Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Taas muretu aasta möödas. Tänuks eduka tööteenistuse eest sai auto!? märtsi esimesel nädalavahetuselTallinnas "Krown" roostekaitse kogu masinale, vastavalt reklaamile 50% alega! Kaasa anti garantiitalong aastaks. Eks vaatame, milline tulem peale järgmist talve terendub.
Jäin mõtlema, et äkki siiski midagi vahetasin eelmisel aastal ja tõesti, nüüdseks nii ees kui taga uued pidurikettad. kõige muu osas - paak täis ja tuld.
(mis muidugi ei tähenda, et oleksin loobunud 3,2 CDI otsimisest)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Napilt jäime masinaga koos ellu.
Lasin teeninduses ära vahetada tagumised piduriklotsid, reguleerida käsipidurit ja pidurisilindrite kolvid puhastada, määrida ja panna uued välimised prikaitsetihendid. Piduriõli vahetus muidugi sinna juurde. Kõik OK aga masinat oli vaja kohe remondikohast välja sõites pikemks otsaks Lääne-Virumaale. Kuskil 100 km. läbimise järel oli pidurdamisel kuulda korraks kolks. Teistkordse pidurdamise ja kolksu järel asusin auto alt ootsima kolksatuse põhjust ja ... no needki üksikud karvad, mis mul veel pähe jäänud, tõusid küll püsti. Parempoolne tagumine piduri suport tolgendas ühe poldi otsas mis mõne pöörde pärast oleks samuti kadunud ja suport ise .... Teine polt oli järelikult juba teadamata ajal kadunud. Ei hakka firma nime mainima, kes sellist enesetaptatele suunatud tegevust teostas aga igaks juhuks soovitan - kohe remondi järgselt kontrollige ISE masin üle enne pikemale sõidule asumist.
Tänaseks päevaks kõik korras, uute kinnituspoltidega supordid isiklikult üle pingutatud ja ka käsipidur, mis eelnevalt ebavõrdselt oma tööd tegi ja kippus peale jääma, nagu tehasest tulnuna - töötab ideaalselt.
Edu kõigile oma "sakslastest" kallimate peal ja all!
Andres
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tegijal küll juhtub, aga....njaaa, mis nad ise arvasid?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Vabandused ette ja taha, pakuti valurahaks tasuta teenust jne. Eelnevad kogemused nendega positiivsed - ... juhtub tõesti kõigil. Vabandused võtsin vastu aga hirmutav kogemus edaspidiseks jääb mällu alles. Masinat mittetundval isikul oleks sellise asi lõppenud avariiga, küsimus vaid kui raskega :-(
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Autovahetus, mis esmalt tundus sügisel kindlasti teoks saavat, jäi ära autot müüva firma liialt ahne vahetkasu lootuses. (küsiti suhteliselt kahekordset masina jääkväärtuse hinda). Selle eelneva tõttu siis sai minu punnu hoopis aasta lõpus oma oodatud värviparanduse: tiivad, uksed, tagumine kapott. Sinna juurde täiendav roostekaitse varjatud kohtadesse muidugi ka. Kui nüüd veel esimesed supordid kevadel üle käia, (tundub nagu oleks kuskil üks kolb kinni ja väga õrnalt pidurdades veidi vibra sees) siis jääb taas vaid sõidumõnu nautida. Termostaat sai ka taas vahetatud tehnohoole samal ajal - ju siis 5a. ja lihtsalt väsib ära.
Mis muud kui sõidame ja naudime.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Taas aasta möödas ja masin ikka sõidab vanas headuses. Põhimõtteliste "punnsilmade" vastaste rõõmuks pean tunnistama et tõde kere roostelembusest vastab tõele. Olen sellega päris palju enne talvesid tegelenud, küll Crown ja muude möksidega aga päris eemale roosteussi pole suutnud tõrjuda. Samas 15 aasta kohta on siiski kõik veel originaal ja kannatab ka uudistajatel vaadata. Raudvara seevastu on minu käes 7 aastat nii truult teeninud, et müts maha Saksa inseneride ees, kes selle masina välja töötasid. Sõidumugavus on samuti (minu silmis) mitte halvem uuematest. Kuna hindades selle ajajärgu masinatel pole enam kuhugi kukkuda siis tuleb sõita, sõita ja veelkord sõita ning seda paraku see masin oskab. Sel aastal kuidagi küttekulu eriliselt kokkuhoidlik, tankimisest tankimiseni 5,2 - 5,8.
Mõnigi nüüd küsib, et mida sest "võrrist" nii palju kirjutada. Tahaks lihtsalt julgustada neid, kellel uuemate (loe kallimate) mudelite tarvis raha napib. Leidke normaalselt hooldatud W210 isend ja naudite täiel rinnal odavalt kätte saadud masinat. Kõik märgid näitavad, et mingi pool milli pole mingi number sellele mudelile ka 220 CDI mootoriga.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(13-08-2014, 01:00 PM)taadu Kirjutas: ...
Mõnigi nüüd küsib, et mida sest "võrrist" nii palju kirjutada. Tahaks lihtsalt julgustada neid, kellel uuemate (loe kallimate) mudelite tarvis raha napib. Leidke normaalselt hooldatud W210 isend ja naudite täiel rinnal odavalt kätte saadud masinat. Kõik märgid näitavad, et mingi pool milli pole mingi number sellele mudelile ka 220 CDI mootoriga.
Ugh!
Heastehoitud punnsilm, mille roostelevikut piiratakse järjekindlalt ei lõpe tavapärase läbisõidu juures.
Palju teie omal aastas juurde kerib?
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
2007 juunis ostes oli 143 000, hetkel 233 000. Eelneva näidu õigsust ma pole kontrollinud aga viiteid selle tõepärasusele oli mitmeid. Enda läbisõidu eest vastutan täiega.
Pole mõtet siin nüüd kommenteerida et taksosõit tuleb odavam jne. Ostin oma raha eest ja oma raha eest ka sõidan. Tunnistan, et ainuüksi ostu ja hetkemüügi hinnavahe on läinud maksma ca 8 senti /km. küttekulu samas suurusjärgus kilommetri kohta, kuus täishooldust lisavad 1,3 senti kilomeetrihinnale, kindlustused ja ülevaatused veel 0,5 senti. Sinna lisades remondimaterjalid ja senised tagavaraosad (ca 1000 €) tuleb taas 1 sent juurde. Kokku omahinnas kuskil 18 senti läbisõidu kilomeeter.
Kõike seda kokku võttes leiangi, et vähemalt minu käes ja antud mudel on ausalt peremeest teeninud.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
... kord iga asi saab otsa ... /laulusalmist/
Nüüdseks mu kurbik teeninud mind 8 aastat ja vanadusnõtruse märke tasapisi ikka ilmneb. Vasak esimene poritiib näitab tõsiseid roostemärke vaatamata kõikvõimalikule hoolele. Pidurisupportite, nii ees kui taga, kummid vajasid vahetust koos kolvipindade puhastuse/lihvimisega/määrimisega (2015 kevad). Mõned aastat tagasi vahetatud esimesed pidurikettad tuli samuti vahetada vibreerimise tõttu uute vastu. (2015 august). Mõlemad esimesed alumised sharniirid said uued. (2015 mai) Tagasilla esimesed suured kummipuksid väsisid liialt ja said vahetatud (2014 suvi). Esimest korda lisasin mootorisse õlivahetushoolduste vahel 0,4 l lisaõli (kas põhjuseks 5W-40 täissündi kasutamine?) seni 10W-30 kasutusel olnud. Uued esimesed piduriklotsid (2015 juuli). Käsipiduri klotside vedrud lihtsalt roostetasid läbi ja klotsid hakkasid trumli külgi sööma. Uus komplekt ja asi korras. (aprill 2015)
Vist oleks otstarbekas enne talve ka "Hõbenoolt" külastada sest talve külmadega mõtles käigukast külmalt veidi pikalt käiguvahetus vahetuse üle.
Ah jaa - Esiklaas sai ka uus! Albu kandi remondis teelõik, mis sobis mulle kulgemiseks, ärgitas mõne teise kruusaralliks ja nii see kivi tuli :-(
Vaatamata kõigele pean siiski sügavalt kummardama Saksa inseneride ees kes selle masina üllitasid. TUBLID MEHED. Minul jääb üle vaid sõita.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Annan teada, et minu auto leidis uue omaniku ja teenindab eeldatavasti tulevikus taksona kliente veel kauau kaua.
Seekord võib selle teema lõpetada.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
|