Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w211 taga õhkvedrustuse asendamine tavavedrudega
#21
(22-01-2013, 12:45 AM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas:
(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod

amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.

Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Eusa_wallVahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.

amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.

Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384

Ma väga ei kujuta ette, olles seda asja mitu korda kokku-lahti võtnud, et kust see paigaldusel nurgaga eksimise koht tuleb? Üleval on tift, mis hoiab kindlas ja ettenähtud kohas, alumine ots justkui samamoodi poldi-mutriga fikseeritud. Ei olnud seal mälujärgi ovaalset ava ka kuskil.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#22
Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...Confused
Vasta
#23
(23-01-2013, 09:50 AM)ICE_1 Kirjutas:
(22-01-2013, 12:45 AM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 08:16 PM)kentq Kirjutas:
(21-01-2013, 08:12 PM)thalenfrei Kirjutas:
(21-01-2013, 07:34 PM)kentq Kirjutas: Kirjutan siia teemasse ka nende õhpatjade osas, kuna endal ka asi päevakorras ja üks padi läheb vahetusse. Amservis maksab padi 260+km. Veidi tööd ka. Ei leia et see üle mõistuse kallis oleks igasuguste kahtlaste aretuste tegemiseks.
Minu omal oli ka kompressor läbi, vahetati ka see ära. Hind oli koos tööga 340+km.
Aga eks igaüks ise otsustab Nod

amserv võtab padja Teemest ilmselt. Kas nad ka teavad seda, kuidas padi õigesse asendisse panna - seal millimeetrite mäng, seda ma ei usu. Samas garantii peavad andma nii või naa niiet vahet pole.

Miks nad ei peaks teadma kuidas patja vahetada? Eusa_wallVahetavad neid mitu 1 päeva jooksul.

amserv teeb kõike ja ei oska midagi - minu kokkupuuted selle firmaga on seda näidanud. Samas ei loodaksi ju firmalt mis remondib nii paljusid eri marke.

Padja paigaldamisel peab padja nurk õige jääma. Kuna amserv remondib riisiveskisid ja sõidupinke ei ole neil kindlasti mercedese andmebaase. Jah padja võib igaüks kuskil prisma parklas ka tungrauaga ära vahetada ja võibolla jääb kestma ka aga kui nurk vale ei kesta see nii kaua kui peaks ja siis kirud et nää Mercedes-Benz on sitt auto alles vahetasin padja ära juba puruks.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=29384

Ma väga ei kujuta ette, olles seda asja mitu korda kokku-lahti võtnud, et kust see paigaldusel nurgaga eksimise koht tuleb? Üleval on tift, mis hoiab kindlas ja ettenähtud kohas, alumine ots justkui samamoodi poldi-mutriga fikseeritud. Ei olnud seal mälujärgi ovaalset ava ka kuskil.

ilmselt tuleb vahe sellest, mis asendis auto on, st. et kui ilusti sillatõstuki peal ja padi õhku täis nagu peab siis jääbki vahe selline. Õõtsa asend ilmselt muudab nurka padjal. Kui aga tühja padja alla paned ja kinni keerad on ilmselt nurk vale.
Vasta
#24
(23-01-2013, 11:45 PM)Makuvap Kirjutas: Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...Confused

Tootja kodulehekülg on siin: https://www.arnottindustries.com/part_ME...yid18.html

Foorumis kirjutas, et eluaegne garantii kehtib autoomaniku vahetuseni.
Vasta
#25
(24-01-2013, 11:04 PM)väikemees Kirjutas:
(23-01-2013, 11:45 PM)Makuvap Kirjutas: Kas keegi seda toodangut on proovinud? http://topparts.ee/index.php/e_w211 Iseenesest 2 aastat garantiid ei ole ju paha ja hind sama mis kuskilt mujalt ostes. Eriti huvitaks just tagasilla õhkpadjad. Enda autol vajub ka kahe päevaga vasak tagumine ots alla, ilmselt pole enam pikka pidu vahetamisega...Confused

Tootja kodulehekülg on siin: https://www.arnottindustries.com/part_ME...yid18.html

Foorumis kirjutas, et eluaegne garantii kehtib autoomaniku vahetuseni.

Ma olen natukene skeptiline nende amortide pehmuse osas, kuna lisapaaki enam ei ole. Kuidas õhu kokku surumine on lahendatud ilma selleta?
Samas kogemust ei ole.
Vasta
#26
Viisin siis oma vedrustusesaaga lõpuks finishisse. Keerdvedrud, ees amordi alumisest vedrutaldrikust madaldusvedruga paika sätitud ja taga on sedaani õõtsad ja 13kg coiloveri vedrud regullplaatidega. Tulemus selline:
[Pilt: 483939_576820662342691_1607177771_n.jpg]
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vasta
#27
Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.
Vasta
#28
(01-04-2014, 10:22 PM)kait Kirjutas: Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.

Kait mis aasta 320CDI sul on?
Vasta
#29
(02-04-2014, 12:11 AM)nostromo Kirjutas:
(01-04-2014, 10:22 PM)kait Kirjutas: Ma läksin lihtsamat teed ja sebisin Arnottist vedrude kit-i.

Kait mis aasta 320CDI sul on?

2003

Vasta
#30
Miks teemat pole? W211 suht vähe ju siin. Parim mootorivalikThumbsup
Vasta
#31
(02-04-2014, 12:50 AM)nostromo Kirjutas: Miks teemat pole? W211 suht vähe ju siin. Parim mootorivalikThumbsup

Pole olnud eriti aega kirjutada, hetkel elu kiire. Aga kui aega leian, siis kirjutan. Üht teist on tehtud ka juba, nt. kastile eraldi jahutusradikas paigaldatud, pumba tihendid vahetatud. W211 on hea, ja 320cdi teeb selle väga heaks. Thumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w211 2.1tdi 125kw St3fffu 2 828 19-11-2024, 08:18 AM
Viimane postitus: allan.kannela
  mb w211 2004 srs tuli ? PurpleFire 23 12,059 11-11-2024, 06:53 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W211 E270 Cdi 2004 a. aku jookseb tühjaks Taavi8861 0 88 23-10-2024, 03:59 PM
Viimane postitus: Taavi8861
  w211 / W219 Custom suur intercooler tuuningu jaoks OneSlowCDI 0 118 27-09-2024, 02:01 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  S211 tagasilla õhkvedrustuse anomaalia jegesmesh 0 180 06-07-2024, 04:56 PM
Viimane postitus: jegesmesh
  W211 srs marekktt83 0 257 27-03-2024, 10:11 PM
Viimane postitus: marekktt83
  W211 hen1 1 446 16-12-2023, 12:48 AM
Viimane postitus: margojmi
  W211 Lisasoojendi/webasto/aux. heater difred 4 521 22-11-2023, 10:49 PM
Viimane postitus: jsv
  W211 hen1 1 513 30-10-2023, 06:27 PM
Viimane postitus: hen1
  Mercedes W211 2004 hen1 1 477 27-10-2023, 09:44 PM
Viimane postitus: hen1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne