ÜPR, mis hiljem osutus ikkagi valeks st ei sobinud kuidagi. Selle tagastasin ja nüüd õige ÜPR-i otsing taas aktiiveeritud.
Temperatuur on sõidukil ca 85-90 kraadi. Probleem avaldub ja kaob täiesti suvalistel ajahetkedel, kuid jah, alati sooja mootoriga. Mõni päev on peaaegu probleemivaba, mõnel päeval jebib tihedamini. Üldjoontes teeb ta seda pulli ca 5-10 min kokku 1 tunni jooksul. Linnas saab nagu aru alati, kui värk valeks läheb, maanteepeal ei märka väga, kuna pöörded siis stabiilselt 2500. Vahel möödasõitu tehes annab märku ja minek kehv, kuid käigu alla vahetades saab möödasõidu tehtud.
Küünlad vaatan homme teeninduses üle, kui lähen karteripõhjatihendi vahetusse.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Nii, jälgisin nüüd eile ja täna, et mis temperatuurilt see möll hakkab. Pmst algab see alati 85 kraadini tõustes. Kas sellest infost võiks midagi järeldada veel?
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
25-05-2013, 08:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2013, 02:39 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(23-05-2013, 10:33 AM)MarJ Kirjutas: ...
ÜPR-i endiselt otsin, uus maksab liiga palju ja on saadaval ainult tellimisega. Loodan endiselt, et kellelgi kuskil eksisteerib selline töökorras veel.
...
6 või 9-klemmiline, 1 või 2 kaitsmega? Mis on varuosanumber? 9-klemmilist 2 kaitsmega releed võin laenata, kui lähemalt ei leia.
Kas Hannes ÜPRi ei kahtlustanud?
Mida tema selle veakirjeldusepeale ütles?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Pane varuosakood mul vb pakkuda!
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Tänud ette kaasamõtlejatele ja vabandused tolmukeerutamise eest!
Tänaseks siis selge, et viga ei ole küünlates, küünlajuhtmetes, ülepingerelees, kütusepumba relees ega ka kütusepaagi vaakumis. Küünlad ja juhtmed sai pandud uued, mõlemat releed sain testida väga hästi töötavalt doonorilt ning sõitsin ka lahtise paagikorgiga ringi. Viga ära ei kadunud ühegi muudatusega. Vähemasti sai mitu võimalikku põhjust välistatud.
On siin nüüd veel juttu olnud õhukulumõõtjast ja lambdast, mis võivad seda põhjustada. Nendega ma iseseisvalt tegelma ei hakka.
Nii, et Lesven, here I come Helistan teile täna uuesti ja lepime teeninduse aja kokku.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 115
Teemad: 27
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tervist.
Vana teema küll aga endal sama mure ja oleks hea teada millega sa lahebdasid olukorda ? Kui muidugi lahendasid .
Tänud ette
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(04-11-2014, 07:58 AM)suurjalg Kirjutas: Tervist.
Vana teema küll aga endal sama mure ja oleks hea teada millega sa lahebdasid olukorda ? Kui muidugi lahendasid .
Tänud ette
Ma omast arust ka vastasin sellele teemale, kuid ei näe, et märki oleks maha jäänud. Probleem lahenes pärast tagumise temperatuurianduri puhastust ning taaspaigaldust. Abiks Hannes Speedsterist.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
|